Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom

Egy újabb történet:
Késő este van. Kinézek az ablakon, nagyon szakad a hó. Ebben a februári hónapban megint magányos vagyok, mint minden születésem napján.
Holnap lesz, megint egyedül vagyok. Felkapok egy kiskabátot és kirohanok fáért, a kandallóhoz. Sietek vissza, mert nagyon hideg van. Jóleső melegség árad szét bennem, ahogy a kandalló melegét érzem, bőrömön. Kicsit el is bóbiskolok, és arra leszek figyelmes, hogy valaki kopog. Ránézek az órára este tizenegy, van. Kilehet ilyen későn? –Ki az? - kérdezem
- Csak én – jött a válasz.

Kinyitom az ajtót és a döbbenet és öröm, vegyes érzése kerít hatalmába. Nem számítottam rád. Ahogy végre észhez térek, azonnal behívlak, mert látom, teljesen átfagytál.
– Gyere gyorsan be.
Lesegítem kabátodat és a kandalló, elé ültetlek. Még mindig nem tudom elhinni, hogy itt vagy mellettem.
– Megleptelek? – kérded.
Igen nagyon jött a gyors válasz:
- Szerettem, volna meglepetés lenni!
- Hát, ez sikerült, kedvesem.

Mi az oka, hogy eljöttél? Ezen gondolkodom, de már nem számít főleg, hogy már nem vagyok egyedül. Látom nagyon, elfáradtál az úton. Teszek fel melegedni vizet, hogy le tudj fürödni, hisz csontig átfagytál. Miközben melegedet a víz, lassan beszélgetni kezdtünk. Azt veszem észre, hogy nagyon forr már a víz. Beletöltöm a kádba, és szólok, jöhetsz fürdeni.
Ahogy lehajolok a fürdőkádhoz, hogy megnézem milyen meleg a víz, te gyengéden átölelsz. Kicsit meglepődök, de szívem mélyén már vártam ezt. Nagyon jólesett, az ölelés.

Megfordulok és látom, már alig van rajtad ruha.
Segítek a többitől is megszabadulni, és már meztelenül állsz előttem. Nem csalódtam ugyan olyan, vagy mint annak idején. Tested minden porcikájára emlékszem. Kezem remegve siklik végig rajtad és ezt te, észre veszed.
– Mi a baj kedvesem?
- Semmi. – gyors válasz, mert időt se hagyva nekem szád, számhoz ér és gyengéden birtoklásba vesz. Először csak az ajkaimat veszed birtoklásba, majd nyelved kezd kutakodva járni és, kóstolgatni édes ajkam ízét. Kezed vándorol, egyre csak lejjebb, és azon veszem észre magamat, már rajtam sincs ruha. Beleülünk a kádba, elférünk, hisz elég nagy, annak idején te szeretted volna, ha ilyen lesz nekünk.
– Látom megvalósítottad az álmomat és a tiédét is.
- Igen, mert így terveztük nem?
– De igen.

Furcsa érzés fog el, újra annyira jó, hogy itt vagy velem. Kezembe veszem a szappant, és elkezdelek vele gyengéden fürdetni, a hatás nem marad el. Látom a szemedben, hogy egyre nagyobb, vágy kerít hatalmába, és én megremegek. A kezed hirtelen megfogja a kezemet, és már mozdulni se tudok. Várom, hogy folytasd, amit elkezdtél, de csak nézel, és én már borzongok. Nem tudom, hogy miért, talán a kihűlni kezdő víz hatása, vagy az, ahogy a vágyat látom a szemedben. Hirtelen felállsz és segítesz kiszállni a vízből, és gyorsan a törölköző felé kapsz. Gyengéden végig dörzsölöd testemet, hogy minden csepp felivódjon. Gyengéden felkapsz, és a kandalló elé fektetsz. Érzem, testem remeg, de nem a félelemtől, hanem már magam is a vágy fogságába estem. Nem birok várni annyira szeretlek, annyi évig, vártam rád. És most, hogy itt vagy újra velem, már semmi se számit, csak hogy ölelj és szeress.

Ajkaid, ahogy végig csókolják testemet, megtalálják a régen járt helyeket, amiket csak te tudsz olyan érzékien megtalálni, és én a vágytól, fel nyögök és érzem már nem, bírom és elmegyek. Testem megfeszül és az első orgazmus végig, fut rajtam.
Látom szemedben, hogy tudtad, mi kell nekem. De most rajtam a sor, én következem.
Tested minden tájékára emlékszem, tudom mi jó neked. Melleimet végig húzom, bőrödön és körbe járom hasadat, majd férfiasságodat közéje veszem. Gyengéden közre fogom, és masszírozom és te ezt egyre, jobban élvezed. Nyelvemmel közben, mellbimbóidat izgatom, és a vágytól megremegsz. Kutakodva haladok lefelé, majd ott elidőzök egy kicsit. Kezeim gyengéden simogatják, combodat és merev férfiasságodat. Lassan birtokba veszem a számmal is, nyelvem gyengéden masszírozza. Apró csókok halmazával látom el, és te halkan felnyögsz, látom nem sok van hátra, így lassítok az ütemen. Gyengéden átölelek, végig csókollak újra mindenhol, és érzékien rád ereszkedem, és mélyen befogadlak egészen.

Ütemesen mozgok úgy, ahogy neked s nekem jól esik. A vágy már teljesen a tetőfokra hágott, és már nem számít semmisem. Testünk teljesen összeforrva mozog, érezzük lassan vége lesz. Nem számit már semmi, a hangok már felszabadultak. Mind kettőnkön végig fut az élvezet. Testünk megenyhül a nagy vágy felszabadulása után. Csodálatos volt veled kedvesem. Melléd fekszem és átölelek. Simogatlak még egy kicsit, és mellkasodra hajtom fejem és érzékelem apró gyengéd csókjaid kedves gyengéd simogatásait. Mély álomba zuhanunk mind ketten.
Hozzászólások
További hozzászólások »
MARVIN ·
Nekem az tetszik, hogy megszólító üzemmódban megy végig a sztori. Ezen kívül viszont nem igazán tudok semmi erényt felhozni, és ez így rosszabb kritika, mint amit adni szeretnék.

Te Dreamer! Nem olvastál régebben valami történetet ugyanezzel a címmel? Nekem gyanús, mintha már lett volna ilyen...

Ááá, csak képzelődöm. :)))
DREAMER ·
Dehogysenem!

Anno, én írtam Álomxx címmel történeteket.
Úgy látszik másnak is tetszik a cím, vagy szintén szegényes a címfantáziája.

Az én történeteim jobbak voltak!

:-))

ciko ·
Engem sajnos nem segitett át egyszerü bája a hibákon,föleg a vesszök zavartak. No és eredetileg
azt hittem férfi a föszereplö,csak a kádnál értettem meg
nem...Ha nagy kád van bojler nincs???

Egyébként aranyos,egyszerü...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: