Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vízben, bennem.

Előszó.

Ezt a kis írást magam szórakoztatására írtam, kitaláció az egész, nem vagyok nő, de a véleményetekre sem vagyok kíváncsi.
Ezért MINDENKIT kérek, hogy mellőzze a szóbeli kritikát, az esetleges jó véleményeket is beleértve.
Ha leküzdhetetlen vágyat érzel írásommal kapcsolatos véleménynyilvánításra, pontozhatsz, mert azt úgy sem veszem komolyan.

Hétvégére nem szoktunk programot tervezni, de ez most másképp volt.
Hajnalra húztam fel a telefonom, és az a dög rendesen keltett is.
Miután sikerült átnéznem a szempilláim között, párom ágaskodó farka tűnt először a szemembe. A szokásos hajnali merevedése már működött, és a redőnyön áttörő fénycsíkok izgatóan vibrálóvá tették az egyébként is izgató látványt. A puncim persze azonnal benedvesedett, de hősiesen erőt vettem magamon és feltettem a kávét, majd bevonultam a tus alá.
Mire a kávé kifolyt, én is előkerültem a fürdőszobából, és kedvesemnek bevittem az ébresztő löttyöt. Égnek meredő farokkal horkolt. Nedvesedés mint előbb. Hősiesség szintúgy.
A kávéivás alatt elhesegettem mindenhol ott lévő kezét, ígérvén minden gyönyörűt, ha gyorsan elkészül. Végül is betuszkoltam a tus alá, de ezúttal elmarad a kézimosás. A farka továbbra is mereven állt. Végül is a reggeli pisilés után kezelhető méretűvé vált, és rá tudtam erőltetni az univerzális nyári gatyáját. Addigra én is magamra kaptam egy vállpántos minit és némi reggelizés után, továbbra is hesegetve a mindenhol ottlévő kezét, bevágódtunk a kocsiba.
Én vezettem. A minim persze mindig felcsúszott, a puncim pedig mindig kilátszott, és kis híján az árokban kötöttünk ki. Azok a mindenhol ottlévő kezek!
Miután átadtam a kormányt, gondok nélkül megérkeztünk.

A hajnali kelés eredményeként, várakozásunknak megfelelően, még senki sem volt a gödörnél. Kevéske ruhánktól megszabadulva irány a gödör jó meleg vize. Kedvesem szokása szerint, a térdígérő vízben hanyatt vetette magát, és szétvetett karokkal, lábakkal hagyta, hogy a meleg gyógyvíz fenntartsa a felszínen.
Még nem dicsekedtem, hogy tetőtől, talpig göndör és vörös vagyok, nem jelentéktelen szeplőkkel. Kedvesem erre a kombinációra mindig nagyon beindult, így nem hagyta, hogy borotváljam a puncim.
Így, aztán ahogy a közelében sertepertéltem vörös bozontommal, a farka szokása szerint, ismét csak égnek állt. Én ki a partra, fényképezőgéppel vissza, sztárfotók elkészítve. Némi erőlködés árán betuszkoltam a dögönyöző alá. Merev farka, mint egy vízköpő vezette el a rácsorgó vizet. Akár ha pisilne. Még néhány kép azután a fényképezőgép kirepült a partra, én pedig, kedvesem karjába. Hajnal óta erre vártunk.

Rácsimpaszkodtam fél csípőjére felülve, megmarkolta a seggemet és magára húzott. Miután a farka nagyon útban volt, a makkját beillesztette a szeméremajkaim közé és hagyta, hogy rácsússzak. Csúsztam is. A merev fasz teljesen kitöltötte a pinámat, és apró mozdulatokkal simogatta a méhszájamat. Az idő megállt, így fogalmam sincs hogy meddig szeretkeztünk a dögönyöző alatt, végül már nem bírván fenntartani az egyensúlyt, továbbra is egymásra fonódva, egymásban maradva beledűltünk a gödör vizébe. Sajnos pár centivel mélyebb volt a víz mint amit fulladás nélkül ki bírtam volna, ezért, bármennyire nem is akartuk, szét kellett bontakoznunk. No azért nem vált katasztrofálissá a helyzet, mert ahogy vizet köpve térdre kecmeregtem, kedvesem mit sem törődve a fuldoklásommal, hátulról már be is nyomta a farkát a – nem épp a gyógyvíztől – síkos pinámba. Míg előbb, alig mozogva élveztük egymás testét és a szex gyönyöreit, most hatalmas lökésekkel jár bennem. Faszát egészen a pina széléig kihúzva, mint egy torpedó érkezett vissza.
A parton olvasható jóindulatúan figyelmeztető tábla szerint harminc percnél tovább nem javasolt a vízben tartózkodni. Hát mi nem is tartózkodtunk. Semmitől. De az is tény, hogy néhány perc múlva a szoprán sikolyaimtól volt hangos a kicsiny völgy, amit párom basszus hörgése kísért. Szóval rendesen elélveztünk, elterültünk a vízben, de élve és gyönyörben fürödve megúsztuk.

Az, hogy mi történt a parton arról majd legközelebb írok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Nagyon úgy tűnik, hogy FityMatyi azonos az íróval .
FityMatyi ·
Becs szóra nem. Nincs ötletem arra, hogy ezt hogy tudnám bebizonyítani, ha neked van, állok elébe.
Szivacs ·
Nekem sincs ötletem, így inkább megpróbálom elhinni :)

Arikon ·
MOst épppen dolgozom életem első Erotikus történetén :blush: .Lassan nevezhetem a Regény kategóriába.Nah meg a Horrrorba.
Szeretem a Szexet ·
Igazán megtisztelő, hogy bunkóságom topicján jelentetted be könyved közelgő megjelenését.
Köszönöm kitüntető bizalmad!
Arikon ·
Szívesen.
Kezdünk ezzel a Fórummal is valamit.
Mindenki bejelentheti az új történetei megjelenéseit.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: