Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

April ráduplázik

April ráduplázik


-------------------------------------

Írta: damonx (xxdamon@hotmail.com)
Fordította: Pavlov (pavlov.urasag@gmail.com, http://pavlovurasag.blogspot.com/)
A történet A tét 1-2. történetek folytatása
Az itt leírtakat otthoni kipróbálásra egyáltalán nem javasoljuk, de ha mégis megtennéd, dobj róla egy e-mail-t... :>
2010. február-március

*************************************


- Basszál meg! Basszál meg!
April nyögéseitől lüktetni kezdett a farkam. Ujjai a dugás közben mélyen a hátamba vájtak. A szobát megtöltötte izzadt testünk csattogása.
- Keményebben! - nyögte a csaj, és lábát a testem köré csavarta.

Felemelkedtem, hogy jobban támadhassak, és keményen dugtam a barátnőmet, egyre mélyebbre toltam neki a farkamat. Ragyogó szemmel nézett rám. Felnyúlt, a tarkómba kapaszkodott, magába rántott. Teljes testsúlyommal ránehezedtem, mellei hozzám szorultak. Éreztem, hogy melle minden lélegzetvételnél felemelkedik, arca az enyémhez feszül, és éreztem forró leheletét a füleben, miközben ezt suttogta:
- Dugd az ujjad a seggembe!

Az arcához tartottam az ujjamat, ő a szájába vette, szenvedélyesen beszívta, szemét behunyta. Lágy ajkai végigcsókolgatták és benyálazták az ujjamat.

April felemelte a térdét, és hívogatóan mosolygott rám. Tudtam, mire vágyik, sokszor csináltuk már így azóta, hogy az egyik haverom a szemem előtt vette el a csajom anális szüzességét.

Lenyúltam izzadt testünk közé, végigsimítottam a lány finom kis fenekén, ettől a csajom felnyögött. Nedves ujjam a finom kis gömbök közé csúszott, és megtaláltam a lyukát, mire April élvezettel nyögött fel.

- Mmmmm - nyögte elégedetten, és én körözni kezdtem lüktető, izmos gyűrűjén. Éreztem ujjamon forró, szoros segglyukát, és lassan benyomultam, közben ő nyögdécselve sürgetett:
- Ez az! Ez az! Mélyebbre! - szorult keze szorosabban a hátamra.

Kezem elfordult, próbáltam mélyebben April fenekébe nyomulni. Be is csúsztattam, ahogy csak bírtam, és simogatni kezdtem, masszírozni a belsejét, közben a farkammal tovább dugtam forró, szűk punciját.
- Ez az! Ez az! Igennnnnnnn! - nyöszörögte a lány, puncija rászorult a szerszámomra, segglyuka pedig gyors, ismétlődő összehúzódásokkal szívta egyre mélyebbre az ujjamat.

April elélvezett, remegett aladtam, én pedig könyörtelenül mozgattam benne tovább a farkamat. Ahogy a gyönyör lassan elöntött, mély, lassú kúrásba fogtam. Kihúztam az ujjamat a csaj fenekéből, és mosolygós, elégedett arcára néztem. Sejtettem, mit akar most kérni.
- Hátulról akarod? - kérdeztem.
April rózsaszín ajkai érzékien elmosolyodott.
- Igen! - jelentette ki szenvedélyesen. - De... használhatnánk egy...
Kíváncsian néztem.
- ... játékszert?

Mióta April felfedezte az anális stimuláció örömeit, begyűjtött egy csomó szexuális segédeszközt, és ragaszkodott hozzá, hogy használjuk is őket a popsikjában. Ami azt illeti, mostanság nem is nagyon szexeltünk ezek nélkül.

- Hát persze! - válaszoltam, és kihúztam farkamat nedves, csöpögő puncijából. - Melyiket?
A lány arcán eluralkodott az izgalom. Oldalára fordult, kinyitotta éjjeliszekrénye fiókját, ahol a játékszereket tartotta.

- Az az igazság - mondta-, hogy vettem egy újat.
Elkerekedett a szemem. Mostanában a csaj hetente vett egy-két új darabot. És mostani, új szerzeményétől nagyon meglepődtem. A legtöbb eddigi játékszer finom, vékony vibrátor volt, kifejezetten anális használatra, de ez most más volt: egy nagy, gumiból késült műpénisz, teljesen élethű, erekkel és herékkel.

April átadta nekem a műfaszt. Jó nagy volt, súlyosnak éreztem. Ekkora szerszám még biztos nem volt a seggében, ez még az én farkamnál is nagyobb volt.
- Ezt akarod a seggedbe kapni? - tapogattam a segédeszköz rugalmas felszínét. April lelkesen bólintott, és előkapott az éjjeliszekrényből egy sikosítót.
- Biztos, hogy ki fogod bírni? Elég... nagy.
- Hát ezt csak egyféleképpen tudhatjuk meg - mosolygott a csaj, átadta a síkosítót, és négykézlábra fordult.

Kinyitottam a síkosító tubusát, kentem belőle egy vékony, vörös csíkot a műfaszra, és közben az villant meg bennem, mennyire megváltozott barátnőm az elmúlt másfél hónapban. Kedves, félénk lénye vággyal teli, ellenállhatatlan lánnyá alakult, és egyszerűen odavolt az anális kísérletezésért. És nem csak a hálószobában változott meg, hanem az egész kisugárzása átalakult. Sokkal boldogabbnak és elégedettnek tűnt. Még a külseje is megváltozott, többféle ruhastílust és hajformát is kipróbált. Sötétszőke haját nemrégiben barnára festette, és rövid, csinosra vágatta, a válláig. Piercinget rakatott a nyelvébe és az orrába, de az ehhez kapcsolódó új technikáit még nem mutatta be nekem.

- Gyerünk - sürgetett April, és izgatott mosollyal nézett hátra a válla fölött. Én is elmosolyodtam, és bekentem az egész műfaszt a csúszós, cseresznye illatú síkosítóval.
- Na jó - mondtam végül, és közelebb léptem. - Készen állsz?
April kuncogott, mindkét kezével hátranyúlt és széthúzta a fenekét, feltárta előttem kis popsilyukát.

- Igen! - válaszolta határozottan, finom kezével pedig szilárdan tartotta fenekét. Fogást váltottam a műfaszon, hüvelykujjammal végigsimítottam April segglyukán. Aztán a szűk kis nyíláshoz illesztettem a műfaszt, és lassan benyomtam. April elégedetten nyögött fel. Óvatosan folytattam, féltem, hogy a szerszám túl nagynak bizonyul, lassan csavartam egy kicsit rajta, hogy az eres, vastag fasz feltérképezze a barátnőm seggét.
- Minden rendben? - kérdeztem tőle, és egy kicsit kijjebb húztam belőle a műfaszt.
- Igen! - nyögte, kezeivel hirtelen az ágyneműbe kapott. - Csináld!

Hihetetlen volt, hogy April így a szűk kis seggébe tudja fogadni a nagy műfaszt. Lyukacskája kitágult a behatoló körül, éhesen szippantotta magába ki-be csúszkáló szerszámot. Nemsokára már a teljes szerszám belefért, a gumigolyók odalenn a csillogóan nedves punciajkakhoz simultak.

- Mmmm - búgta a lány, és lassan a csiklójához ért. - Ez az...
Elkezdtem ki-be mozgatni fenekében a szerszámot, ekkor állt elő az újabb kérésével:

- Meg tudnál közben baszni? - kérdezte zihálva. - Azt szeretném, ha mindkét lyukamat kitöltenéd.
- Hát persze! - válaszoltam, noha könnyebb volt ezt mondani, mint véghezvinni.

Hogy hozzáférjek April éhes puncijához, meg kellett fordítanom a fenekében műfaszt, hogy a golyók felfelé legyenek. Eközben benyúltam a lába közé, széttártam nedves, duzzadt ajkacskáit. Farkam könnyedén csusszant be a lágy húsba, egészen betoltam neki, a hasam a seggében lévő műfasz végéhez feszült.

- Basszus, ez kurva jó! - nyögte a csaj. Elkezdtem kúrni, nedves puncijába vágtam a farkamat, s egyúttal minden lökésnél a fenekébe toltam hasammal a műfaszt is. April minden ilyen lökésnél felnyögött.
- Jó érzés? - kérdeztem növekvő izgalommal. - Jó érzés, hogy két fasz van benned?
- Igen! - tört ki belőle. - Kibaszott jó érzés!
- Szeretnéd, ha mindkettő valódi fasz volna, mi?
- Igenn!

Minden lökéssel egyre jobban beindultam, és egyre durvább dolgokat mondtam.
- Igazán? - kérdeztem. - Szeretnéd, ha két pasi dugna meg?
- Igen! - kiáltotta két nyögés között.
- Egyszerre?
- Igen!

Éreztem, hogy közeledik az orgazmus, úgyhogy lassítottam, de már késő volt. Felnyögtem, kihúztam a farkamat, megszorítottam a tövénél, de a golyóim lüktetve küldték az intenzív gyönyört a testembe. Rántottam a kezemmel egy párat a dákómon, aztán egymás után küldtem April hátára a forró sugarakat. Ahogy a spriccelés alábbhagyott, a fehér folyadék lecsurgott a fenekére, megállt a két félgömb között, és a műfasz töve körül.
- Bocsánat - dőltem hátra. - Asszem, kissé túlságosan felizgultam.
- Semmi baj! - mondta April, oldalra fordult, és kihúzta a fenekéből a műfaszt. - Később azért még megbaszhatnál...
- Meg is foglak - válaszoltam nevetve, és a barátnőm mellé feküdtem. - Csak várjunk... öt vagy tíz percet.

Pár percnyi pihenés után April habozva megszólalt:
- Szóval... Mi izgatott fel ennyire?
Ránéztem, gyanakodva.
- Miért?
- Nem is tudom - vonta meg a vállát, és oldalra fordította a fejét. - Csak kíváncsi vagyok.
- Hát nem is tudom. Talán csak az, amit mondtál közben...
- Mi? - kérdezte.
- Hát hogy megdugatnád magad két pasival.

April mosolygott.
- Szerintem erről te beszéltél - mondta játékosan, ujjával megbökte a vállamat.
Egyetértően vontam meg a válamat, de csöndben maradtam, nem tudtam, hogy most mit mondjak.
- Ettől beindulsz? - kérdezte, és ujjaival a vállamba vájt. - A gondolattól, hogy engem két pasi széjjelkúr?
- Hát még sosem gondoltam rá... De ahogy a farkam reagált... Talán igen. Miért? - fordultam hozzá. - Téged felizgat?

April közelebb csúszott hozzám, és remegő ajkába harapott.
- Ami azt illeti... igen. Nagyon.
- Tényleg?
- Aha - mosolygott félénken. - Igazából elég sokat gondoltam erre mostanában.
Kíváncsian néztem.
- Ezért vetted ezt az új... játékszert?
April csak mosolygott.
- Te rossz kislány - ragadtam meg az oldalát, és megcsiklandoztam.

Pár percig így évődtünk, aztán visszafeküdtünk egymás mellé, és egymás szemébe néztünk.

- Szóval - kezdte megint April -, mit gondolsz? Szerinted meg tudnád tenni?
- Mit? Hogy szendvicsben dugjalak valakivel?
- Igen - mosolygott aranyos kislányarcával, ami valahogy nem illett ehhez a durva témájú beszélgetéshez.
- Hát... - nyögtem, és a plafonra néztem. - Nem tudom... Talán... Miért? Tényleg ki akarod próbálni?

A lány megint vállat vont, de éreztem, hogy mire gondol.
- Na mondd el - bíztattam. - Semmi baj, mondd csak el.
- Hát jó - kezdett bele a lány, aztán kibökte: - Igen, kipróbálnám.
Egy kis kínos csend következett, azután April mentegetni kezdte magát.
- Hacsak nem tartod túlzásnak ezt az egészet. Nem muszáj...
- Nem, nem, nem... - szakítottam félre. - Nem túlzás. Csak nem hiszem, hogy...
- Mit?
Vettem egy nagy levegőt.
- Nem hiszem, hogy szeretnék köztük lenni.
April összezavarodott tekintettel nézett rám, próbálta megérteni, amit mondtam.
- Akkor... - mondta lassan, és kisöpört egy tincset az arcából - Inkább nézni szeretnéd?
- Igen, azt hiszem.

A csaj gördült egyet, tenyerébe támasztotta az arcát, és növekvő érdeklődéssel nézett rám.
- Miért nem akarsz részt venni benne? - kérdezte kíváncsian.
- Nem tudom - feleltem. - Az valahogy nem én lennék.
- És ha néznél, ahogy két pasi megdug?
Vállat vontam.
- Hát... eléggé felizgultam attól, hogy ha esetleg még egy pasi dugna... Talán ha két másik pasi dug egyszerre, az még izgatóbb lesz.
- Szerinted találnánk erre két hapsit? - kérdezte a lány, és próbálta leplezni egyre növekvő izgalmát.
- Nem tudom - válaszoltam vonakodva. - Miért? Van olyan, akit szívesen bevennél? - ezt már kissé gyanakodva montam. April vállat vont, de éreztem, hogy gondol valakire.
- Hát... - mondta óvatosan -, mit szólnál Willhez? Ő jó lenne.

Nagyot néztem. Gyanítottam, hogy a haverom neve előkerül majd, hiszen ő volt az, aki a múlt hónapban elvette barátnőm anális szüzességét. Gondoltam, hogy April azóta be van indulva a srácra, és ez a javaslat csak megerősítette az elméletemet.

- Igen - mondtam nem túl lelkesen. - Ő valószínűleg megtenné.

Nemcsak abban voltam biztos, hogy Will örömmel kapna a lehetőségen, hogy megint megdugja Aprilt, hanem abban is, hogy talál majd még valakit maga mellé. És bár jobban örültem volna, ha valaki mást szervezünk be, beláttam, hogy Will lenne erre a legalkalmasabb.

- Holnap felhívom - mondtam, és beindult barátnőmre mosolyogtam.
- Tényleg?
- Igen.
- Te tényleg király vagy! - jelentette ki April, átölelt, és egy hatalmas csókot nyomott az arcomra.
Mosolyogtam, noha azon tűnődtem, nem követek-e el valami végzetes hibát.
- Nagyon ráindultál erre, igaz? - kérdeztem.
- Hát igen! - vágta rá a csaj. - Annyire beindultam! Sőt...
April megfordult, négykézlábra állt előttem úgy, hogy a fenekét fordította felém.
- Azt hiszem, van még itt egy kis tennivalód ma este.
Elmosolyodtam, és felkaptam a síkosítót.

* * * * * * * *

Másnap felhívtam Willt, hogy elmondjam neki bizalmas feladatát. Egy kissé zavarban voltam. Azt hiszem, nem is beszéltem ezzel a sráccal, mióta azon a bizonyos éjszakán veszítettem a biliárdon, és ami miatt a barátnőm elveszítette az anális ártatlanságát.
Will persze rögtön beleegyezett a dologba, és még fel is sorolt pár nevet, mint lehetséges társat. Egy kissé fura volt, hogy meg sem nagyon lepődött rendhagyó kérésemen.

Miután leraktam, felhívtam Aprilt. Még a telefonon át is éreztem izgalmát a hír hallatán. Amikor elmondtam neki, hogy nem is tudom, ki lesz a másik pasi, nem nagyon aggódott.
- Mit fogsz holnap csinálni? - kérdezte búcsúzáskor.
- Semmi különöset. Miért.
- Venni akarok egy új, szexi ruhát. Velem tartasz?
- Tyűha - jelentettem ki. - Te aztán tényleg ráindultál erre, ugye?
- Talán igen - kuncogott April. - Baj? Nem akarom, hogy féltékeny legyél...
- Nem vagyok - biztosítottam, hogy eloszlassak bene minden aggodalmat. - De mi lenne, ha te választanál valamit? Meglephetnél.
- Na jó - mondta kissé meglepetten a vonakodásom hallatán. - Van valami spéci kívánságod?
- Tudod, hogy mit szeretek - válaszoltam álmodozva.
- Hát igen - értett egyet April. - Talán van is egy ötletem.
Elképzeltem a barátnőmet néhány vad ruhában, de félbeszakított:
- Szerinted Will minek örülne?
Kérdése meglepett, mert most jöttem rá, hogy a barátnőm nemcsak engem akar felizgatni.
- Hát, azt hiszem, bárminek. Tudod, milyen. Általában az olyan kurvás lányokat szereti., szóval...
- Szóval vegyek fel kurvásat?
- Talán igen - feleltem óvatosan. April mindig nagyon öntudatos volt, nagyon megválogatta, hogy mit vegyen fel.
- Ó! - váltott témát hirtelen. - Arra gondoltam, kivehetnénk egy hotelszobát arra az éjszakára. Mit szólsz hozzá?
- Jó - egyeztem bele. - Ez jó ötlet.
- Akkor jó! - csiripelte a lány lelkesen. - Lefoglalom! el sem hiszem, hogy tényleg megcsináljuk!
- Igen, tudom. De ugye nem gondoltad meg magad?
- Egyáltalán nem! - jelentette ki gyorsan April. - De azért egy kicsit ideges vagyok.

Beszéltünk még egy kicsit, aztán elbúcsúztunk egymástól.

Amikor letettem a telefont, akkor döbbentem rá, hogy ez most tényleg meg fog történni. A barátnőmet meg fogja dugni két srác, és én nézni fogom.

* * * * * * * * * * * * * * *

A következő pár napban egyre fokozódott izgalmam, vártam, hogy April jelentkezzen. Csütörtök este aztán felhívott, hogy véglegesítsük a hétvégi terveket.

- Hová tűntél? - kérdezem aggódva. - Azt hittem, tegnap jelentkezel.
- Bocsi - kért őszintén bocsánatot. - Mindent elő akartam készíteni.
- Tényleg? - lepődtem meg az elhivatottságán. - Milyen volt a bevásárlókörút? Megnézhetem, hogy mit vettél?
- Nem - kuncogott. - Várnod kell holnapig.
- Na ne már! - nyafogtam. - Legalább elmondod, hogy mit vettél?
- Nem-nem - incselkedett velem. - Velem kellett volna jönnöd. De ne aggódj. Megígérem, hogy tetszeni fog.
- Hát jó - törődtem bele. - Holnap?
- Igen - folytatta April. - Foglaltam magunknak egy szobát a Holliday Innben a belvárosban. A te nevedre foglaltam, úgyhogy legyél ott nyolcra. Mondd meg Willnek és a haverjának, hogy kilencre jöjjenek.
- Nem együtt megyünk oda? - kérdeztem. Eléggé meglepett, hogy barátnőm így a kezébe vette az irányítást.
- Nem, még előtte el kell intéznem pár dolgot. Ott találkozunk.
- Na jó - egyeztem bele vonakodva. - Akkor holnap találkozunk.
- Igen, holnap! - mondta April lágy, érzéki hangon. - Holnap!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Másnap este türelmetlenül ültem a hotelszobában, folyton az órára bámultam. Hátradőltem a hatalmas ágyban, kapcsolgattam a tévét, gondolkoztam, hogy vajon befizessek-e egy fizetős pornócsatornára ma éjjelre. Találtam egy régi vígjátéksorozatot, ledobtam a távirányítót magam mellé az ágyra, és elkalandozott az agyam.

Aztán kártya csusszant az ajtónyitó szerkezetbe odakinn, magamhoz tértem, és felültem, a lassan nyíló ajtóra néztem.

- Szia - lépett be boldogan April, és hagyta, hogy az ajtó becsukódjon mögötte. Mosolyogva álltam fel, és léptem barátnőm felé, aki az ágyra rakta táskáját és még néhány másik csomagot. Hosszú, fekete kabát volt rajta, egészen a térdéig ért. Haja selymes volt, a vállára lógott, félig eltakarta ezüst fülkarikáját.
- Tyűha - mértem végig meredt szemmel. - Csodásan nézel ki.
- Köszi - válaszolta, és a csomagok közé ereszkedett. - Egész nap a szépségszalonban ültem.

Észrevettem tökéletesre manikűrözött körmeit. Rádöbbentem, mennyi erőfeszítést tett April a mai este érdekében. Sminkje is hibátlan volt, illett barna bőréhez.
- Honnan szereztél kulcsot? - kérdeztem, és a harisnyáját néztem a térdig érő kabát alatt.
- A recepcióstól - mondta, és rám pillantott. - Szerintem azt hitte, hogy kurva vagyok.
- Hmmm - hümmögtem, és fekete, magas sarkú csizmájára csúszott a tekintetem. - Az lehet. Na de lássuk, mi van ezalatt.

Odaléptem, és megfogtam April kabátját, de ő ellökte a kezem, és szigorúan nézett rám.
- Nem-nem - ingatta az ujját mosolyogva. - Még nem.
Csalódottan szorítottam össze az ajkam. April pezsgőt vett elő az egyik csomagból.
- Hoznál egy kis jeget? - lendítette meg az üveget. - Utána... esetleg megmutatom, mi van rajtam.

Válaszképpen csak mosolyogtam. Az asztalhoz mentem, felkaptam a jegesvödröt. A barátnőm eddig nem volt ilyen incselkedő, de be kellett vallanom, ez a váratlan jellemvonása kezdett lenyűgözni. Kinyitottam az ajtót, és kimentem a folyosóra a jegesgéphez. Vártam pár percig, hogy az ócska gép kidobja a jeget, aztán visszamentem a szobához. Reméltem, hogy a csajom már vadiúj ruhájában lesz.
- Itt vagyok, ragyogok! - kiáltottam, kitártam az ajtót, és beléptem. Leraktam a jegesvödröt az asztalra, és felnéztem. - Na lássuk...

Elnémultam. April csípőre tett kézzel állt előttem, kedves arcán szégyenlős kifejezésel. Végigmértem a testét. Lábán fekete, rácsos harisnya feszült, ettől teljesen kurvásan nézett ki. Testén szűk, átlátzsó kis kombiné volt, lágyan hullott mellei közül a hasára. Alatta egy hozzáillő kis bugyi volt, jól eltakarta formás kis fenekét. Barátnőm selymes haja lófarokban lógott hátul, szabadon hagyva gyönyörű arcát és nyakát, s rajta egy kis szexi fekete nyakörvet. Ekkor döbbentem rá, hogy April mennyire megváltozott az elmúlt hónapban. Amikor járni kezdtünk egymással, April a világért sem vett volna fel ilyen provokatív ruhákat. De a kissé szégyenlős kifejezés az arcán most arról árulkodott, hogy megmaradt még valami a régi, szégyenlős ártatlanságából.

- Nos? - kérdezte April türelmetlenül.
- Tökéletes - jelentettem ki egyszerűen, és léptem egyet felé. - De közelebbről is meg kell vizsgálnom.
- Előtte... - állított meg egy intéssel, és megfordult - tölts egy pohár pezsgőt, és tedd az üveget jégre.
- Mmmm - búgtam fel hangosan, amikor hátulról is megláttam. - Csak egy pillanat. Azt hiszem, a hátsó kilátás még szebb, mint az elülső.

April felkuncogott, és visszanézett rám a válla fölött.
- Nem szeretnél te is megdugni ma éjjel? - kérdezte, incselkedve kihúzta magát, és megrázta ellenállhatatlan kis fenekét.
- Még van időnk - ajánlottam, szemem a barátnőm formás popsijára tapadt.
- Nem-nem - ingatta az ujját tiltó mozdulattal. - Megvolt rá az esélyed, de azt mondtad, hogy csak nézni akarod.

Kissé csalódott voltam, de azért lenyűgözött April irányítása. Ettől csak még jobban kívántam. Kitöltöttem a pezsgőt, és adtam egy pohárral Aprilnek. Ahogy átvette a poharat, éreztem, hogy remeg a keze. Gyorsan az ajkához emelte a poharat. Figyeltem a mozdulatait: láttam, hogy a barátnőm nagyon izgul a mai este miatt.
- Jól vagy? - kérdeztem aggódva, és én is ittam egy kicsit. - Ha mégsem akarod, nyugodtan...
- Nem - vágta gyorsan rá. Határozott válasza eloszlatta kétségeimet. - Csak egy kicsit ideges vagyok, ennyi az egész.

Ittam még egy kicsit. Folyton csak hiányos öltözetű barátnőmet néztem, aki a csomagok között matatott. Nem bírtam magammal, letettem a poharam, April mögé léptem, a testéhez simultam, és finoman megcsókoltam a nyakát.
- Ez most mi lenne? - kérdezte, de azért nem nagyon húzódozott.
- Nem tehetek róla - magyaráztam neki, miközben lefelé haladtam csókjaimmal finom nyakán. - Olyan jól nézel ki.
- Hát... - fordult szembe velem, és harapott a szája szélébe ártatlanul - Segíthetnél valamiben...
- Miben? - kérdeztem meglepetten.
April elmosolyodott, és az egyik csomagba nyúlt.

- Segíthetnél bemelegednem - mondta, és egy műanyag zacskóba csomagolt, testszínű análizgatót vett elő.
- Még egy játékszer? - kérdeztem, és elvettem tőle. - Nincs még ebből elég?
- Ilyen még nincs - magyarázta April, és visszafordult az ágy felé. - Gondoltam, elő tud majd... készíteni.
Bólintottam, és kibontottam a műanyag csomagolást.
- Hát... az biztos - válaszoltam, és kiszedtem a szerszámot a csomagolásból.
April visszafordult, és egy kis síkosítós tubust vett elő.
- Akkor jó. Kezdjünk hozzá.

Ledöntötte italát, a padlóra söpörte a csomagokat, és az ágyra mászott, megállt négykézláb, mutogatta magát egy kicsit, aztán hanyattfeküdt, kényelmesen elhelyezkedett, és a könyökére emelkedett.

A műanyag szerszámra néztem a kezemben. Láttam már anális izgatókat, de ez azokhoz képest elég nagynak tűnt. A töve nagyon vastag volt, a vége pedig egyetlen ponttá szűkült össze. Nagyon szerettem volna a barátnőm fenekébe döfni ezt a kis játékszert, de előtte még jól fel akartam izgatni.

- Nagyon szép a bőröd - néztem végig April testén.
- Izgatóan akartam kinézni - nézett ő a szemembe.
- Hát sikerült - biztosítottam, és gyönyörű vonalait csodáltam. - Mivel készültél még?
- Hát hamarosan megtudod - mondta kuncogva, és hívógatóan széttárta a lábát.

Nem tudtam már tovább leplezni izgatottságomat. Az ágyra térdeltem, és a szoros kis bugyiba csúsztattam ujjaimat. April felemelte csípőjét az ágyről, így lehúztam a fenekéről is a bugyit, egészen a bokájára. Ekkor vettem észre, mivel készült még a barátnőm mára. Szokásos kis szőrpamacsa eltűnt, az egész puncija sima volt.

- Tyűha - jelentettem ki, és a hívogató, rózsaszín nyílást bámultam. - Az egészet leborotváltad?
- Nem, ez gyanta volt - rúgta le April a bugyiját az ágyról. - Szerinted tetszeni fog nekik?

April kérdése megint rádöbbentett, hogy alig egy óra múlva két srác fogja megdugni a barátnőmet.
- Igen - feleltem megadóan, és végigsimítottam finom, csupasz bőrén. - Szerintem tetszeni fog nekik.

Nem bírtam tovább magammal, az ágyra másztam, szétlöktem April lábait, mire ő halkan felnyögött. Illatos puncijára hajoltam, és finoman szopogattam egy kicsit, aztán belétoltam éhes nyelvemet. A csaj felnyögött, a hajamba markolt, lábait összezárta a hátam mögött, és én mélyebben hatoltam nedves lyukába.
- Mmmm, ez az, bébi... - nyögte bátorítóan. - Szopd a puncimat.

April általában nem beszélt ilyen kurvásan, úgyhogy ez még jobban felizgatott, hevesebben kezdtem nyalni a csajomat. A vállammal magasba emeltem combjait, éhes nyelvem pedig mélyen a nedves puncijába fúródott.
- Ez azzz... - remegett. - Nyaljad! Nyálazd jól meg, hogy később megbaszhassanak!

Kihúztam a nyelvem, és lefelé fordultam, hogy hozzáférjek fenekéhez.
- Ki akarod nyalni a seggemet? - kérdezte lágyan April, miközben nyelvem már a hátsó lyukánál táncolt.
- Talán igen... - mondtam két nyelvcsapás között, és a szemébe néztem. Ő pedig vágyakozva elmosolyodott. Aztán eltolt magától, és négykézlábra emelkedett, elémtárta csodás seggét.
- Na így nyaljál ki - mondta, és az ajkába harapott. Két kezével hívogatóan széthúzta előttem ruganyos fenekét. Éhesen nyaltam meg ajkaimat, elhelyezkedtem a csaj mögött, és rózsaszín kis remegő segglyukát bámultam.
- Gyerünk - sürgetett. - Nyald ki a seggem. Érezni akarom a nyelved a... ahhh...
April elhallgatott, mert a nyelvem végigsimított a segglyukán.
- Jó érzés? - kérdeztem, és lassan, finoman, csökkenő köröket nyaltam a lyuk körül.
- Igen - tört ki belőle, és összeszorította a fogát. - Kibaszott jó érzés. Imádom, ahogy a seggem nyalod.

April szép, hosszú ujjai a fenekébe vájtak, így tárta elém minél jobban magát. Ahogy nyelvem hegye a szűk kis lyukba hatolt, éreztem izmos gyűrűje lüktetését forró, nedves ajkaimon.

- Mmmm, ez finom - búgta, és feneke ellazult a nyelvem körül. - Gondolj csak bele. Alig egy óra múlva tele lesz ez a kis szűk fenék egy jó nagy fasszal.

Szavai megleptek, és egy kis szünetet tartottam, de aztán tovább nyaltam a barátnőm seggét.
- Igen? - kérdeztem, és végighúztam az ujjaim nedves punciajkain. - Felizgultál?
- Mmmhmm - nyögte. - Alig várom.

Felkaptam a síkosítót, és felnyitottam a tetejét.
- Mitől indultál be a így? - kérdeztem, és egy kis folyadékot nyomtam April nyálas segglyukára.

- Azt akarom... hogy kihasználjanak - felelte halkan. A hűvös folyadék lassan csurgott le kis lyukán. - Tele akarok lenni fasszal. Azt akarom, hogy megbasszák a lyukaimat, és hogy kényükre-kedvükre használják a testemet.
Barátnőm vágyai hallatán lüktetni kezdett a farkam a nadrágomban.
- Egy kis... kurva akarok... lenni...

- Ne aggódj, kicsim - nyomtam egy csókot a fenekére, és néztem, ahogy a síkosító duzzadt punciajkaira csurog. - Az leszel.

Kezembe vettem az análizgatót. April hátranyúlt a lábai között, összegyűjtött egy kis síkosítót, és rózsaszín kis segglyukába kente.

- Azt... azt akarod, hogy egy kis kurva legyek? - kérdezte incselkedve, és hátsó nyílását simogatta a középső ujjával.
- Igen! - nyögtem, és figyeltem, ahogy finom kis ujja eltűnik szűk kis popsilyukában. Bekentem az análizgatót síkosítóval, közben April tovább ujjazta a seggét.
- Jöhet? - kérdeztem. Le voltam nyűgözve ujja ritmikus mozgásától a kis lyukacskában.
- Aha - mormolta, kihúzta az ujját, és újra széthúzta előttem a fenekét.

Az análizgató hegyét a kiscsaj rózsaszínű kis nyílásához illesztettem. Apró gyűrűcskéje finoman remegett, ahogy megnyomtam a játékszert. Ide-oda forgattam, erre April segglyuka lassan tágulni kezdett a behatoló műszerszám körül. A csaj felnyögött, behunyta szemét, és a kis lyukacskája lassan az egész testszínű szerszámot elnyelte.

- Mmmm, köszi - csiripelte April. Hátranyúlt, kitapintotta a szűk kis seggébe ágyazódott segédeszközt. Azt kívántam, bárcsak az én farkam lenne odabenn. Nagyon be voltam indulva, éreztem, hogy lüktet a farkam. April hanyattfeküdt, elmosolyodott, aztán felkapta a bugyiját.
- Ennyi? - kérdeztem csalódottan. - Még van egy kis időnk...
April csak mosolygott, és felvette a bugyiját, és a fejét ingatta.
- Nem kúrhatsz szét a srácok előtt...
- Gonosz vagy - mosolyogtam, és megigazítottam nadrágomban duzzadó farkamat.
- Ó, szegénykém - mosolygott a kiscsaj, felállt, és átölelt. - Ne aggódj. Miután végeztek velem, te is megbaszhatsz.
April megcsókolt. Fura volt ilyeneket hallani tőle. De be kellett vallanom, hogy felizgatott.
- Esetleg egy kis szopást kaphatnék? - kérdeztem bizakodva, de erre ő felkacagott ,és megint a fejét ingatta.
- Ne rontsuk el a sminkemet - mondta, és az asztalhoz ment. - Mit szólnál még egy italhoz?
- Hát jó, kérek egyet - feleltem, és csalódottan másztam le az ágyról. Éreztem, hogy a következő órákban csak sajoghat éhesen a két kis golyóm odalenn.

April töltött egy kis pezsgőt a poharakba, és leült mellém az ágyra. Elég erősen vissza kellett fognom magamat. Éreztem, hogy már ideges, folyton az órát nézte, és aprókat kortyolgatott a pezsgőből.

Amikor Will megjelent, már majdnem fél tíz volt. Nem nagyon lepett meg, hogy késett, a pontosság sosem volt az erőssége. Az élénk kopogtatás hallatán még egyszer a barátnőmre néztem, aki azonnal elvörösödött az izgalomtól.
- Készen állsz? - kérdeztem utoljára, és az ajtóhoz mentem.
- Igen, azt hiszem - válaszolta April szelíden, és még egyszer megnézte magát a tükörben. Vettem egy nagy levegőt, és kinyitottam az ajtót.

- Hé, haver! - kiáltotta Will vidáman, és a szobába nyomult. - Játszunk már, játszunk már, játszunk már, játszunk már!

Hátraléptem, a srác bejött, kezében egy fél üveg sörrel. Az egyik haverja követte, Mark, akivel korábban már találkoztam egy párszor. Tűrhető srác volt, mindig is egy bunkónak tartottam, de lehet, hogy csak nem ismertem eléggé. Bólintott felém, és bement Will után.

- April! - kiáltotta Will, és az asztalra csapta a sört. - Csodásan nézel ki! Gyere, hadd nézzem meg közelebbről ezt a dögös kis rucit!
A barátnőm még jobban bevörösödött. Kissé szégyenlősen lépett Will elé. A srác kézenfogta, és megfordította, végigmérte minden porcikáját.
- Mmm, fincsi... - mondta ördögi mosollyal, és elengedte a csaj kezét. - Ez jó móka lesz.
Becsuktam az ajtót, és helyet kerestem magamnak, hogy leüljek. Will a haverjához fordult.
- Ő Mark - mutatta be nekem sugárzó arccal.
- Üdv - mondta Mark röviden, és hideg, kék szemeivel Aprilt bámulta. A barátnőm udvariasan köszöntötte. Igaz, hogy Mark alacsonyabbnak tűnt, mint Will, de kétségtelenül izmosabb volt, úgyhogy jobban is nézett ki. A lányoknak általában bejött, bár viszonylag csöndes személyisége egy idő után unalmasnak bizonyult.

- Kér valaki egy kis sört? - kérdezte Will, hogy megtörje a kínos csöndet. A hangjából éreztem, hogy alapozott már valahol.
- Nem, köszi - vágta rá April. - Most ittunk pezsgőt.
- Óóó - mormolta Will. Leült, és lerúgta magáról a cipőjét. - Akkor gondolom, már jól ellazultatok, ugye?

- Hát, most azért kellemesebben érzem magam, mint a legutóbb - mosolygott a barátnőm.
- Hé! - tört ki Willből, ahogy észrevette a piercinget a barátnőm szájában. - Az ott egy nyelvpiercing?
April kinyújtotta a nyelvét, megmutatta nekünk új nyelvpiercingjét, ide-oda forgatta.
- Király! Bemutatod majd a használatát?

April és én nem beszéltük meg az este korlátait, úgyhogy az orális szex sem merült fel. Ezért eléggé meglepődtem, amikor a barátnőm habozás nélkül rávágta:
- Hát persze!
Erre Will és Mark is elmosolyodott. Mielőtt bármit kinyöghettem volna, April letérdelt Will elé.
- Máris? - kerekedett ki a srác szeme.
- Hát mire várjunk? - kérdezte a csaj türelmetlenül.

Will épp annyira meglepettnek tűnt, mint én. De gyorsan feltalálta magát, kibontotta a nadrágját. April segített neki levenni a nadrágot és az alsóneműt, kacagva nézte a srác előbukkanó, kemény szerszámát. Hosszú, finom ujjait a fasz tövére fonta, még egyszer rámpillantott, aztán kinyitotta ajkait, és éhes kis szájába vette a duzzadó makkot.

Egy kicsit féltékenyen figyeltem, ahogy barátnőm rózsaszín kis ajkai mélyen elnyelték a srác húsos makkját. Will elégedett arcot vágott, egyik kezével megfogta a barátnőm fejét, és mélyebbre tolta a szájába a farkát. April nem volt egy szopás-specialisra, de mostanság erre is nagyon ráindult.tMindenesetre meglepett az a szenvedély, amivel Will farkát benyelte. Aztán kiengedte, a szerszám csillogott a csajom nyálától.

- Ez kibaszott jó - nyögte a srác, ahogy a kis fémpiercing végigszántott a farka alsó részén.
April elmosolyodott, de aztán visszaszívta a szájába a faszt, kezével pedig a tövét verte hosszú, lassú, pumpáló mozdulatokkal. Erre az én farkam is lüktetni kezdett. Hátradőltem, és figyeltem a szemem előtt kibontakozó jelenetet.

- Szopd a golyóimat - parancsolta Will, és finoman lejjebb nyomta a barátnőm fejét, így egy hangos cuppanással kicsúszott a farka a csaj szájából. April megfogta a faszt, behajolt a srác combjai közé, és rózsaszín kis nyelvével végignyalt a srác golyóin, aztán mindkettőt beszippantotta a szájába.

Will mosolyogva nézett Markra, aki zavartan állt ott és a haverját nézte, akit a barátnőm éppen orális kényeztetésben részesített.

- Szerintem Mark egy kicsit elhanyagolva érzi ott magát - jelentette ki Will, és lassú mozdulatokkal simogatta a farkát, miközben April tovább nyalogatta a golyóit piercinges nyelvével.
- Igazán? - fordult el egy kicsit a barátnőm. - Hát kapd elő te is, és csapjunk a lovak közé!

Mark egy félmosollyal a nadrágjához nyúlt. April türelmetlenül nézte végig, hogy a srác a padlóra dobja a nadrágját és az alsóját. A csajom szeme elkerekedett, amikor Mark dorongját meglátta. Igaz, hogy még félig puha volt, de így is nagyobb volt Will szerszámánál. April mereven bámulta a hatalmas faszt, és közelebb intette magához.

- Na mi a baj? - kérdezte játékosan, és megpöccintette a félmerev farkat. - Nem izgatlak fel?
- Kell egy kis idő, hogy bemelegedjek - magyarázta a srác félénken. Levette a pólóját, és közelebb lépett a padlón térdelő barátnőmhöz.
- Hát lássuk, mit tehetünk az ügy érdekében - mormolta a csajom. Előrehajolt, és nedves kis szájába vette a csüngő fallosz végét.

Ahogy Mark megérezte a barátnőm ajkait hatalmas makkján, halkan felsóhajtott, és lehunyta a szemét. April tovább nyelte a faszt, s amikor már a fele az éhes szájába került, a farok egy jól látható rándulással életre kelt, és növekedni kezdett. A csajom elégedetten felnyögött, lehunyta a szemét, élvezte az ajkai között lüktető szerszámot. Lazított az állkapcsán, finoman kiengedte szájából a faszt, végignyalta a feszülő golyókat, aztán megnyálazta a fallosz tövét.

Mark keze April tarkójára csúszott, s ennél fogva irányította, hogy a csaj kezdjen újra szopni. April engedelmeskedett, haygta, hogy fejét a srác visszahúzza, és hogy a farkát a torkára lökje. Mark egy kicsit kihúzta szerszámát, de aztán lassan megint benyomta a csaj ajkai közé. April mozdulatlanul térdelt, hagyta, hogy a srác gyors, erőteljes lökésekkel dugja szájba.

Will mosolyogva nézte őket. Letérdelt April mögé, megfogta a lány csuklóit, és erősen tartotta.
- Kúrd meg a száját - parancsolta ördögi mosollyal.

Mark gyorsabban és mélyebben kezdett mozogni hatalmas farkával, de April nem tiltakozott. Szemét szorosan behunyta, az arcán izzadság kezdett megjelenni, állára nyál csordult vékonyan. Amikor Mark elengedte a fejét, és a nedves fasz kikerült a szájából, nagy levegőt vett. De aztán Mark ismét felemelte farkát, April pedig megújult szenvedéllyel szívta a szájába a golyóit. Will közben a csaj fenekébe markolt, keze fokozatosan került egyre lejjebb, amitől a lány halkan felnyögött.
- Nocsak, mi ez? - kiáltott fel hirtelen Will, amikor az análtágító végét kitapintotta a bugyin át a barátnőm seggében. April kuncogott egyet, Will pedig lehúzta a lány bugyiját a combjára.
- April - kezdte Will elégedetten, és fordított egyet a lány fenekébe ágyazott játékszeren. - Úgy látom, bejött neked az anál.
- Hát eléggé megkedveltetted velem - tartott a barátnőm egy kis szünetet a szopásban. Will büszkén mosolygott, és az análtágítóba markolt.
- Már nagyon hiányzott a segged - mormolta. - Alig várom, hogy belédnyomhassam a farkamat.
- Hát akkor kezdjünk hozzá! - vágta rá a barátnőm. Látszott rajta, hogy tetszenek neki ezek a durva bókok.

A srácok levették magukról a maradék ruhadarabjaikat, April közben izgatottan nézett rám, és ő is levette a bugyiját. Küldött felém egy utolsó csókot, odadobta nekem a bugyit, aztán a srácok felé fordult. Megigazítottam a farkamat a nadrágomban, és izgatottan figyeltem, mi fog történni. Leírhatatlan érzés volt. Reméltem, hogy miután mindennek vége, egyikünk sem fogja megbánni ezt az egészet.

Will nyilván nagyon meg akarta már kapni a barátnőm seggét, és Mark nem nagyon ellenkezett, felmászott az ágyra, és hanyattfeküdt. April rámászott, közben Will megkereste a síkosítót.

- Ez az - jelentette ki Will, szeme szinte odaszegeződött a lány meztelen fenekére. - Ülj rá a farkára.

April elnevette magát, lenyúlt, megemelte Mark nyálas farkát, két ujjával széttárta punciajkait, és nedves nyílásába vezette a hatalmas makkot. Halkan felnyögött, és szűk kis puncijával ráereszkedett a vastag faszra. Fokozatosan ereszkedett egyre lejjebb, egyre többet engedett magába a vastag szerszámból.

- Milyen a puncija? - kérdezte Will, miközben az ágyra mászott, és a farkát kente a síkosítóval.
- Kibaszott szűk - nyögte Mark. April a srác mellkasára támaszkodott, úgy kezdett el mozogni fel-le.
- Hát azt elhiszem - felelte Will, és gyors mozdulatokkal kente a farkát.

April lejjebb ereszkedett, hátrasimította pár hajtincsét, és ráhajolt Mark ajkaira. A srác is épp úgy meglepődhetett, mint én, mert eltartott pár pillanatig, amíg lehunyta a szemét, és teljesen átadta magát az intim gesztusnak. Ez a csók valamiért jobban megrázott, mint a barátnőm testében lévő fasz.

Mark felbátorodott az érzéki csókolózástól, megfogta a csaj tarkóját, és a hajába túrt. Aztán ujjai elkezdték felfedezni April testét. Belenyúlt a barátnőm szexi ruhájába, meggyúrogatta tökéletesen kerek fenekét, és annál fogva mozgatta testét a farkán. A lány hátranyúlt, végigsimított a srác golyóin, a farka tövén, aztán a fenekébe ágyazott análtágítóba kapaszkodott, közben puncija fel-le járt a vastag szerszámon.

April oldalra fordult, feneke fel-le járt, Will sóvárogva nézte, és hevesen verte a farkát. Megfogta az análtágító végét, és óvatos csavarásokkal kihúzta. April érezte, hogy a játékszer kicsúszik a szűk kis lyukából, lemerevedett, és behunyta a szemét. A tágító könnyedén kicsusszant a szűk, lüktető kis nyílásból, amihez Will gyorsan odanyomta az ujját, és finoman simogatni kezdte.
- Készen állsz rá, hogy kitöltselek? - dobta félre az análtágítót.
- Igen! - nézett hátra April a válla fölött.

Will elhelyezkedett, megtámaszkodott a csajom hátán, a szűk kis lüktető hátsó nyíláshoz illesztette csillogó, lila makkját, és fel-le mozgatta.
- Ez az - sóhajtotta a lány. Will farka megállt középen, és rápróbált a szűk kis izomgyűrűre. - Csináld! Told a farkad a seggembe!

Nagyot nyeltem, és mozdultam egyet ültömben. A srác teljesítette a kérést. April szája kinyílt, szeme becsukódott, áthatotta a fenekét tágító fasz érzése. Bal kezével hátranyúlt és félrehúzta fél fenekét, így jól láthattam, hogyan csúszik bele a fasz félig a barátnőm szűk kicsi fenekébe. Mark mozdulatlanul feküdt, Will folytatta az előrenyomulást, csillogó farka lassan süllyedt a barátnőm táguló segglyukába. April ráhajolt Mark meztelen mellkasára, feje felémfordult, szája kinyílt, és mélyet sóhajtott. Aztán amikor segglyuka Will teljes farkát elnyelte, ez a sóhaj egy boldog, elégedett mosollyá változott át, mintha a csaj ezúttal valami ősi éhséget elégített volna ki. Ekkor már bántam, hogy nem hoztam kamerát.

- Na milyen érzés? - kérdeztem tőle.
- Kibaszott jó! - felelte a lány szenvedélytől ködös szemmel.
Will elkezdte tömni a csajom seggét, s Mark lassú, emelkedő mozgással egészítette ezt ki. April arca teljesen lemerevedett a lyukaiban mozgó két farok hatására. Kezeivel megtámaszkodott Mark mellkasán, kissé felemelkedett, és hátraemelte a fejét.
- Jaj, de jó... - nyögte élvezettel.

Will az egyik lábával megtámasztotta magát az ágyon, így megint jól beláttam April fenekéhez: mindkét lyukában egy-egy jó kemény fasz mozgott. Mark még mindig lassan és kicsiket lökött, vastag farka szétfeszítette a csajom duzzadt, nedves ajkait, a másik srác pedig folyamatosan, mélyen kúrta April segglyukát. A lány teste minden lökésbe beleremegett, Will pedig szorosan megmarkolta a csajom haját, annál fogva húzta hátra a fejét, a lány szeme becsukódott, ajka éhesen kinyílt.

- Jó érzés ilyen kis kurvának lenni? - sziszegte Will a csaj fülébe, és erős mozdulattokkal nyársalta fel az éhes seggét.
- Kibaszott jó! - sikoltotta a lány. Segglyuka lüktetve tágult a beléhatoló fasz körül. - Imádok ilyen kis kurva lenni!

April szavaitól a herémig nyilallt farkamból a lüktetés. Ennyire sosem voltam még beindulva. Nyilvánvaló volt, hogy Will is ugyanígy beindult, elégedett mosollyal kúrta a csajom szűk kis seggét.

- Hova élvezzek? - kérdezte Will, és belassított.
- Nem érdekel! - nyögte remegve a csaj. - Ahová csak akarsz!
Will szeme megcsillant, nyilván kigondolt valami durva dolgot. Egyetlen mozdulattal kirántotta farkát, felállt, és a hajánál fogva hátrahúzta a csajom fejét. April ajka engedelmesen kinyílt, Will verni kezdte a farkát a lány ajkai előtt.
- Basszusss... - nyögte, és fehér gecisugarat küldött a lány ziháló arcára. April kinyújtott a nyelvét, s próbálta elkapni a záporzó sugarakat, teste folyton beleremegett Mark alsó lökéseibe. Will farka lassan kiürült, és makkjával szétkente a csajom nyelvén a folyadékot.

Aztán a srác lelépett az ágyról. April rámnézett, szemében vad, állatias szenvedéllyel, ajkain Will spermájával. Keze fejével letörölt az arcáról egy hosszú, fehér csíkot, és lihegő ajkai közé szívta.

Will hálásan nézett rám. Az asztalhoz ment, felkapott egy sört, kibontotta, és nagy, hosszú kortyokkal ivott belőle. Visszafordult, és nézte, ahogy April tovább lovagol Mark farkán.
- Én is megbaszhatom a segged? - nézett fel Mark a barátnőm izzadt, spermás arcára.
- Igen - vágta a csaj rá könnyedén. Erre Will és én is nagyot néztünk.
- Nem lesz túl nagy az a fasz a seggedbe? - kérdezte Will, és kiitta a sörét.
- Majd meglátjuk - válaszolta a lány mosolyogva, és felemelkedett Mark testéről. - Hogy akarsz megdugni?
- Ahogy neked kényelmesebb - válaszolta Mark. Felült, izgatottan simogatta a farkát.

April hanyatt feküdt az ágy szélén, széttárta a lábát, és a pucijához nyúlt. Térdeit a melléhez húzta, mindkét kezével lenyúlt, és széthúzta a fenekét. Mark felállt, a barátnőm elé lépett, így eltakarta előlem, fel kellett álljak, hogy lássak is valamit. A srác bekente a farkát síkosítóval, April közben mosolyogva simogatta segglyukát apró, körkörös mozdulatokkal.
- Na gyerünk - mondta lágyan, és egyik kezével a csiklójára tért át. - Csináljuk.

Mark előrelépett, és April tátongó segglyukához illesztette hatalmas makkját. A lány behunyta szemét. A srác óvatosan nyomult belé, mi szkeptikusan figyeltük, hogy vajon befér-e hatalmas farka abba a szűk kis seggbe. Először úgy tűnt, hogy ezzel komoly gondok lesznek.
- Keményebben! - mondta a lány, és segítségképpen megmozdította derekát. - Ne aggódj. Ha fáj, majd szólok.

Mark bólintott, és azonnal cselekedett. Eőrsebben nyomult előre, s a kis rózsaszín lyuk megnyílt előtte. April a csiklját simogatta, ellezult annyira, hogy a srác makkja behatolhasson a fenekébe. Gyűrűje csapdába zárta a makkot, a csaj bátorítóan felnyögött, mire a srác mélyebbre nyomult. Hamarosan Mark farka szinte teljesen bekerült a barátnőm gyönyörű seggébe.

April erősen zihált. A srác rövid, könnyen mozdulatokkal kezdte baszni. A lány egyik keze továbbra is a puncijáva játszott, de a másikkal hátranyúlt, és kitapogatta, mennyire tágult ki a feneke Mark farka körül.
- Jó érzés a seggemet baszni? - kérdezte érdeklődve.
- Nagyon jó érzés - nyögte a srác, és megfogta April fekete harisnyás bokáit.
- Ez az! - nyögte a csajom bátorítóan, mire a srác a lány fejéhez nyomta bokáit, és még mélyebben hatolt a fenekébe. - Bassz meg jó mélyen és keményen!

Will nem hagyhatta, hogy csak a barátja kapjon a jóból, visszamászott az ágyra. Farka még félig puha volt, de azért ő is be akart szállni az akcióba. April segglyuka mostmár hozzászokott Mark farkához, úgyhogy a srác viszonylag könnyen dugta, a csaj pedig két ujjal ujjazta csöpögő punciját.
- Szopogasd a golyóimat - parancsolta Will. Odatérdelt April fejéhez, kezében tartotta félkemény farkát, és April engedelmes szájába engedte a golyóit. A csaj éhesen szopogatni kezdte őket, közben jól hallhatóan nyögött a seggében tomboló fasz hatására. Will farka fokozatosan visszakeményedett a golyókat simogató nyelvecske hatására.

Willt elöntötte a vágy, ördögi mosollyal nézett April arcába. A csajom szenvedélyesen kényeztette, és nagyokat nyögött Mark könyörtelen dugásától. Will hevesen verte a farkát, és nagyokat nyögdécselt.
- Ez az... Csak finoman...

Egy kissé meglepett, hogy April ezt is ilyen készségesen csinálja. Mark közben teljes lüktető farkával kúrta April engedelmes fenekét. Will ide-oda mozgatta magát, hogy mindig más terület kerüljön a herezacskójából April szájába.
- Igen, ez az... El fogok élvezni, te kis kurva. Tele fogom élvezni a kis kurvás arcodat.

Will szavai még jobban felizgatták Aprilt, aki búgva szopogatta a sárc golyóit. A srác teste remegni kezdett, keményebben verte a farkát, aztán hirtelen felnyögött, és szökökútszerűen spriccelt April arcára. Mindent elárasztott: a makkját, a kezét, April arcát, homlokát. Will mosolyogva hagyta ott April spermás arcát, leült az ágyra, és tovább nézte a műsort.

- Meg akarsz dugni hátulról? - kérezte April Markot, aki eddig még csodák csodája, de nem élvezett el. A srác bólintott, s rögtön kihúzta farkát a lány rommá kúrt segglyukából. April gyorsan megpördült, négykézlábra állt, arccal felém. Mark mögétérdelt az ágyon, és rántott egy párat kőkemény farkán.
- Csak dugd be - parancsolta a lány. Máskor szelíd hangja most sziklaszilárdan hangzott, hátranyúlt, és szégyentelenül tárta szét a srác előtt fenekét.
Marknak tetszett a határozott kérés, simán csak betolta hatalmas farkát a barátnőm segglyukába.
- Igennn... - sziszegte April összeszorított fogakkal. - Basszál meg! Basszál, mint egy kis kurvát! Kúrd szét a segglyukamat!

Az új pozíció kétségtelenül jó hatással volt Aprilre, szemvedélyesen sürgette Markot. A srác szemöldöke összerándult, megmarkolta a lány vékony derekát, és mélyen a csajba vágta a farkát.

- Húzd... hátra... a hajam - kiáltotta a lány zihálva.

Mark megragadta April haját, és lendületesen hátrarántotta. Golyói hangos cuppanással csapódtak a lány puncijához. A lány szája csöndes élvezettel nyílt ki, ezüst fülkarikái vadul lengedeztek az arca mellett. Aranyos arcáról hosszú, vastag, nyúlós szálakban csöpögött a sperma. Pár hajszála beléjük tapadt, teljesen kurvássá keretezte a barátnőm kedves arcát. Ezt már én sem nagyon bírtam tovább, benyúltam a nadrágomba, és megfogtam lüktető farkamat.
- Ez felizgat? - kérdezte April, szeme izgatottan villogott. - Izgató látvány, ahogy az aranyos kis barátnőd négykézláb áll, seggében egy fasszal?
- Igen - nyögtem, és a farkamat pumpáltam.
- Tetszik, hogy úgy dugnak meg, mint egy kis kurvát?
- Igen.
- Mmmm - nyögte, és keze gyorsított a csiklóján. Mark keményen dugta a seggét. - Akkor jó, mert én nagyon élvezem, hogy a kis kurvád lehetek.

- Hova élvezzen a srác? - kérdeztem dobogó szívvel, hogy a csajom folytassa ezt a szöveget. Láttam Mark mozgásán, hogy már nem bírja sokáig.
- A seggembe - nyögte a csaj. - Azt akarom, hogy élvezzen a szűk kis segglyukamba.
Mark erre begyorsított.
- Te pedig élvezz az arcomra - sikkantotta nekem a csajom. - Vedd elő a faszodat, és verd rá az arcomra!

Egy pillanat alatt cipzároztam ki a sliccemet és vettem ki a farkamat. Annyira fel voltam izgulva, hogy úgy éreztem, mindjárt eldurranok.
- Ez az! - nyögte a lány remegve a közelgő orgazmustól. - Élvezz az arcomra! Kérlek, élvezd tele az arcomat!
Verni kezdtem a farkamat a barátnőm arca előtt. Mark most lökte rajta az utolsókat hatalmas erővel.
- Ugggggghhhh - hörögte eltorzult arccal, és egész teste összerándult.
- Bassszusss... - nyögte April, szűk kis segge ütemesen lüktetett a fasz körül, éhes feneke minden egyes spermacseppet magábaszippantott. És a forró sperma a seggében őt is elélveztette, sikoltott egy nagyot, testét eluralta a mindent elsöprő orgazmus, és ekkor én is az arcára élveztem. Én is nyögtem, a fehér sugaraim magasra spriccoltak, s csak utána landoltak April arcán.

April már nem bírta tartani magát, csukott szemmel rogyott az ágyra. Makkomról most csöppentek le az utolsó cseppek a barátnőm hajába. Mark kihúzta farkát a lány seggéből, és lihegve ült le az ágyra, nedves, félkemény farka halk csattanással ért a combjához.

- Basszus... - nyögte Will, és mozdulatlanul nézett minket. - Ez kibaszott jó volt!

April az oldalára hemperedett, lágyan felnyögött, és elégedetten nézett a szemembe. Ajkai lassan hálás mosolyba fordultak, szavak nélkül is értettük egymást. Volt egy olyan érzésem, hogy jóféle kalandok várnak ránk ezután.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Ez és más szendvicses történetek is megtalálhatóak könyvemben: https://www.smashwords.com/books/view/876170

Pavlov ·
És persze a Facebookon és az Instagramon is megtaláltok!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: