Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A nagy ő és a suli

3 év múlva már volt egy-két formás lány, de akkor egy másik iskolából átjött egy lány. Gyönyörű hosszú barna haja szép idomai voltak. Amint megláttam belezsongtam, persze nem elfelejtve a többi lányt is. Elkezdtem udvarolni neki, hogy milyen szép szeme van stb. Pár hét múlva mikor már úgy ismertem, mint egy osztálytársamat és kicsit közelebbről, hát leszólítottam, hogy a hétvégén nem akar-e eljönni velem moziba. Igent mondott. Nagyon készültem rá de nem jött el. Iszonyatosan éreztem magam, de gondoltam, majd csak megmondja a suliban. Hétfőn iskolába mentem, de ő nem volt ott, se kedden, se szerdán. Egész héten nem volt suliban de jövő héten már jött, hát megkérdeztem mért nem jött el. Ő erre csak egyszerűen azt válaszolta, hogy csak. Majd hozzátette: - Nem akarom, ilyen hamar elsietni, majd később. Ebben maradtunk.

Az a nem akarom elsietni úgy gondoltam a legjobb jövőre lesz. Ekkor születésnapjára megleptem egy másfél méter hosszú plüss tigrissel. Majd nem moziba, hanem egy hangulatos étterembe vittem. Elé mentem, majd haza is kísértem. Talán 2-3 hónap telt így el, de mindig máshova mentünk. Mikor már nem tudtam hova vigyem, meghívtam hozzánk, egy vacsorára. Mint mindig elé mentem majd elmentünk hozzám. Már mindent előkészítettem, gyertyafényes vacsorát az udvaron a medence mellet. Először beinvitáltam a lakásba, hogy körbenézzem, majd bekötöttem a szemét, és kivittem, és leültettem az asztalhoz. Megvacsoráztunk, de nem ittunk semmiféle alkoholt, mivel se neki se nekem nem ízlik igazán, ezért jobb híján gyerek pezsgő volt. A vacsora után megkérdeztem nemkar-e úszni egyet. Először habozott, de belement. Már csak egy dolog volt, mert nem volt nála fürdőruha.

Mondtam neki, hogy valami véletlen folytán ott termett egy. Őt nem zavarta átöltözött előttem, sőt még meg is kért, hogy segítsek neki. Kapcsoljam ki a melltartóját, megtettem, majd felém fordult és megkért hogy a bugyiját is húzzam le. Nem tudtam mit csinálni, ott állt előttem egy szál bugyiban én meg csak néztem a melleit. Iszonyú gyönyörűek és viszonylag még jó nagyok is voltak, én pedig imádom a nagy ciciket. Erre ő megkérdezte, hogy nem láttam még ilyet. Mondom láttam, de nem ilyen szépet, és nem élőben. Erre csak mosolygott, majd újra megkérte hogy húzzam le a bugyiját. Mondtam várjál egy picit átöltözök és utána. Elkezdtem vetkőzni, de ő segíteni akart. Mikor már csak alsónadrág volt rajtam és azt is levettem, majd mikor fel akartam venni a fürdőnadrágot, azt mondta, hogy fel ne vegyem, inkább húzzam le a bugyiját, és úgy menjünk be. Miközben húztam le aközben elkezdett a faszom állni.

Ő ezt észrevette de nem érdekelte, hanem berántott a medencébe. Ott elkezdett fröcskölni, majd mikor közelkerültem hozzá megfogtam a kezét, és ő mélyen a szemembe a nézett. Ekkor értettem meg, hogy most már baszni akar velem, mivel tudta, hogy a szüleim egy hétre külföldre mentek, és nyár volt, minden idill. Ekkor a kezét megfogva megcsókoltam, átöleltük egymást és csókolózni kezdtünk a nyakig érő vízben. Elkezdtünk a lépcső felé menni. Kimentünk a partra eközben végig csókolóztunk, egyre vadabbul. Mikor kiértünk lefektettem a törülközőre, de ő olyan gyors volt, hogy mire melléfeküdtem volna, ő feltérdelt és elkezdte szopni a méretes faszomat. Nagyon élvezte, de mikor már nem sok volt a durranásig elvettem tőle, melléfeküdtem, majd rá, de úgy hogy csak csókolóztunk, de a péniszem már pinájában volt. Ekkor elkezdtem a melleit fogdosni, a nyakát nyalni, és a hogy a nyögésekből véltem, nagyon élvezte. Ekkor elkezdtem lefelé haladni, és megálltam a pinájánál. Elkezdtem először az ujjaimmal.

Kezdtem a kisujjammal, majd egyre beljebb haladtam az ujjaimat váltva. Úgy éreztem a hangokból, hogy a középső ujjam tetszett neki a legjobban, de mikor majdnem ott volt így szolt: - Minek menjek el egyedül, kezdjél el dugni. Mondtam rendben majd a hátamra fordultam, és a faszomra húztam őt. A derekát megfogva a lábával besegítve úgy megdugtam, hogy mikor egyszerre mentünk el, akkorát ordított. Ekkor elhátrált majd megint elkezdte szopni. Még volt bennem de már nem sokáig, mert olyan jól csinálta, hogy beleélveztem a szájába. Úgy látom, nagyon ízlett neki, mert egyből lenyelte. Ekkor visszamáztam rá és elkezdtem dögönyözni a mellét. Miután már mozdulni sem bírt felálltam és végignéztem még egyszer azt a varázslatos testét. Annyira kifáradt, hogy haza sem bírt menni, ezért lefeküdtem mellé, elkezdtem még csókolgatni, majd a végén elaludtunk.

Reggel mikor felkeltünk azt mondta, hogy ilyen csodás élményben még nem volt része. Erre rám villant, hogy nem használtunk óvszert. Hát megkérdem:
- Mi van akkor, ha most teherbe esel?
- Az nem lesz mivel tablettát szedek. – szólt –
- Ja és az? – kérdeztem – Erre csak ő: - Én bízom benned.
Hasonló történetek
25082
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
20927
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: