Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A béka meg a remény

A remény mindig itt él az emberek lelkében. Kinek fojtottan, kinek messze világlón. A remény mondja azt, csókoljuk meg a békát, hátha királyfi lesz! Aztán aki nagyon reménykedik benne, szinte beleéli magát... annál nagyobb csalódással fogja elhajítani a békát aki a csók után is csak apró és zöld marad. Persze a békának is megvan a maga reménye. Egyszer, ha valaki megcsókolja, akkor békakirálylánnyá válik, és nem hajítja el. És persze egyre nagyobbakat csalódik ő is, mikor akitől a varázscsókot remélte ember marad, ő pedig ismét a mocsár felé repül szép, íves röppályán. Csalódottan ássa be magát a sárba, és legközelebb elő sem jön, pedig ki tudja, hátha épp az igazi királylány közelít felé?

De persze a remény már annyiszor megcsalta, nem jön elő. Fél. Mitől is? Hát persze, a csalódástól. De a remény addig győzködi, míg végül valóban előmászik rejtekéből, csakhogy újra megcsodálhassa a magasból a közeledő mocsarat. Hiába jár kéz a kézben e két érzés, mégis újra és újra hiszünk az elsőnek, aki a másik kezére játssza szerencsétlen emberi lelkünket. És a békákat. De ki tudja? Lehet, hogy a csalódás táplálja a reményünket? Mi lenne, ha minden remény teljesülne csalódás nélkül? Nem értékelnénk annyira azt a néhány királyfit, akik kibújtak a béka bőréből, ugyanis akkor nem csak néhány lenne, hanem jó sok. És akkor a békák sem lennének egy idő után tériszonyosok, és nem járnának békapszihológushoz.

És akkor a békapszihológus tönkremenne és békamunkanélküli lenne. És a béka-adóhivatal is tönkremenne, mert nem tudná rendesen megadóztatni szegény békákat, amiért a mocsár légterében röpködtek és a békapszihológusokat se, mert mint már mondtam volt, munkanélküliek lennének. Szóval kell a remény. És persze a csalódás is. De azért vigyázzunk, nehogy egyszer beteljesüljön egy béka reménye, és miután megcsókoltuk, magunk is békává változzunk!
Hasonló történetek
3863
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3705
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Vannak itt ilyen jók is ? :)
Ez nadon jó :)))))))))

Sztrájk ·
Nohát, igazán örülök, hogy tetszett. Legfőbb előnye a rövidsége.
Szivacs ·
Tegnap kezdtem olvasgatni más írásaid is. Szerintem tehetséges vagy. Nem csak, hogy egy kicsit más prizmán keresztül sszemléled a világot, nagyon jól érezhetôen át is tudod adni.
Majd még olvasgatlak :)
Sztrájk ·
Jól van, olvass csak. Ajánlom inkább a lírákat, mint a prózát.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: