Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Kígyó 2. rész

”Az alábbi történetben szereplő személyek a képzelet szülöttei.
Élő személyekkel való bármilyen hasonlóság csakis a véletlen műve lehet.”

                                        1.

Az ősz idén már korán belopózott a budai villák közé, rozsdabarnára marva a leveleket. A szeptemberi napsugarak, mint megannyi játékos tündér játszottak bújócskát a ritkuló lombok között. Az emberek jókedvűen sétálgattak, ölelkező szerelmesek csókolták egymást, a parkban sakkozó nyugdíjasok véleményével mit sem törődve.
A negyvenes, sármos fekete hajú férfi gondolataiba merülve ült a játszótér melletti kopott padon.
Vandát nézte, ahogyan a szőke kislány elmélyülten homokozott. Zsófi, a felesége is nagyon megszerette a kis angyalt, aki már közel egy éve lakott velük. Mivel nem lehetett gyerekük és ez állandó konfliktusok, veszekedések forrása volt, Ákos végül engedett felesége unszolásának. Így a hosszadalmas procedúra, valamint négyszázezer forint „sikerdíj” kifizetése után örökbe fogadhatták a négy éves állami gondozott kislányt.
Sz. úr, a gyámhivatal embere, miután gondosan megszámolta a pénzt, bizalmasan megjegyezte:
-Higgyék el jó vásárt csináltak! Ha nem hozzám fordulnak sokkal „barnább” lett volna a kislány – mondta, és sejtelmesen mosolygott, miközben a borítékot a zsebébe gyűrte.
Ákos utálta ezt a nagydarab hájpacnit, aki miután szemtelenül
kifosztotta őket, még kedélyesen integetett is az 525-ös fekete BMW volánja mögül, amikor elhajtott.
Vanda hamar beilleszkedett, sokat játszott Csibésszel, az ír szetterrel, kis idő múlva, pedig már anyának és apának szólította a házaspárt. Zsófi megnyugodott, és gondos anyaként mindent megadott a kis jövevénynek. Ákos, aki a Baleseti Klinikán volt orvos, már kimentette magát a munkahelyi túlórákból, meetingekből és igyekezett haza, hogy esténként Vandával játszhasson gazdaghegyi villájuk tágas nappalijában.
Ma Zsófi ismét a tanfolyamon volt, így Ákos szabadnapját kihasználva lehozta a játszótérre Vandát. Elgondolkodott az életén és elégedetten mosolygott, ha arra gondolt, hogy szinte minden álma valóra vált. Hiszen elismert sebészként, oldalán egy csinos, sikeres feleséggel és egy gyerekkel ők voltak a mintacsalád a környéken.
Kellemes álmodozásából egy fémes csattanás riasztotta fel. Amikor a hang irányába fordult, vadonatúj Volvo S40-ese mellett egy ócska VW Bogarat pillantott meg veszélyes közelségben.
-A francba… - és lenyelte a mondat végét.
-Amilyen szerencsém van, meghúzták a kocsimat - pattant fel, majd ingerültséggel vegyes kíváncsisággal a tetthely felé sietett.
Az történt, amire gondolt. A piros VW Bogár vakrozsdás lökhárítója elegánsan végigszántotta az ezüstmetál Volvo bal hátsó doblemezét. Ákos első dühét az autó vezetőjén akarta kitölteni. Megragadta a Bogár kilincsét és kinyitotta, illetve inkább feltépte a jármű vezetőoldali ajtaját és éppen valami cifrát akart mondani, amikor egy rémült női szempárral találta szemben magát.
-Hm, hm. Jó napot! Nem tudott volna kissé jobban vigyázni, asszonyom? -kérdezte mérgét valamelyest palástolva.
A nő láthatóan meg volt ijedve, kiszállt az autóból s zavarodottan nézett körbe.
Ránézett a Volvóra és Ákos legnagyobb meglepetésére hangosan sírni kezdett.
-Ne haragudjon, nem akartam – sírta, és kezével elmázolta könnyeit az arcán.
-Nem történt semmi - enyhült meg Ákos, és arra gondolt, hogy már sosem változik meg, mert a női könnyek még mindig leveszik a lábáról. Erre a gondolatra elmosolyodott.
Próbált szigorúnak látszani, de nem nagyon sikerült neki, főleg a nő könnyeit látva.
-Ne sírjon! Van Casco-m – mondta vigasztalóan a nő felé fordulva.
-A biztosító majd kifizeti a kárt – bátorította, és egy pár darab papír zsebkendőt nyújtott a nő felé. Az elfogadta a gesztust és hangos trombitálással kifújta az orrát.
A férfi most vette csak jobban szemügyre a ”kártevőt”.
Ákosnál talán tíz cm-el alacsonyabb, huszonöt év körüli fiatal nő volt. Barnás vöröses hullámos haj keretezte kissé gyermeki vonású arcát. A zsebkendő mögül meleg barna szemek villantak ki. Fitos orra alatt finom metszésű szájacska, amin mintha letörölhetetlenül gúnyos mosoly játszott volna. A vékony hasított bőr kabátja alatt formás mellek domborodtak. Nem volt túlöltözve, ruhái tiszták voltak, bár a doki esküdni mert volna rá, hogy nagy részük turkálós áru.
A megviselt VW sem volt sokkal fiatalabb a gazdájánál. A lány nyakában egy bőrszíjon kígyót formázó ezüst medál függött.
-Még egyszer kérem, ne haragudjon! Nem vagyok jól, ezért voltam figyelmetlen a parkolásnál. Egyébként Ács Andrea vagyok – mondta, és kezet nyújtott a férfinek.
-Varga Ákos - fogadta el a feléje nyújtott jobbot. Zavarát legyőzve először a férfi szólalt meg.
-Tudna adni egy betétlapot? Azzal részemről le is lenne rendezve a dolog… - kérdezte Ákos a lányt, aki láthatóan már sokkal jobban érezte magát. Közben a homokozóban játszó Vandácska felé pislogott.
-Igen, a forgalmiban biztosan van olyasmi– azzal buzgón katatni kezdett apró retiküljében.- Otthon hagytam, ez nem az én napom – hüppögte, és szája megint sírásra görbült.
-Nem probléma- bújt elő ismét a lovag a doktorból.  Majd holnap vigye be a biztosítótársasághoz! - s kezével lemondóan intett.
-Jaj, nem akarnám - vörösödött el a lány. Nem lehetne, hogy Önnek adjam oda?
-Megoldható.- mosolyodott el a férfi. -De akkor meg kell, hogy adja a telefonszámát - folytatta.
-70 6667… - diktálta azonnal a nő.
-Akkor holnap felhívom - mondta Ákos, és egy mozdulattal elmentette a telefonszámot. Maga sem tudta, miért, de nem volt ereje tiltakozni a betétlap ilyen formában történő megszerzése ellen. Arra is gondolt, ha mégis eltűnik a nő, biztosítós barátja, Péter majd elsimítja a dolgot. Legfeljebb majd a kárszakértőnek kell adni egy üveg jobb pezsgőt,
-Ne haragudjon, rohannom kell, viszlát - mondta a nő hirtelen és mire
Ákos feleszmélt volna, egy dudálással már el is tűnt a sarkon a tűzpiros Bogár.
Az orvos belső zsebébe süllyesztette a telefont, visszaballagott Vandához a homokozóba, és amíg leporolta a kislányt, a Volkswagenes lányon járt az esze.
                                                      
                                       2.

Zsófi ma is fáradt volt. A tanfolyam egyre több tanulással járt, a számok és egyenletek teljesen kiborították. Egyre többször vett rajta erőt fejfájás és reggelente többször depressziósan ébredt. Mire este hazaért, egyre többször volt ingerült. Beesett az ágyba és arra sem volt kedve, hogy Vandával játsszon. Az esti szeretkezések, melyek máskor különleges élményt jelentettek, mostanában egyre inkább kínos kötelességgé váltak.
Ákos lefektette Vandácskát és bebújt Zsófi mellé az ágyba. Simogatta a feleségét, akinek teste, mivel soha nem szült még, harmincnégy évesen is feszes és kívánatos volt. Zsófi a hasán feküdt, az egyik lábát felhúzta maga mellé, és félálomban élvezte férje simogató ujjait. De amikor a férfi felizgult és rá akart feküdni, úgy helyezkedett, hogy ágaskodó hímvesszője ne érhesse el a célját.
-Hagyjál már békén, ne piszkálj - morogta félálomban, és hátat fordítva a férjének magára húzta a takarót.
Ákos megalázónak érezte volna, ha erőszakoskodni vagy könyörögni kezd a feleségének, így kiment a mosdóba és fél kézzel a márványmosdónak támaszkodva maszturbálni kezdett. Agyába perverz képek tódultak és egyre inkább tűzbe jött, amikor a délelőtti affér kis okozójára gondolt. Andrea szája járt az eszében. Elképzelte, ahogy a nő előtte térdel, és keményen szopja a férfiasságát.
Néhány perc alatt a csúcsra jutott, halk, visszafogott nyögésekkel lövellve ki spermáját az előkészített papírkendőbe.
Bár kielégült, a lelke mégis háborgott, megalázónak érezte Zsófi viselkedését. De aztán az átélt orgazmus lecsendesítette, ivott egy narancslevet a hűtőből és a hitvesi ágyba bújva azonnal elaludt.
Ákos reggel korán a klinikára sietett. Éppen a parkolóba tette az autóját, amikor a doblemezre nézve Ács Andrea jutott az eszébe. Hirtelen ötlettől vezérelve feltárcsázta a lány számát. A telefon hosszasan csengett, és amikor már éppen le akarta tenni, a lány felvette:
-Ács Andrea vagyok - szólt bele egy hang vidáman, amire Ákos azonnal ráismert.
-Jó reggelt! Dr.Varga Ákos vagyok – mutatkozott be ő is, elhatározva, hogy számon kéri a nőn az elfelejtett betétlapot.
-Nagyon örülök - búgta Andrea. Reméltem, hogy felhív. Megkerestem a betétlapot, és ha ma ráér, oda tudom adni!
-Mikor lenne alkalmas? - szegezte azonnal a kérdést a meglepett férfi mellének.
-Négykor a várban, Víg Molnár étterem? – kérdezett vissza Ákos, mivel hirtelen más nem jutott eszébe.
-Ott leszek - mondta a nő sejtelmesen és letette a telefont.
                                                          
                                        3.

Ákos valami családi ügyre hivatkozva kimentette magát a kollégáival tervezett délutáni squash partiról. Miután nagy nehezen parkolóhelyet talált a Várban, és kellő mennyiségű fémpénzt szórt a parkoló automatába az elegáns étterem teraszán várta a nőt. Gyümölcslevet rendelt és a vendégeket nézte. Megkönnyebbülten konstatálta, hogy egy ismerős arcot sem lát.
A nő késett, Ákos egyre idegesebb lett. Már éppen a számlát akarta kérni, amikor szinte a semmiből feltűnve Ács Andrea ült le az asztalához.
Sokkal csinosabban volt öltözve, mint azon a napon, amikor megismerkedtek.
-Ne haragudjon, hogy késtem, alig találtam parkolót, a kártyámon meg épp lefogyott az egyenleg - mondta ellenállhatatlan mosollyal, amitől a férfin forró borzongás futott át.
-Nem probléma – vágott nagylelkű arcot Ákos -, ráérek éppen.
A nő előhalászta a megígért betétlapot és kaján vigyorral lassan a férfi elé tolta.
Aztán beszélgetni kezdtek, Andrea elmondta, hogy egy reklámügynökségnél dolgozik, ahol nem fizetik túl. Ezért albérletben él a XIII. kerületben.
A férfi is mesélt pár dolgot magáról, s bár kényelmetlennek találta, beszélt a feleségéről is. Amikor Vanda került szóba, a nő szemében fura fény gyulladt ki, ami azt sugallta, hogy odavan a gyerekekért.
Egyre jobban belemelegedtek a beszélgetésbe. Nemsokára Andrea felajánlotta, hogy tegeződjenek. Kezet nyújtott és Ákos azon kapta magát, hogy a kézfogás bizony tovább tartott, mint talán illett volna.
Tetszett neki a nő. Volt benne valami misztikus, szemei egyre többet kalandoztak el Andrea mellei és combja felé. A Chanel parfüm illata behatolt a férfi érzékeibe és felgyújtotta benne a vágyat.
Ákost a mobiltelefonja dallamos hangja zökkentette vissza a valóságba. A felesége kereste és ingerülten vonta felelősségre:
-Nem igaz, hogy semmire sem figyelsz, és nem lehet semmit sem Rád bízni!
Már hat óra van, és nem tudom, mi lehet olyan fontos, hogy ottfelejted a gyereket az óvodában - kiabált mérgesen és letette a telefont.
Ákos szégyenkezve tette le mobilját a márványasztalkára. Ahogy a nőre nézett, szemében részvétet látott.
-Sajnos mennem kell - mondta komoran és intett a fizetőpincérnek.
Andrea hirtelen megfogta a kezét.
-Ne szomorkodj, nem lesz semmi gond – mondta. Vegyél a feleségednek egy szál rózsát, és meglátod, megenyhül - javasolta.
Egy puszit nyomott Ákos arcára, megköszönte az alkoholmentes koktélt és ellibegett. A férfi hosszasan nézett utána, majd az aprót az asztalon hagyva ő is haza indult. A Thököly úton a piros lámpánál, az alkalmi virágárusnál egy szál rózsát vett és remélte, feleségét ezzel jobb kedvre derítheti.
Zsófi a tágas konyhában Vandácskának készített harapnivalót. Amikor a férfi gyengéden hozzáért és át akarta adni a rózsát, csak ennyit mondott:
-Ne hidd, hogy ennyivel el van intézve! Az óvónő teljesen ki volt akadva, hogy Vandácskát neki kellett elhoznia hozzánk! Megbeszéltük, hogy amíg a tanfolyamra járok, Te intézed a gyereket - perlekedett Zsófi.
Ákos nagyon dühös lett, s bár nem szólt vissza, haragjában a rózsát a szemétbe hajította. Kivett egy Budweisert a hűtőből és a tüntetően a tv előtti bőrgarnitúrára dobta magát.
Az egész este ebben a feszült hangulatban telt el. Nem szóltak egymáshoz.
Ákosnak így semmi kedve sem volt felmenni felesége mellé a hálóba. Reggel gyűrötten és izzadtan ébredt a nappaliban. A tv képernyőjén valami ostoba klip futott, Zsófi már elment dolgozni, Vandát is elvitte az óvodába.
                                                     
                                                            
                               4.

Ákos egy kávét melegített a mikróban és amíg a forró csészét szorongatta picit jobb kedve lett, de nem tudta elhessegetni magától Andrea képét.
SMS-t írt neki, aztán kitörölte.
-Bolond vagy, semmi közöd ahhoz a nőhöz - mondta magának fennhangon, és arra gondolt, hogy inkább a feleségével kellene rendeznie a kapcsolatát. Dél körül fel is hívta, de Zsófi mobilja ki volt kapcsolva. A munkahelyén, pedig azt mondták, kiment valamiért a városba.
Ákos épp a klinikára tartott, amikor megcsörrent a mobilja. A kihangosítóval felvette a telefont és egy ”Szia drágám!”– ot megkockáztatva remélte, hogy a felesége az.
-Szia DRÁGÁM! - válaszolt egy kellemes női hang, ami távolról sem Zsófi hangja volt. Andrea vagyok – és egy nevetéssel igazolta is személyazonosságát.
Ákos zavarba jött, mentegetőzni kezdett, de a nő csak kacagott rajta.
Egészen a klinikáig flörtöltek, közben megbeszélték azt is, hogy este megkeresik egymást az egyik internetes chat portálon.
Mivel Zsófi este a barátnőihez ment, Vandácskát pedig elvitte a nagyiékhoz, a férfi egyedül maradt a lakásban. Egy pohár Jack Daniels whisky-t és sósmogyorót készített a halkan duruzsoló MAC gép mellé. Kényelembe helyezte magát a bőrfotelben, és miközben a neten Andreára várt, a beérkezett szakmai és magánleveleket olvasgatta. Véletlenül egy ismeretlen feladótól érkezett mailen akadt meg a szeme, először vírusnak gondolta, ami a felesége „alias” mail címére érkezett. Elolvasta, de csak ennyi állt benne:
-„Várlak a szokott helyen”. A mailt délután küldte egy „Herceg” nevű feladó egy freemailes címről.
Ákos kicsit ideges lett, elgondolkodott, de semmilyen magyarázatot nem talált, így a mailt egy határozott mozdulattal kitörölte, és nem foglalkozott vele tovább, mert Andreát látta bejelentkezni a chatre.
Sokat beszélgettek és a férfi egyre inkább felizgult a lány kétértelmű megjegyzéseitől. Szinte izzott közöttük a virtuális levegő. Ákos azon kapta magát, hogy megkeményedett férfiasságát masszírozva olvassa Andrea buja sorait. Láthatóan a nő is fel volt izgulva Ákostól, mert egyre merészebb dolgokat írt. Hamarosan nyakig belemerültek a ”chatsexbe” és bár Ákos még sosem tett ilyet, cseppnyi szégyent sem érzett, amikor egymás után kétszer is orgazmusa lett. Késő éjjel, becéző szavakkal búcsúztak el egymástól.
Zsófi időközben hazatért, de férjéhez egy szót sem szólva lefeküdt és reggelig aludt. Ákos másnap, amint végzett egy komolyabb műtéttel felhívta Andreát.
Ő azonnal felvette a telefont, és szinte onnan folytatták a beszélgetést, ahol előző este a neten abbahagyták.
A doki már minden áron meg akarta kapni, ezért egy hirtelen ötlettől vezérelve megkérdezte:
-Lenne kedved egy hétvégét velem tölteni vidéken? -
-És anyucinak mit mondanál, mi? - kérdezte kajánul búgó hangon Andrea.
-Máskor is szokott lenni vidéki meetingem, nincs ebben semmi különleges – mondta, és érezte, hogy a férfiassága, mint valami megvadult iránytű ágaskodik a nadrágjában.
-Naaa- nagyon szeretném - évődött Ákos pajkosan a telefonban, és megint elöntötte a vágy, hogy a lány teljesen az övé legyen.
-Hááát, rajtam ne múljon - egyezett bele egy halk kacajjal a nő, és szokásához híven köszönés nélkül letette a telefont.
                                                              
                              5.

Ákos egyre kevesebbet törődött a feleségével. Bár együtt aludtak, már nem közeledett hozzá. Amikor pedig Zsófi a szexis baby doll-ját vette fel, jelezve, hogy mihez lenne kedve, a férfi úgy tett, mintha nem venné észre vagy alvást színlelt. Álmaiban viszont Andreával szeretkezett, forrón és minden szégyenérzet nélkül. Bár nem találkoztak a Várbeli randevú óta, mindennap órákat telefonáltak, csigázták egymás vágyait, és tervezgették a közös hétvégét, amikor végre együtt lehetnek. Vandával azért játszott, ahogy ideje engedte, de már nem sietett munka után haza.
Viszont újra bérletet váltott az egyik Margitszigeti szálloda fittness termébe, eljárt szoláriumba, valamint kéthetente beiktatott egy fodrász-manikűr kombinációt is.
Október végén aztán felgyorsultak az események. Ákos mindent el tudott intézni, s mivel felesége külföldről egy barátnőjét várta, így gond nélkül kimagyarázhatta magát a vidéki meetinggel kapcsolatban.
A péntek délutáni napsütésben a Lánchíd budai hídfőjénél várta Andrea.
Észveszejtően kívánatos volt, ahogy beült a Volvo szürke bőrülésébe és mikor szoknya mintegy véletlenül felcsúszott harisnyás combjain, Ákos majdnem elájult a vágytól. Megcsókolta a lányt, aki nem tiltakozott. Nyelvük szenvedélyesen kergetőzött és szerelmesen sugdosott a fülébe.
Csókolózva, beszélgetve és nevetgélve autóztak le a Balatonra, ahol Ákos az egyik siófoki négycsillagos szállodában vett ki szobát. A bejelentőlap kitöltésénél a doki a ” Varga Ákos és felesége” mondatot írta a megfelelő rovatba, közben arra gondolt, mennyivel izgatóbb és izgalmasabb nő Andrea, mint Zsófi.
Egyelőre nem nagyon tudott másra gondolni, mint hogy mennyire kívánja.
Már a liftben is majd letépte róla a ruhát és kezével Andrea szoknyája alatt kemény, formás popsiját markolászta. Az viszonozta a csókokat és a végletekig izgatva cicázott a felizgult orvossal.
A hatalmas franciaágy szinte felnyögött, ahogy Andrea magára húzta a felizgult férfit. Ákos remegő kézzel gombolta ki a nő blúzát, miközben a nyakát árasztotta el apró, nedves csókokkal. Andrea szorosan ölelte, lábai indaként fogták át partnere lábait. Aztán megszabadították egymást ruháiktól. A teljesen meztelen lány hirtelen felállt és csak a karjaival intve a fürdőszobába csábította a tökéletes alakjában gyönyörködő férfit. A fürdőben pár apró, sejtelmes illatú gyertyát gyújtott.
A méretes sarokkád hamar megtelt langyos vízzel, amibe a luxusszálloda figyelmességéből adódóan illatos olajokat csorgathatott Andrea.
Amíg a vízzel foglalatoskodott, Ákos hátulról átkarolta és kebleit simogatta.
Megmerevedett vesszője a lány combjai közt kajtatva kereste a meleg barlangot. Andrea megfordult és a kád vastag díszesen csempézett peremére ülve széttárta formás combjait, illatos, fazonra nyírt kertjét felkínálva Ákosnak.
Ő letérdelt és a vágytól megrészegedve csókolgatni kezdte a selymes bőrt, a bokától a comb belseje felé haladva. A lány nyögdécselni kezdett, ahogy a férfi kutakodó nyelve elérte nedves célját és gyengéd csókot lehelve rá mohón nyalogatni kezdte.
Az orális izgatás teljesen kikészítette a férfit. Felállt és a kemény vesszőjét a kezébe véve szinte erőszakkal tolta a lány szájához. Andrea nem lepődött meg a mozdulattól, hanem a szerszámot megragadva teljesen a szájába vette a szeretőjét. Szakszerű mozdulatokkal nyalta és izgatta. Aztán beültek a sarokkádba és Andrea hajlékony, kisportolt teste lovagló ülésben ereszkedett bele a habokból kiemelkedő világítótoronyba.
A behatolás frenetikus élményétől a lány egész teste remegett és Ákos is csak nyögdécselni bírt. Férfiassága tökéletesen kitöltötte a lányt, még a szemei is könnybe lábadtak, amikor rengeteg elfojtott érzelem és vágy tört fel benne. Érezte, hogy menthetetlenül szerelmes lett a lányba.
Andrea mintha hallotta volna a doki gondolatait, csípőjével hastáncost utánzó mozdulatokkal tovább fokozta mindkettőjük élvezetét.
Ákos a lány formás melleit simogatta, izgatta, és érezte, nem bírja már tovább elodázni az orgazmus mindent elsöprő érzését.
Egy mélyről feltörő kiáltással jutott el a csúcsra, de a vágy zsibbasztó felhőjén át is látta és érezte, hogy szerelme is kielégült vele együtt.
A lány ráfeküdt Ákos habos izmos mellkasára, így feküdtek a lassan kihűlő illatos vízben, amíg vágyuk lecsillapodott.
                                                       
                                                        
                                   6.

Zsófi eközben a Ferihegyi reptéren várta Los Angelesi barátnőjét, Borsi Orsit, aki pár éve ment férjhez, egy amerikai filmrendezőhöz. A gép késett így Zsófi a halban ténfergett és az utazási irodák színes ajánlatait nézegette, amikor hirtelen egy férfi szólította meg:
-Ne haragudjon asszonyom, nem tudja véletlenül, merre van a talált tárgyak részlege? - és az ismerős hangban huncutság bujkált.
Zsófi meglepettem fordult oda és legnagyobb megdöbbenésére Lacit, középiskolai szerelmét ismerte fel a harmincas évei közepén járó magas férfiban.
-Tényleg Te vagy az? - sikoltott fel a meglepetéstől és megpuszilta a jóképű férfit.
- Mit csinálsz itt? – kérdezte lányos zavarában. Laci elmosolyodott és elmondta, hogy üzleti úton volt mexicóban egy külkereskedelmi vállalatnak biztonságtechnikai ügyeiket intézi.
Aztán amint a kölcsönös emlékidézésen túlestek Laci elköszönt, de még előtte átnyújtotta a névjegyét. Amint az Armani öltönyös férfi eltolta a poggyász kocsival Samsonite bőröndjeit, Zsófi megnézte az elegáns dombornyomású névjegyet.

                                           
Ábrahám László
Manager
Fortress Magánnyomozás és Biztonságtechnika


Hát arra igazán nem gondolt volna, hogy a csendes, szerény gimnazistából magánnyomozó lesz- mosolyodott el, és a névjegyet a retiküljébe csúsztatta. Időközben megérkezett Orsi gépe és a barátnők nemsokára már Budapest centruma felé araszoltak a forgalomban, anekdotázva és a régi szerelmeket, sztorikat felidézve.
Orsi csak mesélt csak mesélt, hogy bár kint mindene megvan, hiányzik a hatos villamos csengése és a séták, a közös pad a szigeten. A barátok mások, és bár már évek óta Los Angeles milliomosok lakta részén él, a szíve valahogy még mindig itthon maradt.
-S veled mi történt – szegezte a kérdést Orsinak.
- Ákos még mindig a szuper pasi? - érdeklődött kajánul.
-Mostanában megváltozott, sokszor türelmetlen velem és goromba.- panaszkodott az orvosfeleség - szerintem a klinikán is sok a gondja de nekem gyanús. Az sem lehetetlen, hogy nő van a dologban- aggodalmaskodott Zsófi, miközben lopva megnézte magát a Mazdája visszapillantó tükrében.
- Szerintem rémeket látsz kedvesem- vigasztalta Orsi.- Ilyen nőt úgysem talál magának, mint Te, az a kujon.
-Pihenned kellene.- simította meg barátnője karját.
-Egy wellness hétvége Hévízen vagy egy kis síelés az Alpokban helyreállítaná az önbizalmadat. Meg ez a tanfolyam is…big sheet - legyintett az amerikai barátnő, aki jobban bízott a házasság révén megszerzett vagyonban, mint a kétes eredményű tanulásban.
-Az a baj nem érzem magam jól a bőrömben, ideges vagyok, és -bár nem árultam el Ákosnak- a háziorvosom antidepresszánst írt fel nekem.- komorodott el Zsófi.
-Szerintem csak egy kis levegőváltozás kell neked-jelentette ki Orsi ellentmondást nem tűrő hangon, épp amikor begördültek Ákosék villájának műkővel kirakott udvarára.
                                                    
                                7.

Ákos és Andrea a hétvégét szerelmeskedéssel töltötték. Szinte ki sem mozdultak a szállodai szobából. A reggelit a szobába kérték csak este mentek le a pazar büféasztalos vacsorához és délután, amikor kevesebb volt a vendég akkor vették igénybe a szálloda feszített víztükrű uszodáját és a finn szaunát.
A férfi vendégek egyöntetű csodálattal adóztak Andrea tökéletes alakjának a fiatalabb srácok, nyálukat csorgatva kuncogtak. Az egyik olasz férfivel Ákos összetűzésbe is keveredett, amikor az megjegyzést tett a barátnője idomaira.
Andrea csak nevetett a dolgon és a féltékeny férfibe karolva a bárhoz húzta és két koktélt rendelt.
-Beszélnünk kell…- mondta és szürcsölt egyet a meggypiros koktélból
-Miről édes?- mosolyodott el Ákos.
-Hát rólunk- tudod nekem nem életcélom a szeretői státusz. Még sohasem volt dolgom nős férfivel. Csak Te teljesen levettél a lábamról - dorombolta és közben látta, hogy az orvos férfi egóját, mintha vajjal kenegetnék hízelgő szavai.
-Szeretném tudni- mik a terveid velem, édes nyuszkóm - kérdezte és újra belekóstolt a koktélba.
Ákos hirtelen nem tudta, mit feleljen. Ellentétes érzelmek rohantak rá.
A család, Zsófi, becsület, Vandácska, barátok a jövő és csupa, csupa kérdőjel.
De ezek a kérdőjelek egy pillanat alatt eltűntek, ahogy a fiatal lányra nézett, aki szemtelen magabiztossággal ült a bárszéken a felsliccelt fekete miniben és izgatón formás ajkai közt a szívó szálal játszott.
-Mit szeretnél?- szakadt ki belőle a kérdés.
-Téged- hangzott csípőből a válasz és Ákos azon kapta magát, hogy forró eper ízű ajkak tapadnak a szájára és ö már régóta nem ura a gondolatainak.
 
                                                            
                                  8.

Ákos és Ács Andrea a balatoni hétvége már szinte minden nap találkoztak. A nő teljesen az ujjai köré csavarta az akaratgyengévé vált orvost. Télen már a férfi fizette ki Andrea albérletét, és amikor a VW végképp megadta magát az orvos vásárolt neki egy három év körüli kék Suzukit, hitelkártyájával fizetve Andrea ismerősének Hungária úti autókereskedésében.
Andrea láthatóan nagyon szerette a kicsi Vandát is. Amikor Ákos elhozta őt több randijukra is, látható gondoskodással öltöztette és kényeztette a szőke kislányt.
Ákos már szemrebbenés nélkül hazudott Zsófinak. A feleségét teljesen lefoglalta a vizsgáira való felkészülés és bár mindennapossá váltak a néha látszólag ok nélkül kitörő veszekedések, egyikük sem vitte szakításig a dolgot.
Zsófi egyszer hisztizett, tört zúzott, máskor csak behúzódott a kandalló mellé és csendben sírdogált.
Amikor Ákos békítgetni próbálta, hangulata szinte azonnal az ellenkezőjébe fordult.
Érdekes módon észrevette, hogy mindig a tanfolyamok után lett rosszul.
Nem tudott rá magyarázatot adni de elhatározta, hogy egy komolyabb orvosi vizsgálatnak is aláveti magát. Minden esetre, a stresszre gyanakodott és bár megfogadta, hogy nem idegesíti fel magát minden apróságon, ez nem nagyon sikerült neki.
Ákos is többször megpróbálta összeszedni magát, hogy józan eszére hallgat és befejezi a kapcsolatát Andreával, de amikor meglátta a lányt és szeretkeztek már nem volt ereje előhozni a dolgot. Egyre inkább érezte, hogy elveszíti a talpa alól a talajt.
Egyik szerelmes légyott után Andrea annyira a varázsa alá vonta az orvost, hogy az megígérte neki, hogy elválik a feleségétől miatta.
Egy kis időt kért csak. Haragját, keserűségét, régi sérelmeibe kapaszkodva felesége ellen fordította és őt okolta magában házasságuk megromlása miatt. Amikor az egyik esti veszekedésük alatt nő kemény szavakkal visszavágva, védekezni merészelt, Zsófit ”meddő kurvának” nevezte. Ákos pár holmiját egy táskába szórva elrohant és aznap Andreánál aludt. Az orvos pár nappal később, egy havas péntek délutánon, éppen fizetni akart a hitelkártyájával de legnagyobb megdöbbenésére a számlán annyi pénzt sem talált amennyi a Volvo teletankolására elég lett volna. Teljesen meg volt győződve róla, hogy a pénzt Zsófi emelte le bosszúból a számlájáról. Gyilkos harag öntötte el az agyát. Miután nem érte el a feleségét, aki a munkatársnő szerint vidékre ment, elrohant Andreához és neki sírta el a bánatát. Sokáig beszélgettek, és közös jövőjükről álmodoztak. A nő szerelmes gondoskodással ölelte a férfit. Vacsorát főzött neki és megmasszírozta a feszült orvos hátát, és megint hatalmas orgazmusokkal vidította fel. Ákos dél körül ment haza de Zsófit nem találta otthon. Hirtelen ötlettől vezérelve a felesége ruháit bőröndökbe gyűrve kirakta a villa elé, és a zárakat is lecseréltette egy ismerős lakatossal.
Már teljesen ki volt fordulva magából, már ki sem ment, ajtót sem nyitott, amikor a késő délután hazatérő Zsófi vagy harminc percig nyomta a csengőt.
Csak amikor a síró nő elviharzott a kocsijával akkor lesett ki félrehúzott bársony függöny mögül álnok mosollyal az arcán. Ákos nem sokat törődött a feleségével, már nem is akarta rendezni vele a dolgaikat. Viszont sejtette, hogy az asszony a szüleihez ment, akik igen jómódú emberek voltak. Amikor anyósa még aznap este felhívta és durva bánásmódja miatt felelőségre akarta vonni a vejét, ő szó nélkül letette a telefont. Lefektette Vandácskát, és amikor a kislány elaludt felhívta a szeretőjét, megbeszélték, hogy Andrea hamarosan hozzájuk költözik.
                                                            
                                                              
                                9.

Zsófi nem akart belenyugodni a történtekbe s bár feldúlt volt és fel sem fogta igazán, hogy újra abban a szobában alszik, ahol a gyermekkorát töltötte. Összeszedte minden lelkierejét és gondolkodni kezdett:
-Mi lehet az a dolog, ami ennyire felbosszantotta Ákost, hogy szakításig vitte a dolgot? -mormolta maga elé.
Mivel nem jutott semmi az eszébe, hogy kissé megnyugodjon a gyógyszeréért nyúlt a táskájába, amikor egy kis papírlap akadt a kezébe. Ábrahám Laci névjegye volt. Zsófi azonnal feltárcsázta a számot.
-Fortress Security- jelentkezett egy kellemes női hang- kapcsolom az igazgató urat!
-Á á, a talált tárgyak osztálya -kedélyeskedett Laci a telefonba de aztán elkomorodott, amikor Zsófi könnyeivel küszködve elmesélte a történteket.
-Itt valami bűzlik- mondta Laci - de ne sírj kedves, meglátom, mit tehetek.
Amint megtudok valamit, kereslek - búcsúzott el a régi barát.
Zsófi cseppet sem megnyugodva tette le a telefont és csak hajnalban aludt el kedvenc hajas babáját ölelve.
                                                          
                                                      
                               10.

Hétfőn az esti tanfolyam után az egyik lány, Adél megkérte Zsófit, hogy segítsen Neki felkészülni a szerdai vizsgára. Ő nem mondott nemet, mert örült, hogy valami elvonja a figyelmét a férje körüli konfliktusról. Bár a lány csak pár hónapja járt vele közös csoportba, többször is beszélgetett vele és mivel Zsófi mindig megéhezett estére, Adél szertartásszerűen mindig egy téliszalámis szendviccsel kínálta meg
Viszonzásul nem fogadott el semmit, így most asszony örömmel fogadta el a meghívást, a lány V. kerületi lakásába.
Miközben a Körúton az esti forgalomban lámpáról-lámpára evickéltek, Zsófi többször is végigmérte a huszonöt év körüli lányt, aki kedvesen csacsogott és láthatóan imponált Neki, hogy a menő orvosfeleség hurcolássza a Mazdájával.
Zsófi szemrevalónak találta csoporttársát. Barna, hosszú, göndör fürtjei a válláig értek az elegáns kosztüm és a márkás cipő is igényes nőre utalt.
Karcsú derekán széles divatos nagycsatos öv, barna szemei felett érzékien göndör szempillák rezegtek. Nyakában, pedig egy bőrszíjon egy ezüst kígyót ábrázoló medál függött. Zsófinak fogalma sem volt, hogy miből telik egy fiatal lánynak ilyen ruhákra de arra gondolt, hogy biztosan a szülei vagy barátja támogatják a csinos lányt.
Adél észrevette, hogy Zsófi bámulja öt, elpirult és a medált önkéntelen mozdulattal a kosztüme alá rejtette. Nevetgélve mentek fel lifttel a fényűzően berendezett lakásba. Teát főztek és a vastag szőnyegekkel borított parkettára kuporodva, körberakták magukat könyvekkel.
A tanulással nem nagyon haladtak inkább a meleg citromos teát szürcsölve beszélgettek.
Vagyis inkább Zsófi beszélt és Adél hallgatta a férjével és magánéletében történt dolgokat és arcára részvét ült ki. Amikor Zsófi a fájdalmáról beszélt a lány közelebb húzódott hozzá és szemében részvéttel simogatni kezdte az arcát. Zsófi először zavarba jött de aztán melegség öntötte el és a hasa környékéről kiindulva gyenge remegés futott át a testén,
Maga sem tudta hogy miért de hirtelen megcsókolta a lányt. Ö érzékien viszonozta és pár perc múlva, már vadul csókolózva simogatták egymást a puha perzsaszőnyegen.
Adél felállt. Az esti félhomályban csak testének körvonalait fogta körbe az utcáról beszűrődő holdfény.
-Van ennél kényelmesebb fészek is ebben a kégliben, nyuszkóm - súgta halkan.
Kézen fogta az orvosfeleséget és az ötvenes évek stílusában berendezett, vörös textiltapétás hálószobába vezette. A méretes franciaágy szinte mágnesként vonzotta a két felizgult nőt, az ágy feletti tükör, pedig még inkább felgyújtotta buja vágyaikat. Egymás mellett hevertek az ágyon, csak egy harisnyatartóban és gyengéd, lassú mozdulatokkal cirógatták egymás bőrét, fél szemmel a tükörre sandítva gyönyörködtek mozdulataik kecsességében. Ahogy Zsófi kinézett az ágy melletti ablakon és a kövéren hulló hópelyhekre feledkezett megint sírhatnékja támadt, de inkább Adélhez fordult és szíve egész fájdalmát egy szenvedélyes csókba sűrítette. Adél a hasára fektette Zsófit és meztelen derekára ülve, haját félrehúzva a nyakát csókolgatta. Zsófi már teljesen fel volt izgulva. Félig felemelkedett, és hagyta, hogy partnere tenyerébe vegye formás ágaskodó kebleit. A lány Zsófi hátát egyre lejjebb csókolgatta egészen, míg a popsijához nem ért megmasszírozta a két formás gerezdet, és puha csókokkal árasztotta el. Közben ujjai a lány lába közt játszadoztak. Zsófi megfordult és úgy helyezkedett, hogy feje Adél formás combjai közé került. Így hemperegtek lassan átadva magukat a szerelmeskedés gyönyörének. Hosszú percekig franciáztak és izgatták egymást. Aztán hosszú combjaikkal ollóba fogva egymást, egyre gyorsabban mozogtak. Zsófi hangosan sikoltozott, amikor Adél előbb egy majd két ujját finoman megnyálazva, remegő testébe csúsztatta. Közben hüvelykujjával izgatva a csiklóját. Zsófi érezte, hogy a gyönyör hullámai végleg elborítják. Amikor Adél akarva- vagy akaratlanul megtapintotta G-pontját, a combjaival megszorította a lány kezét és egy hangos hörgésbe fúló sikítással jutott el a csúcsra.
Hanyatt feküdt a franciaágyon. Teljesen kinyúlva a gyönyörtől, és a boldog fáradtságtól. Fel sem tűnt neki, hogy Adél közben letusolt és egy kényelmes frottír fürdőköpenybe öltözött. Kicsit még beszélgettek, amikor megcsörrent Adél telefonja. Amíg a lány a másik szobában beszélt Zsófi felöltözött, csendben elfordította a kulcsot a zárban és kisurrant a lakásból.
 
                                                       
11.

Pár nap telt el mióta Ákos kizárta a feleségét a lakásukból de Zsófi nem tudott beszélni a férjével.
Ügyvéd ismerősük nem érte el-éppen görög országban nyaralt, és az asszony nem akart egy idegen jogászt belevonni a konfliktusukba.
Esténként egyre többet maradt bent a munkahelyén és valami csodában reménykedett hátha Ákos felhívja és elmondja Neki indítékait, és közösen véget vetnek ennek a rossz álomnak.
Éppen ezen gondolkodott egy hosszú kimutatás elemzése után, amikor megcsörrent a telefon az iroda asztalán. Gyorsan felvette, hátha Ákos az de csak a portás szólt fel, hogy egy küldönc keresi.
Egy húsz év körüli fiú lépett be az irodába, és miután megkérdezte a nevét egy nagy formátumú barna borítékot adott át neki. Köszönt és már ott sem volt.
Zsófi kíváncsian kinyitotta a borítékot, és amikor meglátta a tartalmát majdnem elájult. Vagy nyolc-tíz fotó volt benne, ami Adéllal való intim együttlétüket dokumentálta kínos profizmussal! Az asszony ez már túl sok volt, kiejtette a képeket a kezéből és ájultan rogyott melléjük a szőnyegpadlóra.
A mobiltelefon csörgése térítette magához, de mire odatámolygott az íróasztalhoz már elhallgatott. Ivott egy korty vizet és próbálta átgondolni a történteket. Először valami tréfára gondolt és próbálta mulatságosnak felfogni a történteket, de nem tudta elűzni rossz előérzetét. Arra gondolt, hogy megkeresi Adélt, és számon kéri rajta a képeket.
-”Ha ezek a fotók nyilvánosságra kerülnek, biztosan kidobnak a munkahelyemről, és szüleim is ellenem fordulnak. Ákosról nem is beszélve. Hiába is próbálnám megmagyarázni, hogy csak a pillanat heve ragadta el és nincs leszbikus kapcsolatom”- gondolta elkeseredve.
A telefon másodszor is megszólalt.
-Igen?- kérdezte kissé remegő hangon.
-Ha nem akarja a mocskos képeit minden napilapban viszontlátni,
fizessen egymillió forintot, és kerülje el a férjét örökre - mondta köszönés nélkül egy eltorzított férfihang a telefonba.
-A pénzt tegye be a déli pályaudvar 3-as csomag megőrzőjébe egy nylontáskában, holnap estig tizenegykor a kulcsot, pedig csúsztassa a bezárt információnál lévő hamutartó alá. Ha bármivel is próbálkozik, megbánja! Ha okos lesz ennyivel, megússza. Még keresni fogjuk-mondta az ismeretlen ellentmondást nem tűrő hangon és a rémült nő válaszát meg sem várva, letette a telefont.
Zsófi teljesen összezuhant de nem is a pénz megszerzése nyomasztotta, hanem azt nem értette, hogy miért mondta a zsaroló, hogy kerülje el a férjét örökre? Arra a következtetésre jutott, hogy az egészben Ákos keze lehet:
 -Így akar végképp megszabadulni tőlem, és pénzhez jutni.- gondolta és arcát a kezébe temetve sírni kezdett.
 Az események hatása alatt még mindig remegve szülei lakására ment és gondolataiba merülve elaludt. Másnap a megadott időpontra elvitte a pénzt a pályaudvarra és a titokzatos telefonáló rendelkezései szerint járt el.
Közben reménykedett, hogy a zsaroló ennyivel beérte és végképp eltűnik az életéből
Ki akarta pihenni a megaláztatásokat, és rendbe rakni feldúlt érzelmeit így másnap reggel a maradék pénzéből befizetett egy Svájci sí túrára. Összepakolta a legszükségesebb dolgait, taxit hívott, kivitette magát a reptérre és hétfőn reggel már Zürichben az elegáns Adler Hotelben ébredt.

12.

Ennek a hétnek a keddjén Andrea beköltözött a Varga villába. Hamar otthonosan érezte magát a lakásban. Este már a konyhában serénykedett és az ínycsiklandozó vacsora feltálalása még Vandácskával is játszott egy nagyot.  Miután a gyereket megfürdette egy hatalmasat szeretkezett az orvossal abban a francia ágyban, ahol nem is olyan régen még Zsófi volt a királynő.
A szenvedélyes aktus után Ákos karjában pihent és a férfit cirógatta.
-Van számodra ill. számotokra egy meglepetésem! Nemrég örököltem egyik nagybátyámtól egymillió forintot. Tudod, én nem értek a pénzhez és biztosan elköltöttem volna butaságokra, de most gondoltam egyet és egy bróker ismerősöm tanácsára ezt a pénzt befektettem – mondta, miközben Ákos fülével játszott.
- Életbiztosítást kötöttem a nevedre, aminek Vandácska a kedvezményezettje. Ez harmincmillió forintot jelent neki, ha tizennyolcadik születésnapját betölti. Ezzel szeretnék hozzájárulni a boldogulásához, mivel Te is tudod, mennyire megszerettem Őt. – súgta Andrea halk búgó hangon és lábaival átfonta az orvost.
Ákos a meglepetéstől szóhoz sem tudott jutni. Teljesen elérzékenyült és könnyeivel küszködve hajtotta fejét Andrea fedetlen kebleire és szerelmesen ölelve a nőt tett neki ismét ígéretet, hogy nemsokára felségül veszi.
Pár nappal később, extra meglepetésként, hogy kimutassa önzetlen szerelmét a nő felé még végrendeletében is komoly összegű életjáradékot juttatott neki. Andrea ezt először szabadkozott, de aztán a férfi nyakába ugrott:
-Persze Te könnyen ígérsz Nyuszkó, mert 120 évig akarsz élni.- mondta nevetve, miközben Ákos száját csókolgatta,
Andrea és Ákos megbeszélték, hogy az esküvő február második felében lesz megtartva, mert ennyi idő legalább kell, hogy az orvos ügyvédje elintézze a válópert Zsófival. Ákos már túltette magát az első haragján. A felesége mégis sokszor eszébe jutott néha lelkifurdalással küzdött, de Andrea minden szempontból levette a lábáról és nem hagyott neki időt a gondolkodásra.
Amikor a férfi megkérdezte, hol szeretné tölteni a Karácsonyt Andrea arra kérte az orvost, hogy utazzanak el Thaiföldre egy activity túrára.
Az orvos örömmel mondott igent, hiszen nagyon szeretett golfozni, vitorlázni, sikló ernyőzni. A hidegnek ígérkező tél és a rokonok kellemetlen kérései elől is jó ötletnek tűnt egy ázsiai „menekülés”. Vandácskát elvitték Ákos nagybátyjáékhoz és a jegyespár Bécsből elrepült Phuketre, hogy kettesben élvezzék Thaiföld déli gyöngyszemének egzotikus varázsát. Járták a vadregényes utcákat, ananászt és ízletes gyümölcsöket majszoltak. Ékszereket vásároltak Tiffany-nél. Órákat Cartier-nél. Elefánt háton lovagoltak és egész nap fényképeztek.
Esténként a trópusi naplementében gyönyörködtek. Összeölelkezve hallgatták a tengerzúgást, szeretkeztek az elhagyott lagúnákkal tarkított fövenyen.
Egyik nap Ákos egy minden luxussal felszerelt vitorlás hajót bérelt. Egy a helyi vizeket jól ismerő thai matróz kellett volna, hogy elkísérje őket, de a férfi nem jött el az indulás megbeszélt idejére. A kölcsönző vezetője, aki pedig nem akart elesni az üzlettől, nem csinált problémát ebből. Cinkos mosollyal mondta, hogy csak nyugodtan menjenek kettesben Andreával, legalább senki sem fogja zavarni őket.
Ákos hamar felszerelte a hajót és a kifutottak a nagy óceánjárókkal és luxus jachtokkal teli zsúfolt kikötőből. Élvezték a kellemes szelet és a fehér hajó csak úgy repült a kicsiny hullámok hátán.
Meztelenül napoztak a vitorla árnyékában élvezve az édeni környezetet, a tengerből kimeredő sziklák vadregényes látványát. Szeretkeztek és hangosan nevetgéltek. Andrea az egyik erős koktélt a másik után hozta Ákosnak, akit lassan elnyomott a meleg és az alkohol. A szél időközben feltámadt és a tenger egyre nagyobb hullámokat vetett. Az addig a közelben úszkáló delfinek is megérezték a hirtelen időváltozást és eltűntek. Ákos a kabin tetején aludt. Éppen valami nagyon romantikust álmodott, amikor egy hatalmas csattanásra riadt fel. A fővitorla egyik rosszul rögzített kötele szabadult el. Valószínű, hogy a férfi ennek köszönhette az életét, mert amikor kinyitotta a szemét Andrea állt előtte amint a hajó egyik éles csáklyáját éppen felemelte, hogy Ákosba döfje. A férfinek egy szempillantás alatt kellett döntenie. Kitért a döfés elől és fejét lehúzva a hajó másik oldalára ugrott.
-Mit csinálsz?? Megörültél?! - kiáltott rémülten Andreára, akit mintha valami démon szállt volna meg. Arckifejezése eltorzult és szemei semmi jót nemi ígértek. Nem szólt semmit csak, az éles csáklyával újra a sarokba szorított meztelen férfi felé döfött és mély sebet ejtve az orvos combján, amiből vastag piros sugárban spriccelni kezdett a vér a hajó fehér fedélzetére. A szél közben viharossá fokozódott. A reggel még kék tenger haragos zöldé változott és erősen dobálta a hajót. A szél hangosan fütyült a drótkötelek közt és ebben a pillanatban egy hatalmas harsogó hullám fordította a jachtot oldalt a szélnek. A fővitorla alsó fémrúdja egy hangos nyikorgással átlendült. Andreát, aki újra a koktéloktól és sebtől elkábult férfibe akarta döfni a csáklyát rettenetes erővel hátulról fejbe sújtotta. A nő egy hang nélkül összeesett és mielőtt Ákos bármit is tehetett volna az oldalt dőlő hajóról a viharos tengerbe zuhant.
A következő haragosan zúgó hullám a másik oldalra borította a hánykolódó jachtot. Ákos csak azt érezte, hogy a lábai kiszaladnak alóla. Már nem tudott mibe megkapaszkodni megcsúszott, beütötte a fejét a kajüt sarkába és
ájultan zuhant hajó kormánya mellé. Ebben a percben a thai parti őrség őrnaszádja tűnt fel és a tengerészek pár perc múlva vontatókötélre fogták a kormányos nélkül hánykolódó jachtot.

                                                         




13.

Ákos éles fehér fényre ébredt. Amint hunyorogva körülnézett egy tágas kórházi szobában találta magát.  Ahogy a látása kitisztult, két arcot látott maga mellet. Zsófi a felesége és egy harminc év körüli férfi állt szótlanul az ágyánál. A feje rettenetesen fájt és úgy érezte magát, mint akin átszáguldott egy SS tank hadosztály. Lassan visszatértek az emlékei.
A szakítás Zsófival, thaiföldi emlékképek, a vitorlázás, a vihar és Andrea gyilkos haragja, ahogy rátámadt! A doktor nem tudta összerakni az eseményeket valami rossz álomnak gondolta volna, ha nem emlékezteti menyasszonya csáklyadöfésének fájdalmasan lüktető nyoma a combján, hogy mindez valóban megtörtént.
Zsófi szólalt meg:
-Jól vagy Ákos?
-Igen, jól- morogta a férfi gyanakodva és fogalma sem volt, hogy került az idegen férfi és Zsófi a thaiföldi korházba.
-Hadd mutassam be, egy régi iskolatársamat – mondta Zsófi.
-Ábrahám László, magánnyomozó- mondta komoly hangon a férfi közelebb lépett és kezet nyújtott Ákosnak, aki feljebb csúszott az ágyon. A thai nővér egy párnát csúsztatott a dereka alá. Laci intett az ápolónő kiment és hármasban maradtak a szobában.
-Ha nem zavarna, hogy tegeződnénk talán fesztelenebbül el tudnám mesélni a történteket -mondta a nyomozó és egy széket húzott az ágy mellé. Zsófi az ágy szélére ült. Ákos szeme kikerekedett a kíváncsiságtól, s némán bólintott.
A nyomozó beszélni kezdett.
-Amikor Zsófi a szüleihez költözött ki akarta deríteni mi miatt romlott meg a kapcsolat köztetek. Felhívott és én a kapcsolataim révén kiderítettünk egyet s mást. A nő, akivel ide utaztál Ács Andrea nem ismeretlen a rendőrségen dolgozó barátaim előtt. Már többször felmerült a neve csalási és okirat hamisítási ügyek kapcsán de sosem volt ellene bizonyíték. Most is a véletlen sietett a segítségünkre. Lebukott egy gyámhivatali férfi, aki gyermek örökbefogadással üzletelt. Mint tudom, ebben Ti is érintettek vagytok, de ez egy másik ügy-legyintett.
-Nos ez a madár a vizsgálatiban eldalolta egyik ismerősömnek, hogy van egy bűntársa, akinek a gyerekét Ti fogadtátok örökbe…
Ákos és Zsófi önkéntelenül is megfogták egymás kezét. Ujjaik erősen kapaszkodtak egymásba, ahogy Laci mesélt, mintha valami sötét köd szállt fel a szívükről és gondolataikról világossá téve az ördögi játszma fondorlatos lépéseit, ahogy a nő befurakodott az életükbe és lassan szétforgácsolta azt. Lassan újra közelinek érezték egymást.
-A nő volt az, aki megszerezte a címedet, ő rendezte meg a balesetet és férkőzött a bizalmadba. Amikor autót vásároltál neki a hitelkártyádról, Ács Andrea barátai megcsapolták a számládat –folytatta Ábrahám Laci.
-Kiderült ugyanez a nő volt, aki Zsófi csoport társaként folyamatosan mérgezte a feleségedet pszichoszomatikus anyagokkal, és amint tehette őt is megzsarolta és végérvényesen összeugrasztott benneteket.-
-Itt vannak a bizonyítékok, a hitelkártyával való visszaélésről, Sz.-úr vallomásának fénymásolata –nyújtott át egy vaskos dossziét Laci a megdöbbent orvosnak.
-Ő az?- kérdezte, és egy pár évvel ezelőtt készülhetett fotót tartott Ákos szeme elé, melyen Andrea egy kisgyerekkel a karján volt lefotózva.
Az orvos némán bólintott.
-Ne kérdezd, honnan van - mosolyodott el Laci és eltette a képet.
-Ács Andrea ellen nemzetközi elfogatóparancsot adtak ki. Egyébként hol van? Remélem, ezek után elment a kedved kicsikétől? -kérdezte a nyomozó komoran.
Ákos teljesen az események hatása alatt volt.
-A tengerbe zuhant miután megpróbált megölni,… és az övé lett volna a harmincmilliós életbiztosítás is- mormolta maga élé döbbenten.
Zsófi nem szólt, csak erősebben szorította szeretett férje kezét.
-Az életbiztosításért tette! Amire a pénzt tőlem csalta ki- kiáltotta Zsófi,
elpirulva a szégyentől és a tehetetlen dühtől.
- De mit akart ezzel elérni ez a kígyó?- kérdezte Ákos, aki ennyi tömény gonoszságtól szinte rosszul lett.
-A győztes mindent visz!- mosolyodott el Ábrahám Laci.- És Ő mindent egy lapra tett fel, amikor kivetette rátok a hálóját. A jelek szerint nem sokon múlt, hogy nem érte el a célját. Kár hogy nem előbb kerestetek meg az üggyel kapcsolatban. Megkíméltétek volna magatokat rengeteg bajtól és kellemetlenségtől.
-Azt jól átlátom, az övé lett volna a házad, az életbiztosításod, és visszakapta volna Vandácskát is, akit állami gondozásba kellett adnia, amikor legutóbb forró lett a lába alatt a talaj! Hát nem aprózta el a kicsike!
-És most mi lesz? –kérdezte Zsófi és kérdően nézve Ákosra.
-Először is bocsáss meg mindenért, amit tettem ellened,…ha meg tudsz bocsátani -mondta az orvos Zsófinak.
 -Ez a nő teljesen elvette az eszemet - hajtotta le a fejét könnyeivel küszködve.
-Ezt meg tudom érteni, és természetesen megbocsátok- mosolyodott el Zsófi és gyengéden megcsókolta a férjét, aki felült az ágyban és szenvedélyesen megszorította a feleségét.
Amíg ölelték egymást Ábrahám Laci csendben kiosont a szobából és becsukta maga mögött az ajtót.

 
                                                          



14.

Közel egy év telt el a történtek óta. A Varga család élete visszatért a rendes kerékvágásba. Zsófi jeles eredménnyel elvégezte a pénzügyi manager iskolát.
Ákost előléptették osztályvezető főorvosnak és publikálni kezdett egy neves külföldi szaklapban.
A Volvót lecserélték a legújabb Cherokee Jeepre, és augusztusban az Antillákon nyaraltak, ahova Vandácskát is magukkal vitték.
Így jött el a karácsony szent este. Kint nagy pelyhekben esett a hó, vastag puha lepellel vonva be a budai hegyeket és a Varga villát. Zsófi a meleg konyhában sürgölődött és az egész házat az ünnep meghitt hangulata járta át.
A hatalmas ezüstfenyő feldíszítve illatozott a nappaliban. Alatta a kicsomagolt dobozok, rengeteg meglepetés hirdette, hogy mindannyian mennyire szeretik egymást. Vandácska elmélyülten játszott az ajándékba kapott Barbie házzal. Ákos a feleségétől kapott Sony laptoppal bíbelődött, amikor megcsörrent a telefon.
-Ákos drágám kérlek, vedd fel, biztos anyáék akarnak kellemes ünnepeket kívánni! - kiabált ki Zsófi a konyhából a diós beigli felszeletelése közben.
Ákos feltápászkodott a bőrgarnitúrából és felszisszent, mert sérült jobb combja még megfájdult néha, ha hirtelen mozdulatot tett. Kiment a halba és felvette a makacsul csengő telefont.
-Varga lakás, tessék, boldog karácsonyt!- szólt a kagylóba vidáman de senki sem szólt bele csak távoli tengerzúgást hallott.
-Nem anyáék hívtak? - kiáltott ki Zsófi újra a konyhából.
-Nem drágám - téves hívás –mondta Ákos halkan és letette a telefont.



2004-12-06

Hozzászólások
További hozzászólások »
tikar85 ·
hm...egesz erdekes...foleg a nyuszko 2* elofordulas...remelm van valami koze is a dolognak :smile:
Romantikusffi ·
Tikar!Aki figyel az jutalmat kap:-))))
Várd meg a végét és figyeld az apró részleteket!
HUSZonéves ·
Milyen részletekre is gondolsz?
Pl. big sheet?
Romantikusffi ·
SHIT. El lett irva.Okos vagy!

matyee ·
érdekes, szerintem az előző jobban sikerült, de már várom a folytatást

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: