Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az hiszed irányíthatod a sorsod....

A nő sietős léptekkel haladt az utcán. Tűsarkújának kopogása minden lépésénél visszhangot vert a fejében. Szűk kosztümje szorította és nem volt benne biztos, hogy a haját sikerült rendesen beszárítani reggel. Idegesen simított végig a haján, hogy a kósza tincseit rendezze. A szeptemberi szél azonban újra és újra belekapott a vállig érő frizurába. Teljesen reménytelenül, feladva a harcot kortyolt bele a kávéjába, amit a bal kezében szorongatott eddig. A kávézóban megint hatalmas sort áll, de ő türelmesen kivárta az ő idejét. Hiszen már évek óta bele van kalkulálva a reggeli beosztásába a várakozás. A pultos lány a húszas évei végén járt. A nőnek végig futott az agyán, hogy ő is itt kezdte. De azóta csak feljebb küszködte magát a ranglétrán. A gyenge, nem elég kitartó emberek hamar kihullottak körülötte. Az asszisztensei csak úgy egymás után buktak meg a fejében precízen eltervezett teszten. Nem volt vele tisztában, de boldog volt, amiért így történt. Így mindig volt elég ereje ahhoz, hogy ne adja fel a küzdelmet a főpozícióért. Megérte. Most ő irányíthat, ami a legtöbb igényét kielégítette a nőnek. A telefonja most is csörgött, minden mindig. Miután megismerte a kereső számát, a hozzá illő hangnemben vette fel. A beosztottja megint késik. Úgyis ki akarta már rúgni. Nem végez alapos munkát. Nem volt oda való. A nő az üveg ajtót félkézzel belökte és szigorú tekintettel haladt végig a hallon és meg sem állt a liftig, ahol a tekintélyének köszönhetően egyedül volt. A megfelelő emeleten kiszállt és az irodája felé ment. Ott magára zárta az ajtót. A konferenciáig még bő két órája volt. A nő részlegén senki nem dolgozott még ilyen korán. Ő volt az, aki a legkorábban érkezett és a legkésőbb távozott. Felnyitotta laptopja fedelét és átfutotta a tegnap este készített jegyzeteit. Minden rendben fog menni, hiszen az ötletét mindenki díjazni fogna. A novemberig leadandó munkáját megnyitotta, majd határozottan megállapította magában, hogy egy kis javítani való van vele. Nem felelt meg neki. A tökéletességre akart törekedni. Csaknem két órán keresztül javítgatta a kisebb hibáit, addig pedig a részlege is megtelt. Kikapcsolta a gépet és a mappáit rendezve a tárgyalóterembe ment. Jól sejtette. A férfi is ott volt, hiszen annyira kiszámítható az egész. Szándékosan jött előbb, mert tudta a nő is korábban érkezik. A nő rendezte sorait és uralkodni próbált magán. Az érzései nem bírálhatják felül a döntését. Több éve tartó szerelem a férfi iránt nem elég ahhoz, hogy beengedje a szívébe. A férfi mosolyogva próbálta a nő tudtára adni, hogy mit is érez. Viszont csak egy fakó köszönést kapott viszonzásképpen. A férfi büszkesége összetört legbelül. Ismét. Ez a nő csak ezt tudta vele tenni. A nő helyet foglalt a férfi melletti székben és csendben várakozva nézte át ismét a jegyzeteket. Az olvasottak lényegét nem tudta felfogni, mert szívében dobogó szíve elterelte a figyelmet. Érezte a férfi parfümjét illatát, ami a régebben történteket jutatta eszébe. A füle mögé tűrte az ismét különcködő tincset. A férfi azonban ebből a kis jelből is érzékelte, hogy a nő zavarban van, ezért visszatért önbizalommal próbálkozott újra. Kezét az ölébe ejtette, de pontosan ügyelve arra, hogy a könyöke hozzáérjen a nő szabad kezéhez, aki az érintés miatt megfeszült ültő helyében. A józan esze és az érzelmei szálltak egymással heves vitába. Végül úgy döntött egy kis flörtölés még nem azt jelenti, hogy el kell köteleznie magát a férfi mellett. Gondolkodás nélkül tette, amit tett. Szándékosan a földre verve a tollat lehajolt. Fejét felemelve nem kerülte a férfi tekintetét, sőt. Kereste. Nem kellett sokáig kutakodnia hamar megtalálta. Szembogaraival tüzesen pásztázta a egykori szeretőjét. Meggondolatlanul közeledett hozzá, de nem volt még döntéskész. Azonban a férfi tudta. Még egy ilyen alkalom nem nagyon fog nyílni neki. Bal kezével óvatosan megfogta a nő arcát és közelebb húzta magához. A nő puhai ajkait csak épphogy az övéin érezhette, mikor a tárgyaló kilincse lenyomódott. A nő sietve húzta el a fejét, még időben. A beérkező felek nem sejthették, hogy mit zavartak meg. Mindenki a helyére sietett. A nő kortyolt egy nagyot a vízből és felállt. Teljesen reménytelenül odaállt a tömeg elé és zavarosan, de vázolta az ötletét. Az összeszedett nőből seperc alatt egy szerelmes kamasz vált, aki egy férfi miatt képes elveszíteni a hidegvérűségét. Soha többet nem fog előfordulni. A nő másnap kérvényezte az áthelyezését külföldre. Angliába folytatta a kemény munkát és hamarosan egy egész céget tudhatott a magáénak. A férfi összejött a nő korábbi titkárnőjével és született két gyermekük. A nő egyedül halt meg, de boldogan, mert úgy vélte: Egész életében tudta irányítani a sorsát.

Hasonló történetek
4444
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
4470
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
D.S. ·
A gondolataid tetszenek, de elkapkodtad a beküldést.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: