Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álmodozás 3

Végre vasárnap van.
Nem kell korán kelnem, és nem kell dolgoznom sem korán van, valamiért felébredtem, s nem tudok aludni még sötét van, a párom mellettem szuszog.
De nekem csak egy dolog jár a fejemben, szeretkezni akarok!
Kavarognak a gondolatok, néhol egy-egy pornófilm részlet ugrik be, aztán meg néhány régebbi szeretkezésünk egy-egy izgalmasabb darabja.
Aludni szeretnék, még álmos vagyok, de nem tudok a vágytól.
Így hát szabadjára engedem a fantáziámat, és hagyom, hogy arra kószáljon amerre csak szeretne.

Hirtelen egy napsütötte tengerpart jut eszembe, és nem olyan messze tőle a parton egy gyönyörű szinte teljesen hófehér ház, ami szinte vakít a napsütésben.

A forró homokon egyre csak sétálok a ház felé, valami vonz oda, dobog a szívem majd kiugrik a helyéről.
Egyre jobban sietek, már szinte rohanok, mikor végre elérem az ajtót.
Nyitva van, és a lenge függönyt lebegteti a szellő, mely ott állva néha meg-meg cirógatja a lábamat.
Nagyon jólesik a simogatás, be kell valljam, kicsit izgat is.
Elképzelem, hogy a lenge anyag helyett egy finom kéz tapintja meg sima bőrömet, és gyengéden ahogy csak tud óvatosan simogat.
Behunyom a szemem, aztán megijedek. Hirtelen egy kéz fogja meg a csípőmet, és végigsimítja a fenekemet lágyan óvatosan egészen be a combom tövéig.
Meglepődöm, de nem nyitom ki a szemem, csak sodródom.
Aztán a kéz lassan letekeri a derekamról a szoknyát, alatta csak egy egyszerű bikini van.
Érzem, ahogy a ruhadarabbal elkezdi cirógatni a testemet, és hagyja, hogy a szellő uralja eme lassú mozdulatot.

Aztán már nem bírja tovább, hozzám ér, érzem a finom kezét az arcomon, a hajamon ahogy csodálkozóan és ismerősen végigsimít szinte mindenhol.

Aztán egy finom alig érezhető puszit kapok az arcomra, ami jobban felizgat, mint a legszenvedélyesebb csók.
Nem tétovázik, szeretné az egész testemet körbefonni ilyen apró csókokkal, leheletfinom puszikákkal.

A szemem csukva, csak élvezem amit művel, bárki is tegye ezt velem.
Hirtelen érzem ahogy a fenekem alá nyúl, megemel, és beljebb visz pár lépéssel.
Az ágyra fektet, ami finom puha, friss napsütötte meleg a takaró, és a férfi parfüm illata hatja át a párnát.
Kellemes illat, szeretem beszippantani. Ismerős és ismeretlen egyben, de nagyon izgat.
Ahogy ott fekszem szép óvatosan megszabadít a már amúgy is csak valamicskét takaró bikinitől.
Úristen, nem merem kinyitni a szememet.
Hallom ahogy az ő nadrágja is huppan a földön, gondolom a zsebében lévő dolgok zöröghettek ahogy elhajította.
Nem látok semmit, csak érzem a levegő vibrálását, sejtem, hogy meztelen, de nem merek még kukucskálni sem.
Aztán ahogy ott fekszek hirtelen hideget érzek a csiklómon.
Összerezzen minden porcikám, kicsit a hidegtől, kicsit az izgalomtól.
Egy jégkocka mely lassan olvadozik, ahogy izgatja vele először a nagyajkakat, aztán egyre beljebb, végül elér a nyílásomhoz is, és lassan odaszorítja, majdnem be is dugja.
Iszonyú jó érzés, hideg, dermesztően hideg, de nagyon izgató, ahogy hűsíti a már iszonyúan forró és nedves puncimat.

Aztán egy másodperc múlva valami nagyon meleget érzek, a nyelvét.
Ez aztán végképp betett nekem, alig bírok magammal, egyre jobban szuszogok, és csak élvezem, ahogy a forró nyelvével lelkesen az egész altestemet nyalogatja, a hideg víz, lassan megmelegszik, és már érzem, ahogy a combomon folyik, végig le a fenekemig, aztán eléri a takarót.
De ő nem torpan meg egy percre sem, lelkesen csak nyalogat, hosszú percekig szinte lélegzetvétel nélkül.
Az egész nyelvét érzem a puncimon, finom és lágy.

Aztán egyre gyorsabban kezdi nyalogatni a csiklómat és a nyílásomat, néha elidőzik az egyiknél, majd a másiknál, aztán folytatja.
Egyre jobban izgulok, és csak arra vágyom, hogy a farkát végre a számba vehessem, hogy én is viszonozzam ezeket a csodálatos perceket.

A gondolataim csak szárnyalnak, vágyom rá, hogy tovább folytassa, vágyom rá, hogy végre belém hatoljon.
De nem hagyja abba, én megfogom a fejét, és csak tolom, tolom egyre beljebb, és erősebben akarom érezni a forró nyelvét.
Aztán egy hirtelen nyalással végem van, alig kapok levegőt, a lábammal görcsösen szorítom a fejét, és csak lihegek, azt sem tudom hol vagyok, élvezem ahogy végigfut rajtam a gyönyör, ahogy szinte súlytalannak érzem magam, és a szívem mintha a hasamban dobogna.

Aztán kinyitom a szemem, és végre megpillantom, a barátom az, aki ennyire felizgatott, és ilyen csodás élményt szerzett nekem.
Csak néz rám ártatlan szemekkel a lábam között térdelve, kérdően, mintha csak azt mondaná jólesett-e, és meg vagyok-e elégedve.

Látom a szemében az izgalmat, a folytatás utáni vágyat, és a szerelmet.

Feljebb csúszik, mellém és elkezd finoman csókolgatni, a nyakamat, az arcomat, a számat.
Aztán egyre vadabbul követeli a nyelvemet, kívánja, és nem csak a szájában.
Én értem a célzást, és lassan lejjebb kúszom.
Már teljesen merev és szinte lüktet, még mielőtt hozzáérnék.
Lassan a hegyére lehelek egy puszit, amire hirtelen megremeg. Aztán még egy puszi, aztán még egy, és lassan egyre nagyobbak a puszik. Már nem csak puszit kap, néha egy-egy finom nyalást is, amiért észrevehetően nagyon hálás. És aztán egyre nagyobbak a nyalások, és végül hirtelen mozdulattal váratlanul bekapom az egészet, ami olyan hatást vált ki belőle, hogy alig tud uralkodni magán, nehogy a számba élvezzen.
Egy kicsit megállok pár másodpercre, csak hagyom pihenni a számban, aztán lassan lekezdem szopogatni.
Óvatosan, nehogy megsértsem, kezdek nyalakodni.
Először finoman aztán egyre erősebben, sokáig húzva az élvezetét.
De nem húzom tovább, gyorsítok a tempón, és közben lágyan szívogatni kezdem.
Liheg, és nyög, egyre hangosabban adja tudtomra, hogy mennyire élvezi amit csinálok.
De nem hagyom elmenni, bennem akarom érezni a már hatalmas és lüktető farkát.

Egy mozdulattal gyorsan lejjebb kúszom, és hirtelen beleülök.
Lassan, kínosan lassan kezdek lovagolni rajta, de ő megfogja a csípőmet, megemel, és iszonyatos tempóval kezd el dugni.
A póz ehhez a sebességhez nem túl jó, ezért feltérdelek az ágyra, és ő hátulról hatol belém.
Így sokkal mélyebben és gyorsabban tud dugni, amit iszonyúan élvezünk mindketten.

A farka hegye ebben a pózban pont mindig a G-pontomat izgatja, amit lassan már nem tudok elviselni.
Hirtelen hátranyúlok, és megfogom a fenekét, érzi, hogy ekkor el fogok menni, és hirtelen mélyen hatol belém.

Összerándulok, és ha nem fogná a csípőmet összerogynék annyira remeg a lábam, csak szorítom magamban a még mindig kemény és lüktető farkát, és érzem, hogy neki még hátravan a gyönyör.
Ahogy élvezek, és lüktetek összeszorítom a farkát, és érzem, ahogy ő is elélvez.

Szinte együtt rogyunk össze, én hasra, ő pedig rám.
Így pihegünk, míg annyira össze nem megy, hogy már magától is kicsúszik belőlem.

Ekkor megfordulunk, és átöleljük egymást.
Alig tudunk pihegni is, a melegtől, az élvezettől, a tempótól teljesen elfáradtunk.

Így alszunk el, s csak este arra ébredünk, hogy már hűvösödik a levegő.

Becsukjuk az ajtót, és elmegyünk együtt fürdeni.

Ekkor hirtelen arra ébredek az álmodozásból, hogy már világos van.
Az órára nézek, 7 óra.
A barátom még mindig mellettem szuszog, nyugodtan alszik, talán valami szépről álmodik ő is.
Hozzászólások
További hozzászólások »
zorgo ·
Kedves Hölgyeim, Tisztelt Uraim!


Nem illik irodalmi magasságokban emelni a topicos hozzászólásokat, ugyanis a történetet az utolsó száz látogató már meg sem nézte... :frowning:

Szivacs ·
Éppen ezért, az utolsó 100 látogatónak semmi köze a mi eszmefuttatásunkhoz

tanárúr ·
Esetleg még a Pillének lenne, a személyes érintettség okán is, de szerintem már nem piros. A topicot meg rendesen feldobtuk és annyi.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: