Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A forgatás 2.

A forgatás 2.


*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Írta: Bonfils (emale@bonfils.com)
http://www.asstr.org/~bonfils/
2001. január 27.

Fordította: Pavlov (pavlov.urasag@gmail.com)
2005. december

Az itt leírtakat otthoni kipróbálásra egyáltalán nem javasoljuk, de ha mégis megtennéd, dobj róla egy e-mail-t... :>

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*


Becky érezte a punciját. Igen, még mindig nedves volt. Nagyon is. De maszturbált még egy kicsit. Az ajkacskáit és a csiklóját masszírozta, néhány ujját jól be-bedugta magának. Nem tudta, miért. Talán hogy felizgassa Jacket és a többi férfit. Nem érdekelte. Teljesen kibontakozott.
- Mehet? - kérdezte utoljára a rendező.
- Mehet - suttogta Becky, és fel akart kelni.
- Ne, ne állj fel - mondta a rendező. - Jack majd megmutatja, mit kell csinálnod.
A lány leült a karosszékbe, és Jackre nézett, aki anyaszült meztelenül szorongatta előtte a farkát. A kamera surrogni kezdett, és Jack odajött hozzá. Kemény farka minden lépésnél himbálózott.
- Rajta, Jack - kiáltotta a rendező.
És az egész olyan hirtelen történt. Jack megragadta a karját – keményen, már majdnem fájt. És a következő pillanatban felkapta a székből, és négykézláb a szőnyegre helyezte.
A férfi lassú, fenyegető mozdulatokkal lépett mögé. Még mindig a farkát szorongatta, hogy keményebb legyen. Az operatőr körbejárta őket.
Jack a lány mögé térdelt, és mohón a puncijába szimatolt. Aztán nedves nyelvével az ajkaira támadt. Hangos, szürcsölő mozdulatokkal kóstolgatta. Becky pedig csak izgett-mozgott előtte az izgalomtól.

Jack felállt. Farka lüktetve, harcra készen ugrott előre, a férfi pedig megfogta a tövét. Az operatőr melléjük mászott, ráközelített Becky puncijára. Már csak a rendező utasítására vártak.
Aztán Jack a farka dülledt végét Becky puncijához illesztette. És lassan, nagyon lassan becsúsztatta kőkemény farkát a lány puncijába.
- Ohhh – suttogta a lány, és végre az egész fasz benne volt. Jack lassan majdnem teljesen visszahúzta. És amikor Becky már majdnem elájult a vágytól, Jack végre baszni kezdte. Hosszú szerszámát ki-be tologatta a lány égő puncijában. Kemény, követelőző ritmusban dolgozott, hosszú, mély lökésekkel.
Jack lány makkja tovább növekedett a lány belsejében. A fasz minden egyes centijét érezte. Érezte, hogy a pénisz növekszik, érezte túlzott merevségét. Érezte, hogy szemérmetlenül mozog és forog bársonyos puncijában.

Lihegni kezdett, és ujjaival a puha szőnyegbe vájt. A kemény szerszám égő belsejében ugrált, és a lány érezte, hogy saját nedvei kezdenek kifolyni. Benedvesítették punciját, végigfolytak a férfi faszán egészen a zacskójáig.
- Bassza meg! – kiáltotta a rendező. – Ez nagyon jó! Kibaszott jó!
A lány lábai között ott surrogott a kamera. Olyan hangja volt, mint egy rossz vibrátornak, és ettől minden összemosódott előtte: forró puncija, Jack farka, ami őrülten kefélte, a rendező, aki olyan dolgokat kiabál, amit Becky már nem is értett. Túl közel volt már az orgazmushoz, hogy bármi mást is felfogjon.
- Bassz meg - sziszegte újra és újra. - Bassz meg, Jack. Bassz meg azzal a gyönyörű farkaddal.
És Jack begyorsított. Fáradhatatlan farka az egyszerű, lüktető vágy fegyvereként fúródott a lányba. És Becky teste megfeszült egy pillanatra, ahogy végre elélvezett.
- Óóóó igen - üvöltötte. - Igen!
Az orgazmus legyűrte, remegett, és ahogy csak tudott, az előtte lévő kanapéba kapaszkodott. Vágyainak forró nedve folydogált belőle, ahogy puncija összeszorult Jack pumpáló farka körül.
- Ez elélvez – kiáltotta a rendező. – Vedd fel!
És ahogy Becky tehetetlenül vonaglott a gyönyörtől, az operatőr az arcára közelített. A lány hallotta, hogy Jack morog a vágytól, és érezte, hogy a farkát újra meg újra belémeríti. Mostmár hosszabbnak, és könyörtelenül keménynek érezte. Acélkemény lökéseivel, ritmikus mozgásával olyan volt, mint egy hatékony gépezet, ami örökké baszni tudja…
- Engedj oda engem is, a kurva életbe.
Ez a rendező hangja volt.

Becky a férfi övcsatjának kattanását hallotta, aztán a zipzárján, és ahogy letolta az alsónadrágját. Ránézett a rendezőre. A férfi szeme tágranyílt, kemény farka elállt a testétől. Vágyakozva nézte, ahogy Becky és Jack kefélnek, lassan hátrahúzta a fitymáját, amitől előbukkant nagy, lila makkja.
- Jack – mondta rekedten – menj arrébb.
Becky érezte, hogy Jack milyen lassan – vonakodva – húzza ki belőle hosszú, nedves farkát. A rendező lihegve ment oda hozzá. Kaján mosollyal szorongatta kemény farkát.
- Oké – mondta az operatőrnek. – Na ezt vedd fel!
Gyors mozdulattal megfordította Beckyt, és hanyattdöntötte a szőnyegen. Aztán a lábai közé hajolt, lüktető farkát a lány puncijához illesztette. Erősen belényomta a makkját.
- Oooh – nyögte Becky.
A rendező állatias nyögéssel kihúzta a lányból a makkot. Az operatőr a puncira közelített. A rendező újra meg újra benyomta a farka hegyét, Becky pedig izgatottan vonaglott előtte a padlón. Jack leguggolt mögöttük, és maszturbált.
- Akarod? – sziszegte a rendező. – Akarod ezt a faszt?
Becky hangosan felnyögött, és bólintott.
- Igen – kiáltotta. – Akarom. Bassz meg!

A rendező szétterpesztette a lány lábát. Első lökésével az egész farkát Becky puncijába nyomta. A lány úgy érezte, hogy teljesen megnyílik a férfinek. A merev szerszám olyan volt, mintha egy állat támadna rá, mintha meg akarná hódítani primitív vadságával, mintha szét akarná szaggatni szegény húsát.
- Aaah – nyögte a férfi. – Kibaszott forró…
Becky lökést kapott lökés után. Hagyta, hogy a férfi megbassza, hogy kiszórakozza magát vele. A csontkemény fasz gyors, mély lökésekkel baszta a punciját. Átadta magát a férfinak, még sosem élvezte ennyire a szexet. Az operatőr körülöttük sétált, közben meg Jack kaján mosollyal szorongatta hosszú, merev farkát.
A rendező begyorsított. Kemény dákója teljesen átjárta Becky nedves alagútját, a lány ettől hálásan felzokogott. Hallatszott, hogy a szétnyílt, éhes punci hogy cuppog minden egyes mozdulatnál.
A rendező mélyen Becky szemébe nézett, és érezte, hogy a lány puncija forrón összeszorul a farka körül. És újra meg újra belényomta dákóját. Becky puncija remegett, és a lány végre sikoltozva elélvezett.

Az operatőr lábujjhegyen állt, hogy mindent felvehessen, miközben Jack keményen maszturbált: lassan tiszta cseppek csöppentek belőle a szőnyegre. A rendező farka őrülten rángatózott, készen állt az ejakulálásra.
Aztán végül kihúzta Beckyből.
- Jól van, nesze – kiáltotta, az operatőr pedig a csillogó, nedves faszra fordította a kamerát.
Jack odajött hozzájuk, és Becky felült: a két férfi az orra előtt verte a farkát.
- Igen, ez az – suttogta rekedten. – Verjétek rám.
- Aaah – kiáltotta Jack. A farkában a mély lüktetés kitört. Spermája kispriccolt a farkából. Hosszú, vastag sugarakban folyt ki a forró anyag. Becky kinyitotta a száját, és érezte a forró, sós áradatot.
- Ohhh – kiáltotta a rendező, és ő is elélvezett. Érezte, ahogy a sperma végigrohan merev farkán. A folyékony, forró massza végigfolyt Becky arcán, egészen a nyakára és a mellére.
A férfiak szorongatták még farkukat egy kicsit, és sikerült néhány lusta, fehér cseppet a lány nyelvére is juttatniuk.
Végül Becky meghallotta, hogy a kamera surrogása leállt. A díszlet elcsöndesült. Az operatőr elpakolta a kamerát.

Jack és a rendező tisztára törölték magukat papírzsebkendővel, és felöltöztek. Becky is felkapott egy csomag papírzsebkendőt, letörölte a testéről a spermát, és kiment az öltözőbe, hogy felvegye hátköznapi ruháját.
Amikor elkészült, valaki kopogott. Az operatőr állt odakinn.
- Azon gondolkodtam... - kezdte habozva -, hogy mindjárt hét óra, szóval...
- Szóval? - kérdezte Becky.
- Szóval ha nincs estére programod - folytatta a srác - elmehetnénk vacsorázni.
Becky felnevetett.
- Jó ötlet. Aztán kitalálhatjuk, hogy mit csináljunk utána.
Az operatőr mosolyogva karonfogta, és elindultak.
- Hát ha nem jut semmi az eszünkbe, van itt egy film, amit megnézhetünk.
Becky hangosan felnevetett, és az utcai lámpák fénykörében elhagyták a stúdiót.
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
alexandra83 ·
:heart:

Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és a Google +-on is elérhettek!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: