Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A gyilkos mosógép


avagy a történelem szereti benyalni a repetáját

I.

- Szia, hogy vagy?
- Szia kösz, jól, és te?
- Prímán….beszélnem kell veled…mennyi időd van, bemehetnék?…Várjál, kezdjük újra, ez olyan sablonos…Kop- kop…
- Tessék.
- Ídeske, most jövök a nyóc huszasi vonatrú?. Beméhetek?
- ????
- O. K. tudom, hogy nevetni akartál, de csak azért nem tetted, mert még nem keltél fel. Hányadik kanna kávét szürcsölöd?
- Még csak a másodikat… ….gyere csak, tízkor kell nyitnom, kávé?Tea? esetleg reggeli maradék.. a sáskák mindent befaltak…vajas- lekváros kenyér talán még maradt....
- Kösz nem kérek semmit, esetleg téged, ha valaki tálcán szervírozna……
- Ez most nem hallatszott túl viccesnek.. tényleg van benne valami…félig még kómában vagyok..
- Nem baj, lehet, felfogod így is… találjad ki szépen, mi történt velem?
- Találgathatok?…Előléptettek!!
- A rohadt életbe, honnan tudtad?! Meglepetésnek szántam.
- Rá volt írva az arcodra, csak játszani szerettem volna az eszemet, de nem sikerült … és mi lettél?
- Mától fejlesztési tanácsadó vagyok.. csak várják tőlem az új ötletet és kész, saját iroda és kiváltságok, nincs többé olajos munkaruha, gépzsíros fizimiska, egyebek…

- Nagyszerűűűű, ez oltári …nem hiszem el… végre egy jó hír, végre valakit szerencse is ér a köreimben....Halljátok ezt.. jó szellemek???…a legjobb barátom ötletgazda lett, henyélni fog naphosszat ujjééé, megérdemli… meg- ér- dem- liii. Gratulálok drága és rengeteg hasznos ötletet!!!
- Tudtam, hogy örülni fogsz .Azért te vagy az első, akinek elmondtam… rögtön ellógtam elújságolni, este még beugrok hozzád, diskurálunk egyet, megváltjuk a világot…
- Csak gyere……, te aztán bátor ember vagy , rögtön lógással kezded az új pozíciót.
- Minden új pozíciót lógással szoktam kezdeni, aztán felállok..
- Jó, ezt értettem, megint a kedvenc témánknál vagyunk….de most kapcsolok, miket beszélsz, és Ági mit szólt hozzá?
- Izé, majd neki telefonálok, ha visszaérek..
- …Ez nem kóser, várjál már, … miért nem neki mondtad meg először, most marcangolni fog a bűntudat…hallod ezt a csámcsogást, már nekem is esett.
- Majd ha én esek neked, akkor nemcsak csámcsogás lesz… Ne aggódjál, időben megtudja! Úgyse hallaná meg, amióta a szakdolgozatát írja magára sem ránt , rendesen átsuhannak felette a dolgaim… És most figyelj, mert neked is mondok egy jó hírt, kapaszkodj meg addig bennem… az egyik haverom meg szeretne ismerni, mit szólsz hozzá ..az a helyzet, hogy térdszalagsérüléssel bajmolódik és egy kisebb kényszerpihenőre hazajött..
- Hogy-hogy hazajött, ezt nem értem.. plussz… miért van közvetítőre szüksége?
- Norvégiában játszik…és most két hónapot kénytelen kihagyni…
- Hát akkor játszon ott, baszki az a igglókapitány… ha pár hétig szórakozni akar fogjon valami konzumnőt vagy minek nevezzem- et..nekem meg hagyjon békét!!

- Várjál, lassítsál!… Még végig sem hagytad mondani, nem kell mindjárt megörülnöd, hogy le akar fektetni…csak barátkozni akar veled és olyan rokonlélek- féle lenne, csak azért mertem megemlíteni… gondoltam… jól kijönnétek egymással…de ha gubózol, csak gubózzál, legalább mindig jöhetek, ha gáz van..és van kinek eldalolnom a dolgaim…
- Nekem itt vagy te rokonléleleknek, elég, ha te megértesz, értjük egymást?
- Értjük, de meddig akarsz még fallabdázni, nem lenne jobb egy kis tenisz néha- napján???…
- Jobb, ha abbahagyod, néha nem rossz, mikor tudod hova pattan a labda, legalább nem trafál képen… amúgy is pipa vagyok rád… mert róla még soha nem beszéltél…én mindent elmondok neked… még azt is mikor menstruálok… te meg eltussolsz dolgokat…mióta vagytok barátok? Ugye, hogy nem tegnaptól?

- Nem gondolod, hogy vannak dolgok, amikkel a férfiak nem akarnak dicsekedni?…Lehet ezzel nem akartam …Három éve egy edzőtáborozáson…összejöttünk, marha frankó dumája van, megvesztünk mellette a röhögéstől…teljesen elragadta a társaságot…. ..
- Ěs akkor, hogy fért meg két dudás egy csárdában? Az a tábor tuti, hogy csak edzőtáborozgatásos sétagalopp lehetett..
- Igen, valahogy olyasmi… nappal sétagalopp, este züllés, mert az edzőnk szélnek eresztette a bandát, becsajozott és a terhére voltunk…szóval rendesen szarott a fejünkre, és ugye nem akartuk zavarni, szófogadó gyerekek voltunk, dorbézoltunk rendesen reggelig az éjjeli bárban…mialatt az öreg kiélte az ösztöneit.

- Teljesen el tudom képzelni azt a kanmurit, …és ez a te híres haverod is annyi éves, mint te?
- Nem, valamivel idősebb. Harminckettő.
- Micsoda? Most húzol? Hisz öregapám lehetne… és még tud futni?
- Ne röhögtess …Ezt azt tanulhatnál tőle, hisz mindig szeretsz tanulni új dolgokat… néha igaz, hogy gyerekeszű, és jóval kevesebbnek látszik is a koránál..És most nyisd ki a füle!!!!! Zenélni is tud, … nem találod ki sose milyen hangszeren játszik…várjál… segítek.. annyit elárulok, hogy fúvóshangszer…
- Na egy pillanat… mindjárt kitalálom…mi is lehet.. mi is lehet??…oboás! Nyertem?
- Kecskedudán játszik, te oboás tamburmajor. Úgy fejbevágnálak néha napján, de inkább ídeske, ahogy így elnízlek a kócos hajaddal… inkább meg meg…..

- Ki ne mondd, szóval… dudálni akarsz a dudáimon én meg mekegjek alattad! Jó kis duett lennénk..Szép kis haver vagy mondhatom...lepasszolsz, mint egy jó beadást?
- Jó ha nem, nem, nem erőltetlek pedig biztos elbeszélgethetnétek erről- arról..
- Mi a francról beszélgetnénk, hogy milyen ügyesen fejel bele még a guruló labdába is, meg hogy milyen parádésan szereli le a centercsatárt..
- Ráhibáztál, csajó, Európa egyik legjobb középhátvédjéről beszélsz, .. beszarok, hogy mennyire bele tudsz néha trafálni a dolgokba..
- Véletlen volt édes…. ééés téma ejtve.
- Megyek, mert te keményebb fejű vagy, mint gondoltam… báj és szép napot..
- Neked is.. és üdvözlöm iggló - kapitányt.

- Várjál még egy percre, csak hadd mutassalak be neki, meglátod, lehidalsz, nagyon menő forma, igazi sármőr.
- Akkor őrizgesse a sármját másnak, nekem már ebből elég…Pont egy Adoniszra van szükségem…tudod jól, hogy nem szeretem a túl szép hapsikat.
- Ha időm engedi, kiásom neked Frankeistein- t és a Notredami toronyőrt, és feltámasztom még King Kongot is.
- Nem rossz felállás, pláne King Kong még a tenyerén is hordana.. úgyhogy megfontolom a dolgot. .Majd szólok, ha dűlőre jutottam magammal..
- Na csá... elég volt ennyi mára belőled, megyek, kiverem a farkam egy lapulevélre… akkor zárás előtt a Löcaffé- ben..
- Szia, és még egyszer sok sikert.!Vesd bele magad a munkába szivi!!
- Szeretlek…
- .. én is kedves…
- De én kívánlak is…
- Na most már tűnés… nyálazd a mutatóujjad …

és fordíts egy lapot!!!…



II.
Kedveském legyen szíves , …. volt két bécsi kávénk, négy franciakrémes, négy női szeszély, két szelet őzgerinc.. ásványvíz nekem és nyolc féldeci konyak a kedves barátosnémnek...
- Igen. Máris megyek...Tehát ….. az … annyi mint kétszázezerhatvannégy.
- Háromszázezer, ja, és legyen már olyan kedves megadni annak a nagyon jóképű fiatalembernek a számát, aki az imént elviharzott, miután nagyon bizalmasan beszélgetett magával...
- Jaj, ő a jó barátom, majd megkérdem tőle, hogyha feljogosít rá, akkor megadom..
- Nem kell annyira elpirulni, nem szégyen az, ha tetszünk valakinek..
- De tesék már elhinni, hogy semmi közünk egymáshoz….
- Akkor most elárulok magának valamit, amíg maga itt tett vett, az az ember megbűvölten követte a szemével. Higgyen nekem, halálosan szerelmes magába.Ugye, Elvirám, te is észrevetted , pedig neked kóros utángyújtásod van.

- Bekaphatod Mártikám… Persze, hogy észre vettem, de főleg azért , mert nekem is nagyon megtetszett. Talpig úriember! Ez az fajta zsigerből érzi mi kell a nőknek…tíz nőből kilenc egyből a bugyijába élvez, ha meglátja… Én mondom, már sok férfit leápoltam, de azok csak hímnemű díszpintyek voltak, akik minden mögött vaslogikát kerestek…Lelkecském, ez az ember férfi a javából. Ez úgy gerincre vágná magát, mint annak a rendje….úgy lepókhálózna kegyednél, hogy a szpájdermen csak egy kis göthös tarantulla mellette....
- Na, de Elvirám, moderáld magad az Isten szerelmére, látod, milyen zavarba hoztad szegény kislányt, még a blúza is belevörösödött…
- Jó, de hadd fejezzem be, ez az ember aranymaszatom, tetőtől talpig végignyalná magát, láttam a szemein, zabálta minden mozdulatát, amíg maga kiszolgálta a nehézfiúkat olyan sóvár tekintetetet én ebben a büdös életben még nem láttam…ne tudjak innen felkellni a mankóm nélkül, ha hazudok….
- …..ööö izét a…köszönöm a felvilágosítást…de ki az a szpájdermen

- Egy kisképregényhősöcske, a kiunokám bújja éjjel nappal az ilyeneket, mikor nem kell lovagoltatnom a hátamon….. irigylem magát…oda vagyok meg vissza..az én megboldogult Lajosom sosem nézett így rám.. inkább nézegette a pohár fenekét…
- Mégis nem fejeznéd már be drágám, én is kapjak már egy kis levegőt, üljön le kedveském ide közénk, fogyasszon valamit velünk, két nyugdíjas öregasszonnyal..
- Köszönöm, nagyon megtisztelő, de a főnök nem szereti, ha leülök a vendégek közé..
- Nem kell lepaktálnia velünk.. ne féljen mi majd megvédjük.. vérmes amazonok vagyunk..
csak hallgasson ide. jót akarunk magának.. nem vagyunk mi kerítőnők. .én tanárnő voltam harminc éven keresztül. Láttam én megbolondulni eminens diákokat, akik egyik napról másikra alulmúlták még a legrosszabbak teljesítményét is…tudom mit beszélek.
- Dehogy tudod Mártikám, én az egészségügyben dolgoztam.. láttam komoly dokikat, meglett férfiakat , akik úgy elvesztették a fejüket, hogy annál jobban már csak az állásukat vesztették el….
- Ne haragudjanak…, de én is elvesztem az állásomat, ha sokáig ülök maguk között. Ugye megbocsátanak, ha most…
- Ez magának ááálláss, kedveském? Hisz ez csak robotolás, gondolom estére bedagad a bokája a tűsarkúba…miért tetszik ilyent hordani.. biztos a nagyobb forgalom miatt kell....
- Igen, azért hogy tetszettek kitalálni… de itt legalább nem kell korán kelnem és hétvégeken szabad napos vagyok..
- Mindennnek van előnye és hátránya is, mindenesetre, ha összejönnének a fiatalemberrel részletes beszámolót kérünk…

- Amúgy két gyerek boldog apukája…
- Az nem testi hiba, kedveském, … a férfiak nem olyanok mint mi…kevés az aki a gyereknevelésnek szenteli a tyúkszaros életét…Nos, jól elpletykáltuk az időt, gyere Elvirám kapaszkodj belém…
- Viszlát kedveském, jövő héten jövünk a sztoriért, de jó szaftos legyen..most éljen , ne akkor akarjon tombolni, mikor ilyen maga alá pisilósvénasszony lesz, mint a konzervatív barátnőm…
- Na, most te kabbe, de a kettes mellbimbómat….



III.

- Szia, bemehetek.. tegnap este nem értem rá…. nem kell valamit segíteni?
- Ha már így megkérded, a mosógépem nem engedi ki a vizet, dugulás vagy ilyesmi..…
- Ne essünk neki… biztos kimostad a fantáziádat és túl piszkos volt…
- Bingó.. öné a mikrohullámú sütő, vigye a bánatba!!!
- Mi van veled? Olyan cinikus vagy…történt valami?
- Nem, semmi...
Semmi??? Basszuskulcs… Hisz te mindjárt sírsz…Mi történt???
- Kirúgtak, de ne kérdezz többet, nem tudok még beszélni róla!!!
- Na, ez nem olyan egyszerű, ha mondtál á- t, mostmár mondjál bé- t is…vagy elmondod, vagy elmegyek és moshatsz kézzel…egyszer a jobbal, ha elfáradsz aztán moshatsz a ballal is ...
- Na ne.. ez most nekem túl sok…
- Mondjad, különben megkínozlak, addig úgysem teszek egy tapodtat sem, míg el nem mondod….
- A francba.. úgy szégyellem… szexuálisan zaklattak.
- Ki?? A tulaj?
- Igen…
- És …
- Mit és?
- Szóval nemet mondtál..
- hát nem azzal kezdtem, hogy kirúgtak…
- …és most kilástástalanság és reménytelenség ördögi táncot lejtenek az ágyad körül és alig alszol…
- …Igen, miért kell ennyire belémlátnod???… de ez a kisebbik baj…A gyerekeim megéreztek valamit, mert állandóan kérdezgetnek…
- Mert te is, mint minden anya richter skálákat szültél ..
- Már nem tudom meddig bírok jópofát vágni előttük…
- Nyugi, rendbe jön minden… most sírjál nyugodtan, engedd el magad, várjál hadd öleljelek meg…
- Kösz…
- Na ennyi elég volt… jóból is megárt a sok..
- De hisz még csak most kezdtem…
- Nem érünk rá…csapjunk a lovak közé bébi, írj néhány életrajzot és küldjed szét a szélrózsa minden irányába…hülye, aki ilyen munkamániást nem alkalmaz…menjünk szerelni, sajnálkozni ráérünk két köbméter föld alatt… töröld meg a taknyos orrodat és kész…addig én kitámasztom a mosógépet… Mellesleg iggló már nagyon türelmetlen, mondtam, hogy szálljon le rólad, úgyis dilis vagy, de nem hiszi el, hiába bizonygatom… azt hiszi én akarlak megdugni…
- Kabbe!!!
- Ezt hol tanultad, ilyen úrinő bazmeg és így beszél.. na szokjál le róla, de most rögtön.. egy valami nem áll jó neked.. a vulgáris beszéd…


Na gyere már elaludtál…ne álljál ott, mint szent a falu végén… hozz egy lámpát, mert nem látok szart se!
- Viszem, amint megtalálom…
- Siess!!
- Itt vagyok…
- És a csavarhúzó, pajszer az neked smafu?.. pattanj már, .. szedd a lábad…szikét nővér, törlést nővér.. nővér szívást!!!…Na, ne haragudj ki kell másznom. innen, . ehhez ki kell magam röhögni…Nővér, süket maga, szívást…….
- Úgy leszívlak, hogy behorpad a hátad, te ..
- Na ez már tetszett, újra a régi vagy… folytathatjuk a munkát nővér, és meséld el addig a sztorit, mert biztos nem olyan vészes, mint ahogy beállítod. Hogy kezdte a görény, lesmárolt.. vagy mindjárt a farkát mutogatta?

- Te perverz vagy…Te ezen akarsz élvezkedni?!.
- Na meséld el, addig legalább nem unatkozok munka közben!
- Hát, ahogy mosogattam tegnap este, egyszercsak hátulról nekem dörgölőzött, először csak azt hittem, hogy nem fér el a folyosón, mert elég szűk ott a hely, de aztán már a csípőmet simogatta és és belelihegett a tarkómba... úgy megijedtem… kiesett a pohár a kezemből.. és még volt pofája heccelődni , hogy a törött poharat hozzáírja a számlámhoz és fizethetek természetben.
- A mocsadék, alul értékeltem, nem tudtam, hogy még humorérzéke is van… aztán?
- Aztán megtöröltem a kezem, hogy időhöz jussak, mert úgy leblokkolt az agyam, hogy hirtelen nem tudtam mit is kell ilyen esetben tenni. Pofon vágom? Ott marad a három havi fizetésem, mert már annyival lógott… kicsit bohóckodtam…. mondtam.. hogy lehúzom a redőnyöket… kivettem gyorsan a pénzt a kasszából és kirohantam az üzletből....

- Addig ő? Újságot olvasott?
- Visszagombolgatta magára a nadrágját, mert már bokáig letolta.. és „lerohattkurvázott” ahogy a száján kifért….
- Ez megy nekik, minden kikosarazott pasasnak ez az első számú fegyvere.. lehet már teríti a koholt részleteket rólad a haverjának…ennyivel tartozik az önérzetének…vagy csak simán kussol..
- Már nem érdekel az ilyesmi.. már jobban is vagyok, hogy kiadtam magamból..
- Na fel a fejjel, egyenesbe jössz, ne félj.., .
- Kösz, …lehet találok valami gettó- munkát, az is megteszi néhány hónapig..
- Na, most pedig visszavarrjuk a beteget…
- Profeszor úr, most operálunk vagy boncolunk?
- Jó szakállas vicc, de most eltekintek tőle… Operálunk nővér, vagyis én operálok…
méghozzá hanyatt fekve…és milyen szép asszisztenssel…. Még ilyen hülye orvost… szeretlek..

- Ezt már sokszor mondtad… olyan jól hangzik a szádból azzal a játékos hangsúllyal…
- Mondom: sze- ret- lek és most komolyan beszélek… megőrültem, amióta ez az iggló- bassza meg- már én is így hívom, bejött a képbe.. totál ki vagyok akadva.. mekkora vadbarom vagyok..nem tudok másra gondolni csak rád, már nem alszok, nem eszek, csak itt őriznélek, melletted lennék állandóan...
- Neee. Kérlek.. kérlek.. hadd abba, hadd abba… itt hagyjuk abba…ne nézzél rám így!
- Mitől félsz? Magadtól? És ki tudná meg, én már nem bírom magamban tartani… becsavarodtam… ha nem lenne kezed, lábad akkor is szeretnélek, ha olyan csúnya lennél, hogy mindenki elfordulna tőled… én akkor is szeretnélek, ha beteg, elesett, gyámoltalan lennél, ott ülnék az ágyad mellett és ápolnálak.. imádkoznák érted.. felfogtad, hogy mekkora súlya van ezeknek a szavaknak?
- Fájnak ezek a szavak, tudod, hogy tudnak fájni a szavak.. úgy ütnek, hogy inkább korbáccsal verjenek, mint szóval… és tudod mi tud fájni a legjobban: a hiányuk.. a szép szavak hiánya.. hogy attól akitől vártuk soha nem kaptuk meg .. …

- Ne bőgjél! Örülnöd kéne, hogy valakitől mégis megkaptad…és nem kell, hogy viszontszeressél, tudod mit jelent nekem, hogy végre kimertem nyögni, már ezt megköszönöm, , mert már fél éve érett bennem.. de olyan szamár vagyok.. úgy be tudok szarni a nézésedtől, mint egy óvodás gyerek.
- Ezt nem akartam… ne haragudj.. köszönöm, hogy elmondtad… mennyivel jövök a szerelésért…ez a rohadt mosógép megölte a barátságunkat, megölt bennünket…szikrát dobott közénk..
- Ez a válaszod?!…Még élcelődjél, remélem jól megfigyelted, hogy kell javítani….mert legközelebb….na hülye vagyok, bocs, bármikor szólj ha segítségre szorulsz…
- Már nem fogok, nem akarlak tönkretenni.. szükség van rád otthon..

- Várjál, még valamit el kell mondanom… emlékszel, mikor elmesélted, hogy a fiad belázasodott az iskolában és te elkéredzkedtél munkából még mielőtt értesítettek volna, vagy mikor a lányod leesett a mászókáról, az óvónő nem értette, hogy két perccel előtte érdeklődtél , hogy minden rendben van- e körülötte?…te megérzed , ha valami bajuk van…

Tegnap este jöttem hazafelé.. és mit mondjak elégedett ember lehetek, tudod, hogy jó a hátterem.. fütyörésztem.... sütött a nap.. egy szuper vidám számot hallgattam és nem tudom hirtelen, de rámjött valami megmagyarázhatatlan fájdalom… Le kellett állítanom a motrot, bőgtem a kormányra borulva, mint egy szarosgyerek és nem értettem miért? …Összeszorult a szívem, a torkom… és miattad , én megéreztem, hogy veled történt valami, átéreztem a szomorúságod.. érted? Most elmegyek… ne haragudj, hogy kipakoltam…többet most nem tudok mondani…
Hasonló történetek
3707
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4120
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mária de la Cruz ·
Sziasztok, :heart_eyes:
úgy vélem vannak szavak, amelyek nemcsak gondolatban, de leírva is szépek. Ezen egyike a "köszönöm.":)


Corvin ·
Ez valahogy eddig elkerulte a figyelmem..orulok, hogy most olvashattam..
(Merre jarsz, ahol a madar sem jar, hogy ritkabban latni teged?- remelem ennek irod a kovetkezo fejezeteit..::))
Mária de la Cruz ·
Ja, mint a vöcsök, úgy írtam, de három pohár víz lement minden mondat után. Kicsit racionálisba mentem, de most kac-kac.
Ha ha reméled, akkor már ketten vagyunk.Köszi.:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: