Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vihar a Balatonon

Hárman aludtunk lányok egy szobában, már vagy egy hete. Valahogy aznap azonban nem akartam este sehova se menni. Annyiszor és annyifelé voltunk már társaságban és társasággal, hogy valamiért egyszerűen egyedül akartam maradni. Csöndben nem tévézve, nem mászkálva, nem táncolni, és nem idegen srácok süket lefektetős dumáit hallgatva...

Lefürödtem, és minthogy eszméletlen friss levegő jött a Balaton felől, a fonottszéket az erkélyajtóhoz téve, odaültem... Valamelyik nap szúnyogírtás volt ez meg is tette a hatását... végre tegyük hozzá... szóval ahogy kiléptem a zuhanyzóból megtörülközve úgy ahogy voltam egy másik törülközőt a fonottszékre kerítve, leülltem és bámultam kifelé az ablakon.
Olyan feles erkély jutott osztályrészül mindenszempontból. Szemből az utca felől nem lehet fellátni, mert derékig téglaépítmény, viszont iker-erkély lévén a szomszédtól mindössze egy derékig tartó, dróthálós vastag áttetsző üvegfal választ el...

Jól esett a hűs koranyári esti széle amely végigborzongatott szinte. Borotválom a szőreim, s erre aznap, a nyugis estémen jutott rá időm. Átkenceficéltem magam krémmel ott lent is, mert ilyenkor olyan érzékeny, de az hogy szabadon átjárhatja a szellő mindennél jobban esett.
Vagy negyed órát is örülhettem a szellőcskének, amikor bevillant, nem szexeltem már mióta. Se maszti, se dugás, semmi. Amióta a csajokkal itt vagyunk a Balcsin, komoly pasi nem lévén, még egy nyamvadt masztira se futotta. Ha tusol az ember, ki-be mászkálnak, ha wc-n ülök egy kicsit tovább mint kellene, rögtön valaki az ajtót veri, hogy mi van eldugult a budi...

Szóval átfutott rajtam, hogy nosza itt a kedvező alkalom... gyorsan felkeltem, bezártam az ajtót. A kulcsot benne hagytam a zárba, nehogy ha hazajönne addig valaki másik kulccsal bejöjjön, utálok lebukni... szóval előkészültem... de a nagy előkészület hatására elszállt egy kicsit az ihletem. Száraz volt ott lent. Próbáltam egy kicsit benedvesíteni, nyelvemmel megnyalt ujjaimmal, de hát nem sokat ért. Irány a fürdő... baby olaj. Az mindig van nálam, mert a tenyerem egy pontja gyakran kiszárad... Az olaj az viszont tök jó volt, most is. Már az első mozdulatoknál éreztem, nem sokat kell tennem a sikerhez...
Kicsit lejjebb csúsztam a kissé nyekergő fonottszékben és hát terpeszülésben vártam a zsibbadást, és a lábremegéssel együtt járó örömömet... még egy kicsi, és most elindul érzem... egyik lábam a karfára terpesztem, úgy be is tudok nyúlni is... na szóval elmentem elég gyorsan...
Ott pihegek a széken... a hasam még le-föl jár, a combom még meg-megrándul, amikor szokatlan hangokat hallok közvetlenül az erkélyajtó felől... A frász belémállt egy pillanat alatt talpra ugrottam és a törülközőt magam elé fogva kihajolok mi lehet ez a fura nyöszörgésféle...

Döbbenten láttam, hogy az erkély másikfelén egy srác áll, de nem csak hogy pucéron, hanem álló farokkal is. Kezét pedig a farkán járatja, és néz át felém...
Jézusom... egy pillanat alatt visszaugrottam az ajtó védelme mögé...

- Figyel, bocs teljesen bepörögtem, ahogy elélvezhettél, mert ugye elélveztél.... ne haragudj de... szóval nagyon jó lenne, ha kijönnél, semmit se akarok, csak had fejezzem be amit elkezdtem... - mondta el-elfúló hangon pasas - Na hallod....
- Ha elkezdted nem kellek ahhoz én.
- Nagyon rég nem láttam nőt így és háááát, nnaaa semmi se lesz kérlek gyere már elő... mi rossz van ebben....

Kiléptem dobogó szívvel az erkélyre, de eléggé óvatosan... átnéztem a túloldalra.... vézna magas srác volt, pár évvel lehett fiatalabb...
- Na tessék itt vagyok...
- A törülköző... nem lehetne, hogy....
Egy pillanatra átfut az agyamon, hogy most még ki lehet szállni... egyszerűen visszamegyek a szobába. Felöltözöm, és megkeresem a többieket... s lezárul ez az egész hülye szitu... aztán láttam a srác arcán tényleg komolyan gondolja, és nem akar mást, csak egy jó onanizálást... Leeresztettem derékig a törülközőm...
- Tessék..
- Ah kössszi mondta, és újra emelkedni kezdett a közben lelanyhult farka.
Belül kuncogtam, meg örültem, hogy nem éppen F1-es testem ennyire beindít egy srácot... De a következő pillanatban a frász belém állt, ugyanis az utca felől pont odalátni. Felülről a felső erkélyekről meg csak ha valaki nagyon kihajol... oldalról nem volt vész, mert a srácfelöli részen az üvegfal, a másikoldalon pedig tégla+vakolattal.
- Várj . mondtam és kivonszoltam a fonottszéket. A ráterített törülközöm amin még ott éktelenkedett a sötét foltocskám, az iménti élvezésem bizonyítékául. Leültem a srácnak oldalt. Ő egészen odajött az üvegfalig. A felsőteste és a felizgatott tekintete, mozgó karja jól látszódott. Derekától lefele pedig az üveg kissé szétmaszatolta a képet, de hát mindent lehett látni gond nélkül...
- Felém fordulj felém... kérleeeek, naaaa

Megfordultam, így teljesen szemből láthatott. A derekamra rakott törülközőtől totálisan átfáztam, mert ez volt a vizes. De féltem, szorongtam, hogy valami izé lesz, valami baj, vagy olyan amit megbánok...
- Ne mássz át kérlek jó...
- Oké itt maradok, csak had nézzem közben...
Láttam rajta, hogy valamelyest meg van szeppenve ő is, és tényleg egy élő pornókép, vagy legalábbis valamilyen erotikus indíték vagyok a számára... levettem a törülközőt magam elől, ledobtam mellém...
- Pfú... mondta és gyorsabban kezdte a kezét mozgatni...
Feltettem az egyik lábam a karosszék ülőkéjére, és hát így totál szabad belátása lett oda... másikkal jól terpesztve ültem...
- Azta...

Kicsit hogy fokozzam a hatást, az ujjamat rátettem a csiklómra. Picit mozgattam csak az ujjam, bár inkább nyomogattam a csiklóm. Pár pillanat alatt engem is bepörgetett a szitu, magam sem gondoltam volna. Néhány nyomkodás, aztán egy kicsit komolyabban kezdtem én is csinálni. Sóhajtoztam hozzá, pedig nem szoktam, de láttam a srácon, hogy majd elájul a látványtól, meg a hangoktól...
Aztán alighogy elkezdtem magam izgatni, a srác egyre hangosabb hajajjjozásba kezdett. Keze eszeveszetten mozgott... majd megállt minden, ős is... tántorgó léptekkel teljesen az üvegfalhoz simult... s csak akkor láttam meg, ahogy pumpálja ki magából a fehérkés folyadékot rá az üvegre...
Az újabb "fröccsenetek" lassan elindultak lefelé, de rögvest másik, meg harmadik és negyedik képződött. A legelsők lassan víztiszta színűvé váltak, ahogy csorogtak le az üvegfal aljáig...

Hát ettől bennem is elszakadt a húr... felraktam mindkét lábam a karfára, a nunusom kidüllesztve, két kézzel elkezdtem magamnak csinálni, úgy ahogy azt kell, rendesen... Ritkán tudom magam megujjazni is, mert általában csikló izgatásos masztira futja, de akkor ott, minden adott volt hozzá. Egyik kezemmel a csiklómon köröztem, másik kezem két ujjával ki-be...
A vártnál azonban így is lasabban jutottam előre, mert valahogy sokáig nem tudtam kivonni magam az alól a futónak tűnő gondolat alól, hogy most látványosan kell élvezzek, mert egy fiatal srác, lehet hogy első női maszti élménye én vagyok...

Aztán ez is elmúlt... a srác rövidesen valósággal megbabonázva kezdett bámulni, és ereje is nőttön nőtt. Újból harcra kész lett...Na szóval nem kíméltem magam eztán... éreztem hogy elindulnak bennem a dolgok, s már-már automatikusan mozognak az ujjaim, a lábaimat közbe az égig emelve, teljesen elfeküdtem a székben és így majdnem felülről tudtam magamnak csinálni. Ez vezet a legnagyobb sikerhez. Éreztem, hogy most - talán a bámuló szemek hatására - nagyobb és intenzívebb élvezésben lesz részem - mint korábban bármikor is. Közbevetőleg mondom, egyszer már azért masztiztam srác előtt, igaz akkor én az érettségire készültem, és a nyolcadikos unokaöcsémet kaptam rajta, hogy les lentről a szellőzőből, amikor a fürdőszobába menten, szóval akkor aztán csaptam neki olyan bemutatót, hogy a füle is ketté állt. Még egy óra múlva se tudtam kiszedni belőle, hányra mondta a mamája, hogy haza kell mennie... Csak ült piros füllel, és foltos nadrággal az asztalnál... jó okés egy kicsit szemét dolog volt elismerem... de most... ez a srác lehet vagy 20-21... és még ott csorgott, a közben már teljesen átlátszóvá vált élvezése valahol az üvegfal alján, de közben megint masztizik...

Aztán csak a kezét láttam, a farkának a hegyét, ahogy elő-előtűnik a bőr alól, a ritmusát, a feszesen álló herezacskóit, a kissé remegő lábait... felvettem kezemmel az ő ritmusát. Próbáltam tartani, de ő egyre gyorsabbá és gyorsabbá vált... én is gyorsítottam, de éreztem, hogy pillanatim vannak vissza... minden kézmozdulatomnál egyre erősebben éreztem, hogy jön, erősebben jön, itt van már mindjárt, és itt vaaannnnnnn, hajaaajjjjjj (most én).....
Aztán egyre jobban lelalussultam... és láttam a srác újabb pulzáló termését az üvegfalon lecsorogni... ahhoz fáradtnak és zsibbadtnak éreztem magam, hogy folytassam magamnak, pedig bizonyára sikerült is volna.... csak arra futotta erőmből, hogy a karosszékben pihegve üljek és nézzek ki a fejemből...

Percekig, vagy egy órán ültem ott nem tudom... kicsit alaudtam is így. Sötét volt és égtek a lámpák amikor dideregve felébredtem...
- Hé, engedj már be....
- Megyek, már megyek... röptében bújtam bele a hálóruhámba....
- Bocs csajok elaludtam az erkélyen... hány óra van...
- fél egy kisanyám... hát ne tudd meg milyen buli volt a Sanyiéknál, te....

Kómásan mentem ki az erkélyre behozni a karszéket, meg törülközőket, és áthajolva vizslattam a srácot hova lett... meg hogy mi látszik az üvegen.... aztán az esőcseppek térítettek igazán magamhoz... villámlott az északi part felett, majd hatalmasat dörgött.... Éjszak úgy aludtam mint a bunda. Nem így a többiek. Akkora zivatar volt, hogy alig hunyták le a szemüket, én meg édesdeden aludtam, a legnagyobb bosszúságukra...

Reggel sem láttam mozgást az erkély túloldaláról... az erkély üvegfalán cseppekké áltak össze az éjszakai esőzés vizei... faggatózni kezdtem a portán a szomszédság felől, persze úgy hogy a többiek ne lássák...
- Hát kérem kisasszonka, a műegyetemisták a félhetes vonattal elmentek mán, hajnalba keltek...
Aztán visszamentem a szobába, lassan nekünk is rámolni kell, igaz mi holnap megyünk csak haza...
- Nézzétek csajok... egy rózsa van itt az üveg és a fal közé becsíptetve - mi az titkos hódolónk van? Nagy röhögés... , és amikor már mindenki körbeszaglászta, és amikor már nem volt érdekes rádobta valaki az asztalra. Csak akkor vettem fel azt, ami engem illet...

Azóta többször is eszembe jut az az est, és megborzongat. Néha úgy gondolom, tökéletes pár lennénk egyébként is, kár hogy fiatalabb... Máskor meg úgy gondolom, hogy jó hogy csak ennyi volt... egy jó kis együttes maszti...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Himbilimbi ·
Fuuuu, ez de joo volt. :) Olyan jo neha egy-ket ilyen irast olvasni. Fuuuu, ez de joo volt... :) Koszonom!

East West ·
Hát igen...szívesen lettem volna azon az erkélyen én is. Nekem tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: