Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Véresen komoly


A város, melyben mindennapjaimat töltöm lényegtelen, de minap találkoztam egy sráccal. Kicsit ittas állapotában egy fél-cigis dekkért hajolt le. Jókedvemben voltam és megkínáltam egy szállal. Elbeszélgettük, megtudtam sok mindent róla, és oda jutottunk, hogy beültünk egy ivóba. Pár óra múlva már nálam is elindult egy részegedési folyamat. Elindultunk, hogy pénz híján sétáljunk, és tovább folytattuk a beszélgetést. Nagyon jól összebarátkoztunk, (félreértés ne essen, semmi homoszexualitás). 2 óra sétálgatás után elköszöntünk és ki-ki ment a maga dolgára. Megtudtam a nevét, kedvenceit és mindent, amit egy emberről érdemes tudni. Örültem, hogy újabb baráttal gazdagodott a skálám.

Pár nap múlva szinte a semmiből egy hatalmas zavargás támadt az utcákon. Mindenki dobálózott, szitkozódott, rohangált és kendővel takarta arcát. Szokásomhoz híven sétáltam haza és belekerültem a sűrűjébe. Egy fekete kendővel arcát takaró fiú rám támadt, és olyanokat vágott a fejemhez, amikről hirtelen azt se tudtam, hogy micsoda. Szitkozódott, és ütlegelni kezdett. Felkapta az első kezébe kerülő tárgyat, ami egy vascső volt és azzal folytatta tovább ütlegelésemet. Kiabáltam, ordítottam segítségért, de a zűrzavarban senki sem figyelt arra, hogy egy szimplán arra járó embert vascsővel ütnek. Kórházban ébredtem. Utolsó emlékem, hogy földre zuhantam és az eddig engem ütő ember levette maszkját és a szemembe nevetett. Az az ember volt, akit cigivel kínáltam, elvittem inni és barátomnak hittem. Nem tudok mit csinálni, ilyen az élet. Véresen komoly.
Hasonló történetek
5544
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
3910
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
kukulkán ·
Ez a trtönet így kerek. A sztory éppen az,hogy nem tudhatja az ember,hogy akit barátságába fogad az később ellenségévé válva rátámadhat.
kukulkán ·
javítás: történet.
Andreas ·
A történet szereplöje mint emberismerö természetesen megbukott. Egyébként az, hogy valakivel egyszer elbeszélgetsz, még messze nem jelenti azt, hogy a barátságodba fogadtad. Ismeröseim nekem is vannak, barátom csak egy volt, 52 éves barátság után elvitte a rák. EZ VÉRESEN KOMOLY!

Daodan ·
Szerintem elgondolkodtató.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: