Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Zolival [Emmával-Emma szemszögéből]

…arra lettem figyelmes, hogy egy idegen ember szexuális történetei közé akarok bekerülni, levelezünk, és már a találkozót beszéljük meg (természetesen interneten).
…ekkor már megijedtem, és persze jöttek a kérdések, amik ilyenkor egy nő fejében megfordulhatnak… tudtam, hogy találkozni akarok Vele, ezért egy ártatlan teázásban megegyeztünk… …telefonon beszélünk, megborzongok a hangjától, pedig szabadkozik rendesen, hogy be van rekedve, rászólnék, hogy nem baj Édes csak mond kérlek tovább, mert ez is jó…

...Margit híd, budai oldal… hmmm, nem is rossz pasek… a hangját már ismertem a telefonból, de élőben még inkább felborzol… gyalogolunk a teázó felé, és nagyon jólesően nem sexről beszélgetünk, hanem teljesen hétköznapi témákról…üdítően új és kellemes élmény, ami természetesen magával ragad… megnézem magamnak, és tudom, hogy ő is néz és ettől kuncognom kell, meg egyáltalán, mert ilyen élményben először van részem… hosszas netes előjáték szokta megelőzni a találkozásomat egy-egy kivételes emberrel… ő mindenképpen az, és megfogalmazódik bennem először, csak mocorgó jelleggel a gondolat: nekem ez a pasi KELL. …

Félreeső asztalt keres, és éppen a hangulatomhoz illő teázó az, amit mindketten ismerünk… mesét kértem tőle előzőleg telefonon és ő mesél nekem, mindent, gyermekkora, szerelmei és lassan haladunk a sex felé…óvatosan mesél, és egyre intimebbek a történetek… Csak hallgatom és azon kapom magam, hogy semmi másra rajta kívül nem figyeltem. Megtelt, majd újra kiürült a teázó, új arcok jöttek-mentek és nem érzékeltem, mert minden figyelmemet lekötötte… varázsol…
Olyan dolgokat mond el, amik bennem is megfordultak és csak nézem és nézem és nézem és iszom a szavait, mint egy jótét eső a földnek…

Nem tudom kifejezni, hogy mennyire mélyen érint ez a beszélgetés, de egészen biztosan látja rajtam… ennyi érzelmet nem tudok és nem is akarok elrejteni, tehát látnia kell. Olyan, mint egy éltető transzfúzió, igen nekem vele találkoznom kellett, hogy hinni tudjak abban, vannak még férfiak, akik nem is kell hozzám érjenek, mégis azt érzem Nő vagyok, Istennő.

Igen, ez az, amit a közelében érzek, nem sex, nem szerelem, hanem az a nagyon mély érzés… Ő a férfi és Én vagyok a Nő, elemi kapcsolat, két ellentétes pólus, amik kiegészítik egymást. A gondolat egyre jobban mocorog: IGEN nekem ez a pasi KELL. …

Nyugati tér…búcsúcsók (természetesen én kezdeményeztem) , amibe beleremeg a lábam és amitől ő „elmenekül” …hiányzik, és persze megrettenek a gondolattól…
…felhívom, mert hallanom kell a hangját… és felhívom később is és azután is, nem érdekel, hogy mit gondol, de ettől a hangtól szabadulnom nehéz…és nem is akarok… …közben beszélgetünk interneten kitartóan… nem tudom már, hogy merül fel a csütörtök, de felmerül…

Imádkozunk a jó időért, mert a természet lágy ölére készülünk… felvázolja az elképzeléseit, és én pirulok, mert tetszik, de egyes dolgok nagyon újak és vadak nekem… de érzem, hogy benne megbízhatok, hogy azt akarja majd, nekem jó legyen…
…csütörtök, Moszkva tér… természet lágy ölén pad… minden porcikámban remegek, még ha teljesen biztonságban is érzem magam vele… beszél hozzám, de nem mindent hallok a fülemben zubogó véremtől… a vállára hajtom a fejem és elmerengek a mozdulat természetességén, ahogy átöleli a vállam, és én hozzá bújok…
Nem erre számítottam, ugyanakkor nagyon-nagyon jól esik és ugyanakkor teljesen felingerel a közelsége… a keze ahogy végigsimít a vállamon, a hangja visszhangzik bennem, belerezgek egész testemben és felnyögnék az érintésétől, de még nem teszem, ismerem magam, minél tovább húzom, annál mélyebb érzést ébreszt fel bennem… egyszerűen vibrálok az érintésétől, az illatától, csak attól, hogy közel van hozzám… duruzsol a fülembe és megérinti a mellem az ingem kivágásában… elakad a lélegzetem….

…közben beszél és beszél hozzám, ezért szinte észrevétlenül lep meg a vibrátorral és simogató kezével egyszerre a szoknyám alatt… már nem a levegő hűvössége borzongat… nem siettetem, elmerülök a szemében és elnyel egy pillanatra… ő nem tudhat arról, hogy engem nem feszélyez, a nyílt tér általában, mert nem meséltem erről az oldalamról… sőt, nagyon is izgat, hogy bárki arra járva felfedezhet, vagy beleshet abba, amit játszunk…
Most azonban valamiért mégis megrettenek, mert sokan vannak, vagy az én vágyaim hevesebbek, mint eddig, de nem akarom, hogy bárki közénk álljon, nem akarom , hogy abba kelljen hagyjam, amit játszik, velem…
Kikapcsolom a környezetet, hátradőlök, és élvezem… nem tudom csendben élvezni, előbb halkan, majd hangosabban felnyögök és átjárja a testem minden porcikáját a gyönyör… magamhoz húzom és a fülébe sóhajtom, hogy mennyire jó… ahogy nézem az arcát, látom szavak nélkül is megértette a sóhajaim mögötti érzéseket és még többet akar belőle…

Ezzel az egekbe tud repíteni, és én repülök is… nem számolom mennyinél tartunk, nem jut el a tudatomig, amit mond, de valahogy mégis, mert a testem teszi, amire kér… megfeszítem az izmaimat, és már sikítani tudnék, de nem tehetem, mert körülöttünk ekkor tombol a kutyasétáltató nagyközönség… ölni tudtam volna!
...felálltam, mert egy pillanatra meg szerettem volna szakítani a kapcsolatot közte és köztem, és elfelejtettem, hogy zizeg bennem valami... furcsa érzés volt, de gyönyörű, mert ebben a helyzetben más pontot érintett és ez sokkal érzékenyebbnek bizonyult, mint az előző... a titokizmaim szinte automatikusan szorítottak rá a vibrátorra, és nem hagyták kicsúszni... a pad mögé mentem és megtámaszkodtam a falrészen...

Utánam jött, megsimogatta az arcom, mosolygott rám, és kérte, hogy ne hagyjam abba, ha jön az érzés csak ereszem el magam... ennek a kérésnek persze nem tudtam ellenállni, …összeszorítottam újra a titokizmaimat, az arcomat a nyakába fúrtam, és élveztem, magához ölelt, és tartott erősen… amikor felnéztem csillogott a szeme, és azzal kérte, hogy folytassam… egyik lábát a combjaim közé tolta és annak támaszkodva élveztem el… de már nagyon nehezen tartottam magam… sikítani szerettem volna, felnyögni hangosan, belekiáltani a világba, hogy mennyire gyönyörű az, amit átélek…
És ekkor egy irinyó pillanatra kihunyt bennem a fény… pillanattal később már magamnál voltam és mosolyogtunk egymásra… elcsodálkoztam magamon, mert mint egy nimfomán vágytam a további gyönyöröket… élveztem ahogy egyetlen csókjától a mellemre, ívbe feszül a hátam…
…visszaültünk a padra, kisebb terpeszben az összezárt lábai fölé álltam… láttam rajta, hogy valamit nagyon akar, de mire észrevettem, mit csinál a kisebb vibrátort egy nagyobbra cserélte és föl le húzogatta…

Ösztönből szélesebbre vettem a terpeszt és rászorítottam előbb a vibrátorra aztán már az ujjaira… és elkezdtem rajta mozogni, hallottam ugyan a hangját, de már csak azt akartam, hogy öntsön el a melegség, hasítson belém villanásként a gyönyör, mert nem bírom tartani magam… … még egyszer akarta, de elhúzódtam tőle pihenni, utánam jött… teljes testében remegett ahogy megcsókolt és magához ölelt… a hangja is remegett, aztán el is csuklott teljesen… két csók között én is csak elfúló hangon mondhattam, hogy azt szeretném, ha neki is jó lenne… leült a padra, én álltam előtte, és csókoltam… dehogy csókoltam… lázas hevületben haraptam a száját, amikor a kezem a már kigombolt nadrágjára tettem…

Számban összefutott a nyál, de ezen a területen annyira tapasztalatlan és mégis rossz tapasztalatokat megélt vagyok, hogy csak reméltem, hogy jól fogom csinálni… eszembe sem jutott, hogy ne tegyem annyira kívántam… először csak a kezemet futattam végig rajta, és beleborzongtam az érzésbe, ahogy a szorításom alatt nőni kezdett, belekeményedett a kezembe… nem bírtam tovább, érinteni akartam az ajkaimmal… finoman megcsókoltam… felnyögött és hátradőlt a padon… ő is és én is tudtam, hogy innen nincs megállás… megnedvesítetem az ajkaimat és végignyaltam, aztán türelmetlenségemben bevettem a számba, először csak a makkját, majd minél többet… meglepődtem a mohóságomon, és azon, mennyire kívánom, hogy élvezze… az én vágyaimat korbácsolta a hangja, ahogyan nyögve élvezte, a szavak, amiket mondott nekem közben, és az óvatos simogatásai a hajamon… gyorsabban élvezett el, mint vártam és mint ahogy abba szerettem volna hagyni, de amikor megéreztem a számban az ízét én is felnyögtem és élveztem el szinte vele együtt…
Hozzászólások
További hozzászólások »
sexwithme ·
Nekem tetszik Emma írása. Legalább látszik a kontraszt egy férfi és egy nő gondolatai között ha szexről van szó.

Emma írjál még:) Azokat a dolgokat is, amiket nem velem élsz meg! :blush:
sexwithme ·
Igaz, de ezt azóta már megbeszéltük Emmával.
Tudom mire gondolsz.
Emmma ·
szerinted miben volt a különbség?
GerM ·
Erre inkább nem válaszolnék, megfogadtam, hogy csak pozitív kritikát írok vagy semmilyet.

tanárúr ·
Emma, abszolut jó úton jársz. Teljesen eredeti amit írsz, pesze a korábbi összefüggésket gondolatilag (mármint amit Zolival kapcsolatban leírsz) rendezni kell, és bemutatni is a történteket, ha azonban egyszer ez az egész összeáll, az írásokat tekintve biztosan megéri. Ezt az egészet persze még neked is át kell gondolnod. Valamint: tőled függ, mi lesz, képes leszel-e erre, van-e erőd megvalósítani.
Minden esetre azokat a baromságokat amiket itt egyes írogatók lejegyeznek, hagyd figyelmen kívül. Próbálj továbbra is magadra figyelni, ha következetes maradsz, szerintem nem marad el az eredmény. Mégegszer: jó úton jársz, eredeti megoldásokkal!
Emmma ·
köszönöm Tanár Úr :o) erre azért odafigyelek, ha nem baj

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: