Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az éjherceg csókja

A királylány karcsú teste tomboló szélviharban ácsorgó nyárfaként rezzent össze, amikor az erdő sötétjéből előtörő fagy csontjáig döfte tüzes lándzsáját. Vacogva gyönyörködött az ezüstbe burkolózott világ ragyogásában, a holdfény alatt csillogó, dér borította természet hosszú s mély álmában. Mezítelen lába által, amivel kastélya erkélyén a márványt taposta, kitette gyönge szervezetét a hidegben megbúvó ártalmaknak. De nem bánta. Szíve oly hevesen vert, hogy lángba borította jéggé fagyott porcikáit. Kristálytiszta vére, mely fürge kispatakként csobogott ereiben, pirospozsgásra színezte arcát.

Hirtelen forró szellő borzolta végig hátát. Teste elgyengült ettől az érzéstől. Egészen megborzongott. Tekintetét a csillagok felé fordította, égszínkék szemeit lehunyta, majd mézédes ajkait csókra nyitotta. Amit ekkor érzett, oly forró volt és édes, mint a karamell, megtöltve ezernyi vágy és szenvedély kevercsével. A fiatal lány összes bája illatos vörös rózsaként virágzott újból, akár csak azelőtt, mielőtt szíve darabokra tört volna. Kinyitotta könnybe lábadt szemeit, majd megpillantotta az éj hófehér orcájú, sötét szemű hercegét.

A királylány elakadó lélegzetével megpróbálta lelkét gyötrő kérdéseit elmondani.
- Ó, hogy érinthetem bőröd? Hogy ölelhetem tested? Hogyan lehetséges, hogy érzem édes csókod, amikor pont egy esztendeje karjaim közt lehelted ki lelked? Miért látom mégis gyönyörű arcod és hallom a szuszogásod?
- Csst! – hangzott a válasz, miközben a fiú ujját finoman a lány ajkaihoz érintette. – Gyere velem, Kedvesem!

Az újból fellobbanó csók immár tele volt fájdalommal. Százszorta szenvedélyesebb és nedvesebb volt. A véres tőr a földön koppant, majd pár pillanattal később a lány teste is mellé zuhant. Az erdő mereven nézte végig, ahogy gyönyörű, karcsú testét végleg elhagyja e makulátlan s tiszta lélek.
Hasonló történetek
5543
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
4659
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
További hozzászólások »
oldherold ·
mellesleg (éritiek, melleseleg, ha-ha nagggyon jó...) éjherceg???
ez a szó egy kellően színvonalas szimbolista versben megállná a helyét, de egy novellának ilyen lírai címet adni... mintha egy inter city-t matuska szilveszterről neveznének el....
:smile:

Weechoo ·
Üdv!
Örülök, hogy van véleményetek az írásommal kapcsolatban.
A keletkezésről annyit, hogy kb fél éve írtam irodalom órán unalomból. Nem szántam semminek, csak ki akartam próbálni, tudok-e "művészien" fogalmazni.
A következő történetem majd kevésbé lesz nyálas, ígérem. :blush:
Na ennyit, hogy azért kiálljak valamennyire magamért.
Piros Pille ·
Vajon mit tanultatok?:)
De rég hallottam ezt a kifejezést!: kevercse.
Minő csodás kevercse rossz s nemesnek
A nő, méregből s mézből összeszűrve.
Mégis miért vonz? Mert a jó sajátja,
s bűne a koré, mey szülte ôt.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: