Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

VKK, negyedik rész: A Vörös delfin kincse - A füredi éjszakában

Tihany azonban nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket. Túl álmos hely volt az olyan gazdag pasasoknak, mint amilyenekké mi lettünk. Csupán annyi ideig tartózkodtunk ott, amíg szétosztottuk a lóvét: 5 százalék nekem, a többieknek (kivéve a lányokat, akik csupán annyi pénzt kaptak, amiből bombázóvá varázsolhatták magukat) 1-1 százalék jutott. A többi a közös kasszába került, és úgy terveztük, hajóépítésre fordítjuk.
Persze a kincseket előbb kápévá kellett tenni – erre Tihanyban nem volt lehetőségünk. Ígyhát a ládikát elástuk az apátság tövében, és úgy döntöttünk, átruccanunk Füredre, megkeresni a Kapcsolatot.

****

Ezen a nyáron Balatonfüred eleven és pezsgő város volt, akárcsak San Francisco a nyolcvanas évek közepéig, amikorra is az AIDS miatt bezárták a buziknak fenntartott fürdőket. Hatalmas tömegek tolongtak az utcákon, és a Thagore-sétányon mindenféle különös alakok lófráltak.
Amikor leszállt az éj, megtaláltuk a Kapcsolatot.
A tag, akire egy homokos bárban akadtunk rá (Markovics úgy érezte magát, mint aki a hetedik mennyországból épp a nyolcadikba lép), azt mondta el tudja passzolni a kincseket az ukrán maffiának. De persze tisztes jutalékért. Végül megegyeztünk abban, hogy 200 milkót kapunk kézhez másnap estére, megfejelve 50 gramm kokóval és 200 gramm fűvel. A tag bólintott, és már ott sem volt. Gyanítottam, az a kincs jóval többet érhet, de leszartam. 200 millió bőven elég nekünk, és még a világ szegényeinek is jut belőle.

Másnap a tag egy sötét füredi mellékutcában kezünkbe nyomta az aktatáskát, ami tele volt suskával meg jófajta anyaggal. Megadtuk a koordinátákat, hol találja a kincset. Azt mondta, ha átverjük, akkora lyukat vág rajtunk kalasnyikovval, mint egy plazmatévé, de mi biztosítottuk, hogy hacsak a régészek nem túrták körbe azóta az apátságot, meg fogja találni a ládikát. A tag bólintott, és sose láttuk többé.
Gazdagok voltunk.
Alig maradt meg emlékeimben az első éjszaka, ami azután következett, hogy megkaptuk a pénzt.

Végigjártuk az összes bárt, bordélyt, kocsmát, s közben folyamatosan kokszoltunk szívtunk és piáltunk. Mindenki 30 kézzel szórta a maga kis vagyonkáját. Végül megállapodtunk egy bárban, ahol vörös fénybe és füstbe burkolódzott minden, és ostorok voltak a falra aggatva. Pál és Tiborc nem vitatkozott többé a nyakkendőn, eszméletlenre szívták magukat, de előtte még leszopatták magukat két 50 ezer forintos luxuskurvával. Pataki, beletörődve, hogy Fatimét nem kefélheti, egyenesen Afrikából megrendelte magának Miss Namíbiát, aki csak következő éjszaka érkezett meg, amikorra már el is felejtette. Mégis dugta akkor alkonyattól pirkadatig, közben átkozva magát, hogy ilyen hülyeséget csinált, hiszen ráment szinte valamennyi pénze.

Gende és Gellér a mi lányainkkal mulattak, megkérve őket, hogy mindenféle bőrcuccokban masztizzanak előttük. Don Pérignont ittak magasított, hasított csizmájukból, és a farkukról szippantatták fel velük a kokszot. Én magam folyamatosan vedeltem a búzasört és a jégert, és Fatimét ujjaztam az asztal alatt, aki eszméletlenül begerjedt a porból, és úgy csöpögött a puncija, mintha dézsából öntenék.
Markovics úgy érezte magát, mint mókus az erdőben, és alig láttuk egész este. Néha fel-feltűnt pipiskedve egy izmos hajómunkás oldalán.
- Nem bírom tovább – súgta a fülembe Fatime – Muszáj megdugnod. Felpörögtem. Felpörögtem. Elégíts ki.

Egy elkülönített szobába vezettem, amit a magunkfajta kuncsaftoknak tartottak fenn. Láttam Bianka szemén, hogy szívesen velünk jönne. Intettem hát a piros tűzoltóruhába öltözött ajtónállónak, hogy őt még engedje, aztán senkit. Odacsúsztattam neki 3 húszrongyost meg egy kis tasak kokszot.
- Oké fiam – vigyorgott.
- Odabenn hatalmas vízágy fogadott, és különböző bilincsek, korbácsok. Fatime rémülten nézett rájuk
- Azokat ne használd, kérlek – suttogta.
- Rendben – mondtam, azzal megmarkoltam tüzelő pináját a vékony nadrágon keresztül.
Felnyögött. Leráncigáltam a nadrágot és a bugyit, majd keményen beléhatoltam. Néhány lökés, és körmeit a hátamba vájva máris elélvezett. Utána, legnagyobb megdöbbenésemre, elaludt a vállamon.
- Na bazeg – dünnyögtem, és lefektettem a vízágyra. Zavaros aggyal azon töprengtem, mit csináljak most.
Akkor egy érintést éreztem a derekamon, és megfordultam.
- Bianka – mosolyogtam rá. – Kinyaljalak?
- Nem… most mást szeretnék.
- Te nem szoktál mást szeretni.
- De én most szeretnélek leszopni. Téged, először – mondta félénken.
- Oké.

Leültem az ággyal szemközti fotelbe, szétterpeszettem a lábam, és megmutattam neki kőmerev, vöröslő makkú farkamat. Aztán lehunytam a szemem és húzogatni kezdtem. Nem néztem Biankára, vártam, hogy jöjjön.
Néhány perc telhetett el így, amikor megéreztem a lány bársonyos bőrű kezének érintését a hasamon. Bátortalanul simogatott. Megfogtam a kezét, és gyengéden játszadozni kezdtem vele. Aztán a farkamra irányítottam. Óvatosan kezdte el húzogatni, aztán amikor ujjai már síkosak lettek az előnedveimtől, gyorsított a tempón. Nyögni kezdtem, és a hajába túrtam. Arra gondoltam, Biankából is profi pumpácska lesz.
- Vedd kérlek… vedd kérlek a szádba – suttogtam neki. Ujjaim már görcsösen túrták a haját, és éreztem, nagyszerű dolog történik velem.

Bianka rám mosolygott, és kidugta a nyelvét. Megérintette a makkom hegyét, aztán a nyílásra szorította. Felszisszentem. Azután elkezdte nyalogatni körbe-körbe, végül bekapta az egész rudat. Nyomtalanul eltűnt a szájában, és ügyetlenül, szinte fuldokolva szopni kezdte.
Bár ugyancsak elmerültem az élvezetben, azért észrevettem, hogy Fatime közben felébredt, és felült az ágyon. Amikor meglátta, mi folyik, maszturbálni kezdett. Én azonban nem törődtem vele, Biankára koncentráltam, aki vadul szívni kezdte a farkam. Éreztem, úgy próbálja csinálni, ahogyan a többiektől látta, és ez kezdett áttaszítani a határon. A lány kivette szájából a péniszem, és gyorsan, és érzéssel húzogatta, miközben elragadtatva nyögdécselt. Különösen, miután Fatime aláfeküdt és nyalni kezdte a punciját.

Ezt már nem bírtam tovább, megérkezett az izmokat táncoltató robbanás, és nyüszítve spricceltem ki rengeteg felgyűlt magvam. Bianka gyengéd mozdulatokkal szétkente a spermám a hasamon, és közben a mellkasom puszilgatta. Én lehunyt szemmel, lihegve nyúltam el a székben, és úgy éreztem, a mennyországba jutottam, annak is egy elit negyedébe.
A két lány már nem foglalkozott velem: egymásra feküdtek a földön 69-es pózba, és nyalni kezdték egymás. Nyögtek, sikongattak. Úgy döntöttem, magukra hagyom őket. Kiléptem a szobából, és láttam, Gende és Gellér épp seggbekúrja Zsuzsikát és Szonját, miközben Julietta vadul korbácsolja a hátukat. Pál és Tiborc eszméletlenül hevertek a sarokban, szájuk sarkából szivárgott a nyál.

És akkor úgy döntöttem, elég volt ebből. Még egy-két hétig élvezkedjen mindenki, de aztán újra összefogom a csapatot, és indulunk új kalandok felé.
Hozzászólások
További hozzászólások »
BURGONYA ·
EZ A SOROZATOT LEGKÍVÁLÓBB DARABJA TALÁN MEG A HOLNAP MEGJELENŐ!!!
IGAZI NYOLVANAS ÉVEK FEELING BÁR NAPJAINKBEN JÁTSZÓDIK!!!



NEM ÉRZITEK A MIAMI VICE ETHOST???? :angry:


A FELÜLMÚLHATATLAN ÉRA SZAGÁT??? :rage:

KIRÁLY VOLT A VILÁG AZ AIDS ELŐTT!!! AZÓTA BUZI KONZERVATIVOK URALJÁK A FÖLDET!!!! :angry: :rage:

IHB Party ·
Hát, szó se róla Burgonya, az eddigi történeteiden is marha jókat röhögtem, hisz ez a stílus egyszerűen 10est érdemelne, ha a viccek közé írtad volna.
Ha ez a legjobb, akkor sürgősen hagyj fel az írással. Vagy ne ezekbe a kategóriákba küld. Inkább lehetne az április elseje. :yum: :yum: :yum: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: