Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első tizennyolc év

Érdemes egy létbe markoló kérdéssel kezdeni. Vajon hol az élet kezdete?
Romantikus elképzelések szerint a szerelemből születik. Persze mint mindenhol, ahol a fehér hó besározódik idővel, vannak kivételek. Laura is ezen, - manapság is oly „ritkán” előforduló - kivételek közé tartozott, az ő élete valahogy így kezdődött:

- Elszakadt a gumi! – nyögött fel a rendező, főként színházi.
- Picsába… - lihegte alatta a színésznő.
- Aha, pont ott.

A nő összekapcsolta melltartóját, megigazította előzőleg a vágy hevében csak felretolt, lucskos bugyiját és felállt a díványról. Igen, a híres szereposztóról. Közben arra gondolt, hogy első dolga lesz lezuhanyozni otthon, mert hát, a színészet izzasztó, testet, lelket kívánó nagyüzem, melyben bemocskolódhat az ember. Na de hol nem? Jogos a kérdés, inkább ment volna szövőnőnek? Na, nem!

A mindig oly előzékeny rendező elégedett mosollyal nyitott neki ajtót kifelé menet. Szinte hálásan nézte, amiért ilyen gyorsan, intenzíven megszabadította kínzó vágyaitól, melyeket nem kell hazavinnie a kihűlt hitvesi ágyba. Ám hiába volt jóképű és sima modorú, azt sosem tudta meg, hogy kilenc hónappal később lánya született, nevesen: Laura.

A színésznő, ki végül tíz év múlva sem lett befutott sztár, és hiába dőlt hanyatt megannyi ágyon, szőnyegen, kanepén, hiába játszotta el a frenetikus orgazmust mindannyiszor, örökbe adta a kis Laut. Így lett Kiss-Kovács Laura (a nevelőszülők nem tudtak dönteni, melyikük neve különlegesebb), egy vidéki házaspár hatodik gyermeke. Kiss Jolán, a szomszédok kedvence, a látszatból élő nő, és a tökéletesség kínkeserves látomását hajszoló anya, mostohán bánt vele. Ellenben apja, Kovács Lajos igen korán felfedezte fogadott gyermeke báját, ezért folyton akkor kívánkozott borotválkozni, mikor a cseperedő Laurácska fürdött. Oda-oda sandított, ahol a lány gömbölyödő melle a vízhez ért, felajánlotta, hogy tartja a törölközőt, míg a csinos alak kiszáll a kádból, ám sosem erőszakoskodott, ahhoz túl gyenge, és túl szánalmas volt. Felettébb unalmas alak, aki két dologtól függött: elhízott feleségétől, és a sporthírektől. Ha színekben próbálnánk jellemezni őket: Jolán irigysárga és ciklámen, Lajos foszöld és khaki.

Beláthatjuk, hogy ilyen családban felnőni nem egy leányálom. Laura, miután öt idősebb testvére mellett megtanulta, hogy sosem lehet elég erős, verekedni tanult. Kung-fu, karate, ju-do, bármi, csak ártson. Így lett a kis Laurácskából, 170 centinyi izom, valamint zúzódásokkal teli copfos, karmolós kis dög, akitől mindenki félt a környéken. Az iskolában kiharapta egy lány arcát, amiért kicsúfolta hullámos haját, két fiú pedig agyrázkódást kapott, mikor megfogdosták. Mert hát tetszett nekik, füttyentettek utána, mi tagadás szép kis dög volt. Harapós és vad, de szép. Zöldeskék, metsző tekintete alatt, helyes kis orr és telt ajkak tompították a hatást, fogai pedig akár a gyöngyök olyan szépen sorakoztak. Élt benne egy elfelejtett csillogó színésznő örök ideálja, mélyen vonásaiban, mozgásában öröklötten. Laura csak sok évvel később jött rá: ezzel a testtel, mekkora hatalom volt a kezében, amivel nem élt kellően.

Mindig idősebbekkel verekedett, imádott győzni és nem érdekelte a fájdalom. Felszakadt a szemöldöke, lila lett a combja? Na és?! Majd begyógyul. Ruganyos volt, gyors és élt benne a világ elleni gyűlölet, az örök düh. Mire tizenhat éves lett, bárkit el tudott verni, kiskamaszokat és felnőtt férfiakat egyaránt. A sikerélmény megszokottá vált, új kihívás után keresett hát. Hogy hol kutasson?

Végignézett apján, aki a virágos karosszékben ült, kosztól barnásságra kinyúlt atlétában és kiéhezett szemekkel mustrálta őt, valamint anyján, aki elbóbiskolt a tévé előtt és csorgott szájából a nyál, akár a meztelen csigából a nedvek, előttük üres sörösdobozok a pecsétes padlószőnyegen, és méla undor fogta el. Szánta őket és megvetette.

- Anyád, bazzeg, húhú. És? Megfarkalltad? Nyögött mi? Hú, apám, mekkora császár vagy! – ez a bátyja kappanhangja, aki több kisebbségi komplexussal élt, mint Michael Jakson, mikor még fekete volt. Semmiben sem illett ő ebbe a családba, már csak el kell szabadulnia innen, gondolta.
Laura ekkor értette meg, mi az amivel mindannyijuk felé emelkedhet. Mi az, ami együkben sincs, mi a kulcs, amivel kijuthat innen. Nem a puszta testi erő, ahogy eddig hitte, nem dehogy. A tudás. A valódi, nem az, ami a képernyőn ömlik be a fejekbe, ami alattomosan átmos és elbutít, hanem az igazi tudás. És tanulni kezdett.

Nagykorúságára behozta az éltanuló Ábrányit, kisolvasott négy tucat irodalmi művet, megtanult tökéletesen angolul, bemagolta az évszámokat, zeneműveket, elsajátította az idegen kifejezéseket, és érezte még nem telt be, nincs vége, nincs megállás, mindig lesz nála jobb. Szülei féltékeny közönnyel figyelték, hogyan válik okos, fiatal nővé a gyerek, akit sosem szerettek, aki nem is az ő vérük. Hogyan is szerethették volna, mikor saját ivadékaikat is csak az együvétartozás jegyében viselik el. Így hát alig várták, hogy betöltse a tizennyolcat és egy rózsaszín, cukrozott torta felett áthajolva megkérték hagyja a szülői otthont, lehetőleg végleg.

Laurának nem voltak barátnői, ami valahol érthető. Eszes volt, és jó volt ránézni, ennyi már bőven merénylet a többi csúnya és unalmas lány ellen, akiknek egyetlen fegyverük ellene: a kiközösítés volt.
- Egy narancslevet. – mondta Laura és körbefutatta tekintetét a csehóban, ahol mindenki az ő fenekét bámulta.
- Kisbogár, nem kérsz erősebbet? Tegyek bele esetleg vodkát? – hajolt át a pulton a csillogó fejű, malacra emlékeztető kocsmáros.
- Nem, sima narancs elég lesz.
- Én meghívom a tündérkét! – szólt egy piától és cigitől érdes hang, valahonnan a háta mögül, meg sem fordult.
- Én meg dugnám inkább! – erre a hangra gyomorból szakadt a röhögés szerteszét.
Laura ügyet sem vetett rájuk. A fiatal irodalomtanár járt a fejében, aki miatt annyi regényt elolvasott, de elolvasott volna többet is, bármennyit, ha kérte volna. Találgatta mennyi idős lehet. Olyan huszonnyolc, harminc? Esetleg elmehetne hozzá, fordult meg benne.

- Szia! – állt meg egy magas férfi az asztala előtt, mellette egy vihogó lánnyal, akit Lau nagyon jól ismert, az iskola legmenőbb csaja: Kinga. A lány csupa szín, csupa fém volt. Haja platinaszőke, bőre műbarna, szeme felett világoskék, szája hupilila, ruháján pedig harsány aranyszín betűminták. Mindehhez a milliónyi ezüstékszer, arra hivatott, hogy a jelentéktelenségből végre kiemelje gazdáját. Közrefogva leültek mellé.

- Na, te ribi, hallottuk mi a pálya. Kivágtak otthonról, mi? Cseszett egy ügy. Ja, ő az unokabátyám: Jani. Tetszettél neki, gondoltam bemutatom, hátha lesz kis vigasztalódás…
- Nem lesz, hagyjatok békén. – nem sértettség, közöny szólt.
- Naaa, ne játszd a szűzkurvát, ne mondd nekem, hogy még senki sem rakott meg rendesen? Jani jó srác! – Kinga megnyalta a fényezett száját és röhögött a saját viccén, Jani vihogott vele, majd sikerélményén felbuzdulva folytatta:
- Látod azt a pasit? Ott a pultnál! Ő az új faszim, félisten, komolyan! Sportol, meg tök okos, két faluval lejjebb szedtem fel a diszkóban, és tudod anyám, naponta a fellegekbe repít, akkora farka van. – Kinga ekkor láthatóan elmerengett a farokhoz kötődő élményein. Már tizenöt évesen jó közelről megismerhette az elsőt, Jani egyik haverjának féltett férfiasságát, melyet addig hergelt, míg gazdája elvakultan elkapta a fáskamrában, falhoz szorította, nyár lévén a szoknya alól letépte a vékony bugyiját és betette neki. Hiába kapálózott, rúgott, mire feleszmélt már túl is volt rajta.
- Nem érdekelnek a fiúk. – szögezte le Laura és kinyitotta könyvét, hogy olvasson.
- Lezbikás vagy? – böfögte fel Jani.
- Lezbikus, így mondják, és nem. – javította ki a kérdezett.
- Hű, de okos itt valaki. De tudod anyám, én jobb vagyok nálad! Hiába vagy nagyra azzal a hülye agyaddal, semmit sem ér! Értem döglik minden faszi, és ez a lényeg. Érted? – azzal megfogta a regényt és egyenesen Jani kezébe hajította, aki meg kajla vigyorral a banda másik tagjának.
- Adjátok vissza! – mondta, és csendesen gyomorszájon vágja Janit, aki szolidan becsuklott az asztal alá.
- Néézd máá a kis picsát?! Kéne valami? – nevetett fel egy tulok bőrszerkóban, és oda is dobta a könyvet a Kinga álompárjának, aki - talán egyedül a csehóban- nem röhögött a jeleneten. Megnézte a könyv borítóját és odanyújtotta a lánynak.
- Tessék, bocs a többiekért. Hogy is hívnak?
- Laura.

Kinga bokán rúgta szerelmét, aki ügyet sem vetett rá, inkább Jani helyére ült, anélkül, hogy egyetlen percre levette volna a szemét a lányról.
- Ha el mered szeretni Gergőt, én kicsinállak! – sziszegte Kinga feldúltan.
- El tudnám. – volt a válasz. Visszavágás ide, kacérság amoda. Mert Laura, addigra annyi lelki sebet kapott már ettől a lánytól, és hozzá hasonlóktól, hogy a megleckéztetés és az elsöprő megalázás felébresztette benne a vetélkedési vágyat, és igen. Miért ne? Semmi értelme tovább őrizgetnie magát egy elképzelt szerelemnek, mely sosem jön el. Akár lefekhetne, ezzel a fiúval is, látta már hogyan kell, olvasott róla és nem nagy szám az egész, simán megcsinálja, sőt megtanulja a legapróbb fortélyokat is, ebben is a legjobb lesz. Egyszerre szabadul Kingától, és az ártatlanságától. A gondolat lelkesítő.
Kezét a fiú combjára tette, ösztönösen kihúzta magát, hogy jól látszódjék az alakja, és picit összehúzott szemmel sandított oldalra:
- Mondd, akarsz engem?
- Nagyon. – a fiú komoly szavai nyomán, a szőke lány megsemmisült. Hebegni próbált, de a fortyogó bánat és szégyen inkább a menekülést választotta. Két taplóarcú fiú Kinga után eredt, ahogy a cápa a vérre, hátha valami nekik is összejön ma éjjel.
- Hol akarod? – a kérdés több volt, mint lényegretörő. A válasz csók: szájon, nyakon. Összekoccantak a fogaik. A többiek sörükhöz fordultak, mára véget ért szerepük.

A fiú keze a póló alá nyúlt, és Laura meglepve tapasztalta, hogy pont olyan érzés, mint mikor a hidegtől összerándul a mellbimbója, pedig most melege van. Figyelni akart, tanulni, hogy tudja milyen. Tiszta fejjel tanúja lenni, nem átesni rajta, mint egy küszöbön. A sok csókból, simogatásból a fiú ágyán lett elege.
- Csináld már, jó?
Sértődötten sóhajtott fel a srác, gumiért nyúlt. Életében először akart gyengéd lenni, és elutasították. A szakadt függönyön át beszökő fényoszlopban lomhán sodródott milliónyi porszem.
- Akkor vetkőzz le egyedül.

Laura kibújt a felsőből, ami alatt nem hordott semmit, mivel nem volt szüksége rá. Tenyérbe simuló rózsaszín melle szinte felsikoltott a félhomályban. A fiú legalábbis úgy érezte, és rajuk bukott. Nyalta, csókolta, masszírozta. Laura sóhajtott, érezte, hogy nedves lesz az öle, hát ez tényleg így működik? Pont ahogyan kell. Megnyugodott, már szinte mókásnak látta az arcot, ahogy szopogatta a mellét, akár egy gyerek a nyalókát, megsimogatta a helyes fejet. Elhatározta, most végre megnézi magának, milyen egy férfi testét élőben. Lesegítette a pólót, és örült, hogy nem izmosabb a fiúnál, sőt tetszett neki, hogy életében először nem harcolhatnékot vált ki belőle egy nála erősebb test. Megcsókolta a kulcscsontját, a vállát, a karját, simogatta a hasfalát. Arcát a fiú mellkasára szorította, mert vonzotta a meleg bőr érintése. Egyszerre vették le a nadrágot, a fehérneműt, és mindketten kellemesen csalódtak, Laura alig látható, szőkén puha szeméremszőrzettel rendelkezett, Gergőnek pedig, a beharangozattak ellenére, egyáltalán nem volt ijesztően nagy a férfiassága, amit a lány örömmel vegyes kíváncsisággal nézett meg közelről. Hát ilyen? Semmi ijesztő nincs benne, letérdelt hát elé. Megszimatolta, megnyalta egy pillanatra a szájába vette, nincs is íze állapította meg, és felfeküdt az ágyra:
- Jó, mehet!
A fiú értetlenül nézte.
- Figyelj csak, komolyan ez az első neked?
- Igen, ez.
Gondolkodásnyi csend: „szép ez a lány”, „most biztosan hülyének néz, hogy még szűz vagyok”.
- Nem akarok neked fájdalmat okozni. Adjuk meg a módját, jó?
- Rendben.
- Feküdj le és nyisd szét a combod! – Laura életében először szót fogadott, talán megérezte, hogy neki akarnak jót. A kutakodó nyelv finom volt és csiklandós, mégsem nevetett, gyorsan szedte inkább a levegőt és érezte, hogy forróság önti el. Nem tudta mi történik pontosan, nehezére esett nyitva tartania szemét, nyögött. Egy ujj csúszott belé, felszisszent tőle. Majd kettő és feszítő fájdalom járta át, összeszorította a száját, szemét, lelkét lerejtette a gyomra melyére, mert sejtette, ahogy amire vár, az nem diadalmenet. Érezte a hideget, amiről nem tudta, hogy síkosító és az idegen nemi szervet, ahogy utat kért. Ösztönösen kinyílt a szeme és pofonnal adta vissza a hasító behatolást. Megszokta, hogy üt, ha bántják, de a reakció megijesztette: szeretője egy pillanatra megállt, hosszan a szemébe nézett, majd még erősebben belévágta a farkát és valami elszakadt, hatalmasat dobbant a szív, riadt könnyes szemek figyeltek.
- Ezt akarod? Ezt? Tessék! Megkaphatod! Így? Így szeretnéd?

Magában könyörgött, hogy legyen vége, és ahogy mindig mindennek, vége is lett. Igen, ezt akarta. Megkapta.
Fél órányit feküdtek a véres ágyban, simogatták egymást, suttogtak, nehogy elzavarják a pillanatot, amit megtaláltak. A lány, aki ma nővé lett és a fiú, aki azzá avatta, közben pedig úgy érezte, ezt a szépséget neki küldték, ajándékul, az övé, mert megszelídítette. Néha a test előbb talál utat a szívhez, mint bármi más.
Majd Laura hirtelen felállt, maga köré tekerte a paplant és kiment a fürdőbe. Csak a ruháiért jött vissza, nem is nézett a srácra, akinek a nevét sem kérdezte meg. Egy névtelen senki, gondolta.
- Elmész? Hová? Nálam aludhatnál.
- Nem.
- De én komolyan szeretném, ha maradnál…
- Nem! Örülj, hogy nem verlek agyon! Mit hittél, idióta? Idejöttem, megkaptam ami kellett, innentől nem is ismerjük egymást. Nevetséges kis hülye? Azt hitted, kellenél nekem? Látni sem akarlak többé! – fojtogatta a sírás mikor ezeket kimondta. Kifordítva vette fel a ruháját, majdnem elesett zokni húzás közben, és bevágta maga után az ajtót.
Csorogtak a könnyei, le a semmibe, mosták forró arcát.

Tíz perce egy idegen ágyban feküdt, és majdnem megszeretett valakit. Életében először gyengéd érzések töltötték el. Persze hogy megijedt tőlük! Ijesztően kiszolgáltatottnak érezte magát. Ahol szerelem van, ott nincs dac, nincs felsőbbrendűség, nincs erő, gyenge volt… nagyon gyenge, majdnem megölelte a fiút és azt sírta, hogy szeretlek. Mert nincs senkije, mert nincs hova mennie. De megállta! Eljött! Vissza se néz többé! Inkább őt is gyűlöli.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Piros Pille ·
Az eleje szenzációs:) Ahogy belevágsz!
A többi is nagyon ügyes. Én nem érzem annyira árnyaltnak ezt a személyiséget. Vagyis nem tudom, valójában ilyen-e, ha hasonló.
A Született gyilkosokban ábrázolnak hasonlóan közönyös embereket. Nem?

Dionsyia ·
Tetszett, mert nagyon is ismerem a karaktert.
Nálam is hasonló a lány a Sosemvolt szerelemben.
És én is vadóc voltam, kung-fuztam, gyúrtam stb. ja és vertem a fiúkat.
És el tud jutni egy lány odáig, ha sokat sérül lelkileg, hogy csakúgy odadobja magát, mert ezzel próbálja azt mutatni, hogy rá nem hatnak az érzelmek - mert akárhogy is vesszük, a szexnek a lányoknál egy erős érzelmi oldala is van. Az érzelmeink sebezhetővé tesznek minket és ez így van jól, de egy páncélt növesztett vadócnak érzelmileg kitárulkozni sokkal ijesztőbb. Minél inkább kizárja az érzelmeket,annál jobb.
Szóval tetszett a karakterábrázolásod.
A Lezbikást pedig igazából tényleg lezbikusnak mondják, de leszbikusnak ÍRJÁK. ;)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: