Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A palóc kocsmáros és a rabló. Palóc mese 4.

A palóc kocsmáros és a rabló. Palóc mese 4.

folytatás

- De a parancs, az parancs, nem?
- Az én paramcsomra halgass te hülye, mert ha nem akkor... és itt egy sorozat káromkodás hangzott el, amit a gyerekenek legjobb nem meghallgatni.
- De az én angyalom mondja hogyha rosszat csinálok akkor a pokolba kerülök veled együtt és ott kínozni fognak örökkön örökké. Hát erre nemgondoltál?

A rabló mintha nem is hallotta volna a végét folytatta

- Nincsen itt semmiféle angyal, nekem ne hazudj én nem látok itt senkit csak téged egy dumás paraszt buta palócot aki hülyéket mesél itt nekem.- De a pokolról volt a rablónak értesítése ezért folytatta.- Miért kerülnél a pokolba ezer pengőért? Kb. annyid van ott a fiókban. Nevetséges az egész!

- Nem tudom én sem - mondta Pali bácsi - , de a pap is azt mondja, és akkor a pokolba kerülsz te is velem együtt – azt pedig azt hiszem nem akarod. A szemedre fogom hányni ott, amiért oda kerültem, amíg csak élek.

A rabló maga sem tudta, hogy mit higgyen ebben dologban, de most demonstrálta a fölényét.

- Te buta palóc! Ez csak üres duma, és ha nincs pokol, akkor nem juthatunk oda!?

A Pali bácsi is túlzottnak érezte a pokolba kerülni ezer pengőért ezért folytatta.

- De a parancs mégis csak parancs!? Nem?

Ez a kocsmáros teljesen bolond. Mit csináljak vele? A rabló esze megakadt itt a gondolkodásában. Nem tudta, hogy hogyan érveljen tovább. Ki parancsol itt neki más, mint én –vagy mégis? Egy bolonddal vitázni nem lehet, de megsérteni sem – gondolta a rabló – nekem is van erkölcsöm. S máris eltette gondosan a fegyverét mintha misem történt volna. Mintha mindent elfelejtett volna, ami történt ezelőtt. Csak a bolond kocsmároson gondolkodott, hogy milyen hülye.
Köztudott volt az is a palócok között hogy volt itt palócföldön ilyen betegség – valami misztikus módon – megtörténhetett, hogy az ember felejt az egyik pillanatról a másikra. Ez történt talán a rablóval is. A rabló azonban nem volt a tudatában ennek.- Te tudod, hogy mi történhetett?

A Palibácsi csak figyelte nem szól egy mukkot sem, ez egy nemvárt fordulat volt - mialatt a rabló önmagába elmerülve elgondolkodott, hát mégis olyan buták ezek a palócok? Ezt sohase hittem volna... Csaknem sajnálni kezdte őket.

De alig vették észre mindketten mire betoppant a kocsmába a pap.

folytatás következik
Hasonló történetek
3891
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
4640
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Szivacs ·
Esküdni mernék, hogy a múltkorit "Acsai" írta

meg is jegyeztem.....................

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: