Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A nagy vadászat

Gőz!!!!
Meleg!!!!
Pára!!!!
Vééééér!!!!!!
Sötétség!!!!!!

Üvöltötték a vadászok saját kattogó és pattogó nyelvükön. Az újoncok letették az esküt. Mind a nagyterem fala mellett álltak, és megkapták maszkjaikat. Shak-Tor nagyon izgatott volt. Sok bevetésen volt már, de ez ígérkezett a legizgalmasabbnak. Egy királynő elejtése. Egyesek csak álmodoznak róla, hogy ilyen megadasson nekik. Őt kiválasztották. Nagyon boldog volt. Mikor a Khisuh, klán vezére hozzá ért, szinte pattanásig feszültek idegei. Végre! Gondolta. Én is teljes jogú vadász leszek.
Pasal, a vezér szeme sárgán csillogott. Komojan nézett az újonc szemébe.
Ez az újonc 12 herét ölt meg eddig puszta kézzel. Ez nem semmi. Még én is alig érem utól.
- Átadom a maszkod... Testvér!

Shak örömében hatalmas torokból jövő üvöltést hallatott.
Elvette a feléje nyújtott maszkot.
- Véégre! Csatában mögötted vezérem!!
Khisuh elmosolyodott. Újabb friss hús a darálóba. Továbblépett a következő újonchoz.
Osztotta a maszkokat. 20 fiatalt avattak teljes jogúvá. Ők maguknak csinálták a maszkokat, de azokon ott kellett lennie a savval vésett villámnak.
Ez volt a beavatás jele. Nekik már volt hatalmuk.
Shak most nézett csak igazán körül.
A terem sárgás volt a testek kipárolgásától. A fények erre még rájátszottak.
Imádták a forróságot. Felpörgette őket. A falak trófeákkal voltak tele. És igen!! Köztük volt egy emberé is. Ők nagyon veszélyesek.
Jó pár vadász meghalt már a fegyvereik által. Bár technikailag még kevésbé fejlettek. Mégis megvédik magukat. Már az űrbe is kijutottak.
A ceremónia a vége felé közeledett. Minden kezdő profi lett ezen az estén. Megkapták a fegyvereiket és az álcázót is. Teljes felszerelésben hagyták el a termet. Mindenki ment az útjára. Egyesek enni, míg mások edzeni. Nagyon sokat edzettek. A hajó némán siklott az űrben.

Shak beállított az edzőterembe. A falon mindenféle eszköz lógott. Voltak köztük orvosi műszerek, de egyszerű belezőkések is. Meglátta Jok’le - t. Azonnal beváltott mellé a fegyverélezőkhöz. Ezek lézeres végű pálcák voltak, melyek átégették a speciális ötvözetet is. A tudósok új ötvözetet fejlesztettek ki a savvérű idegenek ellen. Ezek az undorító lények nyújtották a másik örömet az emberek mellett. Élvezet volt gyilkolni őket. Ők talán csak védekezésből ölnek, mégis nagy prédák. Hatalmas tisztelet jár a fejükért.
- Jok!! Üdvözlet fivérem! Készülsz a harcra? Csak vigyázz a harc hevében valamelyik rohadék le ne harapja a fejed. HEHE!
- Marha vicces. Rohadj meg! Hogy tudsz ilyen szemét lenni. Én még nem kaptam meg a maszkom. Semmivel nem vagy külömb nálam!-
Shak arca eltorzult a dühtől és Jok kezét egy hatalmas ütéssel eltörte. Reccsent a csont. Még a levegő is megdermedt.
Felüvöltött.
- Ne merj még egyszer káromolni újonc. Most már tisztelettel tartozol!
Ebben a pillanatban megszólaltak a szirénák. Tanácsot hívtak össze.
Hasonló történetek
3099
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
4220
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: