Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anytime, anywhere 4.

Anytime, anywhere 4.

Arra ébredt, hogy valaki betakargatja egy vékony kis pléddel. Az eső még mindig esett, a vízcseppek megnyugtatóan kopogtak az üvegen… már akkor is esett amikor hajnali négykor hazaért hulla fáradtan, véresen és koszosan… nem volt hideg, mégis vacogott, valószínűleg nem tett jót neki az esővíz a nyakába…
Megpróbált minnél jobban bebújni a takaró alá és ez a valaki segített neki egészen eltűnni a puha anyag alatt. Ez a valaki a gyermekét hordta a szíve alatt és a gyűrűjét az ujján, ami az örök hűséget és az összetartozást szimbolizálta…
-Szia! –suttogta Brandy halkan amikor észrevete hogy kinyitotta a szemeit.- Nem akartalak feléb-reszteni, csak gondoltam…
-Semmi baj.- Joshua hanyatt fordult a kanapén. –Nem hívott Jack?
-De igen. Azt üzente hogy megmarad a kiscsikó…
-Helyes!- mosolyodott el halványan a férfi.- Sokat küszködtünk érte az éjjel…
-És én nagyon büszke vagyok rád!
Josh legnagyobb meglepetésére a felesége lehajolt hozzá és adott az ajkaira egy lágy puszit. A férfi megpróbált egy szenvedélyes csókot kihozni belőle, de a nő nem engedte hogy a nyelveik találkozza-nak, még időben elhúzta a fejét.
-Meghívott minket vacsorára..
-Tényleg?
-Ma estére. Elmegyünk, ugye?
-Persze.- Josh hangulata a fagyos és a zord között stagnált.
Brandy már a csókját sem kívánta. A teste már hónapok óta nem kellett neki, de hogy már meg sem csókolhatta… bezzeg Amy… Amy szerette amikor megcsókolta.Túlságosan fiatal volt még ahhoz hogy ilyen jól színleljen… minden megmozdulása, nyögése, sikolya őszinte volt mert tényleg élvezte amit csinált vele. Tényleg szerelmes lehetett belé? Nem is ismerték egymást. Nem is beszélgettek sosem, az a néhány mondat amit váltottak, na az sem volt valami magasröptű eszmecsere. Csak szex volt, de mégis… valami vonzotta a lányhoz, ezt le sem tudta volna tagadni. Valószínűleg öregszik és imponál neki hogy egy ilyen hamvas kis pipi kívánja és vele akar lenni. Csillog a szeme amikor ránéz és úgy simogatja mintha tényleg ő lenne álmai férfija, mintha tényleg szeretné… Tizenhét éves… valószínű-leg a szobája falán tinimagazinok poszterei lógnak és vagány dolog lehet elmesélni a barátnőinek hogy sikerült elcsábítania egy nős férfit. Egy vén marhát…
Harminchat éves volt és totál kiégett. Három éve volt nős… papíron, a gyakorlatban volt két szép évük, az utolsó inkább apró csatákról szólt. A baba a legrosszabbkor készült a világra jönni, Josh örült neki, Brandy inkább beletörődött hogy a szabados életnek örökre lőttek.
Egy házibulin ismerkedtek meg, még aznap éjjel le is feküdtek egymással. Működött a kémia és volt néhány közös hobbijuk, például a vad bulizás és a szex, általában így együtt. Az ismerőseik mindent elkövettek hogy megakadályozzák őket abban hogy összekössék az életüket, de ők jó bulinak tar-tották és megtették egy borongós szeptemberi napon. Még az ég is sírt, nem volt jó előjel…
Szépen lassan alaposabban megismerték egymást és kimondatlanul is belátták hogy elhamarkodták a dolgot. Brandy utálta hogy Joshua nem csak az ágyában, az életében is folyton jelen van, Josh pedig a veszekedésekbe pusztult bele lelkileg. Egy darabig mindketten próbáltak jól teljesíteni a szerepükben, Joshua mintaférj volt, hűséges és józan, Brandy gondoskodott róla, fözőtt rá , leste minden óhaját, de ahogy múltak a hónapok, kezdett leolvadni a cukormáz a házasságukról. Brandy egyre inkább elhide-gült, vissza akarta kapni a szabadságát és az önállóságát, Josh inni kezdett. Egyre ritkábban bújtak ágyba, legalábbis egy ágyba, mert Joshua „állandóan bűzlött a piától”, Brandynek meg migrénje volt éjjel-nappal… valami csoda folytán mégis megfogant a baba, (valószínűleg Brandy harminckettedik születésnapján amikoris berúgtak mind a ketten hosszú idő után egy helyen egy időben) és Brandy ha lehet még tartózkodóbbá vált ami a testiséget illeti. Nagyritkán orálisan kielégítette a férjét ha már beleunt a vitákba , de többre nem volt képes. Nem kellett már neki. Igyekezett fenntartani egy jó kapcsolatot, de szerelmes már nem volt belé. Talán nem is volt soha.
Joshua dolgozott amennyit csak tudott, aztán vagy a barátaival volt, vagy valamelyik alkalmi nőjével. Időről időre próbálta visszafogni magát, próbálta önmagát szugerálni hogy nős férfi, hamarosan gye-reke is születik, de amikor hazaért és csak a hideg ágy fogadta, mindig arra jutott hogy hiábavaló az igyekezete.  Adott az érzésnek ahogy mondani szokták… de a szeretet nagyon hiányzott neki. Ezért is várta a picit. Az ő vére… kisfia vagy kislánya… Csak két hónapot kellett már valahogy kibírnia ebben a lelki pokolban egyedül.
Kilencre kellett menniük, az eső már régen elállt amikor elindultak. Brandy készült az estére, szépen felöltözött és ki is sminkelte magát. (Josh ezer éve nem látta ilyen szépnek és kívánatosnak). Sosem járt még Jack Smile házában, csak annyit tudott róla hogy van egy lánya és persze egy felesége.
Nagyjából a férje is ennyit tudott. Néha hozott ide állatot vagy takarmányt, de a házban még sosem volt és nem is találkozott senkivel Jack-en kívül. Férfi létére majdnem elájult amikor meglátta Amyt feltűzött hajjal, miniruhában. Nem a kinézete sokkolta le, hanem már maga az hogy ott állt előtte. Egy felhúzott fegyver ami ha elsül, ki tudja milyen pusztítást végez…
Jack és a felesége, Melanie nem győztek hálálkodni neki amiért lényegében megmentette azt a kis-csikót az éjjel. Bemutatták neki Amy-t is, ő meg udvariaskodott egy sort a lánnyal, közben minden színben játszottak mindketten. Próbált olvasni az arcából, mire készül, hogyan viszonyul Brandy jelenlétéhez, de Amy csak pironkodott és lopva kereste a pillantásait… nem úgy nézett ki mint aki el akarja árulni hogy mik történtek köztük.
Brandy komolyan vette a feleség szerepét, a vacsora alatt is cirógatta Joshua arcát, rámosolygott, megsimogatta a kezét… jó hangulatban telt az este, legalábbis három ember számára, mert Amy pont Joshuával szemben ült, a férfi alig mert felnézni a tányérjából. Életében először kívánta azt hogy a fe-lesége ne legyen olyan kedves hozzá, nehogy Amy-re rátörjön valami féltékenységi roham és borítson mindent…
Jack nem akarta hazaengedni őket, felajánlotta nekik a vendégszobát és a legjobb borát… Josh örült az italnak, ritkán volt nagyobb szüksége az alkohol jótékony hatására mint ezen az estén. Brandy persze nem ihatott, de a férje helyette is tesztelte a házigazda kínálatát… a vacsora isteni volt, a tár-salgás is egyre zökkenőmentesebbé vált ahogy fogyott az innivaló, éjfélkor a vendégek mégis úgy döntöttek, elteszik magukat holnapra. Joshua alig várta hogy kikerüljön Amy bűvköréből, a lány egész este őt nézte, érezte magán a pillantásait, és őt sem hagyta hidegen a viszontlátás „öröme”. A vacsi kezdetekor még azon gondolkodott hogy mi lesz ha kinyitja a száját, a végére már azon járt az esze, vajon van-e rajta harisnya…
Jack az emeleti fürdőszobát is megmutatta nekik és csak félvállról jegyezte meg hogy a kislánya a szomszéd szobában fog aludni… Josh megköszönte ezt az infót,de  jobban örült volna neki ha nem tud róla…
Nem volt részeg, de alaposan becsípett. Esze ágában sem volt letusolni, amint beléptek a takaros kis szobába és Jack végre „Jó éjszakát” kívánt nekik, már dobta is be magát a puha ágyba. Csak a cipőjét rúgta le magáról, Brandy viszont képes volt fehérneműre vetkőzni előtte, szépen lassan. Elég nagy volt már a pocakja de őrjítően szexi volt, Josh  csak arra tudott gondolni, hogy szeretkezni akar vele. Annyira máshogy viselkedett vele ezen az estén, talán ő is akarta… egy próbát megért.
-Brandy…- suttogta halkan amikor a nő szó nélkül befeküdt mellé az ágyba.- Lenne kedved…?
-Josh…- Brandy felé fordult, lassan végigsimította az arcát aztán a nyakát majd a fekete pólóján keresztül a mellkasát. Alig húzta el a kezét, Joshua már bújt is ki a feleslegesnek ítélt ruhadarabjából.
-Megsimogatnál mégegyszer?!- egészen úgy hangzott mintha könyörögne, és bizonyos értelemben könyörgött is. A felesége megtette a kedvéért. Annyira jó érzés volt a csupasz bőrén éreznie a nő meleg kezét, hogy néhány pillanatra rátette a sajátját Brandy kézfejére és nem engedte hogy elhúzza a mellkasáról.  – Megcsókolhatlak?
Megcsókolhatta. Majdnem úgy, mint régen. Még a melltartót is levehette róla.  Beleborzongott a lehetőségbe hogy hosszú idő után végre megint a karjaiban tarthatja… persze tudta hogy most nem lesz féktelen kefélés mert a baba miatt óvatosnak kell lennie, de nem is arra vágyott. Érezni akarta hogy fontos a nőnek és hogy szereti.
-Először zuhanyozz le…- búgta Brandy mosolyogva és Joshua már ugrott is. Felkapta az egyik tiszta köntöst amit még Jack nyomott a kezébe és meg sem állt a fürdőszobáig. Alig töltött el öt percet a tisztálkodással, a felesége mégis elaludt mire visszaért a szobába. Vagy legalábbis úgy csinált…
Mosolyogva nézett végig Brandy-n, párszor már játszottak ilyet.
-Lezuhanyoztam… most elszívok egy szál cigit, aztán visszajövök és…
Felöltözött, nem akarta hogy esetleg meglássák az ablakból, az udvarra készült ugyanis. Ott biztosan lehetett bagózni, máshol már nem merte megkockáztatni.
A háznak ezt a részét már jól ismerte. Volt hátul egy pad, az istállóktól nem messze, oda telepedett le a cigarettájával. Csendes éjszaka volt, teliholddal és csillagokkal, az esőfelhőknek már nyomuk sem volt. Csak Brandy-re tudott gondolni, mihamarabb újra mellette akart lenni, csakhát a nikotinéhségét is csillapítania kellett… felénél sem járt a ciginek, amikor Amy jelent meg egy szál rózsaszín hálóing-ben.
-Szia.- mosolygott rá a lány enyhén elpirulva.
-Szia.
-Tetszik nálunk?- ült le mellé.
-Igen.
-A feleséged alszik már?
-Nem. Engem vár…- Josh tudta hogy valószínűleg fájdalmat okoz, de nem akarta bátorítani Amy-t. Elég izgató látvány volt így is, nem akart kísértésbe esni… pláne most nem.
-Szerencsés nő. Én is szívesen szeretkeznék most veled…
Joshua keserűen felnevetett.
-Hol? Itt a padon?!
-Van szalmakazalunk…
-Az pokolian szúr…. az ellenségeimnek sem kívánom, basszus…
-Érted elviselném… fontos vagy nekem, Josh…
A férfi nagyokat szívott a cigarettába, egy pillanatra megjelent előtte egy korhatáros kép amit nagyon gyorsan ki akart törölni a fejéből…
-Jó éjszakát Amy, én most megyek…- nyomta el gondosan a csikket majd a cipője orrával kikapart egy kis lukat a főlde és beletaposta.
-Jó éjt.- hallotta Amy hangját ahogy elindult és otthagyta a padon. Olyan szomorúan csengett… de most nem hagyta magát lehangolni, a feleségéhez tartott aki már valószínűleg valami elképesztően szexi pozitúrában várja…
Brandy úgy feküdt az ágyon, ahogy otthagyta. Békésen szuszogott, tényleg aludt, nem csak úgy csinált. Megpróbálta lehúzni róla a vékony kis takarót de a nő félálomban belekapaszkodott, nem hagyta. Duruzsolt kicsit a fülébe, csókolgatta a nyakát,símogatta a hátát, hiába. Csak egy „ Kérlek, Josh, hagyj aludni!”-t tudott kicsikarnia a feleségéből, aki hogy még jobban elkeserítse, a kezét is lesöpörte magáról.
Kábé olyan érzés volt ez, mintha nyakon öntötték volna egy vödör vízzel. Nem erre készült. Nagyon nem. Újra szüksége volt egy alapos zuhanyra, egy második hidegzuhanyra…
Mérges volt, csalódott volt, el volt keseredve… és persze fel is volt izgulva, de ez a hideg víz hatására fokozatosan csillapodott, nem úgy a mérhetetlen szomorúsága ami rátelepedett. Brandy leszarta, csak szórakozott vele… nem akart vele lefeküdni, nem akarta hogy átölelje, hogy közel kerüljön hozzá… a viselkedése csak színjáték volt, semmi más.
Amy szobájában égett a kislámpa, látta az ajtó alatt kiszűrődő halvány fényt amikor visszafelé tartott a tusolásból. Testileg rendben volt, de sírni tudott volna…
Megállt a lány szobája előtt. Csak a szürke köntös volt rajta és néhány vízcsepp… pár pillanatot tétovázott, aztán mély levegőt vett és halkan bekopogott….
Előző részek
Hasonló történetek
2680
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
3824
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
Yuniee ·
Jajj de jó *-*

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: