Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A futtató

Talán azzal kezdeném, hogy igaz, csak egy pár éve vagyunk házasok, de örökké pénzszűkében voltunk. Összedugtuk a fejünket, és arra az elhatározásra jutottunk, hogy prostinak állok! Ezen, nagyon sokat vitatkoztunk, de a párom is belátta, hogy egyenlőre nem tud más megoldást. Végül azzal állt elő, hogy van egy jó ismerőse, aki lányok futtatásával "foglalkozik", beszél vele.
Mikor elmentünk hozzá, tisztában voltam vele, hogy mi vár rám.
Egy térdig érő ballonkabátféle volt rajtam, alatta semmi.
A szobába érve, a férjem kioldotta az övet, és ott álltam teljesen meztelen.
- Te elmehetsz, szerintem mindent megbeszéltünk, majd hívlak, ha szükség lesz rád.
Mikor kettesben maradtunk, kőrbe járt, nézegetett, mint a lovat a vásárban, megmarkolta a melleimet, majd egy hirtelen mozdulattal a pinámba nyúlt, és megkérdezte:
- Ugye, tisztában vagy vele, hogy kurva jó nő vagy? Hányan dugtak már meg?
- Idáig csak ketten.
- Hát, ezt nehéz elhinni. De mesélj, ki volt az első?
- Volt egy fiú, akivel, nagyon szerelmesek voltunk. Sajnos, elköltöztek, fájó szívvel, de el kellett válni egymástól. Hosszú idő telt el, mire új kapcsolatot létesítettem, minden áron le akart velem feküdni, de közöltem, hogy legközelebbi ilyen kapcsolatom, csak a férjemmel lesz. Hát, hogy megkaphasson, elvett feleségül.
- Hű, de romantikus! Mindjárt elsírom magam! Azt jobban elhinném, hogy már viszketett a plöcköd, vagyis vártad már, hogy valaki megdugjon?




- Ezt azért kikérem! Inkább beszéljünk arról, hogy mi lesz a dolgom.
- Ahhoz, hogy az utcára menj, ahhoz túl jó nő vagy. Azt már levágtam, hogy baszni szeretsz. A szopással hogy vagy?
- Ha a férjemnek nem állt fel rendesen, akkor addig szoktam szívni, még rendesen meg nem keményedik.
- Tudod mit? Szopjál le, és eldöntöm, mi legyen veled!




Tudtam, hogy előbb utóbb sor kerül rá, így egyáltalán nem volt váratlan ez-az ajánlat. Csak kissé elszégyelltem magam, mikor a következő tőrtént:
Nagyban szoptam, mikor váratlanul nyílt az ajtó, és mint később megtudtam, a legjobb cimborája jött be. Abba akartam hagyni, de ráhúzta a fejemet a farkára, miközben tovább szopatott a haverjával beszélt, főleg rólam.
- Nos, mit szólsz a legújabb kurvámhoz? Mit szólsz, egy ilyen nőből akar kurvát csinálni a férje. Nagyon jól szopik, majd kipróbálod, egyelőre érd be a csöcseivel. Ugyanis úgy döntöttem, egy ideig az én kurvám marad.
Pont mikor a számba élvezett, éreztem a melleimen a hapsi kezét.
- Nem rossz! Szívesen felpróbálnám!
- Hátrább az agarakkal! Mint mondtam, egyenlőre az én lyukam marad.




Közölte, hogy kb. egy hónapig vele maradok, utána eldönti, mi lesz a további sorsom. Ugyanis általában, havonta új csaja van, rajtam múlnak a továbbiak, majd elküldött zuhanyozni, és úgy flegmán közölte:
- Jól mosd ki a pinádat, meg akarom baszni!
Úgy látszik, nagyon jó hatással lehettem rá, rengeteget keféltünk, már nem zavart, ha közben jöttek-mentek.




Kb. 3 hét telhetett el, amikor egyik éjszaka arra ébredtem, hogy nyalja a pinámat. Amennyire csak tudta, széthúzta a lábaimat, a nyelvét szinte teljesen benyomta, úgy kényeztetett. Az élvezettől nagyokat nyögtem, a nyelvével elélveztetett, "jutalmul" olyan szopásba részesítettem, hogy napokig sajogtak a tökei.
- Lassan letelik az egy hónapod! Arra gondoltam, mi lenne, ha még egy hónapot maradnál, és közben, felügyelnéd a kurváimat?
Amiket idáig halottam, ezt vehetem megtiszteltetésnek is, hisz ennyi idő alatt, már egy jó pár csajt kidobott.




Annyira összeszoktunk, hogy rábeszélt a válásra, és már évek óta együtt vagyunk. Sokszor a haverjával hármasban csináljuk, addig ugyanis nem hagyta békén, amíg meg nem kefélhet. Sokszor televerik a számat és a pinámat, úgy nézek ki olyankor, mint egy két lábon járó gecibaba.

Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
A "plöcök" valami tájszó? Az írás nem tetszett.

LoganNeran ·
megmondom őszintén az alapsztori nekem tetszett, de jobban ki kellett volna fejteni. ez nagyon tömör és sokat veszt az élvezeti értékéből így.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: