Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Végzetes Buszozás

Éjszakás voltam. 11 órakor felszálltam a buszra. Nyári nap, bár kicsit hűvös volt az idő, de mivel táncosnő vagyok, ki kellett magam csípni. Farmer miniszoknya, keskeny fekete top, szintén fekete magas sarkú.

Tehát szépen lassan döcögök be a buszon. 3an ülnek velem együtt a kicsit megkopott járműn. Szépen lassan az a két ember is elfogy, és csak a buszvezető, meg én voltam. A visszapillantó tükörből engem nézett. Jól nézett ki, olyan 25 év körüli lehetett. Kibambultam az ablakon, elmerengtem a gondolataimban.

Arra lettem figyelmes, hogy a busz letér a megszokott útvonalról! Egy mellék utcába kanyarodtunk be, még ki se volt világítva az utca! Rögtön a visszapillantó tükörbe néztem, kerestem a fiú szemkontaktusát! Meg találtam. Csak gonosz mosolyt láttam az arcán, semmi mást! Megijedtem! Nagyon! Milliónyi gondolat futott át az agyamon! Felpattantam a helyemről, és elkezdtem kinyitni az ablakot…semmi…meg se mozdult! Már remegtem is! Megszólalt az idegen a mikrofonba –„Nyugi cicamica, jó helyre viszlek, ülj le szépen a formás kis fenekedre, és élvezd az utazást!”

Lemerevedtem! Nem tudtam, mit tegyek! Odarohantam a vezető fülkéhez, és elkezdtem rugdosni, dörömbölni rajta. Semmi. Megint csak semmi! A férfi csak vigyorgott rám! Sírni kezdtem, zokogni! Leültem egy ülésre, kezembe temettem az arcom, és csak sírtam! Nem tudom mennyi időt töltöttem el ebben a pozícióban.
Egyszer csak megállt a busz. A magas, vékony fiú kiszállt a fülkéből, és gúnyos vigyort ejtett felém.
-„Most mi lesz? Hol vagyunk? Vigyen haza, AZONNAL!”-Kezdtem vele ordibálni.
Semmi reakció.
-„Bassza meg, hol a picsában vagyunk?” – Ordítottam még hangosabban.
-„Jó helyen! Hidd el, szeretni fogod, míg nem ellenkezel!” –És akkor elindult felém.
Hátrálni kezdtem, de már teljesen a busz végébe voltam, a férfi meg közeledett.
-„Ne félj Cica! Nem foglak bántani! Te is élvezni fogod, hidd el!”
Nekem dőlt, alig kaptam levegőt a busz hátulja, és a férfi teste együttes szorításától! Zihálni kezdtem, a fiú meg a nyakam harapdálta. Próbáltam ellökni magamtól,de nem sikerült.
-„Engedjen el! ENGEDJEN EL!” – ordítoztam
Pofonvágott! –„Kuss ribanc! Senki sem halja, felfogod végre? Csak Te, és én vagyunk itt! Senki más! „
Könnyezni kezdtem, remegtem a félelemtől. Nem tudtam, mitévő legyek!
-„Mit kell tennem, hogy elengedj?” - kérdeztem
- Majd én teszem, Te csak élvezd!- Válaszával párhuzamosan letépte rólam a feszes topot!-„Wow”

Lehajtottam a fejem, ő meg elkezdte puszilgatni a mellem. Lejjebb ment, kigombolta a szoknyámat, és lehúzta rólam. Fáztam, hideg volt.
Felállt, és térdre kényszertett.
-„Tedd a dolgod!” –hallottam az utasítást.
-„Kérlek, hagyj, ne tedd ezt velem, Kérlek ne!”- könyörögtem,de hiába.
-„Kuss,és szopj!”
Nem volt mit tennem, számhoz emeltem férfiasságát, és tettem a dolgom.
Láttam, hogy élvezi… Teljesen kizárta a külvilágot… Láttam rajta, mindjárt a végére ér, és ekkor kihúzta a számból, majd a mellemre irányította nemi szervét. A fehér sűrű”váladék” végigfolyt a melleim között, majd a hasamon. Lefektetett a földre, és rám feküdt. Behelyezte becses testrészét, és mozogni kezdett. Bármilyen furcsa, de én is élveztem. Heves csókolózásba kezdtünk, és a mozgás is egyre gyorsult. Felemelő érzés volt, halk nyögésekkel mindkettőnk részéről. Nem ment el, és azt se hagyta, hogy nekem meglegyen. Az utolsó pillanatban kirántotta belőlem, és megkérdezte.
-„Élvezed?”

Nem válaszoltam, csak mosolyogtam egy picit.
Feltette a lábaim a vállára, majd újra aktust kezdtünk. A kiáltások egyre mélyebbről jöttek. Nem tudom mi volt más benne, de más volt. Lassan mozgott rajtam, hogy élvezzük. Mind ketten. Nem tudom mennyi időt töltöttünk ebben a pózban, de ezt tuti alkalmazni fogom még.
Leengedte a lábam, de még mindig bennem volt. Izzadtunk mind a ketten a heves „szeretkezésben”. Lassan éreztem, hogy itt van a pillanat, hogy közeleg, hogy…
-„AHH”- sikoltottam fel.
Az idegen férfi lefordult rólam, és mellém feküdt. Lihegtünk mind a ketten.
-„Élveztem,de sajnos ennyi volt” - fűzte a mondatot lihegve a férfi.
-„Még csinálhatjuk!” – adtam neki a választ!
-„Nem annak Cica… az életednek!” – komoly arcot vágott.

Abban a pillanatban felpattantam, és lemerevedtem. A fiú lassan felállt, és elindult felém. Előre rohantam, és elkezdtem rugdosni az ajtót, feszíteni, de nem nyílt. Sehogy sem nyílt.
A férfi közeledett, a könnyeim megint potyogni kezdtek! Megragadta a hajam, és hátra feszítette a fejem.
-„Szép volt veled, jó volt veled!” – suttogta a fülembe a mondatot, majd finoman elkezdte húzogatni az éles kést a kezében a nyakamon. Egyre jobban fájt, egyre mélyebbre tolta a kést. Láttam a vért a kezén. Sokkot kaptam. Igazi sokkot. És egyszer csak… hatalmas reccsenés, fér spriccelése minden felé, és én nem láttam semmit. Csak sötétséget.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Dhomen ·
Nem tudom mért pontoztátok le ennyire ezt a történetet! Szerintem egészen jó erotikus történet, megmozgatja az ember fantáziáját! Persze a vége kicsit átugrott egy más stílusba és múfajba, és nem nagyon stimmolt, de azért így lepontozni!

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: