Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom 4/4

- Hát ti? – megrezzentek a nem várt hangtól. - Az egyik napozó unta el magát, s jött közelebb, hátha valami szórakoztatóbbat talál. A még mindig pihegő, kifecsegte, hogy itt bizony biológia óra folyt, élő bemutatóval. Mire az újonnan jött, érdeklődött volna a részletekről, már le is fektette a homokba felhúzott térdekkel, és elrobogott a plédjéhez, mondván van egy kis tükör a motyójában, elhozza, hogy az új tanuló is láthassa, mit nézegetnek. A tükörrel a kezében ráparancsolt a fiúra, hogy mielőtt őt is megtanulmányozzák, előbb mutassa meg az előbb miről is volt szó. A hanyattfekvőnek a kezébe nyomta a tükröt, hogy láthasson mindent.

A fiú felvette újra az előbbi pozitúrát, ölébe emelve az újonnan érkezett lány pompás fenekét, magában megállapítva ő nem volt a hideg vízben, hanem a meleg napról jött, ezért mindene kitágulva rózsaszínen, nem összeugorva a hidegtől. Miközben ő magyarázott, az egyik a tükörrel, a másik melléjük térdelve kíváncsian bámult. Finoman szétteregette a nagyajkakat, szétsimítva a szőrszálakat, feltárva a még ráncos puha kisajkakat. A térdelőnek megmutatta a húgycsőnyílást, az alig látható klitoriszt. Elmondta, hogy ez a vulva is egy szép, ápolt testrész bár, ha többet napoztatnák, széttett lábakkal a nap felé, még egészségesebb színe lehetne. Amikor a kisajkakat kezdte szétsimítani, akkor érezte először megremegni a lány testét. Ágyékába szaladt egy csomó vér, s fallosza a lány derekát támasztotta alá egyre nagyobb erővel. A térdelő, tátott szájjal bámulta, amint a kitárt kisajkak mögül feltárult a hüvelybemenet, nedvesen, párásan csillogva, rózsaszín tündökléssel. Lelkesen kezdte mondani az alul fekvőnek az előbb hallottakat, miszerint porszívócső, meg csücsöri ott bent, de a fekvő, csukott szemmel, tükröstül maga mellé fektetett kézzel, csak néha bólintott egyet-egyet.

A fiú már ismervén a ritmust, óvatosan újra meg újra szétsimította az ajkakat, időnként valamelyik ujjával elkalandozva a szeméremdombtól egészen hátra a gátig. Néha egy, néha két ujjával be-becsusszanva a nyílásba. A fekvő lélegzetvétele már teljesen rendezetlenné vált, meg-megvonaglott. A térdelő abszolút jóhiszeműen és ártatlanul, felajánlotta, hogy megfogja a fekvő testét, nehogy hánykolódás közben megsérüljön. Az eddigi oldalt, mellettük térdelésből átfordult, és most a fekvő fölött térdelve fogta meg a másik lábait, hogy ne hadonásszon a levegőben velük. A fiú egyre gyorsabban simított csusszantott, már három ujjal is, amikor a fekvő egy pillanatra kinyitotta a szemét, ám ezt sem a térdelő, sem a fiú nem látta. Egy kéjes ötlettől vezérelve a fölötte izgő-mozgó vulvához emelte a fejét és belecsókolt. A fiú csak azt látta, hogy a vele szemben térdelő lány megmerevedik, és elnyíló szájjal hatalmas levegőt vesz. Elértve a dolgot közelebb hajolt, és szájon csókolta a térdelőt. Egyik kezével széthajtogatva az ajkakat, másik kezével a csiklót izgatva, meg-megujjazta a fekvőt, és bőszen csókolt. Az alul levő reakcióit érezve, nyugtázta cselekedetei helyességét, ám a csókolt lány egyre szaporodó rándulásait nem értette. Csók közben néha akkora levegőket vett, hogy majd beszippantotta a srácot, máskor majd elfújta.

A fekvő lány az eddig ismeretlen, gyönyörűségével fogadta a fiú mozdulatait, érezte a derekát meg-megfeszítő kemény valamit, és nyalta, csókolta, szopogatta az egyre újabb ízeket árasztó vulvát. A fiú csók közben félrepislantva, döbbenten vette észre, hogy a térdelő lány egyre gyorsuló előre-hátra mozgó ágyékkal „gyalulta” a fekvő lány száját, miközben az kidugott nyelvel igyekezett minél hatékonyabb lenni. Nem volt ideje elcsodálkozni, mert a térdelő, elengedve a másik lábait, mindkét karját a fiú nyaka köré kulcsolta és emberfeletti erővel magához szorította a fejét, miközben még a szájáról sem vált le. Már tiltakozott volna, amikor az alsó test is görcsbe rándult, és a hüvely izmokkal meg-megszorongatta az ujjait, bőséges váladékképződés közepette. Az eddig térdelő, a fekvő feje fölött hátradőlve, szétvetett lábakkal, csillogóra nyalt vulvával feküdt a homokon. A fiú elzsibbadván a lábai, megtartva magasan a lány fenekét, oldalára fordult, hogy bele szuszogjon, belekóstoljon az előbb orgazmust átélt ágyékba, így fallosza totemoszlopként meredt a nap felé.

Az első nyelvérintésekre a fekvő heves rángásokkal reagált, amiből azt gondolta eljuttathatja még egy orgazmusig, ezért ütemesen kezdte a kidugott nyelvével a teljes „pályát” bejárni, meg-meg szuttyogtatva hol a hüvelyt, hol a csiklót, egy-egy ötletszerű mozdulattal meg-megujjazva hol kettő, hol három ujjával az egyre jobban vonaglót. Becsukott szemmel a „munkájára” koncentrált, amikor saját ágyékán matató kéz érzete, majd nem sokkal később a makkján meleg nedves ajkak keltette gyönyör hatolt el a tudatáig. Félve, hogy a fekvő lemarad, egyre erőteljesebben, határozottabban gyömöszölte ujjait, birizgálta nyelvével a klitoriszt, amikor a másik teste ívbe feszülve másodpercekig rángott.

A fiú fáradtan hanyatt dőlt. A fekvő lány egyik lába a feje fölött, a másik a mellkasára fektetve pihent, így oldalra fordulva a frissen kinyalt ágyék tárult elé, a saját ágyéka felé nézve pedig egy ütemesen le-fel mozgó fejet látott. Rövidesen felrobbant a világ, megszűnt minden…

Évek múlva is úgy emlékezett, hogy ez volt kamaszkora legszebb nyara…
Hasonló történetek
22538
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
20926
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
kisgömböc ·
Olvassátok légyszi el a hozzászólásokat is! Akkor most hogy is van ez? Fiú a DRAEMER vagy lány?
Szivacs ·
DREAMER" bizony lány :)
Miket beszélek ? Asszony a javából :) Olyan mellei vannak, hogy az csak no !!! :) ....csiklója + felér egy kígyóval :) sssssszzzzzzzz....a "G"-pontjait meg a herezacskójában hordozza .

Miért nem a lelkével foglalkoztok ?
DREAMER ·
Ha, ha, hi, hi!
Látod kedves Szivacs barátom, az ember egy kicsit a szivéből ír, máris meggyanusítják, hogy nőnemű.
Pedig hát, mi férfiak is tudunk érzelmesek lenni, ha megfelelő katalizátor lelkű hölgy hálójába botlunk!
Szivacs ·
Én próbálom "katalizálni" magam, csak a "Kata" nem engedi .....

:))

jozefa ·
Felért egy Spektrum Tv -s ismeretterjesztő műsorral. Csak ez sokkal jobb volt.
Pá.

bot ·
Ugyan ébren vagyok, mégis álom helyett matematikai feladmányt olvastam. Ki kicsoda a hol? Pedig az ötlet kifejezetten jó...lenne...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: