Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A keze

Nyaralni voltunk,  a csajommal a tengerparton. Első alkalom amikor több időt töltöttünk együtt folyamatosan, Sajnos hamar kiderült, hogy nem igazán illünk  össze. De végülis nem erről akarok mesélni. Hanem…


 


Volt a szállodában egy masszőr srác - igazi déli isten, ahogy a csajom fogalmazta meg, izmos napbarnított, göndör,  minden csajnak bejött. Sorban álltak a masszírozáshoz míg nem ki nem derült hogy a srác meleg. illetve legalább biszex. Valaki meglátta egy másik pincér fiúval smárolni. Persze a csajok egyből “dobták” a masszőr srácot.  Én viszont a strandon sülés közben arról gondolkoztam, ábrándoztam, hogy milyen érzés lenne/lett volna hogy ha egy meleg srác masszírozná, érintené a testem. De nyilván nem tettem semmit ezért, aztán lejárt a nyaralás, s hazautaztunk. Barátnömmel hamar szétváltak útjaink, és egyedül maradtam. Teltek múltak a napok, hetek és egyre többször jutott eszembe a kis történet a masszörröl. Néha ki is elégítettem magam, miközben arra gondoltam milyen is lehetett volna az érintése.


 


Kisvárosunkban van egy elég nagy erdős park, amelyről tudtam, hogy afféle randi hely párok és újabban melegek számára is. Gyakorlatilag minden nap errefelé vitt az utam hazafelé, gyakran láttam párokat, kocsikat sétáló fiúkat, lányokat. Tudtam, szerintem mindenki tudja a városban, hogy melyik részen szoktak lenni a melegek, és hol szoktak parkolni a kocsiban turbékoló párok.


 


Egyik nap este hazafelé, ismét azon tűnődtem, hogy milyen is lehet egy férfi érintése, s hirtelen elhatároztam hogy leszállok, és a park megkerülése helyett, inkább átvágok rajta. Az jutott eszembe és mosolygásra késztetett , hogy hátha ráhozom a frászt egy két hiányos öltözetű párra. Szóval leszálltam és sétáltam. Alighogy beljebb értem, hallottam jön egy kocsi, lassít majd megáll mellettem. Persze néztem kiaz/miaz. Erre a sofőr felkapcsolta a belső lámpát, lehúzta az ablakot. És azt kérdezte: “Elvihetlek?” - Én hirtelen csak annyit tudtam kinyögni: “Nem köszi”. Nem is néztem meg jobban, csak tovább mentem. Az autó megint megelőzött, megállt ellőttem néhány méternyire, elmentem mellette,most nem szólt semmit, csak nézett. Ja nem említettem még, hogy persze a nyaralás során nagyon szép barna lett a bőröm, egy világos póló megy farmer volt rajtam. Elég szűk, a volt csajom szerint jó seggem volt benne.  Megint elhagytam a kocsit, erre újra beindította a motort, majd megint pár méterrel előrébb megállt, ahová már szinte egyáltalán nem ért el az utcai lámpák fénye. Az autóból kiszállt a sofőr  és besétált az erdőbe.  Mikor odaértem a kocsihoz, én is a sofőr után indultam, láttam hogy ott vár a fák között. Elsétáltam mellette, mintegy ügyet sem vetve rá. Gondoltam,  úgyis utánam jön, ha akar. Aztán pedig megláttam egy padot. leültem vagyis inkább ledőltem rá, feltettem mindkét lábamat, fejemet pedig a karfához támasztottam. Behunytam a szemem, és újra arra gondoltam, hogy milyen is lehet ha egy férfi ér hozzá a testemhez. Csukott szemmel  elkezdtem magamat simogatni, elősször  a mellkasomat, majd az a számhoz emeltem a kezem és az ujjaimon köröztem a nyelvemmel. Majd lassan végighúztam nedves ujjamat az államon a nyakam felé, közben elkezdtem kigombolgatni az ingemet, s ahogy nyílt szét , úgy simítottam egyre beljebb. Nedves ujjaim hozzáértek a mellbimbómhoz, s elkezdtem gyengéden morzsolgatni. Mindig is felizgatott ha a mellbimbóhoz értek, most is ez történt, kezdett eltűnni a világ körülöttem, lassan minden feloldódott, saját kezeim érintésétől.  Egyik kezemmel simogattam magam addig a másikkal saját ajkaimhoz értem, és nyelvemmel köröztem az ujjaimon. Aztán ez a kezem indult vándorútra a mellkasomon, és a másik fel az ajkamhoz, Egyre több gombot gomboltam ki, már a hasamat érintette a hűs szél, de ujjaimmal egyre többet akartam magamtól, kicsatoltam az övemet és besimítottam a nadrágom szegélye alá. Farkam már annyira ki akart törni, annyira vágyott már ujjaim érintésére hogy kibújt a az alsónadrágomból, így kezemmel a makkom tetejét simogattam. Újra felfelé húztam a kezem, hogy számmal benedvesítsem,de …


 


Ekkor megszólalt egy testetlen hang: “Hadd  segítsek”, és egy nagy kéz fogta meg a farkamat a nadrágon keresztül. Nem nyitottam ki a szemem, nem érdekelt hogy néz ki, hogy milyen, hogy egyáltalán az autós úr-e. Csak arra vágytam hogy hozzám érjen, hogy simogasson. Kezemmel megragadtam a kezét és a farkamtól felfelé húztam a mellkasom felé, és közben simogattam az ujjai között saját forró bőrömet. Erős kéz volt, olyan erős markolású. Megértette mit szeretnék és keze a mellbimbóra csúszott és ujjaival lassan morzsolgatta. Csukott szemem előtt karikák kezdtek táncolni, még, még akartam hogy hozzám érjen. Másik kezét is bevettette, mindkét mellbimbómat simogatván. Tovább húztam a kezét a számhoz, ujjai táncot jártak az ajkamon, de nem csúsztatta ujjait a számba. Keze lágyan elindult lefelé, rajta még mindig az én irányító kezemmel. Irányító,  dehogyis,  már azt csinált a kezével amit csak akart, a kezem önállótlanul követte az övé mozgását. lassan a mellkasomon át a köldökömet érintette, majd lejjebb mozdult, ujjai besiklottak a nadrágom alá. Megérintette, végre megérintette a makkomat. Az érintéstől új életre kelt testem, a vágy keltette új éltre, eddig erőtlen kezeim, most mint a villám, gombolták  ki nadrágom még zárt gombjait, és tolták le azt az alsónadrágommal együtt, hogy az egész farkam kiszabaduljon végre. Keze rásimult kiszabadult farkamra mint egy takaró,  a markában voltam. Másik keze ekkor újra az ajkamon kezdett körözni, néha néha ujjait a nyelvemhez érintette.  De egyszer csak elvette a kezeit rólam. Akartam, meg akartam osztani a gyönyört és a vágyat amit éreztem, így hát kinyújtottam a karom, hogy elérjem. De megfogta  a kezem, és a azt suttogta "cst csss". Összefogta a kezeim és a fejem felé emelte, és halk szavaival nyugtatott, engedd át magad nekem. De nem kellett nyugtatnia, teljesen átadtam magam az irányításának, bármit megtehetett velem, vágytam rá hogy mindent megtegyen velem, akkor és ott azonnal. Biztosan érezte, hogy ővé az irányítás felettem, mert nem tudom honnan vagy hogyan de egy szíjjal összekötötte a kezeimet, és a padhoz láncolt.


Persze ki tudtam volna szabadulni, de nem akartam. Egyáltalán nem. Kezei végigsímitották mindkét karom, aztán a szám került sorra. Ujjai behatoltak a számba, simogatták ajkaimat. Majd mindkét keze lefelé indult. Persze tudta, tudta már, hogy hogyan fogok reagálni a mellbimbóm érintésére, nem is hagyta ki. Szinte szétrobbantam a vágytól, próbáltam homorítani, hogy kezei minél  előbb a farkamhoz érhessenek, de nem sietett. Lágyan először a hasamat simogatta. majd fanszőrzetemhez ért. És igen igen gondoltam most megfogja végre a farkam,  de nem újra felfelé indultak a kutató kezek, az egyik a számra ugrott, a másik a mellkasomra, és onnan indult újra lefelé, míg végre  körbefonta a makkomat, és azt kezdte simogatni. Ó az az érdes kéz, még jó hogy a másik keze a számon, a számban volt, mert nem tudom milyen erősre sikerült volna a hang ami kitört belőlem. Így csak egy nyögés lett, de sóhajtásban folytatodott, mivel újra elengedte a farkam. De szerencsére csak azért , hogy a nadrágom még lejjebb tolja, egészen le, mígnem lábaim teljesen szabaddá váltak. Lábaimat széttártam, hogy kezei visszatérhessenek legfőbb erogén zónámhoz. Úgy is lett. Mindkét keze  simogatta, masszírozta hol a combom belső részét, hol a a makkomat, hol a farkamat, hol  a golyóimat. Testem már önmagától rángott, szikrák  robbantak szét szemeim előtt, vártam a beteljesülést. De nem adta meg  olyan könnyen. Egyik keze a makkomat markolta, szorította,  míg a másik a golyóim alatt  lévő bőrt kezdte simogatni. Ilyet még soha nem éreztem azelőtt. Nem tudtam elélvezni, de a beteljesülés utáni vágy akkora volt bennem, hogy eszemet vesztettem. Főként hogy markába vette a farkam tövét és ott kezdte  masszírozni. Én ekkor már teljesen öntudatlanul vonaglottam, pumpáltam a derekammal, széttártam lábaimat, fejemet hátrahajtottam, artikulátlan nyögéseimmel is próbáltam kifejezi, hogy mennyire vágyom,  hogy végre kielégülhessek. Aztán megadta nekem amire oly nagyon vágyakoztam. Egyik kezével a farkam tövét masszírozta, a másikkal kiengedte szorításból a makkomat, és csak a bőrt érintette.


Abban a  pillanatban hosszan , hatalmas erővel lövellni kezdtem. Egész testemet beborítottam, még az arcomra is jutott. Addig masszírozta a farkam, amíg minden csepp elszállt, és ezzel elszállt belőlem az összes erő is. Ekkor elengedett, és kezével újra bejárta testem zegét-zugát. Lágyan bekenegett saját nedvemmel, egyetlen porcikámat sem hagyta ki.jutott a köldökömre, hasamra, mellbimbóimra, nyakamra, ajkaimra, nyelvemre. Az ujjai amelyek oly erősek voltak korábban most lágyan, édesen csúsztak a számba. Aztán kezei továbbindultak felfelé, kiszabadította kezeim, és még néhány lágy érintés után eltávolodott tőlem. Kinyitottam a szemem, de a sötétben nem láttam őt. Felültem volna, de testem remegett az átélt gyönyörtől, és Ő elment. Otthagyott egyedül ondótól csillogó testtel. Vártam hátha visszatér és újra átélhetem, de csak a tücskök csiripeltek. körülöttem. Lehet ők is élvezték. Én szeretném újra ...


 


Lehet?
Hozzászólások
szecsmóbácsi ·
Ismerős a stílus.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: