Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az imperator

Miért? – kacsintott vissza az asszony és egy apró, sejtelmes mosoly jelent meg a szája szélén. A kérdésre hősünk bágyadtan huppant vissza a szalmazsákra. Érezte, ezt a mai estét már csak néhány gall bitang csonkítása teheti élvezetessé. De Thébában nem lévén gall, lecsukta a szemét és csak arra gondolt:
- Mi a frásznak kellett nekem Egyiptomba jönnöm?
- Dromenhot! Hozz bort! – kiáltott a nő az ajtóban álló fegyveres őrnek. – Ne siess! Kecses lépésekkel odament a férfihez, aki már teljesen feladta tervét – Cleopatra szívének meghódítását – és így szólt:
- Róma és Itália ura és parancsolója, a gallok leigázója, Mezopotámia meghódítója, Pompeius legyőzője! A harcmezőn nincs ki nyomodba érjen, de a hálószobában nyúllá változol?!? Nem ezért hódítottál meg engem is. Azt akarom, hogy a hadvezér szóljon belőled most is, mindenkor.

Csöndben ültek egymás mellett egy darabig. Egymás kezét fogva, egymás szemébe nézve. Ekkor a férfi felkiáltott:
- Megvan! Tudom mi lesz a következő! Soha senki sem mondhat ellent Julius Caesar-nak! Igen, ez lesz a jó! Hüvelyk és mutatóujjával állát közrefogva simogatva föl s alá mászkált a szobában. Hol a plafont nézte, hol a nőt. Látszott rajta, hogy problémái megoldódni látszanak. Tehetsége és esze most se hagyta cserben. Tudta mi a következő lépés. Odatérdelt a bámuló a nő elé, megfogta kezét, csókot lehelt rá majd így szólt:
- Most, kedvesem, most jött el a perc hogy egész Európa a lábam előtt heverjen. De mit se érek az egész világgal se ha tudom, otthon senkise vár. Már ha ugye van nekem otthonom. Dromenhot lépett be egy ezüsttálcával, rajta két pohár, szőlőfürtök és egy kancsó, borral töltve.
- Mondtam, hogy ne siess! Ahh, tedd le gyorsan és távozz. Ne engedj be senkit, még ha a város dől is össze! … Használhatatlanok! - morogta

A férfi tekintete enyhülni látszott, felszabadultabb lett, aki jól figyelt még egy óvatos mosolyt is láthatott arcán. Megfogta a nőt, felhúzta, megölelte és hosszan megcsókolta. A két pohárba bort töltött, kiitták, majd mégegy pohárral, és így folytatták, míg a kancsó üres nem lett. A függöny mögül oly módon mosolygott be a Hold, hogy a testeknek árnyait tökéletesen láthatóvá tette. A csókot még egy csók követte és a bortól megszédült nő levetette köpenyét, amit a férfira dobott hogy az ne lásson semmit. Mire az imperator megszabadult a fejére csavarodott köpenytől a nőt nem látta sehol, csupán egy halk kacaj hallatszott a függöny mögül. Odasietett, félrehúzta azt és meglátta a nő meztelen testét, pontosabban annak körvonalait, és a domborulatok okozta árnyékokat.

Nem először látta, de most valamiért – valószínűleg felszabadult hangulata miatt – különösen gyönyörűnek találta a törékeny nő testét. Magához ölelte, csókolgatta és egyre jobban belefeledkezett szerelmének „élményébe”. Elhalkult minden, elsötétült minden. Nem látott, nem hallott, csak a nőt. Ő is megszabadult kék leplétől és ékszereitől, nehogy felsértse a nő bőrét, és meztelenül feküdtek le a szalmazsákokra. Hosszan feküdtek egymás mellett csókolgatva a testeket, testrészeket. A nő ugyanolyan szenvedéllyel nyalta-falta a férfit és élvezte, hogy kényeztetik. Kicsit nehézkesen talált bele a résbe a férfi, még nem volt kellőképpen nedves a nemes lyuk, de erre ügyet sem vetve kezdett el benne mozogni. Először lassan, majd egyre gyorsabban és vadabbul.

A misszionárius pózból hamar átváltottak egy kicsit izgalmasabba, modernebbe, így a férfi került alulra. A nő kívánatosan vonaglott, nyögdécselt, markolászta férfi és saját melleit. Egymás szemébe néztek és tudták, ez az öröm nem tarthat sokáig, Caesarnak távoznia kell a következő napon. De erre nem is figyelve egyre jobban belehevültek a szeretkezésbe. A nő ráfeküdt a férfira, aki kicsit megemelte őt, hogy nyalogatni tudja gyönyörű melleit, melyek kábulatba ejtették. Hamarosan mindketten felálltak, egymással szemben. Kézzel kezdték egymást izgatni, nagy intenzitással. A férfi leguggolt és erőteljesen nyalt bele a pinába, mire egy szisszenés volt a válasz. Ezen felbuzdulván hosszasan nyalogatta, simogatta ott a nőt, aki nem bírta sokáig. Testének minden izma megfeszült, rángott, lihegett, ura haját tépte és sikoltva folyt bele a férfi szájába.

Most újból bevezette a farkát a nőbe és némi „vívódás” után minden nedvét bele lőtte. Lihegve estek el mind a ketten. Szótlanul feküdtek egymás mellett egy darabig, egymást átkarolva. Már világosodott mikor a nő a szalmazsák alól egy tőrt húzott elő és erőteljesen a férfi hátába vágta azt. Caesarnak kidülledtek a szemei, megrándult majd elernyedt teste odébb gurult. Cleopatra felállt, letörölte a tőrt, majd kiment a teremből.

Tudom nem így történt, stb. Ez egy próbálkozás, őszinte véleményeket kérek, ne kíméljetek. Gondoltam megpróbálok egy ilyet is. Lehet, hogy nem kellett volna…
Hasonló történetek
24287
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
18048
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
9K117M ·
Miez?

Ez történet olyan jó volt, mint egy középfülgyulladás!

játékos ·
Bár ötlet a történelmi háttér, semmi elönye nem származik belöle a történetnek.

Szvsz többet is ki lehetett volna hozni belöle.

csumpliskezű ·
nálam 6-os

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: