Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az Esthajnal Csillag

Volt egyszer, hol nem volt, régen mesélték, hogy messze innen, nagyon távol, egymással örök harcban két nép élt. Egymást nem állhatták e bilincselt szomszédságban, a másikat éjjel-nappal ostromozták, de már maguk sem tudták, miért állnak harcban.
Kis erdő húzódott a két terület között, Kellemes, zöld, hívogató, hol patak cikázott a fák közt, s rétje volt virágozó. Itt hűs tavaszi szellőbe bús lány hangja csendült, háborúról szólt éneke, ő maga egy fa alatt ült. Föld Anyához szólt, egyre őt nézve, miért engedi a harcot, miért nem lehet béke? "De ki az?" kapta fel a lány fejét ijedve, nem messze a fák közt valaki őt figyelte. Harcos kém volt az ellenségtől, ki kilépett onnan, a lány mozdulni sem tudott a félelemtől, csak figyelte a férfit halálsápadtan.

"Ó, egy fehérnép!" kiáltotta a harcos vidáman "El is foghatnálak, hé! Miért nem futsz el onnan?"
De a lány nem felelt, csak reszketett, a férfi pedig egyre csak közeledett.
"Ne félj, no!" szólt, mikor odaért "Téged kár lenne bántanom, tested, arcod túl szép."
S már nem is tudta titkolni a hatalmas tüzet, ami ettől kezdve örök időkig a lány iránt szívében égett. A lány tekintete is szerelemtől lángolt, amint a harcosra tekintett, félt tőle és kívánta egyszerre, holott maga sem értette az egészet. De már nem bénította semmi, kis leány az érzés elől el akart menekülni.
"Várj!" szólt a harcos "Látlak újra?"
S látta, a lány megtorpan, a válaszát fontolgatja.
"Holnap, mikor a Nap középen jár, s a patak ezer fényben szórja gyémántjait, jelenj meg, s várj, együtt leszünk ugyanitt."

Hogy várták mindketten a másnapot, szavakba nem lehet foglalni ily boldogságot. S másnap, mikor a Nap középen járt, s a patak ezer fényben szórta gyémántjait, egymás karjaiba simulva állt egy pár, elzárva maguktól a világ, s mindennek bajait.
"Gondoltad-e, kincsem, milyen furcsa" suttogta a harcos kedvesének "Nekem népeddel kéne csatázzak, de elszöktem, mert szeretlek."
"Éjjel is el tudsz-e szökni?" kérdezte a lány
"Érted megtennék mindent, az alvilágot is megjárnám."

Azon csöndes éjjelen vigyázta álmukat a vén Hold, s a csillagok, ahogy aléltan feküdtek egymás karjaiban, s szívük békét kívánt, kettejüknek boldogságot. Napokig találkoztak így titokban, ám egy másik harcosnak feltűnt, hogy társa gyakran eltűnik, elhatározta hát magában, hogy legközelebb kifigyeli, hova megy, s követi. A sűrű sötét fák közt észrevétlenül osont utána, aztán meg is látta, amire titkon számított: társát az ellenség kezét fogva. Ordítva rohant felé:
"Te aljas áruló!"

S tőrével rontott neki a szerelmes ifjúnak. Amaz is előrántotta fegyverét, de már késő volt, a harcos indulattal telve szúrta a pengét a gyomrába... Az ifjú összeesett, s fájdalmas szemekkel nézett a rémült lányra, majd dühös társára.
"Hát ezt tetted, mert már csak ösztönből cselekszel, szíved nincs, tudd meg... hagyj itt halnom, kotródj innen..."

De az nem ment, csak nézte-nézte, ahogy a leány sírva borul szerelmére, s az halovány tekintettel még az utolsó szavakat suttogja fülébe:
"Gyűlöletből született csillag leszek fent az égen, kinek fényét a szerelem táplálja, mit irántad érzek. Onnan nézlek majd téged, a mosolyodat, csillogó szemeid örökre. Kérlek, néha gondolj rám te is, s tekints fel az égre." Magához húzta a lányt, szemeit behunyta, s kilehelte lelkét egy utolsó csókban. Gyűlöletből született egy csillag, kinek fényét a szerelem táplálta. A kedves sírva nézett reá, reszketve kiáltva:
"Ha nem vagy itt, mosolyomat sosem látod, kérlek, emelj fényedbe, nélküled itt örök gyászban élek, nem leszek boldog!"

Lágy fénysáv nyúlt le a csillagból a lány lelkéért rezegve, s magához emelte azt az égbe, a fénybe. Lent a gyilkos még mindig csak állt dermedve, hogy ez éjjelen mi történt, a haragtól elvakultan eddig nem értette, ám a szívében rejtőző szeretet rádöbbentette... a két szerelmes testét végül egymás mellé temette.

Az ezen az éjjelen született csillag azóta is a legfényesebben ragyog minden éjjel, hogy emléke legyen minden földinek, mit tesz a háború, s a gyűlölet. Neve is azt az éjjelt mutatja, mikor kigyúlt az égen:
Ő az Esthajnal Csillag.
Hasonló történetek
4138
Jelenleg 13 éves vagyok.
4232
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
libido ·
Jó, ha nem fantasy, akkor hova sorolnad? A trúbadúrköltészethez? Ez a heroikus hang engem megmosolyogtatott, fordítottam szimfónikus metál együttesek dalszövegeit, és azokra emlékeztettek. Ezért, mint írtam, úgy olvastam, mint egy paródiát. Így talán van értéke, de amúgy...

Még valami: az ostromozták talán inkább ostromolták.

Szóval felesleges kötekedned. Én, egyesekkel ellentétben igyekszik mindent úgy olvasni, hogy felfedezzem benne, ami jó. Ami számomra lejön, hogy jó. nekem ez jött le. Így adnék rá egy tízest, ha másképp olvasom, max hatot. De nem szavazok, értelmetlen.

Peg Bowen ·
Oh, ne haragudj, most vettem észre, ide is írtál. :innocent:
Azt is elárulnád, hogy mégis minek a paródiájának gondoltad? És annyi eszed nincs, hogy esetleg odaírtam volna, ha az? Az pedig, hogy valami el van gépelve, nem jelent semmit, mindenki írásában, még a TIÉDBEN IS akad. És vannak írások, amiket egy kategórián belül nem lehet még szűkebbe besorolni. A novelláról hallottál?
S ha neked nem jött le az igazi jelentése, sajnálom. Hajlamos vagyok túl elvontan írni. Ahogy elvont zenét hallgatok, és a legtöbb dolog, amibe belekezdek, elvont lesz. Vannak, akik vevők rá, vannak, akik nem. Kész. Sokakat csak a haláluk után értenek meg.... :grinning:
www.fotolog.net/anaelyn csak előbbi állításom bizonyítására...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: