Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Zuhany egy forró nap után...

Fáradt vagy, hazaérsz, és úgy érzed jólesne egy zuhany. Leveted magadról a miniszoknyád... aztán a toppod. Kikapcsolod a melltartód, kebleiden finom izzadtság gyöngyözik. Már csak a párás, forró időtől kissé nedves bugyi van rajtad... hamarosan kecses mozdulattal kibújsz belőle és meztelenül besétálsz a zuhany alá. Megereszted a vizet... hideg, és most ezt élvezed. Lehunyt szemmel adod át magad a borzongó felfrissülésnek. Combod megfeszül, lúdbörőzik, mellbimbóid mereven ágaskodnak. Felemeled arcod, a már langyos víz lágyan mosdatja. Egy idő után érzed ágyékodban is az izgalmat... nagyon kívánod most, hogy valaki veled legyen. Kissé szétterpeszted combod, sóhajtasz. Patakokban folyik le a víz, érzed simogatását combod belsején, ahogy lecsurog a víz. Egyik kezeddel a zuhanyrózsát tartod, másikkal nem bírod tovább, és simogatni kezded magad... a bimbóidat, aztán megmerevedő pöcködet. Aprókat nyögve folytatod a játékot, teljesen belemerülve.

Aztán megérzed hogy valaki ott van... besétáltam, és némán néztem amit csinálsz. Látod nadrágomban a duzzanatot. Nem jössz zavarba, mosolyogva megfogod a kezem, és behúzol a zuhanyzóba. Ruhában vagyok, átázik... de te gyorsan lehúzod a pólóm... aztán a csempének dőlve leguggolsz, és kigombolod a nadrágom. Gyorsan kibújok belőle. A zuhanyrózsával izgatni kezded mereven álló péniszem.... és a heréim, amik nagyon érzékenyek, és zacskóm megfeszül a vízsugár finom tűszúrásaitól. Aztán szádba veszel és ütemesen szopni kezdesz... én is a csempének dőlök és vizes hajad simogatom. Közben a zuhanyrózsával magad izgatod széttárt combjaid között.

Egy idő után felállsz, és én térdelek eléd. Átveszem a zuhanyrózsát, széttárom szeméremajkaid, és mozgatni kezdem a sugarat a lábad között. Nyögdécselsz, a melled simogatod. Időnként megnyalintom a csiklód, érzem feszességét nyelvem alatt. Pár perc múlva összerándulsz és hangosan lihegve élvezel el... megtartom rogyadozó lábaid, kéjnedveid a vízzel keveredve finoman csorognak le remegő combodon. Lecsüccsenünk, és sokáig csókolódzunk... közben kezünkkel újra izgatni kezdjük egymást, amíg újra elélvezünk mindketten. Végül felállsz, nekitámaszkodsz a csempének, és én hátulról simulok hozzád. Érzed, ahogy feszülő farkam belédhatol, és kitölti tüzes, vágytól remegő tested. Csúszkálok vastagon, simán, keményen, sikamlós hüvelyed szorít, elől pedig dörzsöllek.
Rövid idő alatt újabb vad, remegő orgazmus kerít hatalmába, belesikoltasz a fülembe, érzem vonagló tested szorítását. Miután elcsitult a mámor, kitámolygunk a szobába, és az illatos ágyon egymást átkarolva elbóbiskolunk. Érzem testem és lelkem kielégültségét, nézlek ahogy mellettem szuszogsz, és boldog vagyok hogy ismerlek és kívánlak és szerethetlek.
Hozzászólások
További hozzászólások »
fuzfapoeta ·
Helló!

Kicsit zavart a személyek váltása. Bár sosem kedveltem az ilyen stílust, mégis jól jött ki a végén.

Persze az ember valójában csak akkor kritizálhat valamit, ha jobbat tud. Én biztosan nem tudnék jobbat
:blush:

freyanna ·
hm:))) picit ismerős ..
libido ·
Tényleg, én írtam! Minden bizonnyal. De még most sem emlékszem rá, mikor. Bár amilyen állapotban van most az agyam... és különben is más jár benne tudod. :smiley:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: