Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

WildSex

Egy barátnőm esküvőjén ismerkedtem meg Zsuzsával. Jót beszélgettünk és telefonszámot is cseréltünk, de ahogy ez lenni szokott, a dolog hamar feledésbe merült. Képzelhetik, mennyire meglepődtem, mikor egyik este az ő bársonyos hangja várt az üzenetrögzítőn.
- Ha van kedved, nyolc órakor ugorj át hozzám egy pohár borra…
Pontosan nyolc órakor csöngettem a lakása ajtaján… Mikor ajtót nyitott, majdnem hanyatt estem a meglepetéstől, ahogy megláttam mit visel. Nem volt rajta más, csak egy mélyvörös, félig áttetsző neglizsé, alatta pedig fekete csipke bugyi, amiből érzékien villant ki elefántcsontszín combja. Csodálatosan nézett ki!

- Mi van veled? - kérdezte mosolyogva.
- Kicsit meglepődtem, ez minden…. - válaszoltam.
- Gyere csak ide mellém a kanapéra…- hívott. Ahogy leültem, a keze a combomon termett és simogatni kezdte.
„ Ezt nem hagyom ki semmi pénzért!” futott át az agyamon a gondolat és vadul megcsókoltam. Gátlástalan nyelvével körbetáncolta ajkaimat, én pedig a sajátommal olyan mélyen hatoltam szájába, ahogy csak bírtam. Letéptem róla a vörös fátylat, ő pedig kivillantotta szétnyitott combjai között borotvált punciját.
- Nagyon ki lehetsz éhezve te ribanc….. - lihegtem a fülébe.
- Elveszem, ami kell nekem és most gyere már! - nyögte, miközben kemény dárdámat majdnem a torkáig lökte. Vadul döftem a száját, közben bal kezemmel a csupasz puncikáját simogattam. Olyan nedves volt már, hogy szinte csorgott belőle a lé. Az első adagot a torkába spricceltem. Csak úgy folyt le a szája szélén. Tovább szopott és közben nagyokat nyögött, ahogy a csiklóját izgattam. Egyik kezének mutatóujját benyálazta és feltolta a seggembe.

Annyira beindultam, hogy le se lankadtam. Kirántottam a szájából fegyveremet. Két kezét összefogtam a feje felett, térdemmel szétfeszítettem lábait, hogy pinácskája szabadon és védtelenül táruljon kőkemény farkam elé.
- Még nem volt elég te ribanc? - préseltem ki összeszorított ajkaim között. Azzal belenéztem mélykék, dühösen villogó szemeibe és tövig belöktem neki farkamat. Állati sikollyal vonaglott, miközben egyik orgazmusból a másikba zuhant, én csak löktem, szememet le nem vettem volna hasfalának vonagló izmairól, amik a kéjhörgésekkel egy időben húzódtak össze és eresztettek ki.
- Visíts te kurva! - üvöltöttem, szintén eksztázisban. Mikor éreztem hogy újra jövök, kirántottam farkamat belőle és hatalmasat lőttem melleire és hasfalára. Ezután a kezem következett: előbb csak két ujjamat dugtam fel neki, majd sorban a többit is, míg végül az egész öklöm a puncijában volt. Ilyen kéjes sikoltást még nem volt szerencsém hallani, mint amit ő produkált. Vadul feszült rá öklömre és addig lökte magát rá, amíg el sorozatban el nem élvezett újra.

- Gyerünk te kurva! - hörögtem. Addig löktem belé öklömet, amíg annyira fel nem gyűlt benne a feszültség, hogy forró, meleg sugárban pisilni nem kezdett. Ekkor már kész volt, de én még nem. A hasára fektettem és a hüvelyétől még nedves farkamat a popsijába löktem.
- Te patkány! - visította. Keményen törtem magamnak utat a szűk falak között. A szoros popsija megőrjített, olyan mélyre hatoltam belé, ahogy csak bírtam…..már nem is nyögött, teljesen kikészítettem.
- Nyeld le, te ribanc!
Azzal kirántottam dárdámat a seggéből, és a szájába nyomtam. Szája ráfeszült a farkamra, fogai a makkomba vájtak. Mint egy lávafolyam, úgy tört föl belőlem a sperma… Ujjai fürgén masszírozták heréimet, szájával az utolsó cseppet is kiszívta belőlem….Éreztem, hogy minden erő elszáll belőlem, de utolsó energiámmal még tövig löktem szájába farkamat, hogy levegőt is alig kapott. Mint egy béka, úgy terült ki a kanapén, csak a melle zihált. Teljesen kikészült. Szerencsére, mert már nekem sem volt sok erőm…
Hasonló történetek
30253
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
29416
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: