Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az éden sötét oldala, harmadik fejezet – Marduk orgiája

1

Miután Thakatéri felmutatta a serlegbe csapott ondómat, mindenki eksztázisba esett. A nők hisztérikusan kivetkőztek magukból, kibontották melleiket, és a hozzájuk legközelebb álló férfiak szájába adták. Volt nő, aki térdre rogyott, és vadul szopni kezdett, mindegy kit. A fekete nap komoran ragyogta be az Istenek Városát, és az időkön átívelő egyetemes szexualitás átvette a hatalmat a Descartes-i józanság felett.

Amikor azonban a meztelen, szűz leányok is simogatni kezdték puncijukat, mély, kegyetlen hang dördült:
- AZATHOTH DUR YUGGOTH! CERUBIS SAR TIAMAT! EN MARDUK!
Hirtelen teljes kuss lett. A nők abba hagyták a maszturbálást és a szopást, a férfiak kihúzták a farkukat a nők és más férfiak seggéből. Mindenki a hang forrása felé fordult. Magam is ezt cselekedtem: és egy megtermett, szakállas férfit vettem észre a templom legtetején. Azonnal tudtam, hogy ő Nabu-ur Bera, a király.
- Bab-Ili fiai és lányai – mennydörögte Nabu-ur Bera a Közös Nyelven. – ezennel megnyitom az Újévi ünnepségeket.
Egyetértő, lelkes morajlás a tömegből.
- A mai ünnepség kicsit más, mint a megszokott – folytatta a király. – A szóma elfogyasztása után először is, mint rendesen, ifjaink felszántják és bevetik ifjú leányaink, kik utódokat nemzenek majd hatalmas és büszke hadseregünknek.
Újabb lelkes hangzavar a nép közt.
- De ezután – valami egészen más következik. Közhírré teszem, hogy megtaláltuk az Ezergidás Kecske dédunokáját. Itt van köztünk Szín fia! Azért jött, hogy megtermékenyítse Thakatérit, a Loncok hercegnőjét. S ha sikerül, ő majd megszüli a Világok Királyát, s Babilon nagysága ragyogni fog mindörökké!

Újabb őrjöngés a tömegben, de ezt ezúttal valahogy kényszeredettnek éreztem. Az is feltűnt, hogy Nabu-ur Bera Nem említette Yogsothoth nevét. Biztosan megijesztené vele az embereket. Arra gondoltam, ki is lehet ő, akit a szellem a budiban a Téren Túli Féreg leszármazottjának nevezett. Valahonnét rémlett a neve, mintha valami Lovecraft nevű fazon irogatott volna róla. De rég olvastam! Pontosabban csak 2000 év múlva fogom. Hogy is van ez?
Megfájdult a fejem. Az a helyzet hogy a gondolkodás, akárcsak az írás, soha nem volt az erősségem.
Nabu-ur Bera ellentmondást nem tűrő hangja térített magamhoz révületemből.
- El- Szín! Jöjj fel hozzám.
És én mentem. 3245 lépcsőt kellett megmásznom, mire felértem az Észagila tetejére. A király ott legnagyobb meglepetésemre letérdelt előttem, igaz, csak egy pillanatra, mert már állt is föl. A vállamra tette a kezét, és lemutatott a városra.
- Nézd hát. Ez a szokás az oroszlán és a kígyók városában, ez a szokás Babilonban.


2

Lenéztem és a szinte a lélegzetem is elállt. A tömeg odalenn szétnyílt, és katonás sorokban körülbelül 200 ifjú vonult fel az Észagila lépcsőin. Felsorakoztak a templom körbefutó teraszain, ahol a szűz leányok feküdtek. Félmeztelenek voltak, övükön egy-egy kard lógott. A lányok széttárták combjaikat, és mindegyikük izgatni kezdte önnön csiklócskáját, hogy előkészítse a vagináját az aktusra. A fiúk elővették a farkukat, és felpillantottak a királyra, és úgy éreztem, rám is.
- El-Szín – mondta Nabu-ur Bera. – Add ki te a parancsot.
- Miféle parancsot? – kérdeztem, de egyszeriben ősi erő és tudás járta át a sejtjeim legmélyét. Felszegeztem tekintetem Deggial könyörtelen, éjkeretű napjára és Sorath tündöklő egére, és felkiáltottam:
- EL-A’AWER. YA-I ZATI! TERMINIS!
Szavaimnak elképesztő hatása volt. A fiúk farka kővé merevedett, a leányok pedig szétcsapták karjaikat. A legények a széttárt, vulvanedvtől és ragacsos napfénytől síkos combok közé vetették magukat. Feldübörögtek a dobok, és valami elementáris, ősi ritmust kezdtek diktálni. Szememmel Thakatérit kerestem, de nem találtam.

A fiúk előbb a puncikat kezdték nyalni, mindegyikük, egyszerre. Olyan érzésem támadt, mintha csak egy hadgyakorlaton lennék, olyannyira összehangoltan történt minden. Azután, miután a szűzlányok méhéig az út megfelelően elő lett készítve, a legények a pinákhoz illesztették duzzadt makkjukat, és egy letaglózó dobpörgetés után benyomták magukat tövig.
Száz és száz sikoly és nyögés süvített végig a városon. A fiúk lendületesen kefélni kezdték a törékeny lányokat, aki arcán hol fájdalom, hol gyönyör vonaglott. A tömeg éljenzett, aztán mindenki nekilátott hogy ledobálja a ruháját, ha esetleg volt még rajta. Éreztem, a történelem legnagyobb tömeges baszásának vagyok szemtanúja. Ennek megfelelően a slakkom is kezdett újból megduzzadni.

A lehető legjobb pillanatban. Megpillantottam ugyanis Thakatérit, amint araszol fel a lépcsőkön, egy bazi nagy kossal a nyakában. Nem értettem, hogy a rákba bírja el – az a dög nyomhatott vagy 300 kilót. Azt azonban egyből észrevételeztem, hogy a lány nincsen túlöltözve. Mindössze egy ágyékkötő volt rajta, egy színarany bokalánc és egy nyakbavaló, amely valamilyen szimbólumot formált.
- Készen állsz? – kérdezte Nabu-ur Bera a lánytól, miután Thakatéri felért, és ledobta az állatot a király lába elé, ami hatalmas puffanással ért földet.
- Készen – mondta a lány és odajött hozzám. – El-Szín, ugye te is rendben vagy?
- Nem látod? – mutattam ágaskodó fütyülőmre. A lány csak elmosolyodott, aztán földre bukott és a már jól ismert módon oboázni kezdett.

Odalenn a tömeg egyetlen meztelen, izzadt, ondó,- és punciszagú masszává olvadt össze. Láttam egy kb. 60 éves férfit amint egy fiatal nő nyúszkójába mártogatja megereszkedett falloszát. Konkrétan láttam, hogyan cuppog ráncos fallosza a szűk lyukban, bár az események több száz méterre voltak tőlem. De ha az ember faszát Yogsothoth ükunokája cidázza, éles szemű lesz mint a szirtisas.
- ITT AZ IDŐ! – üvöltött fel mellettem Nabu-ur Bera, és megragadott egy hatalmas kardot. Láttam, a pengéje nem vasból van. Az oskolából mintha rémlett volna valami ezzel kapcsolatban. Hát persze, ekkor még senki nem ismerte a vasat, csak az asszírok.

A kard mindenesetre élesnek tűnt, és a király ügyesen is forgatta. Magasba emelte, és belevágta a döglött kosba. Nedves cuppanás hallatszott, és hangos recsegés, amikor Nabu-ur Bera megforgatta a pengét az állat mellkasában, szétszaggatva a véredényeket.
- MARDUK IBLIS-DURBATIM! – hörögte a király, olyan hangon, mint Shagrath, aki annak a Dimmu akármi nevű metálbandának az énekese. Azzal kitépte a kos szívét, és beleharapott. Tiszta vér lett a pofája tőle. Hallottam ahogy foga alatt pattognak az inak. Thakatéri közben abbahagyta a szopást és négykézláb vetette magát előttem.
- Gyere. Rakd be nekem, El-Szín!
- IGEN! – kiáltotta Nabu-ur Bera, majd levágta a kos fejét, és ráhúzta megdöbbentően hatalmas farkára. Közben vadul hörgött, patakzott a nyála, és fennakadt a szeme az elragadtatástól.
- Eljött a nap! Deggial tűzszívű népe áldozatot hoz néked, Hatalmas úr. L’ mur-Kathulos, fogadd el a vért! Hastur, fald fel a tisztátlan húst! MARDUK! Parancsodra újrateremtjük a világot! A teknősbéka új anyát okád a semmiségből… és most…
A király egy mozdulattal kihúzta irdatlan faszát a kos koponyájából, a következővel pedig lemetszette tőből. Térdei megroggyantak, embertelen üvöltésén át is kivehetők voltak szavai:
- YOGSOTHOTH! Téged szólítalak, Millió Kiválasztottnak Atyja!


3

Ami ezután következett, végképp váratlanul ért. Odalenn a templom teraszain az ifjak kihúzták ondótól csöpögő farkukat a szétkefélt lányokból, és a kardjuk után nyúltak. Megragadták mind, és a pengét a duzzadt pinájú nőstények mellkasának szegezték. Azok nem menekültek el sikoltozva, megadóan várták sorsuk beteljesülését. A tömeg is elcsendesedett, térdrerogyva bámultak az égre.
- Mi a fenére készülnek ezek? – kérdeztem Thakatérit. Farkam már-már kókadni kezdtem. A királyra néztem, aki épp a kos szarvát gyömöszölte be levágott pénisze helyére, és arcán patakzottak a könnyek a kíntól.
- Ha megtermékenyítesz, e lányokat fel kell áldoznunk Marduknak. Csak így lehetséges az Atya eljövetele, a tiszta, új faj megteremtése. Hanem most már vágd be a lompost, ne tökölj – felelte Thakatéri, és szélesre húzta kívánatos, lucskos nagyajkait.

Megmarkoltam a farkam, és becéloztam a lány hüvelyét. Ellenállhatatlan késztetést éreztem, hogy megtegyem. Úgy tűnt azonban, e késztetés nem is a libidómból fakad. Kívülről fakadt, és én úgy éreztem, valami hatalmas, láthatatlan kéz markolja meg a farkam, és szinte húzza, húzza a tátongó pina bejáratához.
- Nem – üvöltöttem akkor, és valahogy sikerült kitépnem magam a láthatatlan szorításból. Felkaptam Nabu-ur Bera földre ejtett karját, és fenyegetően magam elé szegeztem. – Yogsothoth gonosz! És elakarja pusztítani a világot! És…
- El-Szín - fordult felém nyájas hangon Thakatéri, és intett kezével valakiknek, akiket az oltár takarásában nem láthattam. – Drágám. Semmi értelme. Megdugsz és kész.
Láttam ugyanakkor, hogy a lány kezd megváltozni. Bőre ráncos lett, tekintete sárga és ősöreg. Orrából pedig ismét füst csapott ki, ahogyan előző este is.
- Nem! Nem, mert Yoggsoth nem akar jót! Nem értitek? – üvöltöttem le a mozdulatlan, hipnotizált tömegnek. – Ő vén! És csúnya! És elégtételt akar venni rajtatok, mert biztos egy nő se hagyta soha, hogy rendesen beakasszon neki és…
És akkor megláttam, kik közelednek felém.

A papok voltak, akik felraktak a hintóra. De most nem viseltek csuklyát. Megfagyott a vérem látványuktól. Bőrük fehér volt, mint a fagyott gólyafos, és pikkelyes, rothadó. Nem volt szemük, csupán orruk szaglászott vadul. Látszott rajtuk, hogy szokatlan számukra a napfény. Biztosra vettem, ezek a torzult lények az Észagila mélyén tengették napjaikat, ki tudja hány éven keresztül, szemtől szembe Marduk, vagy talán még nála is borzalmasabb istenek tekintetével.
- Nincs esélyed – mondta lágyan Thakatéri, és visszaváltozott vonzó, gyönyörű nővé. – Gyere. Csak annyi kell, hogy belémvered, és már mehetsz is, amerre látsz. Tudod mit? Kapsz egymilliárd évet az örökkévalóságból. Persze nem itt… egy… egy más helyen.
- Kösz, nem kellenek a ti „más” helyeitek. Megteszem, de utána ölj meg.
És akkor eszembe jutottak Oppenheimer szavai: „Én lettem a világok elpusztítója”. Látják, azért belém is szorult némi műveltség. Na, nem mintha jelen helyzetben sokra mentem volna vele.

Farkam ismét megkeményítette a láthatatlan erő, és én sóhajtva odaillesztettem Thakatéri éhesen lüktető puncijához. A papok szem nélküli arcán gonosz elégedettség tükröződött.
A fiúk odalenn új fogást kerestek kardjukon, s a pengét a lányok szívéhez illesztették.
A tömeg halott, fekete nyelveken imákat mormoltak, szemüket az égre szegezve.
Benyomtam a farkam Thakatéribe, akkor felsikoltott az beteljesülés ígéretétől. Aztán én is az égre pillantottam. Iszonyú látvány fogadott. Túlvilági színekben táncolt a horizont, és láttam, valami iszonyú, alaktalan feketeség készül áttörni rajta. Ereimben megfagyott a vér, és éreztem, a világ halála az, ami közeledik.

De ebben a pillanatban láttam, zavar támad odalenn a tömegben. Az emberek felugráltak, és kiáltozni kezdtek össze-vissza. A fiúk is elkapták kardjuk élét a lányok szíve felől, és ők is, ahogyan akkorra a nép, egy irányba fordultak.
Arra, ahol az Istár-kapu állt.
És akkor felharsant egy kiáltás:
AZ ASSZÍROK! VISSZATÉRTEK AZ ASSZÍROK!
Előző részek
3930
Thakatéri megfogta kezem, aztán a farkam.
- Nincs miért aggódnod. Bár Nabu-ur Bera nevét hiába keresnéd a történelemkönyvekben és a régi sztéléken. Az Elveszett Korszak királya volt ő, azé a száz évé, amelyben felhasadt az idő szövedéke, és az emberiség kiűzetett a paradicsomból. De te, El-Szín, most befoltozod ezt a lyukat...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Reactor ·
Ne nekem mondjad, bot, nem én írok ilyen orbitális faszságokat...

Angyalka29 ·
Figyi reactor! :sleeping: Szerintem nagyívbe fogd be a bagólesődet. Gőzöm sincs, hogy honnan szalajtottak, de valami iszonyat beképzelt, balfék, szerencsétlen balek lehetsz. Már az ember kénytelen arra gondolni, hogy esetleg féltékeny vagy az íróra. Na ne viccelj már. Egyébként kicsit morbid a történet, de egész jó. Ha nem tetszik, akkor meg miért olvasod??? Ezt nem teljesen értem. Szóval, ebből annyit lehet kikövetkeztetni, hogy az írónak le akarod másolni a stílusát. Esetleg ötleteket akarsz szerezni tőle??? Nos kíváncsi lennék rá. De majd meglátjuk. Elolvasom én a te történeted is... :smile:
BURGONYA ·
EZ A BESZÉD GEORGE! :rage: :angry:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: