Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom az álomban!

A történetem egy átlagos lányról Nanáról szól, aki egy kék szemű barnás rövid hajú lány. Sok jó barátja volt a lánynak, teljesen átlagos életet élt, iskolába járt, bulizgatott. Legjobb barátnője Zoé volt, egy osztályba jártak Zoéval aki egy szőke, magas, kék szemű lány. Átlagos napjaikat élték a lányok, persze vágyakozva egy különleges életre. Főként a vámpírokat és a vérfarkasokat szerették. Zoé és Dominic boldog szerelmes pár volt. Dominic öccse Ben Flovrával járt. Nana elsőnek látta Bent már a levegő szikrázott körülöttük, úgy gondolta, ezt lehetne szerelem első látásnak hívni!  Egyik reggel mikor, Nana felébredt különös álma volt az éjszaka, de akkor nem törődött még vele. Zoéval indultak az iskolába, látszódott, hogy kicsit fura lett. Nana megkérdezte, hogy mi van vele ?
-Semmi semmi nincs semmi baj… - válaszolta Zoé
-Jó, akkor gyerünk az iskolába. – válaszolta megdöbbenve a lány.
Elindultak az iskola fele még akkor semmi fura nem történt velük, mikor az iskola környékére értek már feltűnt nekik, hogy valami nincs rendben, de nem szólt egyik lány sem csak beszélgettek és beszélgettek, de egyszer csak elhallgatott mind a ketten.
-Őhmmm valami nekem itt nincs rendem! – Mondta Nana, Zoé fele fordulva.
Zoé csak csenden és értetlenül bólogatott Nanára.  Sehol nem volt senki az Iskolában. Végig néztek minden termet, csak a tanári irodában volt néhány tanár. Zoé odament az egyikhez.
-Héé, csókolom, hééé. – semmit nem szólt a tanár meg sem mozdult. Nana elsápadt és kiment a folyósora ott leült és csak nézett maga elé.  Zoé oda rohant hozzá:
-Nana Nana mi van veled… mi baj?  - közben gyengéden lökdöste a lányt.
Nana felnézett és csak ennyit tudott mondani:
-Semmi… csak az álmom. – Nana sápadtan és dadogva mondta, ijedve nézett Zoéra.
-Mit álmodtál? – Zoé is elsápadt.
-Csak azt, hogy az idő megállt, és csak te meg én mozogtunk senki más, mindenki megfagyott….
-És mi volt? – kérdezte meglepődötten és egyben idegesen Zoé.
-Nem másra nem emlékszem. Ja de arra még, hogy kifagyasztani valakit csak úgy lehet, hogy megcsókoltuk. Tudom hülyeség de..
-Nincs de, én is ezt álmodtam! – Zoé és Nana egymásra néztek és elmosolyodtak. Aztán csak ültek ott és gondolkodtak.
-Héé te Zoé mit szólnál, ha elmennénk a Dominichoz és Benhez?
-Hát…jó legyen! Gyerünk! – a két lány elment és meglátogatták a két fiút, ők is le voltak fagyva. Zoé természetesen kifagyasztotta a barátját Dominicot. Nana nézett csillogó szemmel Benre.
-Nana tedd meg! Nem lesz belőle semmi! – bíztatta Zoé.
-De… félek, mert ott van neki Flora! Meg..  – hebegett, Nana.
-De az kit érdekel, tedd meg és kész senki nem fogja megtudni! Hisz ő is szeret téged! És mi az a meg…?–Bíztatta Dominic
-Hát.. az, hogy szeretem! – elpirult és elszégyelte magát Nana.
-Hát nyugodtan tedd meg, hisz ő is szeret téged.. hupsz ezt nem kellet volna! – szólta el magát Dominic Ben bátyja.
Nana csillogó szemmel nézett tovább a lefagyott fiúra meg sem tudott közben szólalni! Egyszer csak nagy bátorságot vett magán és megcsókolta.
-Szia Ben! – elpirulva köszönt neki, Nana.
-Őhmm Szia mi történt? – Nana elmesélte neki, hogy mi történt velük. Ben elpirult és megölelte Nanát.  Beszélgettek sokat, sétáltak minden fele. Addig Zoé és Dominic elmentek utazgattak, tengerparton jártak…
Ben és Nana nagyon sokat beszélgettek séta közben egyszer csak Ben megfogta Nana kezét magához rántotta és egy sötétebb utcában ahol csak halványan pislákolt egy lámpa elkezdtek táncolni. Ez a tánc az első találkozásukra emlékeztette őket. Meg történt a csoda, az első igazi csók. Mind a ketten elpirultak egy más szemébe néztek mélyen és Ben megcsókolta.  Nana úgy érezte, hogy már a menyben van, soha semmi nem esett még neki ilyen jól mint a méz édes csók
-De hisz.. neked ott a baráttnőd! Ezt nem szabad! – akár milyen jól esett neki nem használta ki a helyzetett.
-Nem őt már nem szeretem, amúgy is csak te vagy nekem és már  mikor elsőnek láttalak, már akkor tudtam, hogy mennyire szeretlek. – pirult el a fiú.
-De!
-Nincs de! – megölelte a lányt és táncoltak tovább.
Nana örömmel hívta fel Zoét :
-Szia képzeld mi történt!
-Na mesélj mi volt? – izgatottan kérdezte Zoé.
-Megcsókolt! Ti merre vagytok?
-Mi már a Tengerparton vagyunk! Remek minden szerelmes vagyok. Most mennem kell, majd gyertek ide hozzánk!
A nap lassan lement Dominic és Zoé csak ültek a meleg homokban összebújva nézték a meseszép tájképet. A vízen a napsugarak csak úgy táncoltak. Nanáék megérkeztek a partra, leültek és együtt volt a két szerelmes pár.
De ez mind csak álom volt, Nana felébredt, csörgött az órája.  Szomorúan kelt, de mégis boldogan. Ahogy mentek az iskolába, Nana elmesélte Zoénak milyen különös álma volt,
-Álom az álomban! – meséli, Nana.
Eljött a hétvége, Zoé ment Dominickhez!
-Héé Nana nincs kedved velem jönni megyek a fiúkhoz.
-Hát nem tudom, este megyünk buliba? – gondolkodott, Nana.
-Igen úgy tervezték. Gyere nagyon jó lesz Dominic és Ben is nagyon vár már, hogy láthassanak!
-Hát jó legyen.  Flora is ott lesz? – kérdezte szomorú hangon, Nana. Flora Ben barátnője volt már 2 éve.
-Tényleg nem is meséltem neked, szakítottak. Ben már nem bírta tovább azt, hogy csak kihasználja. – nagy örömmel mesélte Zóé. Elmentek a fiúkhoz! Az egész napot együtt töltötték elmentek sétálgatni. Amíg Zoé és Dominic sétáltak addig, Nana és Ben beszélgettek, kicsit zavarban voltak egymás előtt. Eljött az este, a buli nagyon jó volt, jó volt a kis kocsma, ami egyben szép szórakozó hely is volt. Ben és Nana kimentek sétálni, egy sötét utcába értek, ahol csak éphoggy pislákolt egy lámpa. Ben mélyen, Nana szemébe nézett és megcsókolta. Élete legjobb csókja volt. Egész éjszakát átbeszélgették. Nem értette Nana a helyzetet.
-De még csak most szakítottatok, ezt nem lett volna szabad.
-Nem én már szakítani szerettem volna vele, mert téged szeretlek, és már rég szerettelek.
Az álom valóra vált, csoda volt, Nana és Ben boldogan éltek tovább.
Hasonló történetek
3915
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
4137
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
szerenella ·
Ha a "menyben" (menyaszonyban?) érzi magát a szereplőd, legalább írd le helyesen: menny! Rengeteg a hiba, így nem szabad feltenni egy novellát. :innocent:

D.S. ·
Nem rossz, nekem tetszett! Dominic, Flora, Zoé - Hol játszódik?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: