Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

April és a csapatmunka

Írta: damonx (xxdamon@hotmail.com)
Fordította: Pavlov (pavlov.urasag@gmail.com, http://pavlovurasag.blogspot.com/)
A történet A tét 1-2. és az April ráduplázik című történetek folytatása
Az itt leírtakat otthoni kipróbálásra egyáltalán nem javasoljuk, de ha mégis megtennéd, dobj róla egy e-mail-t... :>
2010. április

*************************************

- Mondd már el!
- Neeem... - ingatta a fejét April, és a falról lógó jelmezeket nézte. - Ne is faggass.
- Na jó - hagytam rá, és levettem egy iskoláslány-jelmezt az egyik fogasról. - Ehhez mit szólsz?
- Hát... - mérte végig a jelmezt szkeptikusan - ez egy kissé túl kurvás.
- Épp az a lényeg! - jelentettem ki, és visszaakasztottam a ruhát a fogasra. - Ez egy pornós buli. Mindenki kurvásan kell felöltözzön.
- Tényleg, már akartam is kérdezni, mit jelent ez a pornós buli név. Úgy hangzik, mintha csak... egy kifogás lenne, hogy kurvás ruhába öltöztessétek a csajokat.
Erre felnevettem, és bólintottam.
- Tulajdonképpen pont ez a lényege.

Ezt a pornós bulit a haverom, Will rendezte mindig. Akárcsak a Halloween-bulik, ez is csak arra volt jó, hogy provokatív ruhákba öltözzünk, és jól berúgjunk. A pornós buli koncepciója csak dobott a dolgon, felbátorította az embereket.

- Gondoltam - mormolta April, és próbálta elrejteni mosolyát.
- Talán baj, hogy kurvásan kell felöltözni? - kérdeztem. - Mintha pár hete még...
- Jól van, na - vágott közbe, és arca elvörösödött. - Nem kell rá emlékeztetned.

Nem erőltettem a dolgot, tovább válogattunk a jó drága jelmezek között. April a legutóbbi Will-és-Mark-os szexuális kalandja óta valahogy szendévé változott. Azt reméltem, hogy Will mostani bulija újra felébreszti szexuális vágyait, és elsöpri az oragazmus utáni szégyenérzetét, ami a múltkori hármas szex után ragadt meg benne.

- Ezek túl drágák - nézegette az árcédulákat. - Alig van bennük anyag, azt hinné az ember, hogy ettől olcsóbbak lesznek.
- Majd én kifizetem - mondtam, mire April kérdően nézett rám. - Feltéve, hogy... én választhatok neked valamit.
Azt hittem, tiltakozni fog, de legnagyobb meglepetésemre beleegyezett.
- Hát jó - mondta óvatosan - de ne essünk túlzásokba.

Ördögi mosollyal dörzsöltem tenyeremet, és a lehető legdurvább ruhát kerestem. Ebben a "Bulijelmezek" nevű boltban jó sok jelmez volt, és az egyik sarokban volt egy rész a "Felnőtteknek" felirattal, itt álltunk most.
- Akkor a te jelmezedet meg én választhatom ki? - kérdezte April, és a férfijelmezeket nézegette.
- Én nem öltözök be - mormoltam.
- Tessék? - hökkent meg a barátnőm, és csípőre tette a kezét.
- A pasiknak nem kell - jelentettem ki, és egy angyalkás ruhát vettem a kezembe. - Csak a lányoknak.
- Na ne - ingatta a fejét. - Ha én beöltözök, neked is be kell!
- Na jó! - nevettem. - Választhatsz nekem valamit... de csak akkor, ha elmondod, mi a legtitkosabb vágyad!

Már egész nap könyörögtem a barátnőmnek, hogy mondja el legtitkosabb vágyát. Vonakodása csak még kíváncsibbá tett, mostmár nem tudtam kiverni a fejemből a dolgot. Fogalmam sem volt, miért szégyenli ennyire, netán vissza akar-e térni a jókislányos életmódjához, amilyen régen volt.
- Na jó! - törődött bele az állandó kérdezősködésembe. - Elmondom.
- Jól van, halljuk.
- Most? Itt?
- Miért ne? - vontam vállat. - Úgyse nagyon van itt senki.

April idegesen körbenézett a kihalt boltban, én viszont türelmetlenül vártam válaszát.
- Na jó - egyezett bele vonakodva. - De ne feledd, ez csak fantázia! Nem olyasmi, amit a valóságban is megtennék!
- Jó, jó - mondtam egyre kíváncsibban. - Halljuk már...

- Hát... néha arról ábrándozok... milyen lenne, ha elrabolnának.
- Ha elrabolnának? - kérdeztem meglepetten.
- Igen - mondta, mostmár bátrabban. - És bekötnék a szemem, és lekötöznének...
- Kicsodák?
- Nem tudom... - mondta halkan. - Az mindegy. Csak kötözzenek le, és dugjanak meg felváltva...
A farkam ettől rögtön életre kelt.
- ... ráadásul mindegyikük seggbedughatna.
- Tyűha - nyögtem ki. Gondoltam, hogy valami durva dologról fog mesélni, de erre azért én sem számítottam. - Ez elég... izgató.

April elvörösödött, egy kis mosolyt erőltetett az arcára, aztán visszafordult a jelmezekhez. Szerettem volna többet is kihámozni April ábrándjából, de gondoltam, lesz erre jobb alkalom is. A merevedésem átlátszott a nadrágomon, úgyhogy arra koncentráltam, hogy kiválasszam barátnőmenk a lehető legkurvásabb öltözéket.
- Meg is van! - jelentettem ki, és felvettem egy ruhát az akasztóról. April undorodva ráncolta össze aranyos kis orrát.
- Öltözzek szobalánynak? - kérdezte, és elvette tőlem a műanyag jelmezt. - Nem túl nagy közhely ez? A bulin kábé majdnem minden lány szobalánynak fog öltözni.
- De egyikükön sem mutat majd olyan jól, mint rajtad - jelentettem ki nagy mosollyal.
- Na jó - nyomta megadóan a kezembe a jelmezt. - Én jövök.

Mosolyogva vizsgálgattam a jelmezt, próbáltam benne elképzelni a barátnőmet. April mosolyogva keresgélt.
- Hmmm - mondta magában - és levett egy jelmezt a falról - mindig is bejöttek a tűzoltók...
- Ezt választod? - kérdeztem, és a műanyag zsákkal védett ruháért nyúltam.
- Nem - felelte, és visszarakta a fogasra. - Nem elég jó...
Tovább keresgélt, én pedig nevettem egyet.
- Ez nem ér - mondta kétségbeesetten. - Nincs is elég férfijelmez itt. És amik vannak, azok sem mutatnak annyit, mint a női jelmezek.
Hát ez bizony így volt. A férfi szekció úgy tizede lehetett a nőinek.
- Ez jó lesz! - kiáltott fel April hirtelen, és elővett egy jelmezt leghátulról. - Pont ilyenre gondoltam.
Kissé megijedtem, mert egy gladiátorjelmez volt az: egy bőröv, és bőrszíjak.
- Hát... - mondtam - vissza lehet még mondani a bizniszt?
- Már nem - mosolygott a barátnőm.

Vonakodva fizettem ki a jelmezeket, aztán ebédelni mentünk. Az asztalnál ülve végig a barátnőmet néztem, és folyton az járt a fejemben, amit mesélt. Eddig aggódtam, hogy a hotelszobában történtek óta elment a kedve az anális szextől, de most kiderült, hogy aggodalmam alaptalan volt. Bennem viszont vadul kavarogtak az érzelmek, különösen a féltékenység és a vágy, mióta láttam, hogy hogyan dugta meg a szemem előtt két fickó a csajomat. Sokat gondolkoztam rajta, hogyan lendíthetnénk még egyet a szexuális életünkön, és most, hogy April elmesélte legrejtettebb vágyait, ezek az új dolgok megleptek. Tudtam, hogy sok nő álmodozik ilyen kényszerítéses-elrablós történetekről, de nem gondoltam volna, hogy a barátnőm is így van ezzel.

Ebéd közben kimentem a vécébe, bezártam magam mögött az ajtót, elővettem a mobilomat, és felhívtam Willt.

Volt egy ötletem.

* * * * * * * * * * * * * * * *

Megadóan mértem végig magamon ezt a nevetséges ruhát a tükörben. Örültem, hogy a nyári szezonból még megmaradt a sportos alakom, és bőröm haolvány barnasága.
- Kész vagy? - kiáltottam át Aprilnek a másik szobába.
- Kész - kiáltotta vissza.

Még egyszer végigmértem magamat, aztán bementem a hálószobába, és Aprillel megnéztük egymás jelmezét. April felkacagott, amikor meglátott, én viszont csak némán bámultam provokatív öltözékét. A szokásos csipkés szobalányruha helyett ez egy fekete, popsijáig érő anyag volt, egy része átlátszó, de elöl fehér anyag fedte a melleit és a hasát. Az átlátszó részen át jól látsztt fekete, csipkés bugyija, és a lábán is csipkás, fekete harisnya volt. Mindezt fekete, magassarkú cipő zárta, így a csaj magasabnak is tűnt, mint valójában volt. Ez a ruha mintha inkább hálószobai hancúrozásra lett volna tervezve, nem Halloweeni vagy farsangi bulira. April úgy döntött, nem veszi fel a ruhához járó fehér sapkácskát, nem akarta összekócolni vele szőke haját, nyakára viszont egy vékony, fekete nyakörvet csatolt.

- Nem rossz - nézett engem végig, és mosolygott a zavaromon. - Egész jól nézel ki benne.
- Te is - néztem őt vigyorogva.
April ettől mintha felbátorodott volna, és ő is végignézett magán.
- El sem hiszem, hogy így fogok kilépni az utcára - rázta a fejét.
- Szerintem az én ruhám sokkal gázabb - szögeztem le. - Csak nézz rám!
- Hát nem is tudom - mondta lágyan. - Szerintem kiemeli az... előnyös tulajdonságaidat.
- Tényleg? - simítottam végig a bőrövemen. - Ha hiszed, ha nem, egész kényelmes.
- Esetleg... - nézett rám April csábítóan -, ki is hagyhatnánk a bulit, és ittmaradhatnánk...
A barátnőm szexi zöld szemébe néztem:
- Kizárt dolog.

* * * * * * * ** * * * * * * * * * * *

Leraktam a kocsit Will háza előtt. April egy hosszú télikabáttal takarta el hiányos öltözékét, pedig elég meleg volt odakinn. Amikor kilépett a kocsiból, a kabát még mindig rajta volt, úgyhogy ez ellen már tiltakoznom kellett.
- Nem-nem - ingattam az ujjamat. - A kabát marad!
- Na jó - mondta April, és a hátsó ülésre dobta a kabátot.

Kézen fogtam barátnőmet, és mosolyogva az ajtóhoz vezettem. Belülről már hallatszott a zene. Megnyomtam a csengőt. Vártunk, és már én magam akartam benyitni, de ekkor Will ajtót nyitott. Egy vörös Hugh Hefner-köntös volt rajta, kezében fél pohár bor.
- Sziasztok - üdvözölt lelkesen, előbb engem mért végig, de aztán elkerekedett a szeme, amikor meglátta a barátnőm izgató szerelését.
Oldalra lépett, beengedett a házba, de közben végig Aprilt bámulta.
- A mindenit, April - jelentette ki, és becsapta az ajtót. - Ilyen jól senki nem néz ki ebben a buliban!
- Köszi - válaszolta a lány félénken, és vörös arccal pillantott rám. - Damon választotta.

Kaptunk italt, amikkel mindketten igyekeztünk megszabadulni gátlásainktól. Úgy tűnt, a buli még csak most kezdődik, még utánunk is érkeztek vendégek, a házat kezdték megtölteni a kurvás külsejű nővérkék, iskolás lányok, és szurkolólányok. Ahogy vártam is, a fiúk nem nagyon öltöztek ki, de ez senkit sem zavart. Azon viszont meglepődtem, hogy nem nagyon ismertem senkit. Igaz, hogy Will és én barátok voltunk, de külön körökben mozogtunk. Kicsit kínos volt, amikor Markba botlottunk, aki két héttel ezelőtt Willel közösen kúrta meg a barátnőmet. A srácon focistaruha volt, de csak a szűk kis gatya meg a váll-lap, na meg két fekete festékcsík a szeme alatt. Köszöntünk egymásnak, és éreztem, hogy April kényelmetlenül érzi magát, úgyhogy gyorsan kimentettem magunkat, és arrébb mentünk.

Érdekes, hogy nem volt más szobalány a bulin. Igaz, voltak lányok, akiken csak fehérnemű volt, de azért Aprilen volt a legkurvásabb ruha. Szólt a zene, fogyott az ital, a lány kezdte egyre jobban elengedni magát, még fotózkodni is beállt. A földszinten kezdett igazi tömeg lenni, úgyhogy lementünk az alagsorba, ahol már kellemesebb volt a légkör. Ahogy leértünk, Will félrehívott minket egy kis páros biliárdozásra.

Igaz, hogy April nem nagyon tudott biliárdozni, de azt reméltem, hogy Will partnere is gyenge lesz majd. Will csaját Torinak hívták, pincérnő volt a bárban, ahol Will volt a csapos. A lány és Will összejárt kufircolni pár hónapja, de azért mindketten tisztázták, hogy szinglinek tartják magukat. Torin egy dominaruha volt: szűk latex felső és térdig érő fekete csizma. Sötét haja összefogva lógott, szeme körül sötét színű szemfesték volt. Kissé ijesztően nézett így ki, de tudtam, hogy különben barátságos és vicces lány.
- Szia - fogadott minket, és kezét nyújtotta a barátnőmnek. - Tori vagyok. Tetszik a ruhád.
Miközben a két lány elcsevegett egymással, Will adott egy dákót, és elvigyorodott.
- Rakd fel a golyókat - mondta, és krétát fogott a kezébe.

Miközben a háromszögbe helyeztem a golyókat, Aprilt néztem, aki boldogan elmélázva nézett az asztalra. Nem csoda, hisz Will éppen ezen az asztalon vette el annak idején a barátnőm anális szüzességét.
- Kellemes emlékek, mi? - kérdezte Will fülig érő szájjal, és végighúzta kezét az asztal sima peremén. April elvörösödött, és ivott egyet. Tori értetlenül nézett ránk.
- Ez meg mit jelentsen? - kérdezte.
- Ó semmit - felelte Will, és lehajolt, hogy megtegye a kezdő lökést. - Csak annyit, hogy April nagyon biliárdozni. Igaz, April?
April erre még jobban elvörösödött. Igaz, hogy annak idején vonakodott, de később elmesélte nekem, hogy az a helyzet teljesen felizgatta. Nemcsak az anális szex örömeit ismerhette így meg, de az a gondolat is feldobta, hogy valaminek ő a tétje.

- Az a helyzet - mondta Will, miközben a lökéshez készülődött -, hogy ezek az emlékek adtak egy ötletet...
- Igazán? - nézett rá April gyanakodva. - És mi lenne az?
- Mi lenne, ha megint fogadnánk egyet?
A barátnőm hallgatott, de láttam, hogy smaragdszím szeme érdeklődve csillant meg.
- És miben fogadnánk?
- Hát mondjuk abban, hogy... - gondolkodott a srác, pedig már mindenki tudta, hogy mire akar kilyukadni - a győztes megkapja a vesztes csaját ma éjszakára.
April szeme elkerekedett, és mindannyian csendben álltunk ott.
- Nem is tudtam, hogy Tori a te "csajod" - szakítottam meg a kínos csöndet.
- Hát a játék kedvéért most az lesz - mondta Will, és kérdően nézett Torira. - Jó lesz így?
- Igen, miért is ne - válaszolta a lány mosolyogva, és végignézte testemet barna, kihívó szemével.
- April?
Nem tudtam, hogy a barátnőm hogy fog erre reagálni. Igaz, hogy korábban már kétszer is megdugattam Willel, és hogy szereti, ha más férfiak osztoznak rajta, de arról még sosem volt szó, hogy én legyek egy másik nővel. Eleve féltékeny típus volt, úgyhogy még fel sem hoztam a témát.

- Hát jó - bólintott végül. - Csináljuk.
A lány próbált higgadt maradni, de éreztem, hogy kezd beindulni, még a pohár is megremegett a kezében.
- Akkor - hajolt a táblára Will elégedetten - induljon a játék.

Will és Tori jól kezdett, rögtön leküldtek két golyót, aztán a következő lökéssel még egyet. Aggódva néztem Aprilre, aki viszont inkább izgatott volt. Egy golyót én is leküldtem, de a következőt már eltévesztettem, és átadtam Aprilnek a dákót. Tori következett. Körülöttünk kezdtek gyülekezni az emberek, mintha tudnák, hogy mire megy ki a játék.

April következett, ráhajolt az asztalra. Will mögélépett, mereven nézte a lány fenekét, fekete bugyiját.
- Mmmm - mormolta Will, elég hangosan ahhoz, hogy April elrontsa a lökést.

A játék úgy alakult, ahogy vártam. Will és én elég jól nyomtuk, de a lányok sokat hibáztak. Az is megfordult a fejemben, hogy esetleg direkt akarnak veszíteni, hogy megkaphassák, amit akarnak. A végén már mindkét csapatnak csak egy golyója maradt. Tori elég ügyesen lőtte be az egyiket, de a következő lövést már eltévesztette, úgyhogy már csak a nyolcas golyó maradt az asztalon.z egyik saroklyukhoz. A barátnőm lehajolt a végső lövéshez, én pedig nagyot nyeltem. Torira néztem, átfutott az agyamon, milyen lehet vele végignyomni egy éjszakát. Egy jó lövés választott el minket egymástól.

Mindhárman visszafojtottuk a lélegzetünket. April hátrahúzta a dákót, és előrelökte. A fehér golyó finoman megérintette a nyolcas oldalát, amitől az megmozdult, és lassan a rossz lyukba gurult. April arca meg sem rezzent, viszont Will elmosolyodott.

- Úgy tűnik, az enyém leszel - jelentte ki Will gonosz mosollyal, és az asztalra lökte a dákót.
Kíváncsi voltam Tori reakciójára, de ő mintha nem nagyon lepődött volna meg. April ártatlanul, csalódottan egyenesedett föl, de gyanítottam, hogy alig bírja visszatartani izgalmát.
- Hmmm - mormolta Will, és a barátnőmhöz lépett, aki félénken támaszkodott az asztalnak. - Mit is csináljak veled?

April továbbra is lesütött szemmel állt ott. Will a fenekébe markolt, és a fülébe suttogta:
- Lehet, hogy rá kéne döntselek az asztalra, mint a múltkor, és seggbe kéne basszalak!

Hát meglepődtem ettől, az biztos. De persze tudtam, hogy April szívesen kúrna egyet ezzel a pasival, csak azt nem, hogy vajon itt mindenki előtt megtenné-e.
- Ne aggódj - mondta Will gyorsan, és megint megszorította a csajom fenekét. - Jobb ötletem van - azzal Will megfogta a barátnőm kezét, és magával húzta. Az ajtóban megálltak egy pillanatra, Will rámnézett, elvigyorodott, és betuszkolta Aprilt az ajtón a szomszédos szobába. Ahogy az ajtó bezárult mögöttük, nagyot nyeltem, de mozdulatlan maradtam. Tori odajött hozzám.
- Tényleg nem zavar téged ez az egész? - kérdezte csodálkozva, de én csak mosolyogtam.

Mostanra a buli kezdett ellaposodni. Voltak, akik hazaindultak, de voltak, akik ugyanazon az ajtón tűntek el, mint Will és April. Kíváncsi lettem, hogy mi folyhat ott benn, úgyhogy elindultam felé, de mielőtt odaértem volna, megrezdült a mobilom. Felvettem.
- Készen áll - mondta a vonal másik végéről Will.

A szívem vadul dobogni kezdett. Leraktam a telefont, és bementem az ajtón. Egy kis folyosóra jutottam, ahol már több srác is ácsorgott. A folyosó másik végén egy nyitott ajtó volt, ahol szintén álltak. Áttolakodtam az embereken, be a szobába, és leesett az állam a látványtól.

A szoba közepén egy kis asztal állt, azon feküdt kiszolgáltatva a barátnőm. Karjai szét voltak tárva, és fekete bőrszíjakkal az asztal lábaihoz kötözve. Fekete harisnyás lábai remegtek a várakozástól, feneke kilátszott a szobalány-jelmez alól. Szemét egy fekete kendő takarta, bugyiját valaki összegyűrte és a szájába tömte. Kegyetlenül izgató látvány volt.

A lány mögött Will állt büszkén, a fal mellett mindenhol nézők sorakoztak, mindannyian izgatottan sugdolóztak. A farkam kezdett keményedni a nadrágomban.
- Ki lesz az első? - kérdezte Will, és előkapott egy tubus síkosítót.

Mark lépett elő, és elvette Willtől a síkosítót. Meg akartam kérdezni Aprilt, hogy minden rendben van-e, de aztán úgy döntöttem, nem lépek közbe, csak az arcát figyelem majd, hogy nem tiltakozik-e. A légzése kicsit felgyorsult, teste megemelkedett. Mark fellibbentette a szobalány-jelmez alját, végigmérte, ami alatta volt, s közben hatalmas farkát kenegette a síkosítóval. A szoba félhomályában a barátnőm feneke annyira csábító volt, hogy bele is nyilallt a farkamba a vágy. Mark széthúzta a csajom fenekét, és a lyukba csöppentett egy kis síkosítót. A lány halkan felnyögött, amikor rájött, hogy most mi fog történni.

Azt hittem, Mark a csaj puncijával fogja kezdeni, de rögtön a seggére ment rá. A farka jó nagy volt, úgyhogy kicsit aggódtam, vajon a barátnőm hogy fogja ezt kibírni. A srácon látszott, hogy koncentrál, ahogy a szűk kis segglyukhoz illesztette duzzadt, csillogó makkját. April elfojtott nyögése hangos nyöszörgéssé változott.

Will ördögi mosollyal figyelte, ahogy barátja farka eltűnik a barátnőm engedelmes segglyukában. A fal mellett álló nézők közül páran elővették a farkukat, és verni kezdték. Nem tudtam, hogy a gyönyör kedvéért csinálják-e, vagy csak előkészülnek, hátha ők kerülnek következőnek April hívogató segglyukába.
- Uhhhh - nyögte a lány az asztalon, de nyögéseit jócskán tompította a szájába tömött nedves bugyi.
Ez úgy tűnt, még jobban felizgatta Markot, aki mélyebben a lány szűk kis fenekébe tolta a farkát. Will odalépett, gyöngéden a lány hajába simított, hogy lenyugtassa, bár a srác arca igen kemény vágyról árulkodott.

- Na, milyen érzés? - kérdezte Marktól. - Olyan, mint a múltkor?
- Jobb - válaszolta összeszorított foggal a srác, és csigalassúsággal húzta ki merev szerszámát. - Kibaszott szűk!

Will mosolygott, és megigazította a farkát a nadrágjában. Közben tovább nézte, hogy Mark határozott, erős lökésekkel kúrja a barátnőm seggét. Jó mélyen mozgott benne, minden lökése tövig hatolt.
- Uh...uh...uh...uh... - nyögött fel April minden lökésre, és Mark golyói folyton a puncijához csapódtak.

A kúrás hosszú, mély mozdulatai egyre rövidültek, a srác teste megfeszült. Ujjai a lány finom bőrébe vájtak, széthúzta maga előtt a lány kerek fenekét. Az asztal vadul nyikorgott. Aztán Mark felnyögött, behunyta a szemét, és elélvezett. April betömött szájából elfojtott sikoly hallatszott, hogy a srác teleélvezte szűk kis hátsó barlangját. Mark megkönnyebbültem sóhajtott fel, és kihúzta csillogó farkát a barátnőm remegő segglyukából. A lyuk a szemünk láttára zárult össze, magába rejtette a srác nedvét.

Mark hátralépett, és máris egy másik srác lépett a helyére. Őt csak futólag ismertem, Alexnek hívták. Magas volt, vékony, a farka pedig hosszú volt és izmos. Bólintott felém, aztán a barátnőm rózsaszín kis segglyukához illesztette a szerszámát. Nem kínlódott síkosítóval, csak benyomta a makkját.

April megint belesikoltott nedves bugyijába. Will kezdett nagyon felizgulni, kibontotta nadrágját, elővette a farkát. Alex egyre mélyebbre hatolt a csajom csúszós segglyukába, Will pedig kivette April szájából a bugyit. April nagy levegőt vett, de már a szájába is került Will farka, a srác egészen a csaj torkára nyomta a makkját, belemarkolt a hajába, és az ágyékára szorította a fejét. Amikor végre kihúzta, a farkáról hosszú nyálcsík csüngött egészen a golyójáig, és gyorsan vissza is tolta szerszámát a csajom szájába, aki erre nyögött egy nagyott, ráadásul Alex is jó mélyen a seggébe hatolt. Mintha Will szemében egy kis szadista csillogást vettem volna észre. Kihúzta nedves farkát a barátnőm szájából, és az ajkaihoz csapdosta, amit a barátnőm nagyokat nyögve fogadott, feneke folyamatosan tágult Alex farka körül.

Észrevettem, hogy Tori az ajtóban áll, elkerekedett szemmel. Kérdően nézett rám, de én csak bólogattam mosolyogva, aztán visszafordultam Alexhez, aki teljesen a barátnőm seggébe tolta hosszú farkát. Mély, erős mozdulatokkal mozgott ki-be, akárcsak Will a lány szájában. Elég furcsa érzés volt, hogy a barátnőmet a szemem előtt kúrják így szét, de kétségtelenül felizgatott.

- Cseréljünk helyet - mondta Will, és kihúzta farkát April ajkai közül.
Alex meglepődött, de azért engedelmeskedett, kihúzta hosszú rúdját a lány lüktető segglyukából. A két srác helyet cserélt, Will gyorsan belökte farkát April fenekébe, amit a lány elégedett sóhajjal fogadott.
- Imádom a segged - jelentette ki a srác, és jó mélyen belökte a csajnak, még az asztal is belereccsent. April felnyögött, aranyos rózsaszín kis ajkai élvezettel nyíltak szét. Alex szilárdan tartotta a farkát, és a lány nyitott szájába engedte a síkosítótól és Mark maradék spermájától csillogó farkát. A lány ajkai rácuppantak a vékony rúdra, és azonnal bólogatni kezdett rajta. Alex elmosolyodott, boldogan figyelte a barátnőm ajkai között mozgó farkát, és a lány tarkójánál fogva húzta magára egyre mélyebben.

Will viszont egyáltalán nem volt ilyen gyöngéd. Széthúzta a lány fenekét, aztán mélyen beledöfte a kőkemény farkát.
- Ezt szereted, igaz, te kis kurva? - kérdezte, és April fenekére csapott.
- Mmmhmm... - nyögte a lány, de hangját eltompította Alex lüktető farka. April nyögése még jobban felizgatta Willt, úgyhogy még egyet csapott a lány pirosló fenekére.
- Gyerünk - sürgette Alexet. - Markolj a hajába, és kúrd meg a száját!

A srác így is tett, belemarkolt April ragyogó, szőke hajába, és pumpálni kezdte a szájába a farkát. Hatalmas, nyálas golyói hangosan csapódtak a lány arcához, úgy dugta a barátnőm száját, mintha a saját kis játékszere lenne. A lány ajkai egyre szorosabban fonódtak a kemény faszra, a srác egyre gyorsabban mozgott, és simogatta a farka tövét, miközben makkja a lány szájában mozgott.
- Basszus! - tört ki Alexből, arca eltorzult, farka hevesen lüktetni kezdett a lány szájában. Lökött még hármat-négyet, aztán élvezni kezdett April szájába. Kihúzta, a fehér anyag a lány arcára ömlött, de Alex az ujjával visszatolta a lány szájába, April pedig lenyelte.

Will arca izgatottan felderült, gyorsan kihúzta a farkát a csajom seggéből, és megkerülte az asztalt.
- Ki a következő? - kiáltotta izgatottan. Belemarkolt a csajom hajába, és rámosolygott izzadt, lihegő arcára. Egy újabb srác lépett elő szótlanul, farka már a kezében meredezett. A neve Theo volt, magas, atletikus testű srác, kissé mindig furcsának tartottam. Furcsa szemeiről mindig a vámpírok vagy a sorozatgyilkosok jutottak eszembe. Láthatólag nem kívánta a barátnőm seggét, inkább a puncijához illesztette a makkját, és egyetlen erős lökéssel beléhatolt. April erre meglepetten nyögött föl. Will szilárdan tartotta a fejét a hajánál fogva, és nyelvéhez illesztette csillogó farkát. Theo vad mozdulatokkal kezdte kefélni a csajomat, Will pedig a szájába tömte a farkát.
- Ez az, szopjál - nyögte. A csajom arca kidudorodott Will makkjától. - Szopjál, hadd dugjon meg a srác rendesen.

Egyre nagyobb izgalommal néztem a barátnőmet. Tori odalépett mellém.
- Ilyen izgató dolgot még sosem láttam - suttogta nekem, és tekintete nem tudott szabadulni a durva szextől maga előtt. - Kezd olyan érzésem lenni, hogy jó lenne, ha nekem is lenne egy farkam...

Válaszul csak mosolyogtam, és tovább néztük, hogy a barátnőmet döngeti a két srác. Úgy tűnt, Theo már nem bírja April szűk kis punciját, akkorát élvezett, hogy majdnem összerogyott alatta az asztal. A lány barna popsija vadul remegett Theo kőkemény lökései alatt. Végül a srác kihúzta a farkát a lány puncijából. Mostmár April mindhárom lyuka jó adag spermát kapott, de az estének még nem volt vége.

- Minden lyukát meg akarom baszni - jelentette ki Ryan, aki most lépett a csajomhoz. Találkoztam már vele egy párszor, Will egyik legjobb barátja volt, és volt egy jó csaja, Sheena. Kíváncsi voltam, Sheena mit szólna hozzá, ha tudná, hogy a pasija épp most akarja megdugni April összes testnyílását. De Ryan nyilvánvalóan nem nagyon törődött ilyesmivel, a csajom mögé állt, és betolta szerszámát a nedves punciba. Erre Will kihúzta farkát a lány ziháló szájából, rászorított a nyálas rúdra, és verni kezdte. Elég volt pár pillanat, és már lőtte is a nagy adagot a barátnőm arcába. A fehér sugár először a lány szemét borító kendőre érkezett, lecsöpögött az arcára, aztán Will lejjebb célzott, és a maradék már a lány ajkaira ment. A srác az utolsó cseppeket is kicsavarta, aztán hátralépett, hogy átadja a helyét a következőnek.

Ryan tovább baszta hátulról April punciját. Tori előre akart tolni, hogy én vegyem át Will helyét, de még nézni akartam egy kicsit, látni, hogyan kúrják szét a csajom testét. Úgyhogy egy Joe nevű srác lépett a lány szájához, letolta a nadrágját, elővette hatalmas farkát, és a lány arcába nyomta. Ryan lassan ütemesen baszta a csajom punciját, kezével finoman simogatta a testét, Joe pedig a szájába nyomta a farkát.

Egy ideig így mozogtak, aztán Ryan lyukat akart cserélni, kihúzta nedves farkát April szétkúrt puncijából, és a lány kicsinyke, spermás segglyukához illesztette. A lány válaszul izgatottan felnyögött, segge már éhezett az újabb faszra. A srác párszor próbálkozott, aztán sikerült áttolni nedves makkját a szűk kis gyűrűn. A barátnőm segge mostmár el volt lazulva, úgyhogy Ryan könnyedén begyorsíthatott. Amikor már éppen belejött, Will megparancsolta, hogy cseréljenek helyet. Meg is tették, úgy dugták egy kicsit, aztán megint helyet cseréltek, és így tovább, váltogatták a csajom száját és seggét. A közönség boldogan fogadta ezt a műsorszámot, de nem tartott sokáig, mert amikor Joe már harmadjára járt April vöröslő segglyukában, nem bírta tovább, és beleélvezett. Amikor kihúzta lankadó farkát a lány szűk kis lyukából, utána csorgott egy csomó sperma, egészen a lány combjára.

- Élvezz te is a seggébe! - kiáltotta Will Ryannek, mint valami őrült, szadista porondmester. Ryan ki is húzta a farkát a lány szájából, mire April megint nagy levegőt vett. Sejtette, mit következik, úgyhogy összeszorította a fogát, az asztalba kapaszkodott, miközben Ryan mögément, és behatolt a seggébe. Ryan behunyta a szemét, lökött egy párat, és már lövellte is a lány gecis segglyukába az újabb meleg spermaadagot.
- Seretném látni, ahogy megbaszod - súgta a fülembe Tori, mint valami gonosz kis ördög, és előretolt.

Mostmár én is benne voltam a dologban, előreléptem, a többi srác pedig körém gyűlt. Elővettem a farkamat, és kíváncsi voltam, hogy a barátnőm felismeri-e, hogy az az enyém. Egy pillanatig csak néztem az elém táruló látványt, April fekete harisnyáját, aprócska, vöröslő segglyukát, amiből minden lélegzetvételére sperma csöppen ki.

Először a puncijába toltam a farkamat, ami hihetetlenül nedves volt. Ez részben Theonak is köszönhető volt, de megpróbáltam erre nem gondolni, és lassú, finom mozdulatokkal kezdtem mozogni. Tori érdeklődve lépett oda hozzám, szemében vad tűz égett. Széthúzta előttem a barátnőm fenekét, és szexi mosollyal figyelte a ki-be mozgó farkamat.
- Óóó... - mondta lágyan, és April csillogó, nedves seggét nézte. - Nézd szegény kis lyukát.
Csípőm a barátnőm combjaihoz simult, Tori lenyúlt, és April csúszós, nedves segglyukába nyomta középső ujját.

- Óóó... - jelentette ki, és megforgatta odabenn az ujját. - Idebenn aztán jó sok geci van!
Aztán kihúzta a három srác spermájától csillogó ujját. Az arca elé emelte, csodálva nézte, aztán April szájába adta. Will boldogan tapsolt, a barátnőm pedig éhesen nyalta-falta a gecit Tori ujjáról.
- Te is megkóstolhatnád - bíztatta Will Torit.
- Szerinted nem fogom? - kérdezte a lány ártatlanul.
- Nem mered - incselkedett vele Will.

Tori vállat vont, visszadugta az ujját April gecis segglyukába, ujjazta egy kicsit, aztán kihúzta, és a szájába vette. Erre az összes srác tapsban tört ki, mire a lány elmosolyodott, és letörölt szája sarkából egy fehér cseppet.

Tori kis közjátéka a végletekig fokozta izgalmamat, úgy döntöttem, ideje, hogy én is birtokba vegyem a barátnőm fenekét. Kihúztam farkam a puncijából, és nedves segglyukához illesztettem. Tori széthúzta előttem a barátnőm fenekét. Előrenyomultam. A farkam könnyedén csúszott April sima, szűk lyukába. Furcsa érzés volt odabenn az a sok meleg sperma. Miközben a csajom seggét dugtam, Will elővette a mobilját, és lefényképezett bennünket. Csinált pár közelit is a farkamról April seggében. Fokozatosan gyorsítottam, keményen basztam a lány seggét, April pedig szenvedélyesen nyögdécselt.

- Jó érzés a seggedben az a fasz? - térdelt le Will a barátnőm füléhez, és durván a hajába markolt.
- Igen! - kiáltotta April.

Rögtön megkívántam a barátnőm száját, úgyhogy kihúztam a farkam a seggéből. A fejéhez léptem, megfogtam a farkam tövét, és nedves, spermás makkomat a nyitott szájához csapdostam. A lány kinyújtotta a nyelvét, és éhesen felnyögött, mire én a torkára nyomtam a farkamat. Tövig betoltam, aztán megragadtam a fejét, és pumpálni kezdtem a száját.

Will odahívott még egy utolsó résztvevőt: Mike Mark kisöccse volt, tizennyolc éves, még szűz. Még sosem volt nővel, de most szeme előtt folyt egy igazi orgia. És ahogy a bátyja utasította, a csajom seggéhez lépett.

Ahogy April megérezte, hogy megint meg fogják dugni a fenekét nagyot nyögött a farkam körül. Mivel Mike-nak nemigen volt tapasztalata, a kiéhezett tinik erejével erőltette be vastag, kemény farkát April éhes segglyukába, én meg közben tovább pumpáltam a csajom ajkait, a golyóim minden lökésnél az arcához csapódtak.

Bírtam, amíg bírtam, de aztán kirántottam, és hatalmas adagot élveztem a barátnőm ziháló szájára. A hatalmas mennyiségű krémes folyadék a nyelvére és az arcára csurgott. Kifacsartam a farkamból az utolsó cseppet is, Will közben végig mosolyogva fényképezte April spermával fedett arcát.

Mostmár Mike is elélvezett, remegve pumpált bele egy újabb krémadagot a barátnőm vöröslő segglyukába. Will sietve dokumentálta a jelenséget, egy csomó képet csinált April szétkúrt, lüktető fenekéről, és azt is megörökítette, ahogy a sperma April fenekéből a puncijára csurog ki.

A srácok kisorakoztak a kis teremből. Leültem, vettem egy nagy levegőt, és végiggondoltam, mi is történt. Most, hogy már a terem üres volt, eloldottam Aprilt, segítettem neki felállni, és levettem szeméről a kötést. Furcsán mosolyogtunk egymásra.

- Ezt az egészet te szervezted meg, igaz? - kérdezte elégedetten.

Erre én csak mosolyogtam.

- Azt az utolsó lökést a biliárdasztalon szándékosan tévesztetted el, ugye? - kérdeztem.

April csak mosolygott.
Hozzászólások
További hozzászólások »
kedvesem ·
Hello. Egy élmény volt. :).
Pavlov ·
Köszi!

Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és az Instagramon is elérhettek!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: