Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A szerelem nem győz le mindent

Ez az egész három hónappal ezelőtt kezdődött. Az egyik haverom már nagyon régen tetszett, és úgy döntöttem írok neki sms-t, hogy mennyire tetszik és találkozzunk. Ez sikerült is és úgy döntöttünk, hogy jámi fogunk. Viszont nem tartott sokáig a dolog, mert egy új BMW-re gyűjt, és folyamatosan dolgozott az apja vállalkozásában. De jó volt vele, mert bemutatott a haveri társaságának, és nagyon jól éreztük magunkat. Teltek múltak a napok, és az egyik héten mentünk az egyik barátnőmmel szombaton szórakozni. Mégse punnyadjunk otthon. Felmentem a discóba és ott összetalálkoztam Lacival, az egyik nagyon jó haverja a volt barátomnak. Van egy felesége, meg egy gyereke. Nem is nagyon foglalkoztam vele hiszen tudtam, hogy nem lehet köztünk semmi és nem is fordult meg a fejemben ilyen. Kérdezte tőlem, hogy nem megyünk el kajálni az egyik gyoséttermbe?! Én meg mondtam, hogy persze miért is ne. Elmentünk jót dimcsiztunk, meg kajáltunk, és utána mentünk egy másik discoba. Jól elvoltunk. Telefonszámot cseréltünk.

Nagyon sokat hívtuk egymást az elkövetkezendő napokban és folyamatosan együtt buliztunk. Nagyon jól éreztük magunkat. Az egyik hétvégi disco közepette így szólt hozzám:
-Megcsókolhatlak?
Én pedig azt mondtam, hogy igen, de nem most, mert itt bárki megláthatja, és annak nem lesz jó vége. Akkor még nem jöttem rá, hogy beleszerettem és ő is belém! Bár ő már hamarabb rájött, hogy szeret engem...
De hiába volt minden. A szerelmünk nem tudta legyőzni a családot. Megint tanultam, de ez jobban fájt, mint bármi más! Képzeld el, milyen lehet valakit úgy elveszíteni, hogy szeretitek egymást? Tudod, hogy egymásra gondoltok, de mégse lehettek együtt. Mindenkiben őt keresed de nem találod...Úgy érzed elmúlt az, amiért éltél! Sokan azt mondják, hogy a szerelemért harcolni kell. De hogyan? Ezt valaki mondja meg nekem. A szerelem nem győz le mindent. Erre mindenki rá fog jönni. Én már rájöttem, de soha nem fájt ennyire semmi, mint most is fáj.
Hiába van ez, továbbra is az életem adnám ÉRTE...
Hasonló történetek
3916
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3824
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Akiszólt ·
Érdekelne, hogy mire találták ki ezt az egyéb rovatot.

A fenti irományról annyit, hogy nem mű, hanem egy ember panaszos levele a tömegnek, egy a címben megfogalmazott "igazságról".
Ez nem készült többnek.
Viszont ahhoz kevés, hogy igazi bizonyosságot adjon. Ez egy egyszerű eset, olyanba lett szerelmes, akibe nem lehet.
Szerintem pár hónap múlva egy új kapcsolat mellett már kevésbé gondolod igaznak a címsort, és csupán tanulságképp fogod emlegetni ezt a történetet.
Syl girl ·
Lehet hogy igazad van de ez az én irományom.
A véleményeddel pedig egyetértek.
Azért osztottam ezt meg mindenkivel hogy másokat megmentsek némi fájdalomtól.

gaboka ·
Nekem kicsit összeszedetlen történetnek tünt.Egyetértek az elöttem szoloval,hogy ez inkább egy panaszos levél,sem mint egy történet.Azon kivül én szivesen olvastam volna bövebben arrol,hogy miért is volt a család akadály?Érthetöbb lett volna.Szerintem:)) :smirk:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: