Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Veréb doktor

Megáll mellettem és meséli, hogy nagyon furcsa hangokat hall mostanában. Kattogást, kopogást.
- Hallod?
- Mit?
- Figyelj már, hát tényleg nem hallod?!
- Nem – felelem. Elkezdi rázni a vállam, hogy figyelmem felé fordítsam.
- Itt a tarkóm fölött belülről, valami kopog. Értetlenül lesek ki a fejemből, de lassanként átveszi az arcomon az uralmat a röhögés.
- Na, ne szórakozz velem. Biztos egy veréb jelez, hogy klausztrofóbiája van. Rám néz, majd megcsóválja a fejét.
- Te ezt nem érted – legyint, majd elkezd egyik lábáról a másikra ugrálni.
- Ezt miért csinálod? – teszem fel a kérdést megrökönyödve.
- Mert ilyenkor nem hallom annyira. Hirtelen megáll és szinte kinyilatkozik: - most meg kattog!
- Lehet géppuska van a madárnál – közlöm.
- Ha nagyobb lenne a csend, akkor Te is hallanád – feleli mosolyogva.

Indián csatakiáltás hallik, rémületemben is érdeklődve fordulok irányába és látom, hogy a fejét rázza. Hujjogat és ringatja magát.
- Megint?! – kérdezem.
- Érzem, hogy valami baj van velem. Állandóan hallom.
- Úgy gondolom mindkettőnknek jobb, ha átnyergelek madár doktorrá. Mutasd a fejed - szólítom fel - megnézem már mi a csoda van benne. Tartja és hagyja, hogy matassak a nyaka fölött.
- Most már jó – sóhajtja.
- Tudom – felelem. A foglalkozás hiányzott a madárnak, unatkozott. Máskor beszélj hozzá és hidd el csendben marad. Tágra meredt szemmel néz, majd hirtelen elneveti magát.
- Hogy ez, miért nem jutott az eszembe?! – kap a fejéhez és látványosan megnyugszik.

Dúdolgat és mocorog a fotel mélyén.
- Látod? Ha itt a homlokom megnyomom, akkor fáj a nyakam.
- Talán a gyors mozgástól lehet. Lassan told hátra a fejed, különben elszédül a madarad és nem tud a gondolataidba kapaszkodni.
- Milyen igazad van, hiszen már mondta, hogy nem szabad hirtelen mozdulatot tennem, mert az nem jó neki!
Nézem és közben elmerülök a saját fejemben.

Érdekes, mintha én is hallanék valamit.

-Tüske-
Hasonló történetek
3102
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
5393
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mária de la Cruz ·
Az egész történet jó, de a végkicsengés a legjobb.:)

Tűzmadár ·
Nekem is tetszett. :-)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: