Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vérsértés, avagy Justyna+Gergő

Egyszer hallottam hogy anyu ordibál a nagymamámmal. Ez furcsának tartottam, mert anyu sose ordibált senkivel. Úgy döntöttem kihallgatom, hogy mért üvöltöznek. Hallottam, hogy anyu a nagyinak megmondja, hogy Anettal (az egyik testvérével) nem fog kibékülni és hogy a megmaradt képeket is el fogja égetni. Később mikor anyu elment, megnéztem az említett fotóalbumot. Anettnak és a férjének, Gábornak volt egy fia, akiről nem is tudok.
Ő most 16 éves Gergőnek hívják. Én 15 éves vagyok. Gondoltam a nagyi tartja velük a kapcsolatot és lementem kérdezősködni. Kiderült a nagyinak van róla képe. Gergő igen jóképű srác volt. Gondoltam bizti, hogy van csaja. Van neki egy öccse, Márk. Ő 14 éves múlt, ő is jóképű de messze nem olyan mint a bátyja. Nagyi megígérte, hogy a hét végén elvisz hozzájuk. Alig vártam a hétvégét! Már az se bántott, hogy anyu nem tud róla. Vettem új ruci és sminkeket. Furcsa, de előző este Gergőről, a húgomról Heniről, Márkról és rólam Justynáról álmodtam.

Végre eljött a nagy nap. Persze nem úgy mentünk, hogy Gergőék ne tudjanak róla. Nagyi felhívta őket és kiderült Anett már megbocsátott, és szívesen vendégül lát. Gergő nem volt otthon.
- Biztos a csajával van.... - mondtam a nagyinak.
- Nincs szerintem csaja - felelt - Mért érdekel téged ennyire Gergő???
- Mert az unokatestvérem! - hazudtam.
- Akkor jó - és nagyi nem kérdezett többet.
Délután 2-kor indultunk. Fél 3-ra odaértünk. Csodás kertes házuk van. 3 szintes nagy udvarral.
Csöngettem és Gergő nyitott ajtót. Élőben sokkal helyesebb barna haja tüskésre van zselézve, kék szeme csillogott.
Nagyinak puszit adott, engem átölelt és a fülembe súgta, hogy gyönyörű vagyok.
Bent mindenkivel megismerkedtem, majd felmentünk Gergő szobájába. Fiú létére rend volt és nagy francia ágy. Az ajtót kulcsra zárta. Adott inni és az ágyra feküdtünk. Én belül, ő kívül.
Legbelülre tettem a ropit. Fél óra elteltével mindent tudtam róla, ő is rólam.

Egyszer csak áthajolt felettem a ropiért, de megcsúszott a keze az ágyon és rám esett. Én hirtelen megcsókoltam, és ő döbbenetemre vissza csókolt.
Öt percig csókolóztunk, majd levette a pólját és az enyémet is lehúzta. hirtelen felpattant az egyik fiókhoz lépett, matatott 2 percig, visszajött, és levette a melltartómat. Már csak tanga volt rajtam és azt is levette, én lefejtettem a boxerét. A farka hatalmas volt! Fölém térdelt, és én elkezdtem szopni. Ő rámfeküdt és nyalta a picsámat. Én szoptam körkörösen, majd gyorsan, s lassan. Az első adag patront a számba lőtte, s a finom banán ízű gecije kissé émelyítő, de isteni volt. Én is elélveztem. Utána a fiókból kivett kotont felhúzta, és elkezdett kúrni. Először előröl, majd jött a kiskifli a lovaglás, és a misszionárius póz, majd mikor mondta, hogy jön a geci lehúzta az óvszert és az arcomra nyomta a patront. Én lenyaltam és végleg elmentem.

Utána ölelkezve elaludtunk, 1 óra múlva felébredtünk. Felöltöztünk, megbeszéltük, hogy majd megismételjük.
Egy hosszú búcsúcsók után a nagyi kiabált, hogy indulunk. Mi úgy mentünk le, mint ha végig a gépen lógtunk volna. Számot cseréltünk és puszival búcsúztunk.

Folyt. köv.
Hozzászólások
További hozzászólások »
HarcI@Kakas ·
Ez a történet etalon... minden magára valamit is adó kezdő író számára. :sleeping:

Justynababy2 ·
Örömmel jelentem be hogy ez a művem amit 3833 napja tettem közzé ,végre megérett a folytatásra amit fel is töltöttem a tortenetek.hu - ra. Remélem elnyeri majd a tetszéseteket és legalább olyan pozitív kritikákat kap, majd mint az első epizód! :grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: