Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A zuhany alatt - kicsit másképp

Megihletett Gerbera történet, de túl érzéketlennek és "nem hihető" érzést keltette bennem. Úgy hogy az elejét leszámítva szinte teljesen átírtam. Ettől ez még Gerbera története, csak egy kis "életet" vittem bele. Mindenki döntse el, hogy, hogy sikerült. Íme:

Egy 16 éves lány vagyok. Osztálytáborban voltam, ahol eltört a két csuklóm, így haza kellett mennem. Anyu dolgozott, apu maradt otthon velem, hogy segíteni tudjon nekem mindenben.

Etetett, öltöztetett, aztán eljött az első fürdés ideje is. Anyu még nem volt otthon, ketten voltunk az egész lakásban. Kértem, hogy segítsen, mosdasson meg. Kicsit vonakodott, de erősködtem, hogy minden rendben lesz. Levetkőztetett, a fehérnemű lehúzásakor ugyan habozott, de bíztattam, hogy nyugodtan. Ott álltam előtte meztelenül. A két kezemre húztunk egy-egy zacskót, hogy ne legyenek vizesek. Beálltam a kádba, és ő lelocsolta a testem egy kis vízzel. Aztán beszappanozta kezét, s elkezdett mosdatni. Kényelmetlen volt kicsit, hogy ilyen sokat kell nyújtóznia, hogy elérjen. Unszoltam vegye le ruháit, s másszon be mellém, mert így nem ér semmit a mosdás. Nagyon bátortalan volt, de kissé remegve, levetkőzött. Nagyon bizarr helyzet volt. Ott álltunk, és kicsit féltem, tudtam, hogy ezt nem lenne szabad. De mivel a kezeimet nem tudtam használni, ezért nem bántam. Elkezdett beszappanozni.

Az arcommal kezdte, finoman bedörzsölte, majd lemosta a habot az arcomról. Alaposan bevizezte a testem minden részét, majd ismét beszappanozta kezeit, s a nyakamat kezdte simogatni. Tekintete kerülte az enyémet, még véletlenül sem nézett az arcomba. A kezei már a vállaimon keresztül a melleimre vándoroltak. Finoman simogatta őket. Megdörzsölte a mellbimbóimat, melyek már a kissé hideg víztől, és az izgalomtól is keményen dudorodtak. Tovább haladt, a hasamat alaposan megmosta, már éreztem a gyomromban valamilyen súlyos nyilallást. Égett bennem a vágy, hogy menjen lejjebb. S ő mintha csak a gondolatbeli utasításra várt volna, elindult lefelé. Ám nem a kívánt helyre ment, megfordított, megmosta fenekemet, aztán visszafordított és a combjaimat simogatta. Előttem térdelt, s lassan felnézett rám, egyenesen a szemembe, zavart volt, láttam, hogy kényelmetlenül érzi magát a szituációtól. Erősen próbált takarni valamit, és amikor megláttam mit, rájöttem miért is pironkodott annyira. Szerettem volna, ha most hirtelen felállna, és erősen belém vágná azt az ágaskodó falloszt, de nem tudtam, mit mondjak. Most vagy soha; erőt vettem magamon.
- Szeretném, ha örömet okoznál. Nagyon. – bukott ki belőlem.

Bizonytalanul feljebb csúszott keze, s széthúzta szeméremajkaimat. Lassan elkezdett simogatni, már a csiklómnál. A csípőm életre kelve elkezdett ide-oda mozogni. Már nem néztem a szemébe, azok csukva voltak, s számat apró nyögések hagyták el. Az ujja becsúszott és gyenge csókot lehel a puncimra. Lassan nyaldosni kezdett miközben az ujja ki-be járt. Fantasztikus érzés volt. Rögtön elöntöttek a nedvek. A helyzet perverzitása maga volt a kéj. A bizonytalansága, a tudat, hogy én kezdeményeztem, nyertem, és most én irányítok, őrjítően gyönyörű volt. Életemben először, uralkodtam felette, igen most én, ezt éreztem. Húzogatta, egyre gyorsabban és gyorsabban. Egyre jobban ziháltam én is. Valamiféle bizsergést éreztem, majd rángások kíséretében elélveztem. Még pár másodpercig egyre lassítva ujjazott, közben nyelve is lágyan simogatta a felhevült, puha bőrt, mígnem az utórengések is lecsillapodtak. Felállt és megcsókolt. Magához húzott, és éreztem nagy farkát, amint a puncimhoz nyomódik. Ekkor nyitottam ki a szemeimet újra. Lenéztem. A farka meredten a testemnek nyomódott. Éreztem is keménységét. Szívesen megfogtam volna, de nem tudtam. Így hát letérdeltem elé, és bekaptam a számba. Behunytam a szemem és élvezetem, ahogy apám farka kitölti a számat, ahogy mélyen a torkomnak feszül a makkja. Belegondoltam, valaha azon keresztül spricceltem ki. Akartam érezni, átélni, hogy forrón belém spricceljen. Vagy így vagy úgy, de AKARTAM.

Mozgott a fejem előre-hátra, cuppogva siklott egész a torkomig. Hallottam, ahogy visszafogottan fel-fel nyüszített. Felnéztem és láttam, hogy engem bámul. Mélyen a szemébe néztem, és úgy szoptam tovább. Egyre zihálva viszonozta tekintetemet és nem pislogott, ahogy én sem. Mint az állatoknál, hatalmi harcot folytattunk. Ő azért hogy legyen ereje elszakadni tőlem, én azért hogy teljesen elnyeljem az erejét. A kapcsot nem szakítottuk meg. Szemünk között szinte pörögve táncoltak az energiaszikrák. És én egyre csak szoptam. Egyre keményebben, egy erősebben szívtam. Nyernem kellett. Egyszer csak szólt, hogy hagyjam abba, különben elélvez. Lába megrogyott, tekintetét elfordította, hangosan zihált. Mámoros gonoszsággal elmosolyodtam és csettintettem a nyelvemmel. – Folytasd! – Leheltem. Rám nézett és lassan óvatosan lefektetett a kádba, szétnyitotta lábaim, majd a kád széleire helyezte őket. Ráhajolt a puncimra, mire én felcsattantam – Nem! – Könyörgőn felnézett rám, de már elvesztette a játékot. Tudtam, hogy nem akarja betenni. Az orális szex még belefért a lelkiismeretébe, de punciba dugni, az már más kérdés.

Komoly kapocs és kapcsolt törés. Akkor ez engem nem érdekelt, ÉN érezni akartam, és akartam és akartam és nem engedhettem, pedig sajnáltam már. Megfogta álló szerszámát és bevezette nedvedző puncimba. Mozogni kezdett bennem, lassan, óvatosan. Hangosan felnyögtem. Teljesen kitöltött apám farka. Kicsit szűk voltam. Nem fájt, de feszültem rendesen. Nem érdekelt az orgazmus se, csak érezni akartam. Érezni a forróságot, ahogy elönti a bensőmet. Biztos voltam benne, hogy ha a csúcsra juttatom, kikapja és csak rám élvez. Ezt nem engedhettem. – Te menj alulra! – Megállt és mélyen a szemembe nézett. A csapdába esett vad tekintetével mélyedt az enyémbe. Lassan felkászálódott. Farka kicsit cuppanva kisiklott szűk nyílásomból. Baromi nehéz volt így kéz nélkül helyezkedni a keskeny kádban, de apa segített. Tekintete ide-oda cikázott. Láttam, hogy vívódik, mit is tegyen. Ez a szituáció annyira túlfűtött és mocskos dolog volt, hogy egyben iszonyúan izgató is. A tehetetlenség mellet élvezte is, és nehezen mondott volna le a gyönyörről, amit okoztam. Nem engedhettem el. Erősen összepréselődtünk, de felette voltam. Ráültem, majd kissé elemeltem az altestem ő pedig zihálva a puncimhoz illesztette farkát. Amint a farok kis feje a nyílásomhoz ért belecsúsztam. Ütemesen mozogni kezdtem.

Lassan, majd fokozatosan gyorsítottam. Egyre jobban zihált és közben pislogás nélkül bámultunk egymás szemébe. Láttam ahogy erősödik, a kéj erőt adott neki. Egyik kezével a csípőmet szorította a másik a fenekembe markolt és segített mozogni. Én a bebugyolált kezeimmel a nyakát karoltam át. Az arcunk szinte összeért. Meleg lehelete az arcomba csapot, az enyém pedig az övébe. Egymás zakatoló forróságát lélegeztük be. Az izmaim remegtek a megerőltetéstől, de hevesen pumpáltam tovább. Szinte izzottak a nedves szervek. Apám hirtelen megremeget összepréselt ajkain nyögte az arcomba – Száj le! – Megmerevedtem és nem reagáltam. – Azonnal! Mindjárt elélvezek! – A régi parancsoló hang volt ez. Megijedtem kicsit, de kitartottam. Dacosan ellenálltam, mert meg kellet kapnom, amit akartam, csak egy kicsit van hátra, nem bírhatja sokáig. Valószínűleg meglátta a szememben az ellenállást, mert így szólt a helyzethez képet nyugodt hangon – Kérlek szépen. – Erre egy gonosz dolgot műveltem. Lassan elemeltem a csípőmet. Éreztem, ahogy csúszik kifelé a lüktető farok. Majd az utolsó pillanatban erősen visszacsaptam magam.

A meredező szerszám durván végigszántotta belsőmet, puncim szó szerint csattanva érkezett a farok tövébe, erősen magába zárva, rátapadva. – Könyörgöm kislányom. – nyüszített fel. Dacos erővel préseltem csípőmet hozzá, igyekeztem a teljes súlyommal ránehezedni. Ennek ellenére hihetetlen erővel a popsimba mart és majdnem leemelt magáról, tán csak makk maradt bennem mikor bekövetkezett, amit vártam. A forró sperma azonnal beborította a vaginám falát. Apám innentől nem bírt megtartani így szerszáma cuppanva tövig merült belém ahogy vissza zuhantam. Behunytam a szemem és kéjesen megremegtem, a méhszájamnak csapódott a következő adag. Majd egy újabb és egy még újabb. Egész bensőmet elöntötte a meleg csodálatos anyag. Lassan tértem magamhoz és furcsa hangra lettem figyelmes. Felnéztem és láttam, hogy apám sír. Szörnyen elszégyelltem magam.

Borzasztó érzés fogott el, legszívesebben pofán köptem volna magam. Hogy tehettem ezt, hogy lehettem ilyen önző. Tőlem telhető módon, enyhén remegve felálltam és kiléptem a kádból. Éreztem, hogy árulásom tárgya, lassan kibuggyan a szűk nyílásból és végigfolyik combom belső felén. Ügyetlenül kiléptem. Senki sem segített. Lassan leültem a kád mellé. Nem néztem be, hallani is elég rossz volt. A hideg csempe égetett. Nagyon halkan csak ennyit tudtam kinyögni: - Sajnálom apa…
Hozzászólások
További hozzászólások »
A.csaba ·
Kurva jó írjmég ilyeneket

May33 ·
Hát ehhez is kelle gyfajta gusztus a saját apáddal :hushed: :rage: :flushed: :frowning: .......
És ha teherbe esel azt mondod anyádnak, hogy bocsi de apu felcsinált????

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: