Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A múlt sodrában

Sajnálom, hogy haraggal váltunk el. Nem ez volt a célom. Persze, ha belegondolok, törvényszerű volt kapcsolatunk bukása. Hiszen a sorsunkat magunk írjuk, te írtad a sajátodat, és keresztezte az én utamat. Én már a kezdetektől tudtam mi vár rám, hogy te sejtetted-e mindazt, amit mindketten görgetve hagytunk magunk mögött, nem tudom. Én vállaltam a nehéz feladatot, amelyet hol elhittél, hogy megteszem, hol próbára tetted. Az biztos, hogy nagyon ügyetlenül csináltam, azelőtt sohasem volt hasonlóban részem. Sokan tiltottak tőled, féltettek, hogy meg fogok sérülni. Lehet, nekik volt igazuk.

Hittem, hogy képes vagyok arra, hogy újra a világ felé fordítsalak. Hogy régen vett csalódásaidat, könnyűszerrel értékesítem a lejárt szavatosságú érzelmek piacán. Hittem, ha én leszek az, akin kiélheted vélt sérelmeid levezetéseit, akkor helyreáll benned az egyensúly. Tudtam, erre képes vagyok. Nem tudom mi játszódott le benned, akkor, régen. Szerettem az együtt töltött perceket, hiszen olyan dogokról beszélhettünk, amelyet kevesen értettek. Azt értékeltem igazán, hogy egyenlőnek éreztem magam veled, s igyekeztem mindig kínosan ügyelni arra, hogy meg ne bántsalak. Mindig tiszteltem benned az embert, a nőt, de leginkább téged. Talán ez késztetett arra, hogy végigcsináljam.

Tudtam, hogy az első férfi, aki utadba kerül, kamatostul megfizet mindenért. Ezt sem bántam. Ha sikerül egyszer újra szeretned, már megérte. A depresszió úgy rád telepedett, mintha veled született beidegződés lenne. Angyalok voltunk, csak mindketten a másik oldalon néztük életünk görbe tükrét. Mindent megtettem azért, hogy ellenem fordulj. Hogy rám zúdíts mindent, amit érzel. Próbáltam kedves lenni, gondoskodó, de nem kértél belőle. Aztán később csak figyeltelek, és láttam ahogy emészt a múlt, aztán ha együtt voltunk szótlanul magadba fojtottad mindazt ami csak belül létezett. Többször próbálkoztam, hátha elmondod egyszer az álmaidat, vágyaidat, érzéseidet, félelmeidet. Elmondtad, mindig másnak. Bennem nem tudtál megbízni. Utólag mindig kiderültek a dolgok, de sohasem említettem mit tudtam meg. Talán attól féltél, hogy én is megsérülök, talán mégsem az volt a fontos, hogy leródd a számlát. Mégis mikor elváltunk, mindketten köszönés nélkül fizettünk.

Remélem, azóta változott a helyzet, s magadra találtál, mit elvesztettél, meglelted másban.
Remélem önbizalmat adott a nagy utazás. Remélem, téged is megcsapott a változás szele, és hagytad, hogy magával sodorjon.
Hasonló történetek
5282
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
7217
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tűzmadár ·
Mint alant láthatod, ezek azok az írások, amikre az ember nem tud reagálni, mert magánlevél jellege van.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: