Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A bicikli verseny, meg a fénykép.

A falut már régóta híressé akarta tenni a polgármester ezért határozta el, hogy létrehoz egy versenyt, ami csak ebben a faluban kerül megrendezésre, sehol máshol a világon. Lezáratott néhány kis utcát, az árokpartokra szalmabálákat hordatott, és állítatott, hogy a kisodródó versenyzők, akik különben biciklivel száguldoztak, ne okozzanak balesetet a nézők között. Ez a munka mindössze egy napot vett igénybe. Az így elkészült pálya madártávlatból négyzetre hasonlított. Másnap már a bátor jelentkezők jelentkezőlapjait gyűjtögették a templom előtt, az erre kijelölt lelkes falusiak. Akadt közöttük fiú, és elég meglepő ugyan, de leányka is! Nem is egy... A jelentkezők között ott állt sorba Zsolti is, aki ekkor még nem vágott disznót. Csak jöttek a biciklisták, olyanok is benevezték csemetéiket, akik épp csak össze tudták kaparni a pénzt egy rongyos járgányra. Így összesen végül harmincan lettek az indulók. Még azon az estén felkereste Zsolti a polgárok mesterét, és letett az asztalára tíz tízezrest. Szóval megbundázta a ravaszdi hogy ő nyerje meg a versenyt.

- Ennyi elég lesz, vagy a nővéremet is szeretné megkapni éjszakára? - kérdezte a
fiú.
- Nem, ennyi elég, és a nővéredet minden este az ajtóm előtt akarom látni! - felelte
a polgármester.
- Nem gond, de csak ha én elvégeztem vele, azután hozom ide!

Az éjszaka leple alatt, a polgármester emberei különböző szerszámokkal "megjavították" a versenyzők egy helyre gyűjtött járgányait.

És eljött a verseny napja. Még sátrakat is állítottak, ahol szendvicseket, üdítőt, és nyalánkságokat lehetett venni a nézőknek. Több ilyen sátor is állt a közelben, az egyik pont a pálya mellett, közvetlenül a szalmabálák "tövében". Ebben a sátorban egy gázpalack pihent barátságosan. Itt sütötték a lángost. Ekkor már nagy volt a tömeg, mozdulni is alig lehetett. A palackos sátornál ácsorgott Andris, és Tomi is (őt ekkor még nem ölték meg).
András ránézett a sátor pozíciójára, és a palackra:
- Te Tomi! Húzzunk innen egy kicsit odébb! Rossz előérzetem támadt!

Ahogyan lassan dél lett, már a versenyzők is felsorakoztak a rajt mögött. Milyen érdekes, Zsolti indult az első helyről! Ötösével álltak sorba, és izgatottan várták a fiúk, és a kis leánykák, hogy eldördüljön a pisztoly, ami a rajtot jelzi. Egy hozzáértő szemnek meglepő lett volna az a sok javítás, amit egyébként a versenyzők nem vettek észre. Zsolti biciklijét kivéve, mindegyik jármű rendelkezett néhol fűrész okozta sérülésekkel, sőt az egyiken még egy különös szerkentyű is éktelenkedett. Olyan volt, mint három össze- ragasztott szivar, egy vekkerrel megtoldva.

Szörnyű tény ugyan, de nem volt senkinek a faluban pisztolya, ezért a vadászt kérték meg rá, hogy lőjön az égbe. Puskával. Belehelyezte a töltényt, ahova bele kellett. A gyerekek feszülten figyelték minden mozdulatát, majd mikor végzett a töltéssel, az útra szegezték tekintetüket. A vadász célzott, majd meghúzta a ravaszt. Iszonyatosat csattant a puska mikor elsült. Szegény kislányok közül néhány azonnal megsüketült, megint néhány viszont fejétvesztve pattant le a bicajáról, és páni félelemben ugrált át a bálákon. A többség azonban őrült iramban indult neki a versenynek. Zsolti rajtolt a leggyorsabban, és el is húzott a többiek elől. Őt követte még három fiú, és hét lányka. A többiek hátul taposták, gázolták egymást. Fordultak fel a biciklik, ordibáltak a versenyzők a fájdalomtól, ahogyan az arcukba mélyedt a támasztó, meg a pedál. Néhányan kiszakadtak ebből a káoszból. Az egyik egy fiú volt, Márknak hívták. Iszonyatos erővel tekert, fel is gyorsult kellően, de ekkor reccsenést hallott alulról.

Mikor lenézett, akkor látta csak, hogy biciklijének váza eltörött. A gyerek fékezni akart, de kirepült alóla a járgány hátsó fele. Márk a kormányos résszel együtt átszakította a bálákat egy helyen, és a nézők közé csapódott, utcát csapva köztük. A rémült nézők sikongatva taposták egymást. Több idősebb néni, és bácsi is lenyelte protézisét, ami kettétört az ütközéstől. Amúgy több gyereknek is "véletlenül" így járt a járgánya. Látni lehetett volna az égből, ahogyan egymás után szakítják át a bálákat.

Zsoltit üldözőbe vette egy csaj. Gyorsan tekertek, és elérték az első kanyart is. Fordultak be, de Zsoltinak csalódnia kellett, mert a lány is bevette a kanyart. Lassan mellé ért, és középső ujját a fiú felé mutatta, és a nyelvét is kidugta. Szép rózsaszín volt... szóval majdnem megelőzte, de ekkor a lányka egy hangos kattanásra lett figyelmes, és észrevette hogy az első kereke kiszakadt a helyéről. Előrebillent, és arccal az aszfaltra esett, majd csúszott néhány métert. Üvöltve feltápászkodott, és körbepillantott. Arcáról levált a bőr, és cafatokban hevert odébb, a bicikli roncsai mögött. Nyitott szájából ömlött a vér, és ijedten vette észre, hogy a nyelvét is leharapta, és az úton hagyta. Ezt a képet látta utoljára, mert a többiek már nem tudták kikerülni, és szarrá gázolták. derekán kirepedt a bőr, és belei beterítették az út egy részét. Egy fiú is elesett, neki az agya maradt az úton.

Csak fogytak a körök, és a versenyzők is. Már csak Zsolti, a szivaros vekkeres csávó, és egy lány ültek még mindig a nyeregben. Az út síkos volt a vértől, nyáltól stb. A vekker csörögni kezdett, miközben a fiú a lányt előzte, a lángosos sátor előtt. Iszonyatos dörrenés rázta meg a falut, és egy hatalmas tűzfelhő szétterült a pályán, és a nézők tengerében. Több háznak az ablaka is kirobbant, kitörött. A gázpalack fütyülve, rakétaként szállt a magasba, majd lángolva a közönség közé esett. Égő, és vérző emberek taposták egymást kegyetlenül. Mindent átitatott az égett ruhák, és az olvadt bőr szaga. A sírás, és a jajgatás meg a káromkodások fergetegében berobogott Zsolti, a verseny győztese és egyetlen túlélője a célba.

A káosz után összetakarították a cafatokat, a megpörkölődött embereket. Ahogyan a Nap ereszkedett le nyugaton, fokozatosan elhaltak a zajok a faluban. Néhány kóbor kutya még talált néhány cafatot...

Zsoltiról készült egy kép, amint diadalittasan kólázik barátaival: Tomival, Sanyival, Andrissal, Dáviddal, Norbival, Petivel. Mindez három éve történt. Ez a kép most egy nőnél volt, aki nyomozó...


Kedves gyerekek!

Ezzel vége az első évadnak, de ne aggódjatok, jövőre folytatódik a történet!
Addig is jön a: Szkifííí!
Hasonló történetek
3705
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
2670
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: