Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

VKK, harmadik rész: A Vörös delfin kincse - A kincs megszerzése

Egy hónap múlva már Siófokon voltunk, és vízre bocsátottuk a tutajt.
- Markovics! Húzd fel a vitorlát!- mondtam.
- Igenis! – mondta, és felhúzta.
- Hoppá! –kiáltottam. – Megfeledkeztem a szakácsról; Tiborc, te vagy a szakács! Főzz valamit… mondjuk halat. Úgyis fogtam egy rakás angolnát és pár busát.
- Igen, kapitány úr – mondta, és bement a kajütbe. Ott ment el mellettünk a Siófok nevű katamarán, a kis hajónk a nagy hullámokban úgy ringatózott, hogy tengeribetegség fogott el. Azután csönd lett. A Balaton csillogott a verőfényes napsütésben. Oly meleg volt, hogy izzadtam a kék tengerész-egyenruhámban. A távolban a Tihanyi-félsziget tűnt fel.
- Aki akar, megfürödhet – mondtam.
- Hurrá! – ugrottak be az emberek a vízbe ruhástul.

Jólesett nekik a nagy hőségben. Láttam, hogy a lányok és a fiúk egyből vetkőztetni kezdik egymást a vízben, a fedélzetre dobálva a ruhadarabokat. Fatime láthatóan túltette magát a gyászon, mert máris buzgón tapadt össze Patakival, aki egy nagyon nagy izmos macho volt. Mikor Pataki feldobta a lány bugyiját a hajókorlátra, és megfogtam, és szagolgatni kezdtem. A farkam kezdett iszonyúan megduzzadni.
- Kész az ebéd! – verte a fazekat Tiborc. A fiúk és a lányok meztelenül kimásztak a vízből, és bementek a kabinba, kihozták az adagjukat, majd farkasétvággyal kezdték enni a finom friss sült halat. Én is nekiláttam az ebédnek, majd kiosztottam a limonádékat. Utána közöltem, most pedig a csoportszex következik.
- Gende, van még egy kis kokszod?
- Egy rendőrnek, uram? – vihogott a szerencsétlen, de közben láttam, hogy egy kis fehér por ott szárad az orra alatt.
- Na gyerünk, fiú. Ha megtaláljuk a kincset, annyi kokszot veszünk a siófoki dílerektől, hogy elég lesz ahhoz, hogy felrepülj a csillagokba – mondtam neki.
- Hát jól van – felelte kelletlenül, és hozta is a kabinból az üvegcsét.

A parancsnoki asztal üveglapján mindenkinek osztott egy csíkot, a lányoknak egy kicsit nagyobb adag járt. A legénység szippantott, aztán, amikor csillogni kezdtek a szemek, a lányok megmarkolták a fiúk farkát: Julietta Gellérét, Marcsi Gendéét, Szonja Tiborcét, Bianka Pálét, Zsuzsika pedig az enyémet akarta, de én félretoltam a kezét, és Fatime után nyúltam.
- Te vagy a vezéri kurva. Velem dugsz, vagy senkivel.
A lány lelkesen bólintott, és térdre rogyott, majd szopni kezdett. Elkaptam Pataki irigy pillantását, de nem törődtem vele. Inkább odaintetem Markovicsnak:
- Hozd a kamerát. Vedd fel.

A buzi lelkesen loholt, és hamarosan hozta a négyszeres optikai zoomos JVC kamerát, amit előrelátóan még az indulás előtt beszereztem.
- Ráközelítek a farkadra – sipítozta Markovics.
- Helyes. Fatime hallod? Gyerünk!
A lány tudta, mit várnak tőle. Kivette a farkam a szájából, lágyan verni kezdte, aztán végignyalogatta a makkom. Majd a heréimet kezdte rágni. Aztán visszacsúsztatta a szájába, és tövig elnyelte. A kamera felé fordult, hogy látszódjon, ahogy vastag buzogányom kitüremkedik arca vékony bőrén.
- Jó – lihegtem. Fatime még annál is ügyesebb volt, mint amilyennek képzeltem. – Most vedd a többieket.

Láttam, hogy a többiek egymásba gubancolódva hevernek a földön, és mindenki simogat mindenkit. Szonja oldalt feküdt, Tiborc mögötte, és farkát bevezette a hüvelyébe, miközben a mellét fogdosta, és a nyakát csókolgatta. Bianka a hátán feküdt, Pál feje a lába között, és az izzadó arcú lány vadul húzta magához a fiút a hajánál fogva. Csípője vonaglott, és önfeledten nyögdécselt: ő volt a legjobban oda az orális szexért. Tudtommal még szűz volt és szopni sem volt hajlandó. Viszont imádta nyalatni magát. Gellér Gendét kiszorítva ismét Marcsira mászott rá, és misszionárius pózban dugni kezdte. Persze ez nem tartott sokáig, hamarosan ismét a fenekét vette célba. Marcsi azonban most nem engedte, így végül Julietta popsijába mártotta tövig a farkát, akit előtte Gende nyalt lucskosra. Gellér vad lökésekkel vette birtokba a sikongató Juliettát, Marcsi pedig nyalni kezdte a lány csiklóját, és vadul ujjazta.

Zsuzsikának sokáig senki nem jutott, és magányosan masztizott, egy kiürült palackot dugdosott fel a meleg fénytől izzadó lyukába. Végül Gende megmarkolta a fenekét, és tövig a seggébe nyomta a farkát.
- Ugye veszed? – kérdeztem rekedten Markovicstól, aki fél kezével farkát verve pörgött körbe-körbe. Hülye kérdés volt, láttam rajta, milyen lelkes. Kár, hogy a felvételt nem tudjuk majd visszajátszani.
- Persze hogy veszem! Nagyon jók vagytok! – csicseregte, de tudtam, hogy nem a lányokra gondol.

Fatime közben már abbahagyta a cidázást, és a hajó korlátjára dőlve, szétterpesztett lábbal várta a behatolást. Gyönyörű volt verejtékes, karcsú, fekete teste, és én vágytól őrültem szorítottam magamhoz. 20 centis farkam hüvelyének egyetlen vonagló mozdulatával benyelte, és a vállamba harapott. Aztán döngetni kezdtem, éreztem telt csípőjét, forró lélegzetét és kéjes vonaglását. Elélvezett. Aztán újra és újra. A nap kegyetlenül égetett, és testünk úgy izzott, mint egy túlhevült lámpabura.
- A fenekembe is tedd be – hörögte a lány.
Megfordítottam, rádöntöttem a korlátra, és szűk fekete popólyukába hatoltam. Megmerevedett, aztán egy hangos sikollyal rángatni kezdte a seggét. Üvöltve lövelltem gecimet az isteni lyukba.
- Nagyszerű voltál – lihegtem Fatime fülébe, és szemem sarkából láttam, hogy az a buzi Markovics engem figyel és veri a farkát.
Egy szép napon őt is kinyírom, gondoltam.

A többiek még mindig keféltek, hangosan nyögve. Odaszóltam Markovicsnak, hogy vegye őket tovább, azzal elmentem úszni egyet Fatimével. A vízben még egyszer kiverte a farkam, én pedig orgazmusig ujjaztam őt.
Mire visszatértem a tutajra, az orgia véget ért. A legénység elfoglalta a helyét a megfelelő posztokon, a lányok pedig elmentek hüvelyt öblíteni. Odamentem Patakihoz, és megkérdeztem tőle:
- Mi van az idővel?
- Remek – mondta. Éreztem, picit haragszik rám, de nem érdekelt. –Remek. Ilyen marad sötétedésig.
Csakugyan ilyen maradt. De mégis, bár fülledt meleg volt, és megeredt az eső, de csak egy kis ideig. Aztán megint visszaállt a rendes kerékvágásba. Ekkor azonban besötétedett, és a fedélzeten beszélgettünk. Tiborc és Pál megint beszívott. Nem adták fel.
- A nyakkendő világoskék lesz! – mondta Tiborc.
- Nem. Sötétkék! – vágott vissza Pál.
- Világos.
- Sötét.
- A világos szebb!
- De nem szebb!
- De igen!
- De nem!
- De igen!
- De nem!
- De igen!
- Hagyjátok abba! A nyakkendő középkék lesz! Ha még egyszer veszekszetek, felmossátok a hajót, és nem kúrhattok egy hétig! Most pedig bújjatok bele a hálózsákotokba, és menjetek aludni! – adtam ki az utasítást.

Nemsokára mindenki aludt, csak én voltam fenn. Egyszer csak a szemembe tűnt valami világosság. Egy hatalmas vitorlás volt. Felkeltettem az embereimet, és most már együtt figyeltük az óriási hajót. Végül nem tudtunk mit tenni, kettévágta A hajónkat.
- Elhagyni a hajót! – ordítottam.
A hajó elsüllyedt és vele az összes tulajdonunk. Megszámoltam az embereimet, és Markovics hiányzott. Gyorsan felkaptam a Gellér által megmentett oxigénpalackot, és lemerültem. Megtaláltam a hajó roncsait, és a beszorult Markovicst. A lábát megvágta az éles fa, és a víz vörös volt. Kiszabadítottam, és felvittem a felszínre. A nagy hajó már messze volt: elvitte a legénységet. Szerencsére épp akkor jött arra egy sportvitorlás.
- Hát ti mit csináltok? – kérdezte ez.
- Elsüllyedt a hajónk! – mondtuk.
- Mit kerestek?
- Egy kincsszállító hajót. A Vörös Delfint.
- Elmosolyodott.
- Ó, azt már egy éve kiemelték, de kincs nem volt rajta.
- Nem volt? – kérdeztem csodálkozva.
- Nem. Ez a hajó Buda felszabadulása után indult el Badacsonyból Boglárlellére, hogy onnan kocsin szállítsák Budára. Bort szállított.

- Mi láttunk itt egy hatalmas vitorlást. Az mi?
- Az valamilyen gyereké… Erdész, vagy kicsoda.
Megdobbant a szívem.
- Elrabolta a csapatomat! És a kurváinkat– mondtam.
Erre felcsillant a szeme.
- Igen? Sejtettem hogy valami disznóság van ebben a dologban. Gyertek! Keresünk egy nagyobb hajót, aztán a nyomába szegődünk.
- Nyilván nem ingyen – mondtam neki, mint aki átlát a szitán.
- Hát… pénz beszél, kutya ugat, nemde? Pénzt úgysem találunk, de említettél bizonyos hölgyeket…
- Értem. Rendben. Menjetek. Én itt maradok - mondtam. – Le kell mennem még két palackért.
- Nem lesz bajod? – kérdezte az ember.
- Nem hiszem – mondtam, és lemerültem. Mire visszaértem, már ott várt a nagy vitorlás jacht, és Markovics meg az ember. Felpakoltam a hajóra, majd egy ládára böktem:

- Ebben mi van?
- Dinamit.
- Dinamit? Minek az?
- Felrobbantjuk a hajót.
- Szó, ami szó, tűzijátékra nem számítottam.
- Egyébként megkérdeztem az egyik barátomat a hajódról.
- És?
- Csakugyan. Abban az évben egy hajó kelt át a Balatonon. Kísértethajó volt.
- Micsoda?
- A Sátán és a Gonoszság hajója. A roncsai a közelben vannak. De az a gyanúm, hogy Erdészék már megtalálták. Átok ül rajtuk.
- Ez igen. Na, gyerünk, röpítsük a levegőbe azt a hajót. Éjjel fölrakjuk a dinamitot. Lemerülünk, és az aljára erősítjük. A hajó szépen, lassan fog elsüllyedni.



****

Éjjel:

- Gyerünk! Ott a hajó!
Tőlünk nem távol horgonyzott le. Fölvettük a palackokat, és lemerültünk. Hatalmas fateste volt. Rárögzítettük a bombát, és tíz percre időzítettük. Visszatértünk a hajóra.
- Huh. 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 MOST!
- Semmit nem lehetett hallani, csak hullámok csaptak ki a hajó alól, ami azonnal süllyedni kezdett.
- Hoppá. Az embereim. Ottmaradtak!
Alig tűnt el a főárboc zászlója a vízben, úszó gyerekeket pillantottam meg: Gellér, Pataki, Pál, Tiborc, Gende és a lányok. Nagy megkönnyebbülésemre Fatime is. Fölhúztuk őket a hajóra.
- Uh. Rabszolgák voltunk – mondta Tiborc.
- Ezzel mire akarsz célozni Tiborc? Hogy most is az akarsz lenni?
- Ah! Kurva poénos gyerek vagy Vendel!
- Kussolj! Én vagyok itt a májer. Fatiméhez hozzányúlt valaki?
- Hát, Erdész seggbekúrta.

Iszonyú haragra gerjedtem, és Fatimére pillantottam. Láttam, hogy a lány szeme könnyben úszik, és a fenekét dörzsöli. Ez meggyőzött arról, hogy nem önszántából tette. Ettől kicsit lenyugodtam, és igyekeztem másra terelni a szót.
- No lám, a mi Gellérünk két óriási ládát hozott. Mi van benne? Erdész feje?
Nem az volt benne. Tele volt arannyal, ezüsttel, drágakővel.
- Ez már valami. Ez az a negyedmilliárd?
- Ez.
- Csak az a baj, hogy el van átkozva.
- Micsoda?
- Állítólag szellemhajó volt.
- Persze. És én vagyok Drakula.
- Gondolj Dantonra!
- Ugyan! Lehet hogy megfagyott. Lehet, hogy mérgezés. Akármi…
- Oké, oké. Menjünk ki Tihanyba.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pedy ·
szar
BURGONYA ·
MI AZ HOGY SZAR TE

KISKÖCSÖG CSIVASZ???!!!

KAPTOK VÉGRE JÓ SZTORISOROZATOT ÉS NEM ÉRTÉKELITEK?????

ÉRTÉKELJETEK!!!! :angry:

bolondember ·
Nem egy nagy eresztés, cserébe borzalmas.
a legrosszabb:
Badacsonyból ment Boglárlellére a hajó, h felvigyék kocsin az aranyat Budára.... Logikus, kerülő rulez...:D


NE ADD FEL!

Lesz ez még rosszabb is!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: