Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A III. világháború II. rész - A lángoló tenger

A titokzatos repülő

A kora őszi alkony aranyszínűre festette a Földközi-tenger vizét. A sima víztükröt több száz tonnás hajók törték meg. Mióta két hete az arabok egy egész flottát küldtek Egyiptomból a Balkánra és leigázták a keresztény Kelet-Macedóniát és a fekete-tengeri partokról kiindulva, letarolták Bulgáriát a szövetséges haderők, ellepték a két ellenséges oldalt elválasztó tengereket. A Földközi-tengeren és amióta az arabok megszállták Ciprust, Bulgáriát és Törökországot a Fekete-tengeren is hemzsegtek a rombolók és a repülőgép anyahajók. A legnagyobb készültség Kréta szigeténél és annak környékén volt. Ugyanis várható volt, hogy az arabok a bekerített Görögországot roppantják össze először. Az északi határvidéken a partizánok megtették a magukét, feltartották a dél felé nyomuló arabokat. Így már csak a tenger felöli támadás maradt. Ám az arabokról a három nappal ezelőtti Pirini invázió óta nem hallottak semmit Európában. Csupán Tajvan partjainál voltak harcok.

Az késő esti nyugalom bejárta a Blue Whale nevű anyahajó fedélzetét. A legénység már lefekvéshez készülődött. A kapitány éppen lekapcsolta az olvasó lámpáját, amikor óriási hangzavar támadt. Gyorsan felkapta a zubbonyát és kirohant a fedélzetre. Egy tropára lőtt vadászgép kacsázott tőlük alig kétszáz méterre a levegőben aztán lassan leereszkedett a leszállópályára. Alig húsz méter után kitörtek a kerekei és a gép az oldalára fordulva siklott tovább. Alig két méterrel a leszállópálya vége előtt állt meg. A matrózok felnyitották a pilótafülkét és kiemelték a több sebből vérző eszméletlen pilótát.
- Ki ez a férfi? – kérdezte a kapitány az elsőtiszttől.
- Nem tudom uram. – felelte nyersen. – Csak annyit tudok, hogy skót.
Azzal elrohant.

Az Égei misszió

A pilóta lassan kezdett magához térni. Az első érzés, amit felfogott a külvilágból a hasogató fejfájás volt. Felnyitotta a szemét. Egy apró kabinban találta magát. Az ajtó mellett egy fiatal tengerész ült. Amint észrevette, hogy a beteg felébredt felpattant és kikiáltott a folyosóra.
- Magához tért!
A pilóta eleinte nem értette meg a német szavakat, de aztán lassan előjött a nyelvtudása. Bár már tizennégy éve egyesítették az unió országait, a közös nyelvet – a latint – még nem sikerült teljesen belenevelni mindenkibe.

A szoba fél perc alatt megtelt emberekkel. Egy középkorú férfi lépett az ágyához.
- Üdvözlöm! – mondta tört latinul – Dr. Gerhard Müller vagyok a hajó orvosa. És ön Mr.…
- Silver. Jonathen Williem Silver. – válaszolta a pilóta halkan.
- Jól van Mr. Silver kérem, ne mozogjon! Azonnal értesítem a kapitány urat.
Azzal mindenkit kikergetett a kabinból és becsukta maga után az ajtót. Alig negyed óra telt el és halk hangokat hallott a folyosóról. Még nem szokott hozzá annyira a latinhoz hogy megértse ezt a suttogást, de tudta hogy róla van szó. Pár perc múlva egy ismerős arc jelent meg az ajtónyílásban.
- Jerry! – kiáltott fel. – Jerry Harris! Hát te mit keresel itt?
- Iderendeltek, amikor kitört a háború. – válaszolta a fiatalember. - És te? Hogy kerültél ide?
- Az hosszú történet.
- Ráérünk nem?
- Hát jó. – 2025. augusztus 31-én kezdődött az egész. Otthon voltan Edinburghban a húgommal és a nagybátyámmal, amikor megérkezett a behívóm. Azonnal be kellett mennem a városba, a kaszárnyába. Aznap este már egy repülőn ültem útban Marathónba. A tábornok elmondta, hogy elfogtak egy rádióadást miszerint az arabok szeptember 2-án teljes hadiflottájukkal, lerohanják az égei-tengeri görög partokat. Az volt a feladatunk hogy megállítsuk őket. Könnyű feladatnak tűnt de lebecsültük őket. Rövid kiképzés után egy anyahajón találtam magam az Északi-Szporádoknál.

Szeptember 4-én valahol az Égei-tenger közepén jártunk, amikor bekövetkezett a katasztrófa. – rövid hallgatás következett – Lassan haladtunk a tengeren, amikor hirtelen egy óriási robbanás rázta meg a hajót. A mellettünk haladó anyahajó robbant föl. Egy rakéta csapódott belé. Mindenki az eget kémlelte. Ki szabad szemmel, ki távcsővel, ki pedig a rombolók ágyúinak célzó rendszerével. Aztán hirtelen egy újabb rakéta érkezett és közvetlenül a mögöttünk haladó romboló üzemanyagraktárába csapódott. Sorra lőtték ki a hajókat, de mi sehol sem láttuk az ellenséget. Minden pilótát felküldtek – beleértve engem is – hogy keressük meg a támadót. Beletelt egy fél órába mire rájöttünk hogy a rakétákat több száz kilométerrel keletebbről az arab kézen lévő Lészvosz szigetéről lövik.

Távirányítású, hő érzékelő rakéták voltak. Mire az összes gépet sikerült egy rajba vezényelni és eljuttatni abba az öbölbe, ahol a helyi arab flotta állomásozott már minden nemű kapcsolat megszakadt a hajóinkkal. Lesöpörték őket a föld felszínéről. Szerencsére az arabok nem számítottak, arra hogy megtaláljuk őket így egy jól irányzott lövéssel elsőre sikerült kilőnünk a kommunikációs központjukat ezzel elvágva a segélykérés lehetőségét. Rögtön tüzet nyitottak ránk. Pár bátor pilótánknak köszönhetően két kivétellel sikerült kilőnünk az összes ágyú szállító hajót. Az a kettő kifutott a tengerre és az egyik kelet, valószínűleg az Izmiri támaszpont felé, a másik pedig nyugat, vagyis a görög partok felé vette az irányt. A raj három részre szakadt. Én még úgy ötven géppel követtem a nyugatra tartó hajót, szintén nagyjából ötvenen a kelet felé tartó hajót követték és a maradék párszáz gép ottmaradt megsemmisíteni a támaszpontot.

A kelet felé induló rajról többé nem hallottunk. Lészvoszról elkeserítő jelentések érkeztek a velünk tartó vezérgépekhez. Sorra szedték le a gépeinket és hamarosan minden elnémult. Tudtuk, hogyha ezt a hajót nem állítjuk meg Görögországnak (az EU állama) egy héten belül vége. Rögtön lőni kezdtük a hajót. Percek alatt kilőttük az ágyúikat. A hajó láthatóan igyekezett Az állami főváros Athén felé. Bekerítettük a hajót és a gépeink sorra szálltak le a kifutópályájára. Alig fél óra alatt bevettük a hajót. Már az utolsó gépek is leszállni készültek, amikor egy recsegő hang hallatszott a rádióból. „Allah akbar, Allah hatalmas! Ő nem engedi, hogy ti mocskos hitetlenek beszennyezzétek szent földjét! Most mindnyájatoknak vége!” Éppen időben emeltem fel a gépemet. Alig egy pillanattal később hatalmas tűzoszlop csapott ki a hajó fedélzetéből. Robbanások sorozata következett. A tűz elérte az összes felszállni vagy leszállni készülő gépet. Minden gép a tengerbe zuhant.

Az én szárnyam is kigyulladt. Gyorsan leereszkedtem a tengerre és belemártottam a lángoló szárnyat a vízbe. Bár a szárny elaludt a motor egyre jobban túlmelegedett. Elindultam Marathón felé ám a gépben már egyre kevesebb volt az üzemanyag. A következő fél órában recsegő hangok hallatszottak a rádióból. Biztos megsérült. Ám az üzenetek pontosan kivehetők voltak. Híosz elesett. Hamarosan a Déli-Szporádok is. Majd Efsztrátiosz, Limnosz, a Kikládok és az összes többi égei-tengeri sziget. Végül hírek érkeztek, hogy az arabok partraszálltak a Pinesz-foknál és elfoglalták Áthoszt. Partraszállások történtek Szalonikinél, Athénnál, Marathónnál és Krétán is. Tudtam, hogy Marathón elesett. Ekkor láttam meg a radaron egy anyahajót. Pár percen belül létrejött a kapcsolat. A latin szavak megnyugtattak.

Végre egy szövetséges hajó. Rögtön megkaptam az engedélyt a leszállásra. Átnavigáltam a Kikládok között ám az utolsó szigeteknél elment a radar. Megpróbáltam üzenni a társaimnak de az összes rádió süket volt. Lelőtték őket. Lelőtték mindet. Én vagyok az egyetlen túlélő.
Rövid csend következett aztán a fiatal férfi felállt.
- Jelentenem kell a kapitánynak. – mondta. – Egyenesen Athénnak tart.
A hajó pár percen belül délnek fordult. Egy gyászos hang szólalt meg a hangszórókban.
- Uraim! – szólt a kapitány. – Görögország elesett. Athént lerombolták. A Peloponészosz és az égei-tengeri partvidék ötven kilométeres sávban az arabok kezére került és megállíthatatlanul haladnak előre. Visszatérünk Vallettába.
A tenger lángba borult. Az arabok megszállták majdnem az egész déli balkánt.
Folytatások
2825
Hirtelen újabb robbanás hallatszott és a mentőcsónakok lángolva zuhantak a vízbe a szénné égett utasokkal együtt. A másik oldalon lévő mentőcsónakok használhatatlanok voltak ugyanis mindegyiket, amelyet leeresztettek beszippantott a hatalmas hajócsavar. A kapitány a legközelebbi szárazföld felé fordította a hajót és teljes sebességre kapcsolt. Ám a hajócsavar alig egy kilométer után kiemelkedett a vízből így a hajó nem volt képes tovább haladni. A négy arab hajó hamar körbevette a lassan...
Előző részek
2715
Huszonnégy év telt el a World Trade Center összeomlása óta. Huszonnégy év. Huszonnégy hosszú, fáradtságos év. Bár a terror merényletet, a több ezer amerikai halálát „megbosszulták” az egész java még csak most kezdődött.
Koradélután volt Izraelben. A közel-keleti ország földjén már több száz éve nem képesek megegyezni az arabok és a zsidók. Ám ez a nap megváltoztatott mindent...
Hasonló történetek
4488
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
4624
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Chaos ·
Mielőtt hozzászolnék, hagymongyam el hogy az írásoddal nincs baj. Az nagyon jó. Csak ez a néhány apróság a történetből:

Ad 1: Anyahajóra leszálni télleg meredek dolog, mármint ha nem saját kézen van. Elárulom, hogy 20 évmulva sem fognak tízszer ekkora hajókat építeni mint most, (mert most is megtehetnék), csak túl könnyű célpont lenne. Az anyahajó könnyen sebezhető. Ezért van, hogy háborúban(nem, ilyen iraqira gondolok) minimum rombolók kisérik a védeni. ja és nem is beszélve róla, hogy repülőt semeddig nem tartana lelőni leszállás közben, de ha még túl élné is néhány, hát, az esély csekély. Ja, és ha ez anyahajó, akkor hol vannak a repülők az arab gépről?

Ad 2: Rakétárol pár szót. Már manapság nem feltétlenül csak olyan célzórendszerek vannak, ami csak radarra hagyatkozik. Már ma van olyan félig kifejlesztett optikai ágyú(légvédelmi), ami pár százalékos arányban lelövi a rakétákat. (20 év alatt csak fejlődik) Feltéve, hogy látható(gondolom, azért ott nem tartunk, hogy láthatatlan rakéta). Ja és nem olyan egyszerű egy rakétát olyan anyaggal bevonni ami elnyeli a radart. Az nem úgy egyszerűen megy, hogy na akkor új borítást kell rá. Persze 20 év alatt rájöhetnek a megoldásra, csak hát nagyon nehéz a rakéta formálya miatt.

Ad 3: Az nem tetszett még, hogy az anyahajó visszafordult. Egész görögország nem veszik el egy nap alatt, akkorsem ha nincs egyetlen katonája sem. Van ott néhány hegy, amin igen csak kellemetlen a haladás. És az elfoglalt területeket biztosítani kell.

Amugy az írási stílusod tetszik, ne hagyd abba a történetet.

Duncan ·
Még annyit, hogy ha eljutsz oda, hogy csataleírás teszem azt válasz ki egy századot az egyik és a másik oldalról is. És az abban szolgáló néhány ember szemével írd le a történteket. Sokkal életszerűbb és izgalmasabb így. Az olvasó bele tudja magát élni a történtekbe. Hisz magától a "résztvevőtől hallja".

Valamelyik nap olvastam a neten egy II. világháborús német katona naplójának részletét mely többek közt Sztálingrád ostrománál íródott. Sok filmet dokumentum filmet láttam a ww2-ről és azok is érdekesek de így, hogy egy embertől olvatam aki ott volt és harcolt ezerszerte más. Közelebb hozza az olvasót. Más szemmel nézzi az akkor történteket. A napló kiegészítéseként be volt szúrva egy orosz katona levele tábornokának. Egy magtárat védtek a németektől. És érdekes volt a két fél szemszögéből nézni a dolgot. Mit ír ugyan arról azostromról a német és az orosz.
Filander ·
Ami a csatajelenet szemszögét illeti már van egy szereplő. Silver akinek a háborúban végzett "munkáját" írom le. Persze lesz néhány + mellékszál is hogy izgalmasabb legyen de erről majd később. A lényeg hogy lassan de készűl a III. rész.
Duncan ·
enek igazán örülök.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: