Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

ZH-felkészülés

Ez a szemeszter több szempontból is új volt. Egyrészt most kerültem szakirányra, másrészt hirtelen rengeteg olyan előadásom lett, ahol nem csak 1-2 lány lézengett, mint eddig. Nagyon furcsa volt, nem győztem legeltetni a szemem! Pláne egy gyönyörű, hosszú barna hajú, kék szemű lány fogott meg. Az előadás nagy részében a tekintetét próbáltam elkapni, ami egy 500 fős,
tömött előadóban, 28-30 méterről nem könnyű feladat! Mikor végre sikerült, én lepődtem meg a legjobban, hogy nem süti le egyből a szemét, hanem rám mosolyog. Először persze nem mertem odamenni Hozzá, hiszen semmi rutinom nem volt ilyen helyzetekben. Viszont amikor már többedszer előfordult, hogy visszamosolygott, gondoltam, összeszedem magam! így előadás után gyorsan összepakoltam, és megpróbáltam utolérni, de beleveszett a tömegbe... A következő előadásra el se jött. Bánkódtam, de sikerült azzal lerendezni magamban, hogy ez is csak egy újabb elszalasztott lehetőség volt, mint az összes többi!

Eltelt egy hét, és a lány közben csak nem jött előadásra. Elérkeztünk az első ZH - ig. Korán írtuk, még csak szeptember vége volt. ZH előtt pont volt egy lukas órám, így felmentem a szomszédos egyetem tetejére, ahol külön ilyen célokra fa napozóágyak vannak rendszeresítve. Épp egy ilyenben feküdtem, és elmélyedtem az anyagban, amikor érzékelem, hogy valaki leül a szomszédos napágyra, és mintha engem figyelne! Felnézek, és a gyönyörű barna lány ült mellettem! Hirtelen kiszáradt a szám, és alig bírtam egy "Szia!"- t kipréselni magamból! Ő megint csak mosolygott, majd felállt és odajött hozzám. Leguggolt, és azt kérdezte: "Közelről is tetszem?" Természetesen közelről is varázslatosan szép volt. Teljesen rabul ejtett a szemeivel! Valahogy kiszabadultam a szemei fogságából, és végignéztem rajta. Nagyon előnyös pózból csodálhattam meg! Pont beláttam a dekoltázsába, és a feneke is csodálatosan domborodott előttem rövid szoknyájában! Ismét a szemébe néztem, és elsőre sikerült kimondani: "Nagyon is!". Ekkor hozzám hajolt, és megcsókolt.

Nagyon váratlanul ért, de teljesen feloldódtam a csókjában! Csodálatosan finom, puha nyelve körülfonta az enyémet, simogatni kezdte az oldalát, majd végigpásztázott a szájpadlásomon. Ez a lány tud valamit! Sőt, az hagyján, hogy tud-, akar is valamit! Ennek nagyon megörültem, ami egyből meglátszódott a nadrágom domborulatán... Ekkor úgy éreztem, hogy eljött az én Nagy Lehetőségem az életben, és átvettem az irányítást! Átkaroltam, és az ölembe ültettem. Egyre hevesebben csókolóztunk, nagyon reméltem, hogy a folytatást sem utasítja majd vissza! Elkezdtem simogatni a derekát, és szép lassan a pólója alá tévedt a kezem. Ahogy simogatni kezdtem a derekát, a hátát, érzetem, hogy ő is gyorsabban veszi a levegőt! Le akartam venni a pólóját, de visszafogta a kezem. A fülemhez hajolt, és belesúgta: "Ne, azt ne! Csak a melltartót!", majd finoman, mintegy biztatásképpen megharapta a fülcimpámat. Több se kellett, belecsókoltam a nyakába, és kicsatoltam a melltartóját.

Hagytam leesni az ölembe, közben kézbe vettem formás melleit, és simogatni kezdtem. A csók megtette a hatását! Felsóhajtott, felállt, az egyik lábával átlépett, felhúzta a szoknyáját, és velem szemben leült a combomra. Kigombolta a nadrágomat, lehúzta a cippzárat, és kiszabadított a boxeremből is. Szerencsére, mert már nagyon szűk volt! Egyik kézzel ujjai közé fogta a farkamat, a másikkal pedig lassan simogatni kezdte a zacskómat és a golyóimat. Ő sem vett le rólam semmit, viszont pajzánul rám mosolygott, és elhúzta a bugyiját! Kivillant teljesen csupasz, frissen borotvált puncija. Simogatni kezdtem az egyik kezemmel, a másikkal pedig jeleztem, hogy cseréljünk helyet, hadd kóstoljak bele a kéjbarlangba! Megcsóválta a fejét, a fülemhez hajolt, és belelihegte: "Nem akarom, hogy feltűnő legyen, fogadj szót!". Egyre keményebb lettem a simogatástól, és ő is már nagyon csillogott a nedvességtől, így elvette a kezemet, és lassan, óvatosan tövig belecsusszant álló vesszőmbe! Finom, puha melegség vett körül, és igencsak vigyáznom kellett, hogy ne durranjak el máris!

Ezt megelőzendő közel húztam magamhoz, szorosan átöleltem, és belekapaszkodtam a fenekébe. Az ő arcán is látszott a mozdulata hatása, teljesen átszellemült arccal bújt hozzám. Egy pár másodpercig egyikünk se mozdult, csak élvezte a másik közelségét. Egyre szorosabban bújtunk össze, és most éreztem meg először a parfümje illatát! Ettől még jobban beindultam, simogatni kezdtem a fenekét, ismét megcsókoltam a nyakát, az állát, végül megint csókolózni kezdtünk, alul még mindig mozdulatlanul. Végül nem bírtam tovább, és lassan mozgatni kezdtem a csípőmet. Most már nem volt ellenére, szorosan hozzám nyomta magát, és apró mozdulatokkal helyezkedni kezdett. Hirtelen úgy éreztem, mintha a punciján belül egy kéz fogta volna meg a farkamat! Egy pillanatra meg is ijedtem, de amikor mélyen, és nyugtatóan a szemembe nézett, rájöttem, hogy most valami egészen különleges élményben lesz részem! Az arcomhoz hajolt, és belenyalt a fülembe. Közben éreztem, hogy minden mozgás nélkül, belülről az intim-izmaival simogat!

Fantasztikus érzés volt! Mikor már nem tudtam tovább keményedni, rájöttem, hogy nekem is vannak ám ott izmaim! Erősen meg is feszítettem az egyiket, amitől hirtelen majdnem leharapta a fülemet! Nagyon furcsa volt így mozgás nélkül szeretkezni, de csodálatos élmény! Mindketten egyre közelebb jutottunk a csúcshoz, és egyre nehezebb volt megállni, hogy ne mozduljak, de ő mindig visszafogott. Fantasztikus volt, hogy csak simogatással és belső mozgással is ilyen élvezetet lehet nyújtani! Egyre inkább megtaláltam a saját izmaimat, és megéreztem, hogyan, és mikor kell őket használni. A vége felé egyre nehezedett, de szerencsére éreztem, hogy neki már nem sok kell. Így kivártam, és egy utolsó feszítéssel a csúcsra juttattam! De ebben a pillanatban én is elmentem, mert ilyen érzés nem sok van a világon, mint amikor egy lány úgy élvez el, hogy benne vagy tövig! Körülfogta teljesen a farkamat, így az orgazmus-hullámai tulajdonképpen "kimasszírozták" az én élvezetemet is.

Csodálatos volt. Ismét csak mozdulatlanul pihegtünk egymás karjaiban, míg kicsit a kéj nem csillapodott. Majd a lány a szemembe nézett, elmosolyodott, és úgy suttogta: "Elsőre nem is rossz!" Óvatosan lecsúszott rólam, felvette a melltartóját, megigazította a bugyiját, majd elcsomagolta az én szerszámomat is. Adott egy utolsó csókot, felállt, összeszedte a mappáját, és mosolyogva elsétált minden további szó nélkül. Én sem szóltam utána. a ZH - n másik csoportban volt, és az előadásokat azóta sem látogatja. Talán majd vizsgán találkozunk, ugyanoda megyek megint majd tanulni.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Dzsini ·
Köszönöm az ismétlet hozzászólásokat, és örülök, hogy nem mindenki egy rakás csillagnak látja múvemet... Ilyen témában ez volt az elsö, és reméltem, hogy annyira nem rossz! :-) De persze tanultam a kritikákból, a következö jobb lesz! THX!

Dzsini

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

Anna69 ·
Sziasztok! Keresek egy férfit egy kellemes találkozóra. Részletek a honlapon -> www.teensfk.site

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: