Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Kígyó 3. rész

11.

Pár nap telt el mióta Ákos kizárta a feleségét a lakásukból de Zsófi nem tudott beszélni a férjével.
Ügyvéd ismerősük nem érte el-éppen görög országban nyaralt, és az asszony nem akart egy idegen jogászt belevonni a konfliktusukba.
Esténként egyre többet maradt bent a munkahelyén és valami csodában reménykedett hátha Ákos felhívja és elmondja Neki indítékait, és közösen véget vetnek ennek a rossz álomnak.
Éppen ezen gondolkodott egy hosszú kimutatás elemzése után, amikor megcsörrent a telefon az iroda asztalán. Gyorsan felvette, hátha Ákos az de csak a portás szólt fel, hogy egy küldönc keresi.

Egy húsz év körüli fiú lépett be az irodába, és miután megkérdezte a nevét egy nagy formátumú barna borítékot adott át neki. Köszönt és már ott sem volt.
Zsófi kíváncsian kinyitotta a borítékot, és amikor meglátta a tartalmát majdnem elájult. Vagy nyolc-tíz fotó volt benne, ami Adéllal való intim együttlétüket dokumentálta kínos profizmussal! Az asszony ez már túl sok volt, kiejtette a képeket a kezéből és ájultan rogyott melléjük a szőnyegpadlóra.

A mobiltelefon csörgése térítette magához, de mire odatámolygott az íróasztalhoz már elhallgatott. Ivott egy korty vizet és próbálta átgondolni a történteket. Először valami tréfára gondolt és próbálta mulatságosnak felfogni a történteket, de nem tudta elűzni rossz előérzetét. Arra gondolt, hogy megkeresi Adélt, és számon kéri rajta a képeket.
- ”Ha ezek a fotók nyilvánosságra kerülnek, biztosan kidobnak a munkahelyemről, és szüleim is ellenem fordulnak. Ákosról nem is beszélve. Hiába is próbálnám megmagyarázni, hogy csak a pillanat heve ragadta el és nincs leszbikus kapcsolatom”- gondolta elkeseredve.

A telefon másodszor is megszólalt.
- Igen? - kérdezte kissé remegő hangon.
- Ha nem akarja a mocskos képeit minden napilapban viszontlátni,
fizessen egymillió forintot, és kerülje el a férjét örökre - mondta köszönés nélkül egy eltorzított férfihang a telefonba.
- A pénzt tegye be a déli pályaudvar 3-as csomag megőrzőjébe egy nylontáskában, holnap estig tizenegykor a kulcsot, pedig csúsztassa a bezárt információnál lévő hamutartó alá. Ha bármivel is próbálkozik, megbánja! Ha okos lesz ennyivel, megússza. Még keresni fogjuk-mondta az ismeretlen ellentmondást nem tűrő hangon és a rémült nő válaszát meg sem várva, letette a telefont.

Zsófi teljesen összezuhant de nem is a pénz megszerzése nyomasztotta, hanem azt nem értette, hogy miért mondta a zsaroló, hogy kerülje el a férjét örökre? Arra a következtetésre jutott, hogy az egészben Ákos keze lehet:
- Így akar végképp megszabadulni tőlem, és pénzhez jutni. - gondolta és arcát a kezébe temetve sírni kezdett.
Az események hatása alatt még mindig remegve szülei lakására ment és gondolataiba merülve elaludt. Másnap a megadott időpontra elvitte a pénzt a pályaudvarra és a titokzatos telefonáló rendelkezései szerint járt el.

Közben reménykedett, hogy a zsaroló ennyivel beérte és végképp eltűnik az életéből
Ki akarta pihenni a megaláztatásokat, és rendbe rakni feldúlt érzelmeit így másnap reggel a maradék pénzéből befizetett egy Svájci sí túrára. Összepakolta a legszükségesebb dolgait, taxit hívott, kivitette magát a reptérre és hétfőn reggel már Zürichben az elegáns Adler Hotelben ébredt.

12.

Ennek a hétnek a keddjén Andrea beköltözött a Varga villába. Hamar otthonosan érezte magát a lakásban. Este már a konyhában serénykedett és az ínycsiklandozó vacsora feltálalása még Vandácskával is játszott egy nagyot. Miután a gyereket megfürdette egy hatalmasat szeretkezett az orvossal abban a francia ágyban, ahol nem is olyan régen még Zsófi volt a királynő.
A szenvedélyes aktus után Ákos karjában pihent és a férfit cirógatta.
- Van számodra ill. számotokra egy meglepetésem! Nemrég örököltem egyik nagybátyámtól egymillió forintot. Tudod, én nem értek a pénzhez és biztosan elköltöttem volna butaságokra, de most gondoltam egyet és egy bróker ismerősöm tanácsára ezt a pénzt befektettem – mondta, miközben Ákos fülével játszott.
- Életbiztosítást kötöttem a nevedre, aminek Vandácska a kedvezményezettje. Ez harmincmillió forintot jelent neki, ha tizennyolcadik születésnapját betölti. Ezzel szeretnék hozzájárulni a boldogulásához, mivel Te is tudod, mennyire megszerettem Őt. – súgta Andrea halk búgó hangon és lábaival átfonta az orvost.

Ákos a meglepetéstől szóhoz sem tudott jutni. Teljesen elérzékenyült és könnyeivel küszködve hajtotta fejét Andrea fedetlen kebleire és szerelmesen ölelve a nőt tett neki ismét ígéretet, hogy nemsokára felségül veszi.
Pár nappal később, extra meglepetésként, hogy kimutassa önzetlen szerelmét a nő felé még végrendeletében is komoly összegű életjáradékot juttatott neki. Andrea ezt először szabadkozott, de aztán a férfi nyakába ugrott:
- Persze Te könnyen ígérsz Nyuszkó, mert 120 évig akarsz élni.- mondta nevetve, miközben Ákos száját csókolgatta,

Andrea és Ákos megbeszélték, hogy az esküvő február második felében lesz megtartva, mert ennyi idő legalább kell, hogy az orvos ügyvédje elintézze a válópert Zsófival. Ákos már túltette magát az első haragján. A felesége mégis sokszor eszébe jutott néha lelkifurdalással küzdött, de Andrea minden szempontból levette a lábáról és nem hagyott neki időt a gondolkodásra.
Amikor a férfi megkérdezte, hol szeretné tölteni a Karácsonyt Andrea arra kérte az orvost, hogy utazzanak el Thaiföldre egy activity túrára.

Az orvos örömmel mondott igent, hiszen nagyon szeretett golfozni, vitorlázni, sikló ernyőzni. A hidegnek ígérkező tél és a rokonok kellemetlen kérései elől is jó ötletnek tűnt egy ázsiai „menekülés”. Vandácskát elvitték Ákos nagybátyjáékhoz és a jegyespár Bécsből elrepült Phuketre, hogy kettesben élvezzék Thaiföld déli gyöngyszemének egzotikus varázsát. Járták a vadregényes utcákat, ananászt és ízletes gyümölcsöket majszoltak. Ékszereket vásároltak Tiffany-nél. Órákat Cartier-nél. Elefánt háton lovagoltak és egész nap fényképeztek.
Esténként a trópusi naplementében gyönyörködtek. Összeölelkezve hallgatták a tengerzúgást, szeretkeztek az elhagyott lagúnákkal tarkított fövenyen.

Egyik nap Ákos egy minden luxussal felszerelt vitorlás hajót bérelt. Egy a helyi vizeket jól ismerő thai matróz kellett volna, hogy elkísérje őket, de a férfi nem jött el az indulás megbeszélt idejére. A kölcsönző vezetője, aki pedig nem akart elesni az üzlettől, nem csinált problémát ebből. Cinkos mosollyal mondta, hogy csak nyugodtan menjenek kettesben Andreával, legalább senki sem fogja zavarni őket.
Ákos hamar felszerelte a hajót és a kifutottak a nagy óceánjárókkal és luxus jachtokkal teli zsúfolt kikötőből. Élvezték a kellemes szelet és a fehér hajó csak úgy repült a kicsiny hullámok hátán.

Meztelenül napoztak a vitorla árnyékában élvezve az édeni környezetet, a tengerből kimeredő sziklák vadregényes látványát. Szeretkeztek és hangosan nevetgéltek. Andrea az egyik erős koktélt a másik után hozta Ákosnak, akit lassan elnyomott a meleg és az alkohol. A szél időközben feltámadt és a tenger egyre nagyobb hullámokat vetett. Az addig a közelben úszkáló delfinek is megérezték a hirtelen időváltozást és eltűntek. Ákos a kabin tetején aludt. Éppen valami nagyon romantikust álmodott, amikor egy hatalmas csattanásra riadt fel. A fővitorla egyik rosszul rögzített kötele szabadult el. Valószínű, hogy a férfi ennek köszönhette az életét, mert amikor kinyitotta a szemét Andrea állt előtte amint a hajó egyik éles csáklyáját éppen felemelte, hogy Ákosba döfje. A férfinek egy szempillantás alatt kellett döntenie. Kitért a döfés elől és fejét lehúzva a hajó másik oldalára ugrott.

- Mit csinálsz?? Megörültél?! - kiáltott rémülten Andreára, akit mintha valami démon szállt volna meg. Arckifejezése eltorzult és szemei semmi jót nemi ígértek. Nem szólt semmit csak, az éles csáklyával újra a sarokba szorított meztelen férfi felé döfött és mély sebet ejtve az orvos combján, amiből vastag piros sugárban spriccelni kezdett a vér a hajó fehér fedélzetére. A szél közben viharossá fokozódott. A reggel még kék tenger haragos zöldé változott és erősen dobálta a hajót. A szél hangosan fütyült a drótkötelek közt és ebben a pillanatban egy hatalmas harsogó hullám fordította a jachtot oldalt a szélnek. A fővitorla alsó fémrúdja egy hangos nyikorgással átlendült. Andreát, aki újra a koktéloktól és sebtől elkábult férfibe akarta döfni a csáklyát rettenetes erővel hátulról fejbe sújtotta. A nő egy hang nélkül összeesett és mielőtt Ákos bármit is tehetett volna az oldalt dőlő hajóról a viharos tengerbe zuhant.

A következő haragosan zúgó hullám a másik oldalra borította a hánykolódó jachtot. Ákos csak azt érezte, hogy a lábai kiszaladnak alóla. Már nem tudott mibe megkapaszkodni, megcsúszott, beütötte a fejét a kajüt sarkába, és ájultan zuhant hajó kormánya mellé. Ebben a percben a thai parti őrség őrnaszádja tűnt fel, és a tengerészek pár perc múlva vontatókötélre fogták a kormányos nélkül hánykolódó jachtot.


13.

Ákos éles fehér fényre ébredt. Amint hunyorogva körülnézett egy tágas kórházi szobában találta magát. Ahogy a látása kitisztult, két arcot látott maga mellet. Zsófi a felesége és egy harminc év körüli férfi állt szótlanul az ágyánál. A feje rettenetesen fájt és úgy érezte magát, mint akin átszáguldott egy SS tank hadosztály. Lassan visszatértek az emlékei.
A szakítás Zsófival, thaiföldi emlékképek, a vitorlázás, a vihar és Andrea gyilkos haragja, ahogy rátámadt! A doktor nem tudta összerakni az eseményeket valami rossz álomnak gondolta volna, ha nem emlékezteti menyasszonya csáklyadöfésének fájdalmasan lüktető nyoma a combján, hogy mindez valóban megtörtént.
Zsófi szólalt meg:
- Jól vagy Ákos?
- Igen, jól- morogta a férfi gyanakodva és fogalma sem volt, hogy került az idegen férfi és Zsófi a thaiföldi korházba.
- Hadd mutassam be, egy régi iskolatársamat – mondta Zsófi.
- Ábrahám László, magánnyomozó. - mondta komoly hangon a férfi közelebb lépett és kezet nyújtott Ákosnak, aki feljebb csúszott az ágyon. A thai nővér egy párnát csúsztatott a dereka alá. Laci intett az ápolónő kiment és hármasban maradtak a szobában.
- Ha nem zavarna, hogy tegeződnénk talán fesztelenebbül el tudnám mesélni a történteket -mondta a nyomozó és egy széket húzott az ágy mellé. Zsófi az ágy szélére ült. Ákos szeme kikerekedett a kíváncsiságtól, s némán bólintott.

A nyomozó beszélni kezdett.
- Amikor Zsófi a szüleihez költözött ki akarta deríteni mi miatt romlott meg a kapcsolat köztetek. Felhívott és én a kapcsolataim révén kiderítettünk egyet s mást. A nő, akivel ide utaztál Ács Andrea nem ismeretlen a rendőrségen dolgozó barátaim előtt. Már többször felmerült a neve csalási és okirat hamisítási ügyek kapcsán de sosem volt ellene bizonyíték. Most is a véletlen sietett a segítségünkre. Lebukott egy gyámhivatali férfi, aki gyermek örökbefogadással üzletelt. Mint tudom, ebben Ti is érintettek vagytok, de ez egy másik ügy-legyintett.
- Nos ez a madár a vizsgálatiban eldalolta egyik ismerősömnek, hogy van egy bűntársa, akinek a gyerekét Ti fogadtátok örökbe…

Ákos és Zsófi önkéntelenül is megfogták egymás kezét. Ujjaik erősen kapaszkodtak egymásba, ahogy Laci mesélt, mintha valami sötét köd szállt fel a szívükről és gondolataikról világossá téve az ördögi játszma fondorlatos lépéseit, ahogy a nő befurakodott az életükbe és lassan szétforgácsolta azt. Lassan újra közelinek érezték egymást.
- A nő volt az, aki megszerezte a címedet, ő rendezte meg a balesetet és férkőzött a bizalmadba. Amikor autót vásároltál neki a hitelkártyádról, Ács Andrea barátai megcsapolták a számládat –folytatta Ábrahám Laci.
- Kiderült ugyanez a nő volt, aki Zsófi csoport társaként folyamatosan mérgezte a feleségedet pszichoszomatikus anyagokkal, és amint tehette őt is megzsarolta és végérvényesen összeugrasztott benneteket.-

- Itt vannak a bizonyítékok, a hitelkártyával való visszaélésről, Sz.-úr vallomásának fénymásolata –nyújtott át egy vaskos dossziét Laci a megdöbbent orvosnak.
- Ő az? - kérdezte, és egy pár évvel ezelőtt készülhetett fotót tartott Ákos szeme elé, melyen Andrea egy kisgyerekkel a karján volt lefotózva.
Az orvos némán bólintott.
- Ne kérdezd, honnan van - mosolyodott el Laci és eltette a képet.
- Ács Andrea ellen nemzetközi elfogatóparancsot adtak ki. Egyébként hol van? Remélem, ezek után elment a kedved kicsikétől? -kérdezte a nyomozó komoran.

Ákos teljesen az események hatása alatt volt.
- A tengerbe zuhant miután megpróbált megölni,… és az övé lett volna a harmincmilliós életbiztosítás is- mormolta maga élé döbbenten.
Zsófi nem szólt, csak erősebben szorította szeretett férje kezét.
- Az életbiztosításért tette! Amire a pénzt tőlem csalta ki- kiáltotta Zsófi,
elpirulva a szégyentől és a tehetetlen dühtől.
- De mit akart ezzel elérni ez a kígyó?- kérdezte Ákos, aki ennyi tömény gonoszságtól szinte rosszul lett.
- A győztes mindent visz!- mosolyodott el Ábrahám Laci.- És Ő mindent egy lapra tett fel, amikor kivetette rátok a hálóját. A jelek szerint nem sokon múlt, hogy nem érte el a célját.

Kár hogy nem előbb kerestetek meg az üggyel kapcsolatban. Megkíméltétek volna magatokat rengeteg bajtól és kellemetlenségtől.
- Azt jól átlátom, az övé lett volna a házad, az életbiztosításod, és visszakapta volna Vandácskát is, akit állami gondozásba kellett adnia, amikor legutóbb forró lett a lába alatt a talaj! Hát nem aprózta el a kicsike!
- És most mi lesz? –kérdezte Zsófi és kérdően nézve Ákosra.
- Először is bocsáss meg mindenért, amit tettem ellened,… ha meg tudsz bocsátani -mondta az orvos Zsófinak.
- Ez a nő teljesen elvette az eszemet - hajtotta le a fejét könnyeivel küszködve.
- Ezt meg tudom érteni, és természetesen megbocsátok- mosolyodott el Zsófi és gyengéden megcsókolta a férjét, aki felült az ágyban és szenvedélyesen megszorította a feleségét.
Amíg ölelték egymást Ábrahám Laci csendben kiosont a szobából és becsukta maga mögött az ajtót.

14.

Közel egy év telt el a történtek óta. A Varga család élete visszatért a rendes kerékvágásba. Zsófi jeles eredménnyel elvégezte a pénzügyi manager iskolát.
Ákost előléptették osztályvezető főorvosnak és publikálni kezdett egy neves külföldi szaklapban.
A Volvót lecserélték a legújabb Cherokee Jeepre, és augusztusban az Antillákon nyaraltak, ahova Vandácskát is magukkal vitték.
Így jött el a karácsony szent este. Kint nagy pelyhekben esett a hó, vastag puha lepellel vonva be a budai hegyeket és a Varga villát. Zsófi a meleg konyhában sürgölődött és az egész házat az ünnep meghitt hangulata járta át.

A hatalmas ezüstfenyő feldíszítve illatozott a nappaliban. Alatta a kicsomagolt dobozok, rengeteg meglepetés hirdette, hogy mindannyian mennyire szeretik egymást. Vandácska elmélyülten játszott az ajándékba kapott Barbie házzal. Ákos a feleségétől kapott Sony laptoppal bíbelődött, amikor megcsörrent a telefon.
- Ákos drágám kérlek, vedd fel, biztos anyáék akarnak kellemes ünnepeket kívánni! - kiabált ki Zsófi a konyhából a diós beigli felszeletelése közben.
Ákos feltápászkodott a bőrgarnitúrából és felszisszent, mert sérült jobb combja még megfájdult néha, ha hirtelen mozdulatot tett. Kiment a halba és felvette a makacsul csengő telefont.
- Varga lakás, tessék, boldog karácsonyt! - szólt a kagylóba vidáman, de senki sem szólt bele, csak távoli tengerzúgást hallott.
- Nem anyáék hívtak? - kiáltott ki Zsófi újra a konyhából.
- Nem drágám - téves hívás –mondta Ákos halkan és letette a telefont.

2004-12-06
Hasonló történetek
4439
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
4398
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
bond ·
bondNo1. PERFECT.


*Mese ·
Korrekt! Nagyon jó témájú, igényesen, szinte hibátlanul megírt történet. Nem csodálkozom, hogy gondot okozott az egyes részek feltevése, vagyis a kategória kiválasztása, mert minden részben történt valami meglepő, így összességében nem is lehet 'bekategorizálni'
Élvezettel olvastam, és gratulálok a szerzőnek!
Romantikusffi ·
Nagyon örülök,hogy tetszett.Ha lenne kedved elmondhatnád, mit kellene kijavítani benne?
(Még garanciális a sztori)
*Mese ·
A 2. részt kellene kissé átírni, de nem vészes
Tanácsot adni nem tudok, ha érzed akkor nem is kell, ha meg nem, akkor minek


Üdv. Emese

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: