Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

24. fárasztó, avagy dinamizmus egy félős fél bél szintű belefelé

Megvan - kiáltok halkan az oximoronok királynőjében. Sorra veszem belsőségeit. Ugye a méhéből indulok, de nem kifelé a napvilágra, hanem a belek útján befele. Bele fele, hol belefele tömi a perisztaltikus mozgást végző gyomor és nyelőcsöve az élelmiszerek gyömöszölését, pedig még mindig csak a felét látom a belének, vagyis a belének a felét, hogy belefele nyílik ki a bele fele. Mármint a másik fele, nem ez, nem az, hanem az ottani. Vagy ez már a harmadik fele? Bele fele? Ha a fele a belének az egyik, akkor a másik is a bele fele, hol belefele gyömöszöli a perisztaltikus mozgást végző gyomor és nyelőcsöve az élelmiszerek gyömöszölését, pedig még mindig csak a felét látom a belének, lehet már a negyedik bele fele ez, de akkor az már a 8. fél bél.

De ha fél a szegény bele, akkor bele fele pedig csak félig fél, szóval akkor az egy negyed bél, de ha fél, akkor az gyakorlatilag megint csak egy fél bél, mármint egy fél bele fele. De az egyszerű ember honnan a félbélből tudja megállapítani melyik félbélről beszélek éppen. Talán elnevezem Pistikének az egyik félbélt, a másikat pedig Józsikának, de ezek amolyan félbeles dolgok, hogy ne mondjam mindig ugyanazt: belefelesek. De ha már egyszer a küszöbben felesek, akkor azok a bizonyos felesek nem esnek olyan jól, de lehet hogy már kissé belefeles vagyok, de ha feles vagyok akkor még mindig ott tartok, hogy felesek a félbelekben, pedig a belének a felében igazán nehéz felesni, hacsak nincs két faközé kifeszítve! De! Most nincs! Csak az oximoronok királynőjének belsejében kalandozok belefele, hol látom bele fele elsorvadt, hogy melyik fele: Te nem tudod, de én talán igen! Szóval itt a beteg bele fele, hova belefele nyomasztódtatja a perisztaltikus mozgást végző gyomor és nyelőcsöve az élelmiszerek gyömöszölését, pedig még mindig csak a felét látom a belének, vagyis a belének a felét, hogy belefele nyílik ki a bele fele. Mintha olvastad volna ezeket már valahol?! Vagy csak én alkotom az emlékezetedet?

Belefele férkőzök beleid felébe, hogy a beledet fél elembe borítsam? Ilyet mersz rólam feltételezni? Vagy csak beleidet félted? Vagy csak fél beleidet? Ha kettévágjuk beleidet - de ki mondja azt, hogy beleidet? Mármint, hogy több beled van? Mármint, hogy neked! De ez kit érdekel? Engem csak az oximoronok királynőjének a fél bele érdekel, a másik bele másé, mármint a másik fele, mely a bele fele, hol belefele tömi a perisztaltikus mozgást végző gyomor és nyelőcsöve az élelmiszerek gyömöszölését, pedig még mindig csak a felét látom a belének, vagyis a belének a felét, hogy belefele nyílik ki a bele fele.

És én tudom, hogy fél a beled fele az oximoronok királynőjének fél belétől, fél a félbéltől, félbélért bármit megtenne, mert neki valójában csak egy fél bele van, tehát érthető talán, hogy miért is félti azt a fél belét, melybe belefele tömködi a perisztaltikus mozgást végző gyomor és nyelőcsöve az élelmiszerek gyömöszölését, pedig még mindig csak a felét látom a belének, vagyis a belének a felét, hogy belefele nyílik ki a bele fele, mert tömi a perisztaltikus nyelőcső a gyömöszölését, még csak felét a belének, a belének a felét, belefele nyílik a bele fele, hogy miért belefele a perisztaltikus a gyömöszölését, pedig csak felét belének, belének felét, belefele nyílik bele fele, pedig belefele perisztaltikul, felét belének, belének felét, belefele bele fele, de ez már legalább megvan: belefele fele bele, belének fele, felének bele, belefele bele fele. Vagy hova? Belefele, egye fene!
Hasonló történetek
3873
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
2680
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?
angyallány ·
.... :smile:
Tatyis verset akarunk!! Tatyis verset akarunk!! Tatyis verset akarunk!!
Hűűűűha, ez "lázadás"!! :)) :smile:
Hááááááát.... nekem ez túúúl... túúúl... hogyismondjam... izéééé...:) "magasröptű".. :smile:

Nem mondom azt, hogy rossz... de nekem valahogy nem jött be..:(( De azért elolvasom ám a többit is.. :smirk:
naaa... erre már én is azt mondom: "fárasztó" :)) :smile:

Minden jót!
A.
Inopier(Tatyi) ·
ez a baj ezekkel a szövegekkel (egyébként), hogy felolvasásra vannak szánva és így leírva nagyon keveset adnak vissza abból ami olyankor van, mikor bizonyos állapotban ezeket kisebb-nagyobb közönségemnek felolvashatom... egyébként a versekről annyit, hogy most van egy szövegem, azon gondolkodom, hogy feltegyem-e (nah az vers...) majd meglátjuk, egyébként a fárasztókat is több, mint egy héttel később vették észre :(:(:( szóval majd biztos sulikezdésnél megjelenik, ha ma feltöltöm... nah majd meglátjuk... nézegetem még ki hova mit írt be...

minden szépet-jót: Balázs

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: