Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

19. fárasztó, avagy dinamizmus egy emlékezésre

Füstöt hagy az égen a repülő. Bár nem tudom miféle s kivezeti kiféle, lehet egyiptomi hadsereg szállingózik a magas égen, lehet az irakiak akarják megbosszulni kis hazánkon a még le nem dobott atombombát, mely a magyarok legnagyobb találmánya. Emlékezzünk most egy kicsit a rég volt korok újszerű embereire. Ott van példának okáért maga az ember. Elég rég volt, hogy újszerűnek fogták fel - ha felfogták - az állatok, hogy itt valami magasabb rendű lény keletkezett, bár sokszor manapság alattuk vagyunk, mi a nagyra törő emberek. Akkor ott van, hogy ugorjunk az időben egy nagyobbat az általunk középkornak nevezett időszak nagy újítóit, azokat a kedves fejet melengető próféciákkal megáldott küldetéshiányban szenvedő rendalapítókat, akik konkrétan nem tudtak magukkal mit kezdeni, ezért csak írtak egy regulának nevezett szabálykönyvet ahelyett, hogy degeszre turbékolták volna magukat a zsigerek világában.

Az összes egyházatya ezt csinálta, ezek is biztosan. De gondolom az emlékezésben nem kell messzire mennünk újfenn azért a bizonyos geocentrikus kontra heliocentrikus világkép kérdésében. Vitatkoztak ezen a nagyokosok, égettek ezerszámra eretnekeket, de minek is tették: szerintem nem tudják. De a tény bebizonyosodott: nem körülöttünk forog a világ. Kering! Ugrunk egy újabbat az időben: világháborúk. A sok szerencsétlen kit elgázosítottak, emlékezzünk most kissé könnyes szemmel őrájuk is, történetük ismeretlen, az utókor mindet átírja, jelzem: jog nélkül! Ha kicsit az irodalmi életet nézzük ott is valamiféle fejlődést fedezhetünk fel: ókorban alig ment az alfabetizmus, mára meg csak fogalmazni kéne tudni, az írás már adja önmagát. Talán tudok mindkettőt, bár sokan cáfolják fenntartott igazságom, csak gazságnak, nem e-gazságnak vélik betudni. Az irodalom idejében a klasszikus strófák jambikus vagy trocheikus lejtése furcsa képzeteket tart szem előtt. A jövőre mi hagyjuk hátra tudásunk legjavát, javítgatjuk ars poeticánkat, elveszünk a sok Magvető között, de valaki ha emlékszik ránk, egy szál szegfűt letesz sírunkra adózva egy régvolt kor újszerű emberének, megállapíthatjuk: valóban megérte élnünk.
Hasonló történetek
3916
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
4138
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?
Szivacs ·
Egész jó véleménnyel vagyok a véleményedről
angyallány ·
"...Amit ma teszünk... döntés arról, hogy milyen lesz a Világ holnap..." /Marie von Ebner/
...ez nagyon szomorú...mert igaz:((( :hushed: és, sokszor érzem azt, hogy nem is akarom látni azt a "holnapot":((

"...Ember vigyázz, figyeld meg jól Világod..
ez volt a múlt, emez vad jelen..
És mindig tudd, hogy mit kell tenned érte..
hogy Más legyen..." /Radnóty/
...ez is szomorú:(( mert Akik tehetnének valamit.. BÁRMIT is.. azok magasról...:((( Akik pedig tudják, sejtik, vagy csak érzik mit kellene tenni, hogyan kellene megmenteni saját magunkat..:(( Azok pedig "nem tehetnek" semmit..:(((

Hááát, ez van.. :hushed: :hushed:
..mi csak figyelünk jobbra.. :angry: meg figyelünk balra.. :grinning: és,próbálunk okokat találni arra...mi miért is történik velünk..???! :(((( de a vége ugyanaz... :rage: :(((

Inopier(Tatyi) ·
ez így van, viszont az embernek azért van eredendően szüksége a társ(ak)ra, hogy könnyebben tudjon odafigyelni és a megfelelő pillanatokban tettekre váltani a gondolatait... egyébként pedig a Radnóti nem y-os :) ;)

nah, minden szépet-jót: Balázs

Szivacs ·
Azok a csikok, amit a rep-gépek maguk mögött hagynak, az többnyire kondenzáció.

A maradékot, úgy, ahogy, megértettem :)
Inopier(Tatyi) ·
tudom, viszont nem szeretek tudományos lenni, ezért lett belőle csak füst :) a maradék akkor bízom benne megfelelően jött le :) minden szépet-jót: Balázs

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: