Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vikinek

Egy forró nyári nap volt. Hosszú idő után végre személyesen is találkoztunk. Hihetetlenül szép lány volt, élőben még szebb, mint a képeken. Magas, formás test, gyönyörű idomok, hatalmas mellek, mosolygós, kedves arc. Ez mind ő volt. Egyszerűen nem tudtam betelni a látvánnyal. Egész nap együtt voltunk és beszélgettünk. Sétálgattunk, aztán leültünk a parkban beszélgetni. Így töltöttük az egész napot, észre sem vettük hogy besötétedett. Ekkor mondtam neki, hogy menjünk haza a kocsiért és menjünk le a Balatonra éjszakai fürdőzésre. Beültünk a kocsiba és elindultunk. Nem vittünk magunkkal csak egy pokrócot, a fürdőruhákat és törölközőket. Hamar odaértünk, leterítettük a pokrócot, majd egymás előtt kicsit szemérmesen, az éj sötétjébe bújva átvettük a fürdőruhákat.

Mikor megpillantottam abban a falatnyi kis fürdőruhában, még a lélegzetem is elállt. Szinte majdnem teljesen lebénultam, annyira gyönyörű volt, nem is tudtam mit mondani neki csak hogy egyszerűen gyönyörű. Látta rajtam, hogy mennyire ledöbbentem, ezért odalépett hozzám és csak annyit mondott: köszi - majd lassan, de magabiztosan megcsókolt. Abban a pillanatban forrni kezdett a vérem. Magamhoz öleltem, majd egyik kezem a vállára, a másikat a fenekére csúsztattam. Percekig álltunk ott, én kicsit megszédültem az eseményektől, majd azt mondta: gyere, menjünk fürdeni, majd a vízben folytatjuk- s huncutan mosolyogni kezdett.

Erre megfogtam a kezét és bementünk fürdeni. Lassan beljebb mentünk a kellemesen meleg vízbe úgy, hogy nyakig elmerüljünk benne. A derekára tettem a kezem, magamhoz húztam és csókolózni kezdtünk. A kezem lassan elindult felfele. Benyúltam a melltartópántja alá és lassan elindultam a kezeimmel előre, majd kicsit bátortalanul félúton megálltam. Erre megfogta a kezeim, és a melleire húzta őket. Lehúztam a melltartóját, és a melleit kezdtem simogatni. Finoman masszírozni kezdtem őket és közben egy pillanatig sem hagytuk abba a csókolózást. Nyakig a vízben, így a víz alatt, éjszaka, rendkívül izgató volt. A kezeimmel elindultam lefele. Lassan a fenekére tettem a kezem és finoman megmarkoltam, kicsit masszíroztam majd lassan elindultam hátulról előre. Az egyik kezemet el tudtam úgy helyezni hogy pont elérjem a punciát.

Simogatni kezdtem, majd egy rövid időre abbahagyva lehúztam a bugyiját. Közben ő sem tétlenkedett, Simogatta a testem a víz alatt. Először a vállaimat majd a mellkasomat és elindult lefele. Ekkor már előröl simogattam a punciját, erre ő benyúlt a nadrágomba és elővette a már meredező farkam. Simogattam a punciját és két ujjamat finoman belecsúsztattam, ő közben a farkamat verte. Halkan nyögdécselt, ahogy egyre gyorsabban és mélyebben kezdtem mozgatni benne az ujjaim. Erre ő is gyorsított és egyre gyorsabban verte a farkam. Sóhajtozni kezdtem és már nem tudtunk csókolózni annyi hang jött ki a torkunkon. Nem bírtam tovább várni. Továbbra is a víz alatt maradva széthúztam a combjait és beléhatoltam.

Egy hosszú, de halk sóhajtással jelezte érzéseit. Ő a derekamra tette a kezeit, én a melleit kezdtem masszírozni aztán a mellbimbóit dörzsölgettem. Egyre gyorsabban mozogtam benne, egyre mélyebben és erősebben hatoltam belé. Ő csak sóhajtozott, majd egyre vadabbul és hangosabban nyögni kezdett. A hangját hallván én is egyre jobban felizgultam. Nem sok kellet már egyikünknek sem. Remegni kezdett a gyönyörtől, még szorosabban hozzám bújt, majd úgy magához ölelt, hogy levegőt is nehezemre esett venni. Én is magamhoz öleltem és olyan szorosan magamhoz húztam, ahogy csak tudtam. A végletekig fokozódtak az érzéseink, majd hirtelen mind a ketten elélveztünk egy hatalmas nyögéssorozat végén. Megfeszültek a testeink, olyan mélyen húztam magamba, ahogy csak tudtam. Majd halálosan fáradtan, egymáshoz tapadva a part fele indultunk.

A part olyan részén voltunk, ahol a víz lassan, fokozatosan mélyült egy homokos partrészről. Kivittem odáig és lefektettem oda, ahol a víz gyenge hullámzása még épphogy elérte a testét. Elfektettem a homokban, lehúztam a fürdőruháját, immár teljesen, és megcsókoltam. Hosszan csókolóztunk, közben simogattam a melleit, aztán puszilgatni kezdtem a nyakát, vállait, majd a kulcscsontját, melleit, és folytattam az utat lefele. A kezeim a térdeire tettem és a számmal megálltam a köldökénél, majd egyszerre indultam tovább a puncija felé. A kezeim a belső combján húztam végig, a számmal centinként puszilgattam a puha bőrét. A combhajlatánál megálltam egy pillanatra, majd széthúztam a szeméremajkait, és nyalogatni kezdtem a csiklóját, majd a számba vettem és szívni kezdtem ahogy csak tudtam. Közben a kezeimmel simogattam a combjait és a a szeméremajkait, aztán lassan bedugtam két ujjam a puncijába.

Gyorsan és mélyen kezdtem dolgozni benne, közben úgy izgattam a csiklóját, ahogy csak tudtam. Az eddigi lágy és halk sóhajtozást felváltotta a vad, szenvedélyes, gyönyörteli nyögés. Felnyúltam benne és keresni kezdtem a G-pontját. Mikor megéreztem egyre erősebben kezdtem izgatni. Szerencsére nem volt a közelben senki, aki hallja a nyögéseit. Egyszercsak megfeszült a teste és elindult az orgazmus újabb hulláma végig a testén. Nagyokat nyögött, remegett a teste, sóhajtozott, ahogy csak tudott. Addig ujjaztam és csókolgattam, nyalogattam a csiklóját, amíg bírtam. Vagy fél órát töltöttünk így. Mire a végére értem már csak a víz nedvesítette a punciját. Fáradtan, elgyötörten feküdt, sóhajtozott, ahhoz sem volt ereje hogy a felemelje a fejét. Mikor véget ért, a karomba vettem, kivittem a partra és a pokrócra fektettem. Már alig volt eszméleténél, annyira kimerült. Elfeküdtem, és magamhoz húztam. Összebújtunk és csak feküdtünk egymás mellett.

Békésen és nyugodtam feküdt, hagytam pihenni, csak kedvesen simogattam. Ő meztelen volt, rajtam is csak a fürdőnadrág volt. Mivel elég sok homok volt rajtunk ezért miután kipihente magát elindultunk egy szabadon használható zuhanyzó felé hogy lezuhanyozzunk. Beálltunk a zuhany alá. A víz hideg volt de nem zavarta egyikünket sem. Egymás testét kezdtük el mosni. Miután lemosdattuk egymást megcsókolt, aztán lehajolt és levette a nadrágom. Először lemosta a homokot a farkamról, aztán simogatni kezdte. A hideg víz ellenére is hamar felállt, olyan profin izgatott. Először verni kezdte aztán a szájába vette és szopni kezdett. Először lassan, ütemesen csinálta, majd begyorsított és egyre vadabbul, egyre mélyebben szopta a farkamat. A hideg víz segített hogy ne menjek el olyan gyorsan, de így is hamar elélveztem. Mikor érezte, hogy végem van felnézett rám, bele egyenesen a szemembe. Ezt már nem bírtam ki. Egyenesen a szájába élveztem. Ő kicsorgatta és hagyta, hogy végigfollyon a testén, majd lemosta magáról. Megtámaszkodtam, különben valószínű elájultam volna, olyan jól csinálta.

Percekig csak lihegtem, kapkodtam a levegőt. Miután észhez tértem megcsókoltam, megfogtam a kezét, majd megköszöntük egymásnak az éjszakát. Megtörölköztünk, majd felöltöztünk. Összeszedtük a holminkat, majd elindultunk hazafelé. Bent a kocsiba, indulás előtt még megcsókoltam egyszer. Már késő éjszaka volt, mindketten elfáradtunk. Mire hazaértünk ő már aludt és nekem sem sok kellett hozzá. Életem legcsodálatosabb napját töltöttem el vele, de az éjszaka még gyönyörűbb volt. A karomba vettem, majd felvittem a szobába és óvatosan lefektettem az ágyra ügyelve, nehogy felébredjen. Óvatosan fehérneműre vetkőztettem, majd befeküdtem mellé az ágyba. Átöleltem és hozzá bújtam. Sokáig csak néztem és simogattam őt. Annyira megszerettem, hogy nem akartam szem elől téveszteni egy pillanatra sem, de aztán engem is elnyomott az álom. Róla álmodtam és reggel, mikor felébredtem hihetetlenül jó érzés volt, hogy ott fekszik mellettem, Olyan békés, gyönyörű és csodálatos volt, ahogy ott aludt a karomban, hogy csak néztem, és azon gondolkodtam, hogy hogyan sikerült egy ilyen lánnyal megszerettetnem magam. Életemben először végre igazán boldog voltam.

U.I: Ez az első történetem és igazság szerint nem azért írtam, hogy nyíltan olvassák az emberek. Ennek ellenére feltettem és szeretném, ha értékelnétek. Szeretnék építő jellegű kritikát kapni.
Hozzászólások
További hozzászólások »
minovara ·
ja, a szexre csak a G-pont miatt nem adtam kettest

Icecream ·
Marha cool a történet!!!persze egykét hiba azért van
Najon coooooooooooooooool!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: