Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

16 éves lány maszti gruppenben

Egy szombatin napon történt. 16 éves voltam, és még szűz. Egy teljesen átlagos lánybulinak indult. Mivel öten vagyunk legjobb barátnők, csak öten voltunk.
Először csak beszélgettünk mindenféle átlagos témáról: osztályról, filmekről, pasikról. Az egyik barátnőm táskájából előkerült sör, meg konyak. Beszélgetés közben iszogattunk. A barátnőmnek, akinél volt a buli van egy bátyja. Felmentünk a gépére és belenéztünk a privát könyvtárába, ahol egy csomó pornó kazira bukkantunk. Csak kíváncsiságból belenéztünk. Az elején egy olyan nő volt, akit a barátja épp ujjazott. Végig néztük a filmet aztán természetesen mindent kitárgyaltunk. Én előjöttem azzal, hogy barátom és én kipróbálták ezt a fajta örömszerzési formát, és a barátom megujjazott. De neki nem sikerült eljutnom a csúcsra. Az egyik barátnőm meg teljesen átélve megkérdezte, hogy hogy csináltuk és kérte, hogy pontosan meséljek el mindent.

Egymást követték a mondatok, és egyszer csak megsimogatta a lágyékom. Nagyon meglepődtem, de jó érzés volt. A többi barátnőm, bekapcsolódva a témába levették a pólójukat. Nem tudom hogy történt, de teljesen felizgultam a barátnőim meztelen látványára. Én is levetkőztem én is. Nagyon természetesnek tűnt az egész. Aztán már nem csak simogattuk egymást. Az egyik barátnőm elkezdett ujjazni. Nagyon jól esett. És most sikerült elélveznem. Lehet, hogy csak a pia segített rá, de nagyon élveztem a helyzetet. Gondoltam, hogy beleviszek egy kis újat is a dologba és kinyaltam egy másik barátnőm. Nagyon tetszett neki az, amit csinálok.
Teljesen belefeledkeztünk, amikor egyszer csak megzörrent a kulcs a zárban. A barátnőm szülei jöttek meg. Gyorsan beszaladtunk a barátnőm szobájába és felöltöztünk. Zavartan, de bűntudat nélkül mentünk haza.

Másnap felhívott a barátnőm, hogy felejtsük el az egészet, mert ő nem leszbi és a bátyja megtalálta gépben felejtett pornófilmet, meg valakinek a melltartóját a szobájában és lebuktunk. De ő nem akar botrányt. Meg csak amiatt volt az egész, mert részeg volt. És bűntudata van az egész miatt. Nem tudtam erre mást mondani, mint hogy jó. Pedig én élveztem és tudom, hogy ő is. Pedig én sem vagyok leszbi. Legalábbis remélem…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Vöröske12 ·
heló ha valaki meg akarna velem ismerkedni: ifjulil@freemail.hu nagyon várom. Lilla :heart_eyes:
Mz. ·
Szerintem ettől a veszélytől nem kell félned
>>-- :no_mouth: -->

Mizantróf ·
Mivel öten vagyunk legjobb barátnők, csak öten voltunk.
Bocsánat, de erről a mondatról ez jut eszembe: Vak Béla... vak volt.

Kedves, Mz. névrokon :) , ne törd le a kedves szerző sporttárs(nő) ismerkedési kedvét! :grinning:

Hát... a történet tényleg nem volt egy nagy szám.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: