Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Zenésszel?!?

Körülbelül 15 éves lehettem, mikor elkezdtem kacsingatni a rock világa felé. Kezdetben csak pár együttest hallgattam P.mobil, Pokolgép, Tankcsapda, de ahogy teltek az évek egyre jobban vágytam az újra. És ez nem csak a zenében volt igaz. Nagyon foglalkoztatott a szerelem is. Nem számítottam nagyon jó csajnak, így sokáig elkerült a nagy Ő. Ám a húszas éveim elejére megtanultam kihangsúlyozni az előnyös testrészeimet. Egy jól kivágott felső és egy nagyon passzos naci, és már sorakoztak is fiúk nálam. Na és ami még sokat segített az a zene. Sosem éreztem jól magam a diszkókban a sok csinibaba mellett én voltam a rút kiskacsa. A koncerteken viszont el tudtam engedni magam, és nem érdekelt ki hogy néz ki csak a dob meg a basszus…

Régen sokat olvastam szerelmes regényeket, és ábrándoztam az első nagy szexuális élményről. Ám annyira rossz volt az első, hogy hónapokig hallani se akartam róla. Fájt és az egész olyan elsietett volt. Nekem semmi élvezet, a pasi meg csak lihegett az arcomba…Szóval, gondoltam erről ennyit.
Teltek az évek, és megtanultam mi a jó nekem és a partneremnek, így már egészen jó lett a szex. Kipróbáltam 1-2 pasit és meg kell mondanom tanultam ezt-azt…
Egyik este a csajokkal koncertre indultunk. Persze mindig megfogadjuk, hogy na ma bepasizunk rendesen, de legtöbbször persze nem jött össze. Ettől függetlenül mindig jól szórakoztunk. Sok tánc, nevetés, egy kis pia, és biztos, hogy a figyelem ránk szegeződött.
Így történt akkor este is…
Nevetgéltünk, beszélgettünk, épp a következő együttesre vártunk.
Egyszer csak a szemem megakadt egy középmagas, helyes pasin, akit körülálltak a csajok, és ő mosolyogva társalgott velük. Nem tudtam levenni a szemem róla, egyszerűen megbabonázott. Csak néztem és néztem…
Egyszer csak találkozott a tekintetünk. Rámosolyogtam , és Ő vissza rám. Elfordultam, mert Teca barátnőm szólt hozzám. A következő másodpercben már ott állt mellettem a pasi és megszólított:
- Szia! Gabesz vagyok!
- Szia! Én pedig Hanna!
- Szép neved van – mondta, és olyan gyönyörű mosolyt küldött felém, hogy szinte elolvadtam.
- Köszi – és mást nem tudtam kinyögni
- Gabesz, gyere, kezdünk – szólt valaki a mikrofonból
- Mennem kell, de még beszélünk- és adott egy gyors csókot a számra, és már el is viharzott.

Ott álltam lefagyva, és néztem, ahogy felszalad a színpadra. Tehát zenész, ezt már tudom.
Méghozzá énekes, és milyen jó. Sosem hallottam még róluk, de mozdulatlanul végighallgattam a koncertet és gondolkodtam. Felkavart bennem valamit ez a csók, még sosem éreztem ilyet. Fantasztikus volt. Leírhatatlan. Ha egy futó csók ilyen reakciót vált ki belőlem, milyen lehet a folytatás?!?
A barátnőim kérdezgettek, ki ez a pasi?Honnan ismerem?
Nem tudtam rájuk figyelni, csak arra, ahogy Gabesz énekelt. Sokszor rám nézett, és mintha egy-egy szám csak nekem szólt volna. Persze naiv nem vagyok, gondoltam sokszor eljátsza ezt más csajoknál is, de most ez nem számított. Akkor este nem.
Mikor elköszönt a zenekar és lejöttek a színpadról, egyből hozzám jött.
- Beugrok az öltözőbe, leveszem ezt a göncöt, és már itt is vagyok! El ne tűnj!
- Oké, várlak! - mosolyogtam

10 perc múlva pólóban és farmerben visszatért. A haja nedves volt, és az illata ellenállhatatlan…
- Itt is vagyok, ilyen gyorsan még sosem zuhanyoztam-mosolygott rám és megfogta a kezem- most jön az autogram osztás és szeretném hogy odaülj mellém.
Nem tudtam, mit mondhatnék erre. Csak az számított, hogy vele lehessek, bár nem sok kedvem volt osztozkodni a rajongókkal. Csókolni akartam, hozzábújni, és talán még mást is.
Szótlanul ültem mellette, amíg őt a rajongók imádták .Sok szép lány állt sorba egy aláírásért de Ő minden autogram után szánt rám egy-két másodpercet. Megkérdezte tetszik-e a zenéjük, mire én szolidan annyit mondtam, nem rossz.
Egy bő fél óra múlva végre kettesben lehettünk. Kiszöktünk a többi ember elől egy kerthelyiségbe a koncertterem mögé.
- Végre csak az enyém vagy - mondta Gabesz -, szeretem a rajongókat, de most csak veled akartam lenni.
- Ezt én mondhatnám!- válaszoltam megjátszott sértődéssel – nekem kellett osztozkodnom egy tömeggel
- Bocsánat, nem tehetek róla előírt kötelesség. De most már csak a tiéd vagyok.
- Az jó - és közelebb húzódtam hozzá -, akkor ne húzzuk az időt - és megcsókoltam.

Nem tudom mitől lettem ilyen bátor, de nagyon jól esett, hogy én irányítok. Mély szenvedélyes csókban forrtunk össze. Elöntött a meleg és a bizsergés. Még többet akartam, még jobban hozzábújni.
- Még sosem volt rám senki ilyen hatással - suttogta a fülembe Gabesz, és ha már ott volt puszilgatni kezdte a fülem, a nyakam. Közben a keze a fenekemet markolászta, majd a felsőrészem alá nyúlt és a mellemet kezdte simogatni .Majd szétrobbantam, mindent akartam és azonnal. Fokozta az izgalmat, hogy bárki megláthatott volna bennünket.
- Akarlak! - mondta Gabesz elfúló hangon.
- Én is – válaszoltam zilálva

Kigombolta a felsőrészt rajtam és a mellbimbóimat kezdte csókolgatni. Közben kezével a szűk farmeromon keresztül a combom belsejét simogatta és haladt felfelé. Nagyon szerettem volna a kezét a bugyimban érezni. Csak arra vágytam.
A következő pillanatban a koncertterem felől kiáltás hallatszott:
- Gabesz hol vagy, mennünk kell a következő fellépésre, már így is késésben vagyunk! Gyere már!
- Jaj ne! Csak most ne - nyögte Gabesz.
Kínomban és ezt értsétek szó szerint elnevettem magam.
- Na pihenj egy kicsit te sztár, aztán nyomás, vár a munka – mondtam, és nyomtam egy csókot a szájára.
- Így nem mehetek – mutatott a nadrágjára, ami nem kicsit dudorodott.
- Erre mondtam, hogy pihenj-nevettem el újból magam
Erre már Gabesz sem tudott mit tenni elnevette magát.
- Ne hidd, hogy ennek ezzel vége, még csak most fog jönni a java. Csak tudnám hogy mikor. Mindjárt kieszelek valamit.
- Hagyd, nekem s mennem kell - mondtam szomorúan és elkezdtem begombolni az ingemet.
- Meg van mit teszünk!- csillant fel a tekintete Gabesznak - velem jössz a másik fellépésre és nálam alszol .Reggel hazahozlak. Jó így?
- Nem tudom. Félő, hogy mire újra eljönne a lehetőség, hogy együtt legyünk visszakoznék. Nem szoktam vadidegenekkel ágyba bújni. Jó is hogy így alakult.
- Ne csináld ezt velem. Nem engedlek el csak úgy. Ha hazaérünk, és azt mondod, hogy nem akarod, majd alszom a tesóm szobájába. Nem akarok elválni még tőled. Kérlek! Megígérem, hogy nem erőltetem a dolgot.
Végül beleegyeztem.

Folyt.köv.
Hozzászólások
További hozzászólások »
nit222 ·
Ja !Nooob légyszi olvasd el a folytatást is,kíváncsi vagyok minden véleményre.Köszi :smile:

veszprémi lány ·
hát, ez béna volt...rádmosolyog, máris lefeküdtök? kettő, nem tudtad, milyen koncertre mész? három, én eleget jártam rockkoncertekre, de ott elég gyakori volt a farmer-póló összeállítás a színpadon, nem kellett átöltözni.

aztán, a rockerlányok csak rút kiskacsák lehetnek? sose voltál te rockerek közt, az is biztos.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: