Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A bűntudat öl

Korábban írogattam nektek sok féle érzésről,(és még fogok is) de a bűntudatról még nem. Pedig talán ez a második leggyakoribb érzés, mert túl könnyű megbántani másokat, viszont kijavítani, sokkal nehezebb...
-Figyelj! Beszélnünk kéne.
-És... Miről?
-Hát tudod, azt mondtuk, hogy ha valamelyikünk már nem szereti úgy a másikat, akkor szólunk egymásnak.
-Igen. És?
-Hát... Én most... szóltam.
A fiú a lány szemébe nézett, hogy megértesse vele, most őszintén vége. A lány lehajtotta a fejét, majd picit később könnyes szemmel nézett vissza a fiúra. Ezután elváltak. A fiú -ekkor még- megkönnyebűlve, a lány fájó szívvel tűnt el a ködben. Így távolodtak el egymástól, de nem örökre. Éjszaka mindketten csak egymásra tudtak gondolni. Egyikükben hiány, másikukban bűntudat...

-Utállak! -mondta a lány a fiúnak, mikor újra találkoztak. Most a fiú nézett lehajtott fejjel, s nagyot sóhajtott. A lány lehelete forró tűzként szállt a hideg levegővel a fiú arcába, s aztán sírni kezdett, és elszaladt.
-Várj! Kérlek!
A bűntudat felerősödött a fiúban és a lányra is rátört ez a fájdalmasan furdaló érzés, amiért ezt mondta. Hiszen tudta jól, a fiú nem tehet róla, hogy már nem érez iránta semmit. A fiú viszont úgy érezte, igenis tehet róla. Miért nem tudta tovább szeretni?!

-Várj! Beszélnünk kéne.
-Tudom. Figyelj...
-Sajnálom!
-Igen. Én is.
-tudod. Hiányzol!
-Ezt most miért mondod?
-Mert így van.
-És gondolod, hogy talán...
-Újra...
A lányban boldogság repdesett, de a fiúban még mindig bűntudat, mert nem érezte azt a hiányt, és szeretetet, csak magára erőltette, mert úgy érezte: Így helyes...

Pár nap múlva este felhívta a lányt.
-Szia! Hogy vagy?
-Hmm... megvagyok. Te?
-Háth... én is...
Még beszélgettek egy darabig, de a telefon beszélgetés végén:
-Szija és... Szeretlek!
-ömm.. Szia.
a fiú nem mondott többet, csak letette. A lányban furcsa érzések kavarogtak. A fiút Lassan széttépte a Bűntudat...

-A múltkor, amikor telefonon beszéltünk..
-igen?
-Én mondtam, hogy szeretlek, de... te csak azt mondtad szia...
-Tudom.
-És... miért?
-Én...öö... Szóval én.
-Nem szeretsz?
-Nem.
-Akkor most újra vége?
-Nem.
-Nem értelek.
-Úgy érzem szeretnem kell téged, és szeretni akarlak. De nem megy.
-Ha nem szeretsz, szerintem nincs értelme...
-Ne! Ne mondj semmit! együtt maradunk és kész!
A lány egy elhúzott mosollyal viszonozta a fiú keserű csókját...

-Szeretlek! - mondta a fiú.
-Én is téged!
Csendben összeborultak, és csókolózni kezdtek. De hirtelen egy zokogó hang szólalt meg mellettük.
-Tudtam, hogy ez lesz! Nem szeretsz. Tudtam, hogy ez így nem fog menni!
-De én...
-Nem számít -és a lány délibábként olvadt bele a távolba ezen a forró májusi napon. A bűntudat újra feléledt benne, mert hagyta, hogy folytatódjon ez a hazug kapcsolat...

A fiú csendben ült a szobájában, mikor csengettek. Ajtót nyitott. A lány állt ott, elveszedten, egyedül, könnyes szemekkel.
-Szia.
a lány nem szólt semmit, csak beljebb lökte a fiút, és bezárta a háta mögött az ajtót.
-Miért jöttél?
A lány még mindig némán állt. Hirtelen előrántott egy pisztolyt a háta mögül, de a fiú elkapta a karját, és a lövés a mennyezetet találta. De a pisztolyt a dulakodás közben megfordult. A második lövés a lányt találta el. Lassan hanyatlott a földre, s hosszú kínok között vérzett el. A fiú könnyes arccal, és rémülten tartotta. Nem tudott gondolkozni. Olyan gyorsantörtént az egész, hogy nem jutott eszébe mentőt hívni. A lövés halálos volt, és pár perc múlva ott térdelt a földön, s karjai közt a vérben úszó, halott lány. Este eltemette a kertbe a lányt is és a pisztolyt is. Hiába mosta a kezét a vér csak az emberi szemek elől tűnhetett el. De a lelkében örökre ott maradt a nyomasztó bűntudat jeleként...
Hasonló történetek
4167
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
4233
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
keco ·
Háth... pedig sok fiatalban ott van néha az a kínzó érzés, mikor úgy érzik hogy "ha nem szeret nincs értelme", de ha mással látja a fiút akkor sokkal szörnyebben érzi magát. Egyetlen megoldásnak azt érzi ha megöüli a fiút és aztán magát is. Tudom hogy ez télleg vicces így és eltúlzott, de épp arra volt ez a véres példa hogy mennyire fáj ez az érzés, hogy még halállal is végződhet... Amúgy így vissza olvasva télleg kicsit rövidke és összekapott... legközelebb próbálok többet beleadni:) köszi a kritikákat...

keco ·
gyájj te miket írtam 14 évesen xDDDD

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: