Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Wellness

Ott ült a hotel előterében és várt. Bejelentkezett masszázsra, de már az összes masszőr foglalt volt, ezért felhívott egy telefonszámot, ami azon a röplapon volt, melyet a hotel recepcióján adtak neki. Ez egy maszek masszőr, aki néha szokott ide járni. Állítólag jó… hát majd meglátja.
…Tegnap délután jött. Végre sikerült kiszabadulnia a mókuskerékből és eltölt egy hetet ebben a szuper hotelban, amit csakis pihenésre fordít majd. Az interneten találta meg a hotel akciós ajánlatát, így sem volt nagyon olcsó, de szezonban még többe kerülne. Wellnesszbe fog járni, szaunába, uszodába, fitneszbe, szoláriumba… meg még maga sem tudja, mi mindent tartalmaz az ár, nem nagyon volt még ideje utánajárni. De hisz előtte van még az egész hét…
…Ült az előtérben és figyelte az embereket. Sokan voltak, jönnek, mennek, bőröndökkel, táskákkal, sítalpakkal, szánkókkal… Idősek, fiatalok… házaspárok, szerelmespárok… Kicsit irigykedve nézte a nem messze tőle csókolózó fiatal párt, ahogy ölelkeztek, ahogy simogatták egymást… Csak most tudatosította, hogy mennyire is hiányoznak a gyöngéd érintések, csókok… a szex. Már több mint egy éve elvált, azóta semmi nem volt…

Itt tartott a gondolataiban, amikor nem messze meglátott egy nőt, akin éppen olyan világoslila blúz volt, mint amit ő vett nemrég egy drága butikban és ami most éppen rajta is van…
- Az a plázacica azt mondta, hogy ez egy egyedi darab, egy valag pénzt kifizettem érte és tessék, itt van egy másik egyedi darab azon a nőn! – dühöngött magában és figyelte a nőt. Úgy látszik vár valakire, kicsit türelmetlennek látszott, fel-alá járkált az emberek között és folyton a bejáratot figyelte… de aztán elvesztette őt szem elől a nagy tömegben.
- Helló, itt vagyok, ugye rám vársz? – zökkentette ki gondolataiból egy férfi, aki egy lépésre állt tőle és mosolyogva nézett rá, várva válaszát.
- Igen… mehetünk? – Kérdezett vissza ő is mosolyogva, mert a pasas remekül nézett ki, magas, karcsú, kisportolt teste volt, márkás cuccokban…
- Na, egész jól hozhat a konyhára a masszőrködés – gondolta, miközben felállt és orrát megcsapta a férfi drága arcszeszének kellemes illata.
- Hova megyünk? Hol akarod csinálni? – kérdezte a férfi elragadó mosollyal.
- Megyünk a szobámra. – mondta a nő, és szíve hevesebben kezdett dobogni.
- OK, mehetünk – mosolygott rá a férfi és kinyitotta előtte a liftajtót.
- Vetkőzz le, rögtön jövök… - mondta a férfi a szobára érve és ledobta a kabátját a fotelra, majd bement a fürdőszobába.

Levetkőzött, csak a bugyit hagyta magán, az ágyra terített egy pokrócot és hasra feküdt. Örült, hogy éppen ez a szexi bugyi van rajta, amit nemrégen vett a fehérneműboltban, ha már egy ilyen szuper pasi fogja masszírozni… habár deréktól lefelé letakarta magát egy törülközővel, lehet, hogy nem is fogja látni…
Közben ki jött a férfi is a fürdőszobából.
- Kezdhetjük? – kérdezte és az ágyra térdelt a nő mellé, aki a fal falé volt fordulva és behunyt szemmel várta a masszázst. Teste kellemesen bizsergett, pedig a pasas még hozzá sem ért. Talán az előtérben látott csókolózó szerelmespár, talán a rég átélt szex körüli gondolatai hatására vagy csak egyszerűen azért, mert több, mint egy év után férfikezek érintik majd félmeztelen testét… szóval mindennek hatására úgy érezte, beindult. Már csak azon izgult, nehogy a pasas észre vegyen rajta valamit.
- Erre nem lesz szükség… - mondta a pasas, és lekapta róla a törülközőt, félredobta az ágy szélére.
- Ez se kell… - szólalt meg ismét a pasas, és a nő csípőjének mindkét oldalán benyomta ujjait a bugyi gumija alá, és lassan kezdte róla lehúzni.

Maga sem tudja miért, de önkéntelenül megemelte csípőjét, hogy a férfi könnyebben le tudja róla húzni a szexi bugyit. Kicsit sem találta furcsának, hogy ezzel kezdi a masszázst, biztosan azért veti le róla, hogy a masszázsnál használt krémekkel ne kenje össze bugyiját. Viszont szégyenérzet kerítette hatalmába annál is inkább, mivel érezte, hogy puncija nedves lett. Attól félt hogy ezt a pasas rögtön észreveszi. Már csak abban bízott, hogy visszateríti fenekére a törülközőt, ahogy ez szokás masszázsnál. De nem terítette vissza… így kicsit összezárta lábait, hogy mégse lehessen olyan könnyen belátni közéjük.

Érezte, hogy a férfi átteszi rajta egyik lábát, így tehát most már a pasas két térde között feküdt. Légzése felgyorsult, amikor végre a derekánál hozzáértek a férfi kellemesen meleg tenyerei, elkezdte őt masszírozni… nem is masszírozni, simogatni, finoman, fel a válláig, majd vissza a derekáig… egyre lejjebb ment és elkezdte dagasztani fenekének két félgömbjét… Ezen kicsit meglepődött, hiszen ez a dagasztás nem tartozik a klasszikus masszázs kategóriába, de mivel nagyon kellemes volt, hagyta.
A férfi lejjebb ment, most a combjait masszírozta, le egészen a bokájáig, majd vissza a fenekéig, megint ment lefelé, és amikor a lábikrájához ért, megfogta két lábát, és óvatosan elhúzta őket egymástól. Na, most már tényleg szégyellte magát, mert most a pasas biztosan belát a lábai közé és észreveszi nedvességtől tocsogó punciját.
A nő most már érezte, hogy egész testében bizsereg, teljesen fel volt izgulva. Hiszen egy playboy masszírozza őt…

A pasas jó szélesre tárta a nő lábait, aki már nem is törődött vele, hogy most biztosan mindenét látni, érezte, ahogy nedves szirmai eltávolodnak egymástól, és barlangja bejáratát most már semmi sem takarja.
A pasas simogatta a combjait, fel a feneke felé, megint kerek fenekénél tartott – amire a nő büszke volt, mert annak ellenére, hogy már nem a legfiatalabb, feneke feszes, kerek, narancsbőr nélküli volt…
A pasas határozott mozdulattal benyúlt a lába közé… A nőt ez annyira meglepte, hogy felkapta a fejét az ágyról és meghökkenve nézett maga elé… de mivel a pasas olyan ügyesen simogatta nedves punciját - benyúlt a nedves redők közé, ujjával megsimogatta csiklóját, amely már erősen meg volt duzzadva – miközben másik kezével állandóan a fenekét simogatta… újra letette fejét az ágyra és hagyta, csináljon, amit akar…
- De hiszen ez erotikus masszázs… - mondta a nő nagy sóhaj közepette.
- Igen, az. Tetszik? – kérdezte a férfi, de a nő nem válaszolt, hanem válaszként kicsit megemelte fenekét, hogy a pasas jobban hozzáférjen most már teljesen beindult puncijához… És a férfi tudta, mit kell csinálni.

Erősen dolgozott a kívánós puncin, miközben másik kezével a nő hátát, combjait, fenekét simogatta váltakozva… A nő lihegni kezdett, és úgy érezte, rövidesen elélvez. Már közeledett az a jól ismert érzés – amit már olyan régen nem tapasztalt - ott valahol a belsejéből, hogy mint egy gejzír végül hatalmas erővel kitörjön belőle és végigmenjen rajta, akár egy úthenger…
A pasas viszont ekkor abbahagyta a simogatást, és fészkelődött az ágyon. A nő már épp fel akarta emelni a fejét, hogy hátranézzen, mi is történik, de ebben a pillanatban egy hatalmas farok csúszott nedvektől tocsogó puncijába… Anélkül, hogy egyáltalán valamilyen módon reagálni tudott volna, a pasas tövig belenyomta a farkát… érezte, hogy a méhszájánál jár a makkja, hogy a vastag farok kitölti puncijának egész belsejét… aztán szeme előtt minden elsötétült és már semmi mást nem érzett és nem érzékelt, csak a mindent elsöprő kéjt, amely újra és újra végighullámzott a testén, a feje búbjától egészen a lába ujjáig… lihegett, szíve eszeveszetten dobogott… érezte, ahogy puncija belseje görcsösen markolja a férfi szerszámát. Talán még életében nem élvezett ekkorát. A pasas teljesen meg volt lepődve azon, hogy épp hogy csak berakta a farkát és a nő már el is élvezett…
- Héj, bébi, azt nem írtad, hogy ennyire be vagy indulva… - mondta a férfi és nagy cuppanással kihúzta a még mindig remegő nedves punciból a farkát…
A nőnek még mindig csillagok ugráltak a szemei előtt de már eljutottak a tudatáig a férfi szavai…
- Mit hablatyolsz itt nekem, mit nem írtam? Senkinek se írtam semmit… - mondta a nő és valahogy próbálta felfogni, miről is van szó…
- Azt írtad, hogy már régóta nem dugtál senkivel… és hogy szeretnéd kiélvezni a helyzetet, hogy egyedül vagy a hotelban… - mondta a férfi, de már ő is sejtette, hogy itt valami nincs rendben.

- Miről beszélsz? Az igaz, hogy már régen nem dugtam senkivel… de én csak egy masszőrt rendeltem, erre te idejössz és megdugsz… - mondta dühösen a nő már teljesen a tudatánál, majd kicsit megenyhülve hozzátette:
- Viszont azt el kell ismernem, hogy jól megdugtál, életemben nem élveztem ekkorát…
- Miiiicsoda, masszőr? Én? Te nem Zsuzsa vagy Budapestről? – kérdezte a férfi hüledezve.
- Nem, Éva vagyok Debrecenből. – mondta a nő meglepetten.
- Bassza meg… - ugrott le az ágyról a férfi, ingje és nadrágja után kapott, egy-kettőre felöltözött - álló farkát alig tudta begyömöszölni a nadrágjába – majd hirtelen bevágta maga után a szoba ajtaját és eltűnt.
- Én egy kurva vagyok, úgy viselkedtem, mint egy kurva… Idegen pasival dugtam… egy teljesen ismeretlen férfi baszott meg… - mondta a nő maga elé, és köpni nyelni nem tudott, mert csak most jutott el a tudatáig, hogy mi is történt. A „baszott” szónál megrázkódott, nem szokott ilyen szavakat használni. De ez egyszerűen nem volt nevezhető szeretkezésnek, még dugásnak sem… ez egyszerűen baszás volt…
Itt járt a gondolataiban, amikor kopogtak.
- Persze, a kabát… - mondta maga elé, amikor meglátta, hogy a férfi kabátja még mindig a fotelon hever. Felállt, kezébe vette a kabátot és úgy ahogy volt, teljesen meztelenül ajtót nyitott.

Legnagyobb meglepetésre az a nő állt az ajtóban, akit a hotel előterében vett észre, és akinek ugyanolyan blúza volt, mint neki. Mögötte állt a pasas, gyüge vigyorral. Mindketten beléptek a szobába és a férfi becsukta az szobaajtót. Ott álltak egymással szemben, és mindenki eléggé zavarban volt.
- Zsuzsa, Budapestről – mutatta be a nőt a férfi – Éva Debrecenből – mutatta be a megdugott nőt az új jövevénynek.
- Mindennek az az átkozott blúzotok az oka. Zsuzsa azt írta, világos lila blúz lesz rajta… azt hittem, te vagy az. – mondta a férfi mosolyogva.
- Én meg egy masszőrt vártam az előtérben, azt hittem te vagy az… - mondta Éva a férfira nézve.
- Most már csak arra lennék kíváncsi, ki a fenét is masszíroz az én masszőröm… - mondta Éva, és elkapta a röhögés… Teljesen felszabadultan nevetett, kezében még mindig a férfi kabátjával. A többiekre is átragadt Éva nevetése… kacagtak mindnyájan…
- Látom, te már megkaptad, ami valóban nekem járt volna – mondta Zsuzsa, ahogy kissé csitult a nevetés és Éva nedvesen csillogó puncija felé mutatott. Éva csak ebben a pillanatban tudatosította, hogy meztelen, eldobta a férfi kabátját, és az ágyról hirtelen felkapta a pokrócot, és maga elé tartotta.
- Nincs mit szégyellened… - mondta Zsuzsa – jó tested van…
- Ne félj bébi, még neked is maradt – mondta a férfi, és azonnal letolta a nadrágját. Hatalmas farka rúgóként pattant ki a nadrág fogságából. Ledobta az ingjét is, és ott állt közvetlenül Zsuzsa mellett meztelenül.
- Szép… - mondta Zsuzsa, és kezébe vette a férfi ágaskodó farkát. Egykettőre ledobta magáról a volágos lila blúzt, szoknyáját, melltartóját és ott állt egy vékonyka tangában, majd letérdelt a férfi elé és szájába vette a megduzzadt farkat…
- Héj, ez pinaszagú…, de finom… - mondta a nő és vadul szopni kezdte a szerszámot, a férfi közben kajánul Évára vigyorgott.

Jól látom, ti most itt dugni fogtok? - hüledezett egy sort Éva kidülledt szemekkel.
- Édesem, én ezt kifizettem, te már potyáztál… - mondta Zsuzsa alig érthetően, mert a pasas farka végig a szájában volt.
Éva nem tudva mit kezdjen ezzel a helyzettel és lehuppant a fotelba. Magára húzta a pokrócot és csak a szeme sarkából látta, hogy a férfi letolja Zsuzsa tangáját és szemtelenül ujjazni kezdi. Zsuzsa kopaszra borotvált pinája rövid idő múlva nedvekben úszott, ő pedig hangosan nyögdécselt.
- Rakd már be… – szinte ordítva parancsolt a férfira. Éva akaratlanul is odakapta a fejét és nézte őket. A férfi megfordította Zsuzsát, aki most háttal állt neki, Zsuzsa megértette, miről van szó, és az ágy szélére támaszkodott, szabad utat engedve hátulról nedves pinájába. A férfi lenézett, marokra fogta méretes szerszámát, és becsusszantotta a tocsogó barlangba. Zsuzsa felszisszentett:
- Ez az, basszál… - mondta sóhajtozva, egyik kezével az ágy szélén támaszkodva, másikkal hol az egyik, hol a másik mellét gyömöszölve. Éva premierplánban látta az egész jelenetet, hiszen ott dugtak előtte, két méterre tőle.

Ahogy a férfi dugni kezdte Zsuzsát és Éva látta az eltűnő majd újra előbukkanó nedvességtől csillogó farkát, egy pillanat alatt beindult, és úgy érezte, megőrül, ha nem kezdi el simogatni bizsergő punciját. Lenyúlt, ujjával végigszaladt a szétnyílt redők között és elkezdte magát lassan ujjazni. Majd lenyúlt másik kezével is, és a borsószemét kezdte körkörös mozdulatokkal simogatni.
A férfi észrevette, hogy miben mesterkedik.
- Dobd félre azt a pokrócot, ne szégyelld magad. – parancsolt rá.
- Igen, hadd lássuk, mit csinálsz… – hagyta abba a lihegést Zsuzsa is egy pillanatra, és Évát figyelte, miközben már csak a feje volt az ágy szélén, azon támaszkodott, egyik kezével továbbra is a melleit gyömöszölte, másikkal pedig a csiklóját kezdte izgatni.
Évát szinte meglepte, milyen hirtelen szót fogadott nekik, fogta a pokrócot és egy rántással félredobta, feltárulkozva előttük, jobb kezének két ujjával mélyen a nedves pinájában…
- Én egy kurva vagyok… - mondta magának, de már teljesen más értelemben, mint az előbb. Most már kimondottan tetszett neki a szituáció… Melleit simogatta, majd ő is áttért csiklója izgatásába, közben dugta magát két ujjával, és le nem vette szemét a ki-be járó faszról…
Zsuzsa egyre hangosabban lihegett és vadul tologatta hátrafelé fenekét a férfi ritmusában…
- Iiiiiigen… - sikoltotta, és őrült ugrálásba kezdett.

A férfi megfogta a fenekét, mert már nem bírt lépést tartani Zsuzsa vad ritmusával.
Oooooo… - lihegte Éva is, mert végigsöpört rajta a kéj, ujjai csaknem tövig merültek remegő pinájába. Ismét hatalmasat élvezett. Szinte elhagyta az ereje, de Zsuzsa is összecsuklott és nagyokat szuszogva feküdt – félig lelógva az ágyról.
- OK, lányok, jöhet a következő kör? – kérdezte vigyorogva a férfi, kezével nedves farkát markolgatva.
- Igen, mondta Zsuzsa hirtelen és felállt. A férfi leült az ágy szélére, Zsuzsa nedveitől csillogó farka az égnek meredt. Zsuzsa háttal a férfinak a farka fölé állt.
- Istenem, még remegnek a lábaim… - mondta Zsuzsa, és még mindig a férfi farka fölött állt, rázogatva lábait.
- Gyere ide, bébi. – fordult a pasas Éva felé, aki megint csodák csodája, megbabonázva hallgatott a férfi szavára és közelebb ment.
- Kapd be egy kicsit, légyszi… - kérlelte a férfi most gyerekes hangon, mire Éva letérdelt és szó nélkül bekapta, majd szopni kezdte a Zsuzsa nedveitől csillogó faszt. Legnagyobb meglepetésére egyáltalán nem undorodott Zsuzsa levétől, sőt kimondottan ízlett neki.
- Én egy kurva vagyok… - mondta ismét magában, de most már mosolyogva.. és vadul szopni kezdte a faszt, mert érezte, hogy ő is ismét beindult. Nem is tudta mitől, a hatalmas faroktól, ami a szájából ki-be csúszkált vagy Zsuzsa pinájának illatától, hiszen ő még mindig a férfi farka fölött állt és Éva homloka néha hozzáért a nedves pinához a szopás közben.
- Na, most már kérem… - mondta Zsuzsa és lejjebb ereszkedett. Éva megtartotta markában a pasas farkát, amíg Zsuzsa rá nem csusszant.
- Tessék… - mondta Éva, és már alig várta, hogy újra magához nyúlhasson.
- Köszönöm… - mondta Zsuzsa és mutatóujjával végigszántott Éva nedves redői között. Évát meglepte, hogy milyen jól is esik neki ez az érintés, annak ellenére, hogy egy nőtől van… Hiszen még sosem éritette női kéz ezt a testrészét.
Kicsit irigyelte Zsuzsát, most szerette volna még ő is magában érezni a férfi farkát… de aztán elhessegette magától a gondolatot, hiszen végül is Zsuzsa fizetett érte, és ő már potyázott egyet – ahogy Zsuzsa is mondta.
Lehuppant a fotelra és elkezdte a melleit simogatni.
- Gyere közelebb, bébi, hogy jobban lássunk... – mondta a pasas, mire Éva közelebb húzta hozzájuk a fotelt, úgy, hogy térdeik néha összeértek Zsuzsával, ahogy lovagolt a férfi farkán. Lábait átdobta a fotel szélein, teljesen szélesre tárulkozva előttük.

Barlangja kinyílt, csiklója kiemelkedett a redők közül… elkezdte simogatni jobb kezének mutatóujjával, bal kezével pedig a melleit masszírozta, miközben egészen közelről láthatta, ahogy a vastag farok el-eltűnik Zsuzsa vöröslő pinájában, ahogy Zsuzsa le-föl csúszkált rajta.
- De jó lenne, ha volna még egy kezem… - gondolta Éva, mert a melleinek is tetszett a kényeztetés, csiklója is élvezte a simogatást… de barlangja viszont üresen tátongott…
Zsuzsa, mintha csak olvasta volna a gondolatát, benyúlt a lába közé és két ujjával ujjazni kezdte Évát, egy pillanatra sem lassítva őrült lovaglásának ritmusát… Évának tetszett a dolog… élvezte az ujjazást.
- Istenem, én egy leszbikus kurva vagyok… - mondta már hangosan, de aztán már csak lihegett, ahogy Zsuzsa egyre gyorsabb ritmusban ujjazta és érezte, hogy megállíthatatlanul közeleg a vég…
- Jaaaaaaaaaaj…. – sikongatta magán kívül Éva, mikor az édes görcsök immár harmadszor is végigfutottak egész testén. Teljesen összeomlott, mint egy rongybabának, omlottak végtagjai minden irányba… Még érzékelte, ahogy Zsuzsa térdei egyre gyorsabban verődnek az övéihez, még hallotta, ahogy Zsuzsa is felsikoltott, amikor elélvezett… aztán elájult, elaludt - ki tudja - de azt már nem látta, ahogy a pasas gyorsan lekapta Zsuzsát a farkáról, letérdeltette maga elé és eszeveszett iramban, vastag farkát Zsuzsa arcára és mellére verte…
Órák múlva tért csak magához. A szoba üres volt, csak ő feküdt összegörnyedve, pokróccal gondosan betakarva a fotelban. Az jutott eszébe, hogy ez olyan akció volt, hogy már csak ezért megérte idejönni. És még csaknem egy hét vár rá…
Az asztalon egy papírlapot talált.
- Szupi voltál. Zsuzsa – alatta pedig, a férfi írásával: Ha megint masszőrre lenne szükséged itt a számom…
Éva teljesen biztos volt benne, hogy még megmasszíroztatja magát a hét folyamán…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mirrmurrka ·
jíííííííííííííííííííhááááááááááááááááááááá!!!
Adjatok egy telefonszámot nekem is!!! :DDD
Andreas ·
Az enyém jó lesz? Azt mondják, egész jól masszírozok. :yum:

dstella ·
Szobára mehetünk, viszont a szobába bemegyünk.
Van különbség.

Bocsi. De ez állatira szúrta a szememet.


Amúgy a sztori ötletes.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: