Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első randevú (ahogy a fiú látja)

Egy gyengén megvilágított szobában ülünk egy asztalnál. Lágy zene szól. Az asztal szépen megterítve mindenféle finomsággal. Az asztalon egy szép csokor rózsa, amit tőlem kaptál. Rajtad egy egyrészes piros színű mini ruha van, testhez simul és őrjítően szexi. Fényes átlátszó harisnyában vagy és magas sarkú cipőben. Beszélgetünk, iszogatunk finom bort. Mindenféle szóba kerül az életünkről, hiszen először találkozunk. A szexről nem beszélünk, de valami van a levegőben és megdicsérlek milyen jól nézel ki.

Már alig bírok magammal. Elbűvölten nézlek. Érzem, hogy minden egyre forrósodik és a nadrágom egyre szűkebb. Lassan a kezed felé nyúlok és magam felé húzom, először csak megpuszilom, de közben végig a szemedbe nézek. A vágyakozó pillantásodnak nem tudok ellenállni. A kinyújtott ujjaidat egyenként számba veszem. Élvezem a sós ízt. A kezemet az arcodhoz nyújtom és lágyan megcirogatom. Innen nincs visszaút. Megigéztél, érzem egy nagyszerű élmény előtt állok. Vagy talán már benne is vagyok. Egyszer csak egy halk koppanást hallok. Majd még egy koppanás a másik cipőd. Felállok, odalépek hozzád Te is felállsz. Átölellek és lágyan megpuszilom az arcod, és a fülcimpád. Megsimogatod a fejem.

Az ujjadat megpuszilom és az arcodhoz hajolok és megfogom mindkét kezed. Először csak megpuszilom az ajkaidat. És továbbra is mélyen a szemedbe nézek. Érzem mit szeretnél. Nagyon szeretnélek ruha nélkül látni, a melleidet simogatni, a bimbóidat számba venni, majd lejjebb puszilni, végignyalni behatolni nyelvemmel. És persze arra is vágom, hogy Te is kényeztess, mindenhol, de leginkább a férfiasságomat. A vágyaink ugyanazok, először is csókokat akarok. Ismét Hozzád hajlok és meg akarlak csókolni. Érzem, nem ütközöm ellenállásba. Szánk mély csókban egyesül, a nyelveink is egymáshoz érnek. Közben átölelve simogatlak, a vállad, a hátad, a derekat és egy kicsit lejjebb is. A feneked érintésére, mint egy villámütésre reagálsz. Közben a mellkasomat simogatod és kigombolod az ingem. Másik kezemmel megtalálom a cipzárt a ruhádon és le akarom húzni. De míg simogatlak is, élvezem mindent pillanatát annak, ahogy a kezed rajtam kalandozik. Hoppá! De a cipzár beakadt és nem megy. Ezért a hátad mögé lépek, segítek rajta.

Így hátulról hozzád simulok, és a hasad kezdem simogatni, miközben nyakadra, fülcimpára apró finom puszikat helyezek, finoman megfogod a kezem, és valahova irányítani szeretnéd. A kezem a vénuszdombodhoz viszed, aztán elengeded, hogy tegyek úgy, ahogy szeretnék. Elkezdem úgy ruhán át simogatni, de nem igazán férek hozzá. Így picit lehajolva a ruha szélét feljebb húzom. Már csak a harisnya és bugyi áll az utunkban. Lehet, hogy már azt szeretnéd, ha ott simogatnám, de először a combod belső feléhez nyúlok és mikor áttérek a másik lábadhoz igyekszem kikerülni a dombocskádat és ha direkt odatolnád Magad arrébb húzom a kezemet. Meg akarom adni, amit kérsz, de egy picit később még nagyobb lesz az élvezet. A másik kezemmel a melledet simogatom, Te széjjel húzod picit a ruhádat. Értem a célzást és benyúlok a ruha alá. Egy csipkés szélű melltartót érzek és lassan közelítek a mellbimbódhoz, ami olyan keményen áll, hogy szinte átüti a melltartód vékony anyagát.

Mikor már sokadszor tolod az alsó feledet a kezemhez, engedek végül. És elkezdem ott is simogatni. Egyik kezemmel a melltartón keresztül a melleidet simizem, másik kezemmel a puncidnál járok. De az oly izgató szexi ruhád kezd zavarni. Ezért ismét eléd lépek, megfogom a szoknya alját és lassan lehúzom Rólad. Már csak a fehérneműk fedik a tested, ami végtelenül izgató. Mielőtt még bármit csinálnék, ha csak pár pillanatig is, de végignézek Rajtad. A látvány lélegzetállító. Közben Te is segítesz megszabadulni a nadrágomtól és az ágaskodó szerszámom megsimogatod. Lehajlok és zoknim leveszem. Egy pillanatra érzem a puncid illatát. Egy gyönyörű lány áll előttem, aki velem szeretne szeretkezni. Gyönyörű fényes harisnyában és látszanak alatta a bugyi csipkéi, és a melltartó is nagyon izgató. Leguggolok, és lágy puszikkal halmozom el a hasad és haladok egyre feljebb. Közben egyik kezem a lábad között simogat és másik a fenekedet. Ahogy a melltartóhoz érek, hátranyúlsz, kikapcsolod és hagyod leesni a földre. Rögtön előtárulkoznak a melleid, melyek tisztára libabőrösek, csak nem fázol? Nem tisztára izgalomban vagy. De már eleget álldogáltunk, megfogod a kezem és az ágyadhoz vezetsz.

Minden mozdulatoddal, amivel hozzám érsz nagy élvezetet, de ugyanakkor kínt is ébresztesz. Alig várnám, hogy száddal kényeztess, majd beléd hatoljak nyelvvel, ujjal, farokkal, de nem jött még el az ideje. Érzem a Belőled lüktető forróságot és az ágy felé lépkedve, megfogok az asztalról egy olvadozó jégkockát. Csodálkozó a tekinteted, de nem szólsz egy szót sem. Lefekszel az ágyra mellettem, oldalunkon fekve folytatjuk a csókolózást. A kezemben a jégkocka olvadozni kezd és eszembe jut, hogy kezdeni szeretnék vele valamit. Finoman hanyatt fektetlek és a jégkockát a szíved felett elkezdem a bimbó körül mozgatni. Mikor a jégkocka a bőrödhöz és az egész testeden borzongás fut végig. De ezek a kéj hullámai. Majd a másik melled, hasad is kap a jégkockából. A melleidről már folyik az olvadó víz. Föléjük hajlok és lenyalogatom. A jégkocka egyre kisebb és a kezemmel a szád felé húzod és beveszed a szádba. Ezalatt a hasadról is lenyalogatom a csorgó vizet. Kapott belőle az ágy is, de nem számít. Az arcodhoz hajlok, Te pedig egy csóknál átadod a számba az utolsó pici jégdarabkát, ami nálam olvad el.

A jégkockás játék alatt kicsit megfeledkeztünk a kelyheidről és arról, hogy még mindig túl sok ruha van rajtad. Odahajolok és a harisnyán keresztül lágy puszik sorozatát helyezem el. Felemeled a feneked. A térdeidtől a combjaid belső felén egyre feljebb tolom a kezem. Majd megfogom a harisnya két oldalát és szépen lassan lehúzom Rólad. Ahol már nincs harisnya előtűnik a bőröd. Ahogy feltűnik egy pici darab egy-egy puszika. Szépen lassan csak lekerül rólad, és ekkor a kislábujjaid is puszit kapnak. Visszamegyek, hogy újra csókban forrjunk össze. Közben a kezemmel a bugyid elkezdem kívülről simogatni. Most érzem először milyen nedves. Csókok közben a bugyinál oldalról benyúlom és kívülről simogatni kezdem a puncid borotvált részét. Úgy tűnik nem sok kell Neked vágyaid első beteljesüléséig. Csókolózás közben a kezem, ahogy a bugyid alatt simogat, egyszer csak úgy mozdulsz, hogy a középső ujjam a barlangbejáratához kerüljön. Bedugom és várom a hatást.

Látom az arcodon, milyen jól esik. Érzem milyen nedves, meleg. Fel is sikoltasz. Szépen lágyan elkezdem húzogatni benned, Te pedig erre lassan forgatni kezded a csípődet. Olyan jó látni a jól eső érzést az arcodon. Figyelem arcod, alsó tested melleidet, ahogy élvezed, amit csinálok. A saját érzéseimen kívül számomra legalább olyan fontos, lássam jól esik, amit csinálok Veled és érzéseid ki is mutatod. Picit kihúzom az ujjam és megsimogatom duzzadt csiklódat, amit mély sóhajjal hálálsz meg. Majd visszatérek a barlanghoz és folytatom az ujjammal az izgatást. Közben az arcodat, szádat csókolgatom, néha a mellbimbódat újra számba veszem. De leginkább a tested alsó felére koncentrálok. Egy puszi után a fejem lejjebb tolod, egy-egy puszira megállást engedsz a melleidnél, de tolod még lejjebb. Sejtem mit szeretnél. Jól esik az ujjazás, de a nyelvemtől szeretnél elélvezni. A bugyi még rajtad van, de egy jó ideje félre van tolva. Itt az ideje, hogy a gyönyöröd forrásához vezető utolsó akadályt is eltávolítsam.

Mielőtt félretenném ezt a ruhadarabot, amely már megtette dolgát az orromhoz emelem és megszagolom az illatát. Már ez önmagában nagy élvezettel tölt el és még nem is értem a nyelvemmel Hozzád. De látom Rajtad a türelmetlenséget, a könyörgést „Ne kínozz tovább!” mondanád, ha tudnál beszélni. Széttárom lábaid és elém tárul a puncid, a csiklód egész duzzadt, a kisajkad és hüvelyed fényesen csillog és hívogat. Odahajolok és a kezeid a fejemre teszed. Először a puncid mellett a combod hajlatánál puszilom meg, de a kezemmel már a csiklódat dörzsölgetem, a nyögések sóhajok sorozata a válasz. Majd végignyallak a kis és nagyajkak között. Ha csak ennyit engednél meg nekem ez is nagyon jól esne, de többet akarsz. A csiklód lassan körbenyalom és a fejem odaszorítod, majd lejjebb megyek. A végbélnyílásodtól fölfele végighúzom a nyelved és ha lehet még szélesebbre tárod hívogató kapuidat és behatolok a nyelvemmel amilyen mélyre csak lehet. Érzem, hogy nedveid szinte folynak és nem győzöm nyelni. Majd a nyelvemmel kezdek ki-be járni. Az élvezet kezdi átjárni testedet, ha órákig tartana, hogy a vaginádban vagyok a nyelvemmel, azt sem bánnám. De Te egyre jobban közeledsz a csúcspont felé. A csípőd őrült tempóban kezded mozgatni és nyögéseid egyre inkább kiáltások. Egyszer csak megemelkedsz, combjaiddal összeszorítod fejem, kezeiddel is nyomod a fejed és felülsz egy picit. Mindez egy pillanat alatt és az eddigi legnagyobb sikoltás hagyja el torkodat. Úgy érzem hatalmasat élveztél.

A gyönyörök első nagy hulláma levonult Benned. Nyilván nem ez volt a mai este az utolsó, de egyelőre egy kicsit pihenünk. A combjaid és a kezed már nem szorítják a fejem így már levegőhöz jutok és elbűvölten nézem a puncidat. Még egy-egy utolsó apró remegés átfut rajta. Majd csókokkal elindulok felfele a testeden. Útközben a legtöbbet a melleid kapják a nyelveimmel ismét a bimbóidon körözök, majd Rád nézek és Te hálásan visszanézel. Ha azt akarnád rögtön magamévá tennélek a szerszámommal is, ami már alig fér el az alsónadrágban. De előtte egy kis kényeztetést szeretnék. Szeretném ajkadat, nyelvedet érezni. Az ajkadhoz értem és lefekszem melléd. Már úgy tűnik teljesen pihent vagy és forrón az ajkamra tapadsz. A kezed rögtön a férfiasságom markolja, én érzem, majdnem eldurranok, ezért megállítalak. Csodálkozol, de aztán rájössz mi a helyzet. Hiszen az alsónadrágom helyett van más hely is, ahova sokkal szívesebben mennék el. Túl sok rajtam a ruha még mindig. Venném le, de megállítasz, szeretnél Te megszabadítani a feleslegtől.

Rád bízom magam. Érzem, tudom, hogy olyan dolgokat kaphatok Tőled, amiről minden férfi álmodozik. Rám ülsz és a kezem felemeled, leszorítod és ismét csókokkal halmozol el. Sorban felderíted azokat a pontokat, amitől igazán be tudok gerjedni, ha az amit eddig kaptam nem volt elég. Mikor a fülem csókolod elégedetten felnyögök és sóhajtok \"Még még\". A csípőd mozgása közben érzem a nedves és forró puncidat, ami újra kényeztetést vár. A csókjaid egyre lejjebb érik a testem, így a punci is átsiklik az alsónadrágom fölött, de nem ér hozzá. Most már újra Hozzád akarok érni és a kezem el is engeded. Végighúzom a testeden, melleden majd a hátadon és a feneked megmarkolom. Milyen bársonyos, puha a bőröd! Amennyire tudlak magamhoz nyomlak és a makkom még alsónadrágon keresztül a csiklódhoz érsz, erre felnyögsz. Legszívesebben már letépném magamról a nadrágom és rögtön Beléd hatolnék, de érzem még el akarod nyújtani az élvezetet és hagyom Te irányítsd. Négykézlábra állsz fölöttem és lassan elindulsz felfelé. Úgy érzem végem van, mikor a punciddal a mellkasomat dörzsölöd érzem a nedvességet. A kezem a nedves részen végighúzom, számba veszem, majd a tarkód simizése után az ajkadhoz érintem.

Mohón bekapod egy pillanatra. Nem sokkal ezután a puncid a fejem fölé került és a feneked a kezeimmel megint megmarkolom. Élvezem, ahogy körbe-körbe mozgatod. Egy darabig figyelem, ahogy mozogsz, majd előrébb hajolok és kinyújtom a nyelvem, ami újra egyesül a hüvelyeddel. A vaginád, ha lehet még nedvesebb, mint eddig, valósággal csöpög Belőled, ismét mohón nyelem. Nagyon finom, mint egy édes nektár. A lábaid átemeled a fejem fölött és az alsónadrágomhoz hajolsz. Már a tudatra, hogy nemsokára ott kényeztetsz nagyot sóhajtok. Mindig azt hiszem az izgalmak tovább nem fokozhatók és mindig tévedek, ami földön túli gyönyörrel tölt el. A nyelved már a szerszámomon jár, de még ruhán keresztül. Oldalról benyúlsz és kitapintod a legérzékenyebb pontokat. Kérnélek ne kínozz tovább, vedd le végre a ruhámat. Szinte meghallod, amit kérek. Végre megszabadulunk mindentől, ami közénk állhat. Keményen álló, az érintésedre vágyó szerszámmal fekszem előtted. Rögtön kézbe veszed és bőrt húzogatod rajta. Fantasztikus. A makkot a szádba veszed és körözöl rajta, én folyamatosan nyögök, sóhajtozok. Végig a szádba csúszik majd ismét kint van. A makkomat nyalod és végre a heréimet veszed kezelésbe. Nem durván, nagyon finoman hisz tudod mennyire érzékeny.

Teljesen átadom magam az élvezetnek. Igaz bármelyik pillanatban el tudnék élvezni, de nem tudom hogyan nagy levegőkkel, sóhajjal meg tudom állni, igaz folyamatosan csorognak gyengén a nedveim. Egy idő múlva megint érinteni szeretnélek, a puncid ismét nyalni szeretném, miközben a szádban ott a szerszámom. A kezemmel a feneked simogatom, majd a combod belső felére tévedek és puncidhoz. Közben egyfolytában körözöl a nyelveddel a makkomon, de tempód mintha lassulna. Elkezdem a feneked a fejem fölé tolni. Talán azt szeretnéd, hogy most azonnal belém üljél, de rájössz mit akarok. A 69-es póz csábításának remélem nem tudsz ellenállni. Olyan jó volt a nyelvemmel a csúcsra repíteni, hogy még egyszer szeretném.

Óriási örömmel tölt el, hogy felismered mit szeretnék és közelíted a feneked a fejemhez és a lábad átemeled. Már látom is a hívogató puncit az arcom előtt. Nagyon kívánom, hogy nyelvvel ismét behatoljak, úgy érzem nem sok kell Neked, hogy ismét a csúcsra juss és behatolok a nyelvemmel. Csípőd egyre gyorsabban forgatod, miközben a kezem egyre jobban szorítom a fenekedhez. Míg kényeztetlek Te is megállás nélkül nyalogatod a farkamat, simogatod a heréimet. Az arcom teljesen elfedi a puncid, már megint alig kapok levegőt, de nem baj. Őrült erővel szorítod Rám magad és az orgazmus elementáris erővel tör Rád. Ebben a pillanatban úgy érzem rögtön szét durranok, de még valahogy vissza tudom fogni magam, de érzem ez nem fog sikerülni. Csak egy pillanaton múlt, hogy a szádba nem élveztem. De nem oda szeretnék. Azt szeretném, ha rám ülnél és a szerszámomon is érezném vágyakozó puncidat. Ezért letollak magamról, de csak azért, hogy pár pillanat múlva még nagyobb élvezet jöjjön. Egyik kezeddel a szerszámomat fogod, míg a másik kezedben hirtelen ott egy gumióvszer.

Kibontod, kiveszed a csomagból a gumit és szépen lassan felhúzod. Én már szinte magamon kívül vagyok a gyönyörtől. A combjaimra ülsz a farkamat megfogod közelítesz hozzá a csiklóddal, majd hozzáérinted. Mindjárt végem, nem akarsz tovább kínozni és saját magadat sem, a szerszámomat a hüvelyedbe csúsztatod én megfogom a melleidet és Te pedig simogatod a mellkasomat. Fantasztikus érzés, ahogy meleg puncid körbe veszi és szorítja a szerszámomat. A csípőddel lassan is elkezdesz körözni. A szemem csukva és ahogy néha kinyitom, látom a Tiéd is. A tempó egyre gyorsul és egyre nagyobbakat sóhajtozol, nyögsz. A melleid kiszabadulnak kezeim közül, azt figyelem, ahogy ütemesen mozognak. Kíváncsi vagyok, meddig bírjuk. Lassan érzem végem van, nem tudom tovább magamban tartani. De ezekben a pillanatokban Te is egyre nagyobbakat nyögsz, és egy nagy kiáltással egy időben, mint egy satu erőteljesen rászorítasz a hüvelyeddel a farkamra. Nincs az az erő amivel vissza tudnám tartani az érzéseim és egy kicsit megemelkedve egy nagy kiáltással hatalmas orgazmus tör rám. Nem is tudom mikor éreztem ilyet utoljára. 5 -6 lövéssel adom ki magamból az ondót, miközben Te is szinte ütemesen préselsz és elengedsz, valósággal kiszivattyúzod.

A feszültség nagyon lassan enged fel bennem és kinyitom a szemem. Az első amit meglátok az arcod, amely elégedettséget mutat. Még mindig Benned vagyok, amikor rám hajolsz és a szádat az enyémre tapasztod. A péniszem lassan az eredeti méretére megy vissza. Eddig még csak egyszer élveztem, de remélem még életre tudod kelteni. Egyszer csak kicsusszan a hüvelyedből. Leszállsz rólam, odahajolsz és leveszed az óvszert és megpuszilod a makkom végét.

Életem egyik legnagyszerűbb orgazmusán vagyok túl. Ellazultan fekszek az ágyon és élvezem a simogatásod és a puszikat. Szeretnék még egyet élvezni és azt, hogy ezúttal a száddal segíts a csúcsra. De még előtte mindketten csókokra vágyunk. Szorosan átöleljük egymást és nyelvünk ismét találkozik. Aztán ismét felfedező útra indulsz a fejemen, megkeresed azokat a pontokat, amik már egyszer nagyon jól estek. És én is. Számba veszem fülcimpádat és mögötte megpuszilom. Hálás csókok, puszik ezek a nemrég egymásnak adott élményekért. Majd hanyatt döntesz és akcióba lépsz. Szemügyre veszed a farkamat, ami már kezd megint növekedni, de látod szükség lesz még a kezedre, szádra. Teljesen elengedem magam. Tégy velem amit akarsz, csak élvezzek egyszer újra..........

Ellazultan fekszem és átadom magam Neked, de érzem mielőtt még a száddal újra csúcsra röpítesz még egy picit máshol is kényeztetsz. Csókok után nagyon lassan, szinte kínzó lassusággal indulsz lejjebb, hogy mindenhol megpuszilj. Közben kezed a szeszámomnál matat, amely már ismét kemény és ágaskodik. Rám ülsz és majdnem ismét behatolok, de úgy helyezkedsz el, hogy ne tudjak, mert másféleképpen akarsz örömöt okozni nekem. De előtte a mellbimbóid hívogatnak, hogy csókolgassam számba vegyem. Számbaveszem és érzem milyen kemény. A nyelvemmel a bimbóknál körözgetek és halk sóhajokat hallok Tőled. Majd ismét csókokra vágysz, mielőtt még elindulnál a fejeddel a farkam felé. Ledöntesz felkelsz rólam és érzem nem sokára mekkora élvezet fog elkövetkezni. A szád a hasamnál jár, a kezed pedig már a péniszemmel játszik. A száddal kikerülöd, de érzem a leheleted. Erre nem bírom megállni, hogy a csípőmet el ne kezdjem lassan ringatni és sóhajtozok, nyögök. A nyelved egyszer csak a heréimnél jár és ott nyalogat. Nem tudom és nem is akarom a nyögéseim visszatartani és arra vágyok vedd már szádba és majd úgy élvezzek el.

Végre a nyelveddel a makkomat nyalogatod és a végét szádba veszed. Figyeled, hogy reagálok. Mély sóhajok és nem sok választ el, hogy úgy élvezzek el, de most az egyszer utoljára vissza tudom fogni magam. Egyszer csak az egész farkam a szádban van és nyomnám még Beléd magam, ha lehetne. A szájad le fel jár és én ennek ütemében ringatózok. Szoríts! Szoríts! A kezem egyelőre a fejeden van, majd egy mozdulattal a fenekednél és a puncidnál járok. A saját gyönyörömre koncentrálok, de szinte öntudat nélkül a fenekedhez viszem és bedugom a hüvelyedbe az ujjam. Egy pillanatra megfeszülsz és érzem az ujjamon le fel mozgatod Magad. Egyre gyorsabban és gyorsabban jár a fejed a farkamon és érzem mindjárt elélvezek. Egyre hangosabbak a kiáltásaim. A testem megfeszül és Te is látod mindjárt itt az orgazmusom és ha lehet még erősebben szívsz Magadba. Kész végem van, nem bírom tovább. Úgy ahogy vagyok a szádba élvezek. A lökések hatására még jobban szívod, ki akarod szívni az utolsó cseppig. Most már kiengeded a szádból, ahonnan a nedveim egy zsepibe üríted. Lassan megint rendesen veszem a levegőt és most én nézek hálásan Rád. De a kezem végig bent volt a hüvelyedben és Te is újra csúcsközeli állapotba jutsz.

Hanyatt fekszel és hívogatóan felemeled a csípődet, mikor az ujjam kicsusszan utána kapsz és visszahúzod. Az eddigiek betetőzéseként szeretnélek még egyszer orgazmushoz juttatni, úgy hogy látom az arcod, a tested. Még előtte megpuszillak, megcsókollak, és érzem a szádban az ondóm ízét. Majd feltérdelek és az ujjam lassan elkezdem ki be húzni rajtad. A csípőd ringatod egyre gyorsabban. Ennek ütemére a melleid is köröznek, csodálatos látvány, szinte nem tudok betelni vele. Az arcodon látni a mély élvezetet. A tempód egyre gyorsabb és ismét egy hatalmas orgazmus tör Rád. A hüvelyed az ujjamra rá feszül, a combjaiddal rá szorítasz. Lassan enged a feszültség magadhoz vonsz. Úgy érzem, mind a ketten kiélveztük ennek a szeretkezésnek minden pillanatát, csókok után szorosan egymáshoz bújunk. Már egyikünk sem vágyik újabb orgazmusra egyelőre, csak egymáshoz bújva pihenünk. Majd el is alszunk.
Hozzászólások
További hozzászólások »
GerM ·
Van olyan, amikor olvasok egy történetet és nem tudom megmondani, hogy miért, de nem tetszik.

Ez most pont fordítva van. Nem tudom, hogy miért, de tetszik. biztos azért mert sütött hozzá a nap :-)
Grat.

Anita ·
Nekem nem is tűnt fel, hogy sütött a nap...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: