Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Zuhanyozás

A lány a zuhany alatt állt már majdnem egy fél órája. Gyönyörű, formás testét áztatta a víz alatt. 22 éves volt, épp abban a korban, amikor kislányos formái igazán nőiessé váltak. Nagy, kerek mellei és karcsú, telt, formás alakja volt. A férfiak mindig a vadító démont látták benne, pedig ő lelkében megmaradt félénknek és sebezhetőnek. Amikor azonban elöntötte a vágy, akkor szinte átváltozott; vad és szenvedélyes lett.

Aznap fárasztó napja volt, ezért nagyon jól esett neki a langyos, kellemes víz simogatása, bár már inkább arra vágyott volna, hogy egy erős férfikéz simogassa. Finoman elkezdte szappanozni a testét, minden apró, rejtett pontját alaposan megmosta, ám amikor a puncijához ért, ott megállt egy percre.
Itt mindig elidőzött egy kicsit, mert élvezte, ahogy finoman simogatja magát és ez percek alatt izgalomba hozza. Szeretett játszani magával. Először csak lágyan, majd egyre hevesebben izgatta magát, miközben melleit simogatta. Annyira elmerült az élvezetben, hogy észre sem vette, hogy Mark belépett mögé a zuhanyba.

Mark imádta hallgatni és főleg látni amikor a lány simogatja magát, ez őt is rettentően felizgatta. Ám ez a mostani még az eddigieknél is hevesebb volt, a fürdőszoba szinte visszhangzott a lány kéjes sóhajaitól… Amikor az utolsó kéjes nyögés elhagyta a lány száját, akkor finoman hátulról megfogta a melleit, amitől a lány kissé összerezzent, de az ismerős, erős kezek ölelése 1 perc alatt eloszlatta félelmét. Egy szót sem váltottak, érezték, hogy arra itt most nincs szükség. Mark finoman masszírozni kezdte a lány melleit, miközben a nyakát csókolgatta. Hallotta, hogy a lány mennyire izgalomba kerül ismét, annak ellenére, hogy épp az előbb élt át egy hatalmas orgazmust, de pont ezt szerette barátnőjében, hogy mindig, mindenhol és mindenkor kapható volt a gyönyörre. Mellei masszírozása után finoman lecsúsztatta kezét a lány combjára, majd annak belső felére, ahol a csodálatos barlangot kereste…

Persze eközben a lány sem maradt tétlen. Hátranyúlt és Mark ágaskodó szerszámát a kezébe vette, és simogatni kezdte. Érezte, hogy a férfi milyen izgalmi állapotban van, és ha lehet, akkor ez az ő izgalmát is egyre jobban fokozta. Néhány perc múlva a lány már nem bírta így és látni akarta Mark hatalmas farkát, amit annyira szeretett kényeztetni. Megfordult és kezébe vette a lüktető csodát. Így Mark számára is láthatóvá vált a lány szép melle és vizes teste, amely minden egyes porcikájában már kívánta a fiút. Miután kezével izgatta és masszírozta a szerszámot, finoman kezébe vette a golyóit és morzsolgatni kezdte. Épp csak a fájdalom határáig, úgy, hogy Markot a szenvedély tetőpontjára repítse. Tudta, hogy hogyan kell játszani egy férfival, a testével.

Ugyan nem volt nagyon tapasztalt, de kifinomult érzéke volt ahhoz, hogy hogyan kell egy férfit megőrjíteni az ágyban. Miután Markot az előbbi technikával szinte az orgazmusig juttatta, így Mark már nehezen bírt magával, ám a lány nem hagyta még magát, szerette ha ő irányít a sexben, a fiú pedig hagyta magát alávetni a gyönyörnek. A lány letérdelt elé és finoman szájába vette a kemény szerszámot, amely szinte már robbanni készült. Először nyelve hegyével a makkot masszírozta, majd hirtelen bekapta az egészet. Ezt Mark nagyon szerette, így egy olyan hirtelen élvezethez juttatta, amelyet nehezen tudott elviselni és percek alatt elélvezett. Magjából a lány nyelvére, mellére és szinte mindenhova jutott.

Már egy hete nem voltak együtt és ez elég nagy kihagyásnak számított kapcsolatukban, így Markban és persze a lányban is csak gyülemlett a vágy. Ez a kis esti közös zuhany azonban csak előjáték volt az estéhez...
Hasonló történetek
29921
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
26042
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: