Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az első élményem fiúval

Szevasztok! Dani vagyok bi fiú. Most már.
A mióta megkóstoltam a farok ízét, már a fiúkra is gerjedek.
Úgy kezdődött, hogy volt egy osztálytársam a Robi. Nem volt valami szép szál legény, olyan kis nyamvadtka. De jó lelke volt, a matek házimat mindig segített megcsinálni, ha megkértem rá. Aztán egyszer elromlott a számítógépe, és félve, de megkért nem –e segítenék megcsinálni neki. Gondoltam, ha ő már ennyit segített nekem illenék visszasegíteni, így igent mondtam neki. Panelban lakott a srác, az apjával, mert az anyja lelépett valami palival.
Szóval néztem, hogy hardver vagy milyen hiba lehet, de újra kellett rakni az egész rendszert. Telepítő lemeze volt, úgyhogy nem egy nagy kaland volt neki állnom. Ő tett-vett, hozott be szendvicset, meg kólát és beszélgettünk.
- Hogy állsz a csajokkal? - kérdeztem tőle.
- Én nem szeretem a lányokat! - Azt hittem nem jól hallok.
- Miiii? Te a fiúkat szereted?
- Ühüm, igen. Miért, baj? Te is utálod a melegeket?
- Én, én nem!
- Akkor jó.
- Hogy lettél meleg? - Nem tudom miért kérdeztem meg, de akkor már nem bírtam visszaszívni.
- Arra gerjedek, a jó nagy faszra. Ennyi volna.Minél nagyobb annál jobb. Mindent szeretek. Főleg szopni, meg ha kiverem neki, miközben ő is veri nekem. Tök jó! Nem akarod kipróbálni?
-Á, dehogy. Nem tudom, mi lenne abban a jó!
- Várjál megmutatom. Vedd le a nadrágod.
- Ja tudod mikor! - Gondoltam ráijesztek egy kicsit, mert ha meglátja a huszonöt centis faszomat, akkor ijedtében el fut.
Letoltam a gatyám, és addig izgattam a farkam, míg felállt, ő meg végig nézett csorgott neki a nyála rendesen. A kék szemei majd kiestek, de nem futott el.
- Na gyere akkor szopni! - Hát ez jött. Bevette a szájába aztán szépen elkezdte szopogatni a faszt. Járt a feje, én meg mérges lettem rá nagyon. Mert jó volt, amit csinált megfogtam a fekete haját és majdnem kitéptem, jó meghúztam neki és kiabáltam vele.
- Szopjál te kis buzi, szopjál rendesen!
Hát tetszett neki a dolog. Úgy leszopott, hogy engem még csaj így sose, annyi spermát szétlocsoltam az arcán, hogy mindenhová jutott bőven.
- Na kisfiam, ízlik a gecim?- Ez a hülye meg csak bólogatott.
- Most te is lerendezhetnél.
- Majd ha fagy.
- Vagy tudod mit, majd ha még tízszer leszopsz, majd akkor.
- Hogy te milyen szemét vagy!
Akkor nézd végig, hogy verem ki.
- Nézi a görcs.- Néztem.
Jó farka volt, tetszett meg minden. Nem is bírtam ki mielőtt elélvezett volna, oda ugrottam, aztán megnyaltam a tetejét. Tökre beizgultam tőle. Utána szétszoptam az agyát, egész éjjel ott maradtam. A végén rá is pisiltem, mert azt is megkívántam.
Szóval ez volt az első alkalom. Jó volt, azóta nem vetem meg a faszt.
És igaz jó, ha nagy és vastag!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Kissrac ·
Ez tényleg paródia :grinning:
Egész jókat röhögtem rajta..
A számítógép hardverével vagy mivel volt a baj, de lényeg újra kellett rakni a rendszert :grinning:
A hardver nem szoftver :D

Aztán a kék szeme majd kiesett :P

aranyszamár ·
Ael M. ezt csak paródiának szánta, Ael M. ezt csak heccelésből küldte be.


(12) AELM.
2011-04-07 17:56:31
Azért lett beküldve hogy legyen érdemleges dolog az egyesezéshez.Nosza rajta.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: